slaaptijd

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 08 sep 2006, 09:25

Gisteren was het 20u.30 toen Anaïs in slaap was gevallen bij mij in de zetel, dat gebeurt echt zelden dat ze zo vroeg opgeeft :D :shock: Om 22u. was ze terug wakker, een slokje gedronken en weer geslapen...
Jammergenoeg komt zij wel nog 2 a 3 keer wakker 's nachts :?
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 08 sep 2006, 09:30

Amelie sliep vanaf 4 maand ofzo mooi het klokje rond, zelfs iets langer. Om 20 u het bedje in, rond half 9 's morgens is ze weer van de partij. Nachtvoedingen liet ze al snel achterwege.

Pauline is nog maar 6 weken, en gaat pas slapen om 23 u. De laatste dagen heeft ze dan geslapen tot 6 u, ben eens benieuwd of dit goed blijft gaan...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schorpioentje73
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 08 sep 2006, 10:21

hier idem, Shayenzo heeft nooit een tutje gewild, wel makkelijk vind ik, ik was er eigenlijk geen voorstander van en heb hem ook nooit aangemoedigd
ik zie dat er hier nog goeie slaperkes zitten
vroeger had hij geen vast uur, kon evengoed 8u30 zijn als 6u, maar meestal rond 7u (sliep na een week al door)
altijd had hij zijn laatste fles rond 23u, maar nooit vaste uren om te eten of op te staan
nu sinds het verlof staat hij op 4 flessen van 180 (+6sch) en heeft hij al anderhalve week een regelmaat, slaapt tot 10u :lol: en meer regelmaat in zijn voedingen 10u- 14u - 18u - 22u
nu vandaag was hij om 9u wakker, ale, hoop dat de regelmaat weer niet helemaal gebroken is :?
vroedvrouw zei gisteren dat dat lang was tot 10u slapen (dus 11uren slaap) , dat ik hem es vroeger in bed moest doen, maja vind dat niet slecht hoor en kzie dat er hier nog kindjes de klok rond slapen, dus is hij toch geen uitzondering dan he
en wij hebben er geen last van dat hij ' s avonds langer wakker is, hij is niet lastig, kijkt wat tv, samen naast papa in de zetel :P

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 08 sep 2006, 10:46

ik zou niet weten waarom hij geen 11 u zou mogen slapen op die leeftijd, Amelie deed dat ook en ik vond het alleen maar zalig :P
Ik heb trouwens ook nooit een tutje gegeven!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 08 sep 2006, 12:33

Torben is op een punt gekomen dat hij nu na middernacht in slaap valt en dan 3 maal wakker wordt 's nachts
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Schorpioentje73
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 08 sep 2006, 15:59

major schreef:Torben is op een punt gekomen dat hij nu na middernacht in slaap valt en dan 3 maal wakker wordt 's nachts
ale, tis al een verbetering
ik hoop dat jullie binnenkort eens een deftige nachtrust hebben, kan mij voorstellen wat het moet zijn, en denk dat ik als een zombie zou rondlopen hoor :?

ja Fozke, zou het ook niet weten waarom hij zogezegd wat lang slaapt
maar ja, omdat hij in het begin minder sliep misschien :?:
overdag sliep hij amper en 's nachts een uur of 7 toch
nu slaapt hij meer als een aantal weken geleden, zo een 11 u 's nachts, en overdag ook af en toe wel eens

Ilse-vh
Pas blauw

Bericht door Ilse-vh » 09 sep 2006, 09:31

Mijlpaal: Emma heeft de hele nacht doorgeslapen !!!!!!!!!!!!
Ik wil nog niet te euforisch worden maar ik hoop dat die trend zich verderzet.
Afbeelding

Afbeelding

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 09 sep 2006, 09:42

Wauw leuk zeg! Ik hoop het ook voor jou Ilse!

Anaïs is gisteren om 23u. pas in slaap gesukkeld aan mijn borst, heb haar dan in haar bedje gelegd...om 2u. was ze weer wakker...ik heb haar dan bij ons genomen...en dan is ze rond 5u. nog eens wakker geworden...Rond 8u; nog eens wakker geworden en nu slaapt ze nog...
En telkens wil ze aan mijn borst...en als ik ze dan niet geef begint ze te jammeren en aan mijn t-shirt te trekken en zegt ze "Beej" dan weet ik dat ze "Borst" wil zeggen...Alle woorden met een B die ze niet kan uitspreken zijn opt moment "Beej" :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw

Bericht door Ilse-vh » 09 sep 2006, 19:06

Amai Katharina, dat is wel heel vermoeiend niet?! Is dat nog alle nachten of eerder een uitzondering?

Ik heb ook dolgraag dat Emma eens bij ons ligt. Maar langs alle kanten raden ze het ons af :cry: :cry:
Ze zou op de duur niet meer in haar eigen bedje willen slapen. Kan ik ergens wel begrijpen, maar mijn man staat met shiften, en als hij nachtshift heeft,dan nam ik haar soms naast me als ze zo een 3 à 4 maand was. En je zag dat ze dat enorm leuk vond.
Ze heeft vanaf haar geboorte nooit goed geslapen,veel wakker geworden, maar als ze bij mij lag, dan sliep ze goed door, of werd ze maar af en toe eens wakker.
Nu had ik haar twee weken geleden nog eens met een nachtshift naast me gelegd (zwangerschapskussen goed rond haar, geen gevaar dus), en je had de reacties moeten horen! Ik was haar aan het verwennen en kon het nu wel vergeten dat ze nog in haar eigen bedje wilde slapen.

ZIjn er nog mama's en papa's die hun kleintje af en toe bij hen laten slapen en geeft dat problemen?
Afbeelding

Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 09 sep 2006, 19:12

Katharina schreef:En telkens wil ze aan mijn borst...en als ik ze dan niet geef begint ze te jammeren en aan mijn t-shirt te trekken en zegt ze "Beej" dan weet ik dat ze "Borst" wil zeggen...Alle woorden met een B die ze niet kan uitspreken zijn opt moment "Beej" :D
herkenbaar, maar R zegt daar "mum" tegen :lol: want die borsten zijn van mama hè en mjam lekkere melk ... dus tja a die mmmmmm-toestanden hebben hier het codewoord "mum" doen ontstaan :lol: maar 's nachts vraagt hij dat niet eens: hij "hapt" gewoon toe :shock: :roll: :lol: en vannacht lag hij op een gegeven moment scheef en begon op mijn pols te zabberen :lol: maar 't is maar met de echte mu dat hij blijft liggen en terug wegsoest ...
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”