thermos voor papflessen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

ieteke
Pas blauw
thermos voor papflessen

Bericht door ieteke » 25 jul 2006, 14:12

heeft er iemand ervaring met zo een thermostas van het merk BEABA?
ik heb dat gisteren kado gekregen maar de gebruiksaanwijzingen zijn niet veel soeps. Ge weet er niet veel mee.
Er zit daar een ddoek in om rond de fles te doen met een draad voor in de sigarettenaansteker te steken om de fles te verwarmen en plastiekzakje om in de diepvriezer maar ik weet niet of dat zakje ook in de microgolfoven mag ? en hoe warm moet ik die fles verwarmen om ze snachts te gebruiken ? want ik had ze gisterenovond rond 23 uur verwarmd gewoon zoals altijd en om 6u40 kwam ons chyarahtje wakker en ze had zo goed als koud. misschien moet dat warmer.Kan er mij iemand helpen hoe je zo iets moet gebruiken ? Bedankt he zeg.
AfbeeldingAfbeelding

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 25 jul 2006, 15:09

Volgens mij is hetgene je beschrijft geen thermos, volgens mij is dat alleen een systeem om op te warmen in de auto. Daarvoor moet je het in dat zakje steken en wat er bij zit dient om op voorhand in de diepvries te steken om de fles fris te bewaren tot je ze opwarmt. Als het er niet echt opstaat zou ik het niet in de microgolf steken. Niet alle verpakkingen van cryogelzakjes kunnen dat verdragen.

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 18:10

ja het is inderdaad dat wat marita zegt wij hebben dat ook voor in de auto en dat zakje is normaal voor de fles fris te houden tot je ze opwarmt.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Plaats reactie

Terug naar “De baby”