Boerke
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hoi allen
Hier ben ik weer. Ik moet eerts dit even kwijt. Ik vind een ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr toffe en goede site. Boordevol goede en eerlijke reactie's zelfs voor een papa zoals ik. Hiervoor dank u allemaal. Ik zal zeker hier blijven komen met vragen antwoorden suggesties enz....
Maar nu eens mijn vraag: Hoe zit dat met het boeren;
ons Kyana begint nu goed te drinken maar heeft soms moeite om een boertje te laten. Zijn hier soms goede tips voor. Of laten ze niet altijd een boertje na het drinken van het flesje.
MVG Dave
Hier ben ik weer. Ik moet eerts dit even kwijt. Ik vind een ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr toffe en goede site. Boordevol goede en eerlijke reactie's zelfs voor een papa zoals ik. Hiervoor dank u allemaal. Ik zal zeker hier blijven komen met vragen antwoorden suggesties enz....
Maar nu eens mijn vraag: Hoe zit dat met het boeren;
ons Kyana begint nu goed te drinken maar heeft soms moeite om een boertje te laten. Zijn hier soms goede tips voor. Of laten ze niet altijd een boertje na het drinken van het flesje.
MVG Dave
Ik legde ons Lani met haar buikje tegen mijn linkerschouder en wreef wat over haar linkerkant, ik heb me laten vertellen dat daar het maagje ligt. Soms gaf ik ook wat "klopjes" op die plek Ik legde de muis van mijn hand tegen haar maagje en tikte zo met mijn vingers ertegen, zonder de muis van mijn hand te verschuiven...
Ik hoop dat je wat kan volgen. Ik ben beter in het voordoen dan in het voorzeggen
Ik hoop dat je wat kan volgen. Ik ben beter in het voordoen dan in het voorzeggen

- jong moederke
- Pas blauw
hey,
Gewoon recht laten zitten, en op haar rugske wrijven of idd tegen je schouders houden en met je hand op haar rug wrijven of lichtjes kloppen. En als het echt niet komt, gewoon terug neerleggen en na een tijdje zal je het wel zien dat er iets vastzit
En dan komt het vanzelf wel. Ze zijn niet verplicht om te boeren maar wel aangeraden.
Succes hé. Je bent een goede papa hoor, zo bezig z'n met je boeleke
Gewoon recht laten zitten, en op haar rugske wrijven of idd tegen je schouders houden en met je hand op haar rug wrijven of lichtjes kloppen. En als het echt niet komt, gewoon terug neerleggen en na een tijdje zal je het wel zien dat er iets vastzit

Succes hé. Je bent een goede papa hoor, zo bezig z'n met je boeleke

- jong moederke
- Pas blauw
ja, hier duurt het soms ook wel. Meestal stop ik halverwege om hem een boertje te laten, dat lukt dan (meestal). Na de fles ligt hij 9x van de 10 tilt
en dan leg ik hem in zijn bedje. Meestal na een uurke of zo wordt hij dan wat 'lastig' en dan neem ik hem op, en dan komt er nog een boer van jewelste