Het schijnt dat dit een goede oplossing zou zijn voor die eerste maanden (schrikreacties).dus als het iemand dit al eens geprobeerd heeft...ik wil graag bijleren

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
In het begin mogen ze niet in een slaapzak (eerste weken) en dan sliep Yana daar in. Het was februari en dus koud, bij Milan was dat niet nodig.Alfredje schreef:Misschien een domme vraag maar is dat bedoeld om in te slapen of gewoon door de dag of zo...
Ik heb dat aangeraden gekregen (maar vraag me niet meer van wie?) dat ik dat beter niet zou doen.choeke schreef:Waarom mogen ze in het begin niet in een slaapzak? Jonas sliep nu wel onder een lakentje omdat het heel warm was, maar had nog nooit gehoord dat een slaapzakje niet mocht?
Nee dat is omdat die reflexen dan overgaan in gerichte bewegingen en anders zou je de ontwikkeling kunnen tegenhouden, maar als je dat enkel voor slapen doet, kan je dat na 2 maanden gewoon minder stevig doen en/of de armen vrij houden.Rampestamperke schreef:(misschien wordt het anders wel een verslaving )![]()