vliegreis met baby

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

fozke
Pas blauw
Contacteer:
vliegreis met baby

Bericht door fozke » 03 jan 2006, 20:32

Wij zijn aan het overwegen om een vliegreis te maken met ons Amelie, als ze net geen jaar zal zijn.

Maar is dat wel te doen? Moet ze dan 4 uur bij ons op de schoot blijven zitten tijdens het vliegen :shock: ? Want dat lijkt me best wel een mission impossible.
En hoe dan als je eten krijgt tijdens het vliegen?

Wie heeft hier al ervaring mee?

groetjes en alvast bedankt!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 05 jan 2006, 09:09

niemand ervaring mee? :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 05 jan 2006, 10:51

Hoi,
Wij zijn vorig jaar in juni naar Tenerife gegaan met ons meisje.
'k Geloof dat het ook zon 4 uurtjes vliegen was en dat was net de limiet voor ons meisje. In het opgaan waren we nog niet fijn opgestegen of ze lag al in slaap, in het terugkomen van hetzelfde, alleen heeft ze dan wat minder lang geslapen.
Je krijgt een gordel die je aan de jouwe moet vastmaken. Je kindje moet op je schoot zitten, krijgt geen extra stoel, he.
We hebben voor haar blokjes en papier en kleurtjes meegenomen. Ze is braaf geweest, maar we waren toch blij toen we landen. Zo weinig plaats en dan heb je zo'n friemelkontje :shock:
Ik heb tijdens het eten ons meisje tussen ons mama en mij gezet. Met 4uurtjes te vliegen, krijg je geen uitgebreide maaltijd, he. Meer een boke ofzo. En sinds je niet betaald voor je kindje, krijgt die ook geen maaltijd, dus word het delen :wink:
Veel succes ermee
Oh ja, zie dat je altijd een flesje water meehebt om ze eens te laten drinken voor de druk op hun oortjes.

Plaats reactie

Terug naar “De baby”