warmwaterkruik?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Frieke
Pas blauw
warmwaterkruik?

Bericht door Frieke » 02 jan 2006, 23:29

goeieavond allemaal :D
Ons kindje is nu drie weken oud, alles gaat heel goed ermee, enkel kan hij zichzelf nog niet goed opwarmen. Dus voor 's nachts heb ik nu een warmwaterkruik gekocht, maar hoe moet ik dit bij mijn kindje leggen? Bij de voetjes of bij de zijde? Want aangezien ik ons kindje op zijn ruggetje leg om te slapen kan ik het dus niet echt dicht bij hem leggen. Heeft iemand wat tips voor mij? Dankjewel!
Heel veel groetjes!
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 02 jan 2006, 23:38

Sete had daar de eerste dagen ook moeite mee en ze warmden daar de dekentjes van op. Misschien die warmwaterkruik in bedje of wiegje leggen voordat je je kindje erin legt. Dan is het bedje al opgewarmd he.

Proficiat met je kindje!
Wat is het geworden en is alles een beetje goed verlopen?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 03 jan 2006, 14:57

Als je kindje op de rug slaapt, dan zou ik het ook eerst in het bedje leggen voor je je kindje er in legt.
En als je dan s'nachts op moet staan om je baby eten te geven, doe je er opnieuw warm water in, leg je het weer in het bedje en als je gedaan hebt met eten geven, leg je baby weer in warm bedje.
Zo deed ik het toch met Yana, die ook in de winter geboren is.
Ik weet ook nog dat ze in het ziekenhuis de kindjes op de zij leggen en de kruik in een handdoek draaien en zo achter de rug leggen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”