zwaaien
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
haha Sete zit op mijn schoot hier nu en klopt veel met zijn handen op bureau. Nu was hij draaibewegingen aan het maken met zijn hand en keek zo gefascineerd naar zijn hand dat het draaide.
zo lief
zo lief
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
deugniet ogen...ik dacht deze morgen ik leg hem lekker in bed en dan kan hij wat spelen en ik nog een uurtje slapen...nee hoor...
Roepen dat die deed zo hard, de deuren van onze kamers waren toe en dan leek het nog of hij naast ons bed lag.
Hahah dus uitslapen zat er neit in met zijn gekraai!
Hoe ouder precies hoe meer lawaai
Roepen dat die deed zo hard, de deuren van onze kamers waren toe en dan leek het nog of hij naast ons bed lag.
Hahah dus uitslapen zat er neit in met zijn gekraai!
Hoe ouder precies hoe meer lawaai
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Sete slaapt nog steeds niet, maar nu heb ik nog eens vrij en wil ik er van genieten. En voor zo een speciale dag mag dat wel blijven liggen.
Morgen na het werk ligt het huishouden hier nog...en heb ik nog een halve dag. Als ik zie dat ik zo meteen nog een beetje doe dan komt dat wel in orde voor deze week.
Volgende week verlof en dan is het weer eens grondig...daarmee bedoel ik dan dat het is met schuren en zo. Nu is het dweilen;
Morgen na het werk ligt het huishouden hier nog...en heb ik nog een halve dag. Als ik zie dat ik zo meteen nog een beetje doe dan komt dat wel in orde voor deze week.
Volgende week verlof en dan is het weer eens grondig...daarmee bedoel ik dan dat het is met schuren en zo. Nu is het dweilen;