Naomi heeft nog geen echte knuffels in of boven haar bed. Ik vermoed dat het haar huilperiode is zoals vele baby's rond de 6 à8 weken hebben.
Gisteren nog uit bezorgdheid naar de vroedvrouw gebeld en aangezien de stoelgang ok is, ze 's nachts 8 uur slaapt, ze veel lacht...wijt ze het ook aan de gekende huilperiode van baby's. Er zijn zelfs baby's die overdag gewoon wakker blijven, daarom moeten ze nog niet slapen overdag.
Ik vermoed dat haar huilperiode trouwens vandaag een beetje aan het verdwijnen is! Vanmorgen was ze toch al een pak rustiger dan de laatste week en is ze ook veel rapper in slaap te krijgen. Ik had er eventjes genoeg van deze morgen en liet ze - ondertussen dat ik de was aan het ophangen was - eventjes volop krijsen met pijn in het hart wel, en toen ik haar oppakte kroop ze met haar neus heel dicht in mijn oksel en sliep ze direkt door !!!! (okselgeur is blijkbaar aantrekkelijk

)
De voeding van vanmiddag was immens lang : 40 minuten in plaats van de gewone 20 minuutjes en daarna sliep ze als een roosje

Hopelijk is ze van die huilperiode vanaf: ze is nu toch al 8 weken jong. Gisteren kon ik alvast de muren oplopen van colère (kwaad zijn)

Niet gezond voor mijn hart.