haartjes knippen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Dagmar
Moderator
haartjes knippen

Bericht door Dagmar » 11 apr 2005, 11:47

Vanaf wanneer knipten jullie of lieten jullie de haartjes van jullie baby knippen? Bij Mila hebben we heel lang gewacht (te lang achteraf gezien, had een ongelooflijke schrik van de kapper) maar ze is een meisje hé, dus lange haren is dan "normaal". Ik zou Karsten zijn nekharen willen (laten) knippen, want die zijn redelijk lang.. En boven op zijn hoofd heeft hij korte haren en hier en daar zitten er redelijk lange tussen.. Filip zegt van nog even te wachten, maar ik wil toch zeker zijn nekharen korter hebben..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Vanessa
Pas blauw

Bericht door Vanessa » 11 apr 2005, 11:49

Wij doen het gewoon zelf bij ons jongens, met de tondeuse.
Zelfs bij Jelco hebben we er al eens over geweest, en die is ook nog maar 5 maand.

Groetjes.

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 11 apr 2005, 11:51

Aha, dan weet ik wat te doen.. We zullen hem eens onder handen nemen! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 11 apr 2005, 12:16

Wij hebben ons Lani haar nekhaartjes ook zelf bijgeknipt. Vanbovenop zijn ze iets korter. ook haar frou'ke hebben we bijgeknipt. Er hongen al een paar sprietjes in haar ogen.

Ness
Pas blauw

Bericht door Ness » 11 apr 2005, 15:54

Bij Lukas is met de tondeuse knippen toch niet gelukt
bij de kapper hebben we een geheim wapen (lees koekjes) mee om hem te laten stilzitten, ik weet het misschien niet erg opvoedkundig, maar tja, als hij anders niet wil stilzitten.
De kapper wou voor de nekharen ook zijn tondeuse gebruiken, maar dat was niks voor Lukas
hij heeft alles met kam en schaar moeten doen
we laten het altijd kort knippen zodat we niet te vaak terug naar de kapper moeten!
Ness

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 11 apr 2005, 21:23

Maar misschien lukt het bij Karsten wel met de tondeuse, hij is nog maar 5 maandjes hé. En dan is hij het al gewoon tegen dat hij groter is..
Ja, koekjes hadden we bij Mila ook geprobeerd indertijd, maar dat hielp allemaal niet. Vlak voor de paasvakantie zijn we nog eens naar de kapper geweest en ze was heel braaf (was ook een hele lieve vrouw). En deze morgen vroeg ze om alweer te gaan.. Dus de schrik is over.. (ze kreeg achteraf ook 3 snoepjes, dus daar zal de verklaring wel in te vinden zijn!! :D )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 15 apr 2005, 08:33

En Karsten zijn haren zijn dus onder handen genomen met de tondeuse.. In het begin bleef hij heel rustig zitten, maar na twee minuten niet meer natuurlijk. Ik kon hem moeilijk met een half hoofd kort en een half hoofd iets langer haar laten zitten, dus deed ik maar verder tot hij het echt beu was.. 't Resultaat: Karsten hing vol haartjes en hier en daar ben ik een stukje vergeten :oops: . Maarja, dat werk ik straks wel bij! :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Ness
Pas blauw

Bericht door Ness » 15 apr 2005, 11:06

ja dat is toch altijd miserie, die haartjes knippen!!!!
volgende keer misschien wat vlotter?
Ness

Plaats reactie

Terug naar “De baby”