TV- kijkertje
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hey,
Ik merk dat Nikolaj soms echt gepassioneerd naar de tv kan liggen kijken.
Vorige week lag ie op het borstvoedingskussen dat in de zetel lag en ik zat naast hem, ik was aan het bellen met mijn mama en ik merkte dat Nikolaj tijdens ons gesprek enorm geboeid was door de tv. Het was ketnet dat opstond en ik geloof dat het juist van Alladin was. Na het voeden, leg ik hem wel vaker op het borstvoedingskussen en de tv staat dan meestal wel op. Heel raar maar hij kijkt er telkens naar.
Doen jullie kindjes dat ook?
Gr. Winter
Ik merk dat Nikolaj soms echt gepassioneerd naar de tv kan liggen kijken.
Vorige week lag ie op het borstvoedingskussen dat in de zetel lag en ik zat naast hem, ik was aan het bellen met mijn mama en ik merkte dat Nikolaj tijdens ons gesprek enorm geboeid was door de tv. Het was ketnet dat opstond en ik geloof dat het juist van Alladin was. Na het voeden, leg ik hem wel vaker op het borstvoedingskussen en de tv staat dan meestal wel op. Heel raar maar hij kijkt er telkens naar.
Doen jullie kindjes dat ook?
Gr. Winter
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
bij ons komt de tv gewoon niet op uit gebrek aan tijd. Enige tijd dat er over is, kijk ik op de 2 fora die ik af en toe eens bezoek
wel is hij sinds enkele dagen helemaal gefascineerd door mijn gezicht.
Tijdens het voeden, het spelen tussen de voedingen, luier verversen,.. hij volgt ook waar ik ook ga. Zelfs in de draagdoek kijkt hij naar boven met een glimlach om vervolgens in slaap te vallen
Maar de liefde is helemaaaaaal wederzijds

wel is hij sinds enkele dagen helemaal gefascineerd door mijn gezicht.
Tijdens het voeden, het spelen tussen de voedingen, luier verversen,.. hij volgt ook waar ik ook ga. Zelfs in de draagdoek kijkt hij naar boven met een glimlach om vervolgens in slaap te vallen

Maar de liefde is helemaaaaaal wederzijds

neem eens een kijkje op onze website....