Bericht
door jong moederke » 10 okt 2006, 13:33
alle inentingen gegeven...
het is erg je kind zien afzien vna die spuitjes maar dat zijn ze snel vergeten. Sete heeft al windpokken gehad en weet je dat hoop ik dat Sete dat nooit meer krijgt. Dat is pas zielig. Dan heb ik liever dat hij prikjes krijgt, dan dat hij zo weken moet afzien en mss voor heel zijn leven getekend is.
Ik heb als kind dikoor of de bof gehad en geloof me is geen pretje hoor.
Ik heb de voorkeur om mmijn kind veel zelfs mss veel te veel te beschermen. Ik heb zelfs zijn niertjes laten nakijken, urione zoveel keer al laten nakijken. Intresseert me niet, wel dat hij gezond is en niet door een ziekte belemmerd word.
Noem ze overbodig, maar elke bescherming die ik kan geven doe ik. In principe kan een kind grote weerstand opbouwen en noem maar op. Bv is ook goed, kinderen worden minders sneller ziek zeiden ze me altijd, foert hoor Sete was gewoon om de maand ziek. Nu door al die weerstand is hij beter bestand. Ik geef hem dan niet graag antibiotica voor de gevolgen die eraan hangen.
Ik ben ook voor homepathische zaken maar sommige zaken tja...
Ik heb zelfs als kind ook veel meegemaakt, veel ziektes doorstaan... dan ben je blij dat jij je kind zoveel mogelijk beschermt. En bij kind en gezin zijn ze redelijk hoor. Ze zullen nooit meer dan prikken geven...