Och jee. De arme schat toch!!
Je kan inderdaad soms lang zoeken met voeding.
Hopelijk betert het snel en is je kleine ventje gauw van al zijn ongemakken verlost.
BABYBLUES, wie herkent dat?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hoi
ik heb gehoord dat appelsiensap bij een zuigeling hevige krampen kan veroorzaken. en de schepjes verminderen daar kunnen ze dan weer spijsverteringsproblemen van krijgen . mijn kinderarts raadde me aan van water van a.di (winkel mag niet vernoemd worden) te gebruiken en 1a2 drupjes maisolie in de pap. wat je ook kan gebruiken is nutriton daar werken de darmpjes ook goed van maar sommige kunnen daar niet goed tegen. die maisolie gebruikte de mensen vroeger al.
ik heb gehoord dat appelsiensap bij een zuigeling hevige krampen kan veroorzaken. en de schepjes verminderen daar kunnen ze dan weer spijsverteringsproblemen van krijgen . mijn kinderarts raadde me aan van water van a.di (winkel mag niet vernoemd worden) te gebruiken en 1a2 drupjes maisolie in de pap. wat je ook kan gebruiken is nutriton daar werken de darmpjes ook goed van maar sommige kunnen daar niet goed tegen. die maisolie gebruikte de mensen vroeger al.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ik heb nu al 3 à4 keer olie in zijn flesje gedaan van Keanu, maar vanmorgen weende die weer zo hevig en lang. Ik heb zijn pamper afgedaan en op zijn buikje lichtjes geduwd en gewreven, maar blijkbaar ziet hij daar enorm van af. Niet dat de stoelgang nog zo hard was, maar ik weet het echt niet meer. Ik heb toen een thermometer met wat olie aan eens in zijn poepke gestoken, mss dat dit de opening wat vordert...
Zou het kunnen dat hij van beba misschien hevige krampjes heeft?
Ik denk dat ik beba toch stil zal leggen en overstappen op aptamil extra. Ik heb al 2x veranderd van water en daar ligt het probleem blijkbaar ook niet... Ik weet niet of die olie hem ook goed doet, ik denk dat het het beste zal zijn van over te stappen op andere melkpoeder.
Ik hoop dat we dan eindelijk eens de juiste voeding vast zullen hebben, want ik weet het allemaal niet meer...
.
Groetjes Nathje.
Zou het kunnen dat hij van beba misschien hevige krampjes heeft?
Ik denk dat ik beba toch stil zal leggen en overstappen op aptamil extra. Ik heb al 2x veranderd van water en daar ligt het probleem blijkbaar ook niet... Ik weet niet of die olie hem ook goed doet, ik denk dat het het beste zal zijn van over te stappen op andere melkpoeder.
Ik hoop dat we dan eindelijk eens de juiste voeding vast zullen hebben, want ik weet het allemaal niet meer...

Groetjes Nathje.