ook een weenbaby
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
inderdaad, ben vanmorgen vroeg met Torben naar beneden gegaan, zodat Linda nu wat kan slapen. Ze is de hele nacht op geweest. Ik heb 'm in slaap gekregen in zijn relax door 'm een beetje te wiebelen en constant op een zachte monotome manier "wieg wieg" te zingensandy schreef:nog die nachten wat rustiger en jullie kunnen ten volle genieten van jullie ventje en omgekeerd.

wat me wel opvalt is dat hij wanneer hij slaapt veel schrikt en dan schieten zijn armen en benen in een reflex naar voren... en dan is hij wakker, natuurlijk
hij heeft toch een klein half uurtje geslapen, da's al ietsmajor schreef:Ik heb 'm in slaap gekregen in zijn relax door 'm een beetje te wiebelen en constant op een zachte monotome manier "wieg wieg" te zingenBen content dat hij dus zonder contact in slaap gevallen is
![]()

ja en is toevallig na gisteren, maar haar duimpje ziet er eigenlijk heel mooi uit dus daaraan ligt het niet...
ze is nu ook wel terug met tandjes bezig (na lange tijd stilgelegen te hebben op dat vlak) en ze heeft last van hooikoortsaanvallen nu (tja, andere soort pollen opgekomen he...
)
och, tzal vanalles zijn.
ze is nu ook wel terug met tandjes bezig (na lange tijd stilgelegen te hebben op dat vlak) en ze heeft last van hooikoortsaanvallen nu (tja, andere soort pollen opgekomen he...

och, tzal vanalles zijn.
kleine update hier
zondagochtend heeft Torben van 6 tot 13u geweend met tussenin een pauze van een uur
's namiddags (en iedereen kan dat beamen) was hij heel rustig, ook toen we thuis kwamen 's avonds, maar dat bleek stilte voor de storm
vanaf maandag weent hij constant de hele dag door, krijst hij, stampt constant met z'n voetjes en laat hij de hele tijd protjes. Hij heeft practisch ook geen ontlasting meer, zelfs als hij probeert te duwen . 's nachts slaapt hij een paar uur, maar voor de rest ligt hij ook zo erg te wenen. Linda is ermee naar de dokter geweest en die kon ons ook niet helpen. Ze heeft een suppo meegekregen voor mocht de ontlasting achterwege blijven, maar dat zal niks doen aan de krampjes. Omdat het vandaag al twee dagen geleden was dat hij nog ontlasting had gehad, heeft linda de suppo gestoken. Meteen twee overvolle luiers
maar de krampen blijven inderdaad constant 
Ook in de armen is hij al niet meer te troosten, dat kon vroeger nog troost brengen
zondagochtend heeft Torben van 6 tot 13u geweend met tussenin een pauze van een uur
's namiddags (en iedereen kan dat beamen) was hij heel rustig, ook toen we thuis kwamen 's avonds, maar dat bleek stilte voor de storm
vanaf maandag weent hij constant de hele dag door, krijst hij, stampt constant met z'n voetjes en laat hij de hele tijd protjes. Hij heeft practisch ook geen ontlasting meer, zelfs als hij probeert te duwen . 's nachts slaapt hij een paar uur, maar voor de rest ligt hij ook zo erg te wenen. Linda is ermee naar de dokter geweest en die kon ons ook niet helpen. Ze heeft een suppo meegekregen voor mocht de ontlasting achterwege blijven, maar dat zal niks doen aan de krampjes. Omdat het vandaag al twee dagen geleden was dat hij nog ontlasting had gehad, heeft linda de suppo gestoken. Meteen twee overvolle luiers

Ook in de armen is hij al niet meer te troosten, dat kon vroeger nog troost brengen

- Anneliefje
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Jullie zijn idd heel lieve ouders!Anneliefje schreef:Ik zou zeggen, kom nog eens bij ons in de tuin zitten .... maar veel verder zijn jullie daarmee ook niet geholpen hé![]()
Ik hoop echt voor jullie dat Torben gauw beter wordt en zijn draaitje vindt want aan die schatten van ouders die jullie zijn, zal het zeker niet liggen!

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier hebben we daar ook soms problemen mee, krampen, moeilijke ontlasting
hij heeft nu aangepaste melk, nan transit, maar dat kunnen jullie nu niet geven he
die glycerine suppo's kan je bij de apotheker halen, heb er ook in huis voor als het eens anderhalve dag niet lukt, maar je mag ze ook niet iedere dag gebruiken he
verder heb ik Nuxil siroop tegen de krampjes, en die is niet slecht moet ik zeggen
misschien kan je dat eens proberen, als hij ze wil nemen tenminste
hij heeft nu aangepaste melk, nan transit, maar dat kunnen jullie nu niet geven he
die glycerine suppo's kan je bij de apotheker halen, heb er ook in huis voor als het eens anderhalve dag niet lukt, maar je mag ze ook niet iedere dag gebruiken he
verder heb ik Nuxil siroop tegen de krampjes, en die is niet slecht moet ik zeggen
misschien kan je dat eens proberen, als hij ze wil nemen tenminste