baby moet van mij niet meer hebben

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Katia
baby moet van mij niet meer hebben

Bericht door Katia » 19 jan 2006, 15:54

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
dat is nu al een paar dagen zo dat Troia veel liever bij mijn moeder ofzo is dan bij mij... ze wil gewoon nimmer bij mij zijn! enkel nog om te eten en af en toe als ze niet beter kan krijgen :cry:
Ik voel mij daar echt verschrikkelijk door!
Deze voormiddag heeft ze gewoon constant zitten wenen en ik mocht bij haar gaan zitten ofzo, het hielp niks! :cry:
Toen zijn we gaan fietsen en nu slaapt ze...

Ik vraag mij echt af wat ik verkeerd doe!


Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 19 jan 2006, 16:11

Hey Katia,

Ik heb dat ook een tijdje gehad met Lander dat dat een papa's kindje was, dit was dan wel omgekeerd omdat de papa er veel meer tijd in de dag mee doorbracht omwille van de shiften op het werk.

Toen ik dan een week verlof had en heel de week met Lander bezig kon zijn is dat helemaal gedraaid en is hij terug gelukkig bij mij ook.

Ik denk dat dat gewoon een periode is dat ze doormoeten.

Laat haar even bij andere mensen zitten, ze komt wel terugkrabbelen.

Groetjes, sterkte

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 19 jan 2006, 17:00

Oei, dat moet hard zijn
Hopelijk komt het snel goed
ik duim voor je
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 19 jan 2006, 20:10

klinkt heel erg
maar het gaat na een tijdje over
onze niels had dat ook
na een paar weekjes was dat gedaan
maar telkens we bij oma kwamen, moest die alles doen
jasje aandoen, drinken geven, handjes wassen,...
sinds enkele weken is mama terug alles!!!!!!! :lol:

je moet echt niet denken dat je een slechte mama bent,
want dat ben je niet!!!!!!!
kinderen zitten soms raar in mekaar
maar ze zien je wel doodgraag
en kunnen je eigenlijk niet missen hoor!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 19 jan 2006, 20:26

Hey Katia

Je moet je daarin geen zorgen maken. Bij Amber heb ik dat ook al gehad, nu soms nog als ze bij oma is dan ziet of hoort ze mij niet meer en van de moment dat we thuis zijn is het terug één en al mama. Zie het als een teken dat je mama heel goed voor haar zorgt en ze er heel graag bij is.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 19 jan 2006, 20:43

gho, dat is het niet...
tis niet alleen bij ons mama dat ze dat doet...
bij iedereen behalve bij mij :?

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 19 jan 2006, 20:54

awel, ik zou dat ook erg vinden, maar ik denk dat het just maar een fase is die zo zal stoppen zoals het gestart is
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 19 jan 2006, 21:53

Ik denk ook dat het wel weer zal overwaaien...
Anaïs lacht ook veel meer bij haar papa dan bij mij hoor...dat zijn waarschijnlijk fases...maar ik kan geloven dat het raar doet...ben er dus ook al op voorbereid
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 jan 2006, 23:55

deze avond wou ze weer heel de tijd bij mij...
heb lang met haar gespeeld (doe ik wel constant) en ze heeft zitten lachen en doen... op een bepaalde moment kwam ze mij spontaan een zoentje geven... mijn hart brak (van geluk natuurlijk) en ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen!
Afwachten voor morgen dus... moet nu net lukken dat ik het hier geschreven heb natuurlijk

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jan 2006, 08:44

zo gaat dat altijd!!!!
maar echt hoor, dat komt echt goed!
Geloof me maar
Je moet niet veel van me geloven
maar dat in ieder geval wel!!!
Afbeelding
Afbeelding

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 20 jan 2006, 15:50

Febe heeft dit ook gehad :(

Ik moest gewoon wenen van onmacht want je doet alles voor je kindjes en dan volgt zoiets :? Ik weet dat het raar aandoet maar dat gaat over! Ze zal dat nog soms hebben maar ze zal dan ook periodes hebben dat ze enkel naar jou toe wil, en das dan ook leuk he :lol: . Allez, dat zijn mijn ervaringen met Febe toch...

Groetjes!
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 20 jan 2006, 21:28

Awel, hier is het ook "Moeke, Moeke" , een hele dag door. Hoort ze sleutels in de gang, is het meteen "Oh! Moeke!" Soms noemt ze mij zelfs Moeke. Trust me, da's wel een klein steekje :?
Ze kwam ook al een paar keer huilen achter de hond, die nu bij haar papa "woond". Ontroostbaar, gewoon.

Maar deze week vroeg ik aan mijn broer om even op Lani te passen terwijl ik rap een douche nam. Ik deed de deur oe en ik hoor ons Lani plots hartverscheurend huilen "mama, nee! Mama binnen!" En als we ergens zijn en ze raakt me uit het oog, staat ze stil en roept ze "Mama?" Zelfs al is ons moeder erbij.

't Komt en gaat dus. Voor de belangrijkste dingen komt ze nog steeds naar mij of vraagt ze aar mij. Maar als ze iets extra's wilt vraagt ze naar ons moeder. Rara hoe zou dat nu komen? :twisted:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 jan 2006, 21:46

Die oma's toch.
Hier heeft mijn schoonma er een week of drie veel naar gekeken en het is weer om zeep. :roll:
Ik kon haar vroeger afzetten bij de om, zonder een kik te geven.
Nu is het al veertiendagen huilen, niet te doen.
Ik zie het wel hoor, dat ze ze altijd alles toegeeft. :twisted:
Ik wordt daar soms zot van, maar ja...
Als ik die weken dan thuiskwam van het werk en ik zelfs geen kus krijg, maar nog dichter bij oma kruipt, dan voel ik me klein, echt klein. :cry: :cry:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 20 jan 2006, 22:34

awel, ik heb ook het idee dat het hier door haar oma komt...
zit er serieus over te denken te stoppen met die kindjes en nimmer naar ons mama te gaan...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 jan 2006, 00:30

dat ligt echt niet aan de oma's hoor
dat is gewoon even een periode die voorbij waait!!!
kindjes die naar een OM gaan hebben dat soms ook hoor!
volgens mij kan je dit noteren bij peuterpuberteit!!!!!!
hun eigen willetje willen doordrukken en ouders uittesten
hoe hebben jullie in je puberteit gedaan
vertaal dat dan even naar peutertaal
en voila
heb het hier ook gehad hoor!!
nu is het 's ochtends wat gezeur omdat ik moet gaan werken
en 's avonds omdat hij mee moet
maar het valt hier al enorm terug mee
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 21 jan 2006, 11:44

Maar oma's kunnen er misschien wel voor iets tussen zitten he. Ik kan mij dat zo al voorstellen met mijn vriend zijn moeder, dat zij alles zou doen om op een goed blaadje te komen bij ons kind en dat mama opeens de slechte is :roll: Die zie ik daar echt toe in staat. Die zou ook meer toegeven gewoon om te willen bewijzen dat ze het beter kan.

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 21 jan 2006, 11:49

ja, das hier ook zo! Bij zijn ouders mogen ze alles, en zelfs als wij zeggen neen, zeggen zij daarachter: mo ja, laat ze doen! :evil:

Ik haat da, zijn vader heeft zelfs een keer de pretentie gehad om te zeggen: mijn huis, mijn regels, ik beslis wa ze mogen en ze mogen alles! Waarop ik: onze kinderen, onze regels, geen probleem om na ons huis te gaan! :x Daarvan heeft hij toch verschoten...
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 21 jan 2006, 11:58

Zo zou ik toch ook reageren zenne Frieke. Ik vind het belangrijk dat de grootouders dezelfde regels en zo toepassen dan de ouders. Als ze in elk huis andere regels zouden krijgen, op den duur weten die kindjes ni meer wat mag en niet mag he...
Awel, als mijn vriend zijn ma of pa ooit zoiets in die aard zegt, dan is dat de laatste keer geweest dat ze gaan. Als ouder heb je een bepaald opvoedingspatroon en de ouders hebben nog altijd het meeste te zeggen over de kindjes he. 't Zijn tenslotte HUN kindjes en niet die van de grootouders

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 21 jan 2006, 12:02

voila, da vind ik ook! Nuja, gelukkig staat mijn vriend volledig achter me en is de boodschap heel duidelijk overgekomen! Maarja, ik kan zo veel verhalen vertellen wi van hen, das nie te doen :x Akkoord dat grootouders iets lossen zijn, zoals dat ze daar eens een koekje meer mogen eten, maar ze kunnen toch nie toelaten da de kinderen alles rondsmijten he :shock: Febe mag heel hun huis ondersteboven halen, wel, ik denk niet dat ze daarmee later haar respect zullen afdwingen! Kinderen hebben nood aan regels :!:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 21 jan 2006, 12:08

Ja dat zouden grootouders toch ook moeten beseffen:dat kinderen regels nodig hebben. Maar ik heb de indruk dat grootouders altijd beter weten hoe het moet. Als we vroeger bij mijn oma waren en ik mocht iets niet van mama en oma zei dan:laat ze toch doen, dan vond ik dat als kind super, maar ik denk dat ik in de plaats van mijn mama, lastig geworden zou zijn. Dan zak je toch door de grond...als je moeder je opvoeding die je aan je kinderen wil geven negeert. Er staat mij nog wat te wachten! Dat mijn mama dat zou doen, daar heb ik geen schrik voor, ik denk dat die wel beter weet, maar ja die schoonmoeder he :wink:

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 21 jan 2006, 12:10

voila, tis dat e, die schoonouders! Tegen je eigen ouders kun je ook vaak iets meer zeggen he. Maar ja, ik zwijg nie zenne, tis tenslotte niet met de schoonouders dat je moet verder doen, en gelukkig maar :lol: :twisted:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Plaats reactie

Terug naar “De baby”