Kyanneke heeft afgezien!
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Da manneke heeft dus 3 tandjes tegelijk gekregen eh
Dus nu heeft hij er 7!!! Maar echt afgezien eh! Diarree, open poep, loopneus, wenen, niet slapen, ... een ramp!!! Nu is het weer beter en hij kan al "dada" zeggen en "papa" en klakken met zijn tong, eigenwijs zijn haha. Maar voor de rest een superbaby zenne ik ben nog helemaal in love!!!! Hebben jullie ook zo last gehad met de tandjes gehad?

hier viel het ook goed mee tot deze week
ze heeft de waterpokken en daarbij krijgt ze langsonder nog eens 2 tanden bij
met gevolg gisteren 40.5 koorts heet ook wel een infectie bij op de waterpokken en dan nog eens haar tanden zijn de dokter
anders heeft ze bijna nooit iets geweten van haar tandjes
ze zal er nu 10 hebben in totaal
ze heeft de waterpokken en daarbij krijgt ze langsonder nog eens 2 tanden bij
met gevolg gisteren 40.5 koorts heet ook wel een infectie bij op de waterpokken en dan nog eens haar tanden zijn de dokter
anders heeft ze bijna nooit iets geweten van haar tandjes
ze zal er nu 10 hebben in totaal

ocharme, 't zal wel zijn dat 'm heeft afgezien...
Van Sam weet ik dat eigenlijk niet meer zo (dus zal 'm ook niet zoveel last gehad hebben, anders zou ik 't me wel herinnneren
)
En Niels... tja, dat kind wil maar geen tandjes krijgen
Och ja, ik maak me er ook niet druk over, 1 (groot) voordeel is dat hij al geen tandjes door zijn lip kan vallen

Van Sam weet ik dat eigenlijk niet meer zo (dus zal 'm ook niet zoveel last gehad hebben, anders zou ik 't me wel herinnneren

En Niels... tja, dat kind wil maar geen tandjes krijgen

Och ja, ik maak me er ook niet druk over, 1 (groot) voordeel is dat hij al geen tandjes door zijn lip kan vallen

Pff ik zou toch willen dat die van ons er ook meerdere tegelijk kreeg en dat we dan maar 1 keer moeten afzien
Hier dus eentje die bij elke tand al fameus heeft afgezien. Dat arm dutske. Maar ja het hoort er bij en we slaan er ons weer door
.

Hier dus eentje die bij elke tand al fameus heeft afgezien. Dat arm dutske. Maar ja het hoort er bij en we slaan er ons weer door

-->Persoonlijk Fotoalbum<--