het bad
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Vanaf wanneer mogen kindjes mee in het grote bad met mama of papa?
Zijn er hulpmiddelen en moet je ze dan ervoor ook eerst van kop tot teen inzepen
sorry ben hier nogal een leek in en weinig informatie over te vinden
Zijn er hulpmiddelen en moet je ze dan ervoor ook eerst van kop tot teen inzepen
sorry ben hier nogal een leek in en weinig informatie over te vinden
maar meisje toch... dat zijn toch dingen die je aanvoelt?
je moet je moederinstinct wa meer de kans geven
maar alle begin is moeilijk...
in bad gaan mag al vanaf dag 1.... als er iemand van jullie in bad gaat kan je je kindje toch vasthouden? dus hulpmiddeltjes zijn niet echt nodig... gewoon je kindje vasthouden en in het water houden.
je moet je moederinstinct wa meer de kans geven

maar alle begin is moeilijk...

in bad gaan mag al vanaf dag 1.... als er iemand van jullie in bad gaat kan je je kindje toch vasthouden? dus hulpmiddeltjes zijn niet echt nodig... gewoon je kindje vasthouden en in het water houden.
ok, sorry maar dan zal mijn moederinstinct mij een beetje in de steek laten en misschien komt het ook door mijn vriend, die houd mij dikwijls tegen als ik is iets wil doen, hij is bang dat het nog te vroeg is voor sommige dingen en dan ga ik ook twijfelen.
Wat een geluk dat ik jullie nog heb om even jullie mening te horen
Wat een geluk dat ik jullie nog heb om even jullie mening te horen
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
met alessio ben ik direkt te samen in de douche gegaan (ale zitbad) ik kon niet zo goed blijven rechtstaan om hem een badje te geven ik had heel veel last van mijn knip enz... en inderdaad je moet alles zowat leren aanvoelen dit komt wel vanzelf hoor . bij een eerste twijfel je veel . en iedere baby is ook anders wat mijn kindjes misschien graag hebben doet jou kindje dan weer niet graag.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)