pas op daar ben ik eigenlijk wel op uit maar hij is nog (te) jong hè: "amper" 20M dus we hebben nog tijd ... en tja mijnen oudste is zo rustig maar daar heb ik toch ook stoten mee meegemaakt zenne

en de truc is kalm te blijven hè - ze leren rap dat het geprezen wordt als de plasjes in de pot gaan maar missers mogen niet bestraft worden hè.
Mijn schoonma zei dat het wel zal meevallen met de vloer en die kent daar eer van dan ik. Tja nadeel van een huurhuis hè - ik ben verzot op onze houten vloeren zenne daar ni van maar in de living had 't beter ook gewoon houten laminaat geweest ipv die witgewassen latten met dikke spijkers (waar ik me al vaak aan gestoord heb omdat ik het ook gevaarlijk vind: kids kunnen zich daar pijn aan doen in mijn opinie)
sandy schreef:Hoe hem op de pot houden? Bijzitten en voorlezen, gek doen,...als je dat al niet geprobeerd heb

ik heb nog niet zo veel geprobeerd maar wat ik ook doe ik vrees dat dat stilzitten echt door het te zeggen en nog eens te zeggen en te herhalen en te herhalen en te herhalen zal moeten worden bewerkstelligt en dan erbij blijven zitten zeker wel maar voorlezen dan komt hij er garantie af om zelf in de boekjes te neuzen

en ik vind lezen op de WC geen goeie gewoonte (ik heber hier al ene die dat doet in huis als 't niet met zijn computer is dat hij daar gewoon superlang zit - mannen

hè en a tmoet dan als voorbeeldfunctie

dienen, pfff)
Gek doen dat kan ons aapke ook goed zenne maar al zittend? Ik zie hem nog rondspringen op die pot

maar och we boeken vooruitgang: hij gebruikt dat din tenminste al niet meer om in en/of op te gaan staan