baby slaapt veel
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Eigenlijk een luxeprobleem maar heb toch een vraagje, ons pruts slaapt nu al een dag of drie overdag vrij veel, en 's nachts slaapt ze ook nog gewoon door.
Je ziet dan ook dat ze echt moe is, in haar oogjes wrijven en zo wat ambetant doen. En meestal is ze echt volledig pertotal, als je haar oppakt dat ze gewoon verderslaapt.
Voor de rest is ze ok, ze eet nog op haar gewone tijdstippen, ze lacht nog veel en ze speelt ook nog wel een beetje.
Dus heb ik zoiets van "ze lijkt me gezond dus niks aan de hand", ik moet daarmee toch niet naar de dokter?
Zou dat misschien een groeifase zijn waar ze nu in zit?
Je ziet dan ook dat ze echt moe is, in haar oogjes wrijven en zo wat ambetant doen. En meestal is ze echt volledig pertotal, als je haar oppakt dat ze gewoon verderslaapt.
Voor de rest is ze ok, ze eet nog op haar gewone tijdstippen, ze lacht nog veel en ze speelt ook nog wel een beetje.
Dus heb ik zoiets van "ze lijkt me gezond dus niks aan de hand", ik moet daarmee toch niet naar de dokter?
Zou dat misschien een groeifase zijn waar ze nu in zit?
-
- Pas blauw
Ellen je gelooft het of niet maar wij hebben ook dat luxeprobleem dus, en in het begin was ik enorm ongerust, want onze andere drie kindjes waren enorm allert op alles, maar dit is hier dus een droombaby nu, heb ook al onderzoeken laten doen, allé telkens ik naar de ka ging, en ze zeggen me telkens weer dat ik me gelukkig mag prijzen, en dat doe ik dus ook.
ons kleintje is net vier maand geworden, en is nog altijd de rustigheid zelve, ook veel lachen en brabbelen enzo, maar bijna nooit wenen, ze slaapt ook al door sinds haar acht weekjes, wat echt een droom is!!!
Overdag slaapt ze ook veel, tja ze is gewoon zo van aard, niet mee inzitten gewoon van genieten, want het kan snel veranderen ook hé.
IK ben heel blij dat ze zo is na een huilbaby te hebben gehad.
Groetjes Vke.
ons kleintje is net vier maand geworden, en is nog altijd de rustigheid zelve, ook veel lachen en brabbelen enzo, maar bijna nooit wenen, ze slaapt ook al door sinds haar acht weekjes, wat echt een droom is!!!
Overdag slaapt ze ook veel, tja ze is gewoon zo van aard, niet mee inzitten gewoon van genieten, want het kan snel veranderen ook hé.
IK ben heel blij dat ze zo is na een huilbaby te hebben gehad.
Groetjes Vke.
mama van .....................4.