Huilen bij vreemden
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Sinds een weekje heeft Lenny'ke het dat hij begint te huilen (of pruillipje maken) als er iemand vreemd iets tegen hem zegt. Hij heeft dit nooit gehad. Dacht da ze pas op 6 maanden iemand gelaat konden onderscheiden.
Heeft iemand dees ook voorgehad? Vind het een beetje ambetant hihi als hij begint te wenen als er iemand iets tegen hem zegt.
Heeft iemand dees ook voorgehad? Vind het een beetje ambetant hihi als hij begint te wenen als er iemand iets tegen hem zegt.
mijn ma was gisteren bij ons en ze zei dat kindjes van 6 maand maar een week een gezicht kunnen onthouden
toen zij iets tegen hem zei, begon hij ook te wenen en toen hij bij haar zat, stak hij zijn armen uit naar mama en weende met echte traantjes
dat was genant
alleen verbeterde het naarmate de avond vorderde
toen zij iets tegen hem zei, begon hij ook te wenen en toen hij bij haar zat, stak hij zijn armen uit naar mama en weende met echte traantjes
dat was genant

Marith doet da ook wel af en toe, al kan ik er geen lijn in trekken. De ene keer zet ze een pruillipje, de dag erna begint ze te lachen.
Mijn schoonma heeft daar serieus van afgezien, en we hebben echt gezocht naar een oorzaak (bril, haar, geur,...) maar nooit geweten hoe het kwam. Het is stilaan gebeterd maar ik moet toegeven dat het nog steeds niet haar favoriete persoon is.
Wat je daar zegt, Renate heeft het als baby maanden volgehouden om te wenen als ze mijn schoonma zag. Ze mocht niet naderen of da was tieren! En ze deed het echt enkel bij omadat was genant

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Shayenzo heeft dat ook es gedaan bij mijn schoonma, en moet zeggen, ik was er niet rouwig om
(maar dat is een ander verhaal)
anders doet hij het zelden of nooit
gister hebben we hem zomaar in zwarte piet zijn armen gestoken voor ne foto, die keek zo ne keer , en wat hem interesseerde was diene kraag om te pakken
en als we ergens gaan wandelen, gelijk wie er naar kijkt of iets tegen hem zegt begint hij te lachen, zeker naar de vrouwen alleszinds haha
voorlopig dus nog geen problemen mee, maar 't kan ook nog veranderen he

anders doet hij het zelden of nooit
gister hebben we hem zomaar in zwarte piet zijn armen gestoken voor ne foto, die keek zo ne keer , en wat hem interesseerde was diene kraag om te pakken
en als we ergens gaan wandelen, gelijk wie er naar kijkt of iets tegen hem zegt begint hij te lachen, zeker naar de vrouwen alleszinds haha
voorlopig dus nog geen problemen mee, maar 't kan ook nog veranderen he