ik denk dat dat een gewoonte is ook... ik heb met Troia ook niets anders gedaan

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
bij J lukte me dat ook niet, nu wel: R is een woelwater die nog veel van mijn (dag- èn nacht)energie opeist dus ik ben kapot genoegfozke schreef:Awel da lukt me dus nie he. Ik lig precies altijd zo oncomfortabel...Katia schreef: hier zit er max 4u tussen, maar ik vind dat niet erg, ik slaap verder terwijl ze drinkt
Wrijf maar in je handen dan!!! Wat een goede slapertjes heb jij.zotteke schreef:Hallo dan heb ik vré chance denk ik Inigo krijgt zijn laatste drink beurt om 23uur en dan slaapt hij tot 06.30 zonder wakker te worden ,kweet eindelijk niet wat het is om op te moeten staan met Alessio was dat juist hetzelfde.Juist de eerste week waren ze eens wakker om 03.00 uur en dan gedaan.Groetjes zotteke.
Saartje schreef:Ik heb echt niet te klagen voorlopig. Fleur slaapt zelfs te lang, bij kind en gezin zeiden ze dat te lang slapen of te diep slapen, het risico op wiegendood verhoogt. Ik schrok mij een bult toen ze dat zeiden. Dus moet ik haar vanaf nu s morgens wakker maken om te eten. Ook slaagt ze een voeding over door zo lang te slapen, wat natuurlijk ook niet goed is. En ik was zo blij dat ze zo goed doorsliep...
Katia schreef:[img]http://www."een%20ander%20forum".topforums.be/forum/Smileys/default/crazy.gif[/img]Saartje schreef:Ik heb echt niet te klagen voorlopig. Fleur slaapt zelfs te lang, bij kind en gezin zeiden ze dat te lang slapen of te diep slapen, het risico op wiegendood verhoogt. Ik schrok mij een bult toen ze dat zeiden. Dus moet ik haar vanaf nu s morgens wakker maken om te eten. Ook slaagt ze een voeding over door zo lang te slapen, wat natuurlijk ook niet goed is. En ik was zo blij dat ze zo goed doorsliep...
K&Gtypisch!