onze arvid
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
is allergisch aan koemelk en consoorten...
in een mooi woord noemen ze dat zuivelintollerantie.
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuus>geen melkproducten,zowel voor hem als mij(door de bv)enkel nog sojaproducten.....aaaahhhhhhhhhgggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr
in een mooi woord noemen ze dat zuivelintollerantie.
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuus>geen melkproducten,zowel voor hem als mij(door de bv)enkel nog sojaproducten.....aaaahhhhhhhhhgggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- dolfijntje2
- Pas blauw
-
- Pas blauw
oei
Da's dan direct nen ommezwaai waarschijnlijk in voeding?!
Wij hebben er hier eentje die allergisch is aan soja. Ben zo al 2 keer met hem naar Spoed mogen gaan omdat hij geen adem, geen stem en gezwollen gezicht had
. Eerst dachten ze dat hij allergisch was aan banaan. Niet dus....
't is idd te hopen dat jullie het beiden lekker vinden!
Is die allergie nu juist aan het licht gekomen?
Zoja, dan zou het kunnen zijn zoals bij ons. Andrès reageert op soja producten tijdens het seizoen van de berkenpollen. Die pollen wekken heel veel voedingsallergien uit. Buiten deze periode heeft hij er vrij weinig last van.
groetjes Aicha

Wij hebben er hier eentje die allergisch is aan soja. Ben zo al 2 keer met hem naar Spoed mogen gaan omdat hij geen adem, geen stem en gezwollen gezicht had

't is idd te hopen dat jullie het beiden lekker vinden!
Is die allergie nu juist aan het licht gekomen?
Zoja, dan zou het kunnen zijn zoals bij ons. Andrès reageert op soja producten tijdens het seizoen van de berkenpollen. Die pollen wekken heel veel voedingsallergien uit. Buiten deze periode heeft hij er vrij weinig last van.
groetjes Aicha
de ommezwaai in voeding zal vooral van mijnwegen komen,aangezien vid nog bv krijgt.en ik lust soja,dus niet zo een probleem.heb contact gehad met een bv deskundige,en die heeft me aangeraden in eerste instantie alle grote dingen weg ta laten(melk,kaas,pudding,yoghourt)omdat het in veel gevallen dan reeds is opgelost.ik kan er alleen maar op hopen,want er zit koemelkeiwit in zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel voeding!!!!!!