kraambezoek
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Een collega van Filip is onlangs papa geworden en nu gingen we vandaag normaal op kraambezoek. Maar ik denk dat het alleen Filip en Mila zullen worden, zolang ik niet weet wat Karsten heeft, blijf ik beter weg bij zo'n klein kindje..
- jong moederke
- Pas blauw
inderdaad dat is zo...
Ik ging normaal vandaag ook op kraambezoek maar ga vandaag eerst wat in de tuin werken met mijn vader.
Maandag ga ik op kraambezoek en ben echt benieuwd...4 maanden verschil ongeveer maar da tlijkt toch zo immens. Als ik zie wat Sete allemaal kan en zo...
MAar ik zou ook niet gaan...voor eht zelfde geld is het neit besmettelijk maar toch dat risico kan je beter ook niet nemen om te zeggen van ik ga toch even kijken.
Ik ging normaal vandaag ook op kraambezoek maar ga vandaag eerst wat in de tuin werken met mijn vader.
Maandag ga ik op kraambezoek en ben echt benieuwd...4 maanden verschil ongeveer maar da tlijkt toch zo immens. Als ik zie wat Sete allemaal kan en zo...
MAar ik zou ook niet gaan...voor eht zelfde geld is het neit besmettelijk maar toch dat risico kan je beter ook niet nemen om te zeggen van ik ga toch even kijken.
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Het kraambezoek is achter de rug, Mila vond het geweldig.. Ze was deze morgen nog bezig over het baby'tje
.. Filip zei dat hij er weer maar eens van verschoot hoe klein zo'n baby'tje eigenlijk is en wat een verschil met Karsten nu.. De mama is een Nederlandse, dus waren er beschuiten met muisjes.. Filip vond het niet zo lekker (smaakte naar munt/drop).

- jong moederke
- Pas blauw
mmm beschuitjes...die roze en blauwe bolletjes vind ik minder want dat is anijs smaak maar die drop....lekker.
Ben blij dat eht is meegevallen en inderdaad zal het een verschil zijn met Karsten...ongelooflijk. Hoe snel dat ze groot worden...iedereen zegt dat maar als je er zelf voor staat..lieve hemel
Ben blij dat eht is meegevallen en inderdaad zal het een verschil zijn met Karsten...ongelooflijk. Hoe snel dat ze groot worden...iedereen zegt dat maar als je er zelf voor staat..lieve hemel