Hey ons Laura die ligt toch niet graag in haar park denk ik!
Juist in slapen dat doet ze wel heel graag maar zo in liggen en liggen kijken naar alles, nee dat is toch blijkbaar niet haar ding!
Heeft er iemand tips hoe ik haar park aantrekkelijker kan maken voor haar?!
Mss is het ook omdat ze niet zo graag ligt maar ja, ze draait haar ook nog niet zelf om!
Heb hier toch al van enkele baby's gelezen dat ze zich al draaien maar ze is nu toch al 4 maand en ze doet da toch nog niet hoor!
park
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Sete heeft ook graag aandacht tegenwoordig...
Maar zijn park is alles...
Zien dat zaken hebt liggen dat ze goed kunnen vasthouden. Heb een activiteitenbord hangen ook en mobiel...
Op zij leggen met ondersteuning van kussens?
Sete kan sinds ie net 4 maand is draaien. Van de ene keer op de andere was ie ermee weg. Dus maak je niet ongerust.
Eventueel in park kussens leggen waartegen je kindje kan leggen al zittend...
succes er mee.
Maar zijn park is alles...
Zien dat zaken hebt liggen dat ze goed kunnen vasthouden. Heb een activiteitenbord hangen ook en mobiel...
Op zij leggen met ondersteuning van kussens?
Sete kan sinds ie net 4 maand is draaien. Van de ene keer op de andere was ie ermee weg. Dus maak je niet ongerust.
Eventueel in park kussens leggen waartegen je kindje kan leggen al zittend...
succes er mee.
- jong moederke
- Pas blauw
Eva die draait nu ook nog niet hoor. Voorlopig maak ik me geen zorgen.
Haar park ja dat is ook niet altijd even leuk. De ene dag wil ze wel, de andere niet. Zoals eergisteren dan wou ze niks anders dan zitten. Maar ja dat kan ze nog niet hé dus moest ik haar altijd ondersteunen
We hebben een activity en die vind ze wel leuk, en de mobiel hé. Ze wordt nu redelijk agressief tov de beestjes, zo meppen en aan trekken
Eens ze zal kunnen zitten gaat haar wereld verruimen want ze observeert heel graag maar ja als ze zo altijd ligt dan ziet ze altijd hetzelfde
Vanaf wanneer kan een baby zelf zitten?
Haar park ja dat is ook niet altijd even leuk. De ene dag wil ze wel, de andere niet. Zoals eergisteren dan wou ze niks anders dan zitten. Maar ja dat kan ze nog niet hé dus moest ik haar altijd ondersteunen

We hebben een activity en die vind ze wel leuk, en de mobiel hé. Ze wordt nu redelijk agressief tov de beestjes, zo meppen en aan trekken

Eens ze zal kunnen zitten gaat haar wereld verruimen want ze observeert heel graag maar ja als ze zo altijd ligt dan ziet ze altijd hetzelfde
Vanaf wanneer kan een baby zelf zitten?