muggen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
wat doen jullie of welke middeltjes gebruiken jullie voor babytjes te beschermen van muggebeten ?
een muggennet oke, maar als ze in hun park eens liggen, of in de relax is dat al moeilijker he
en wat buiten ? een muggenspray mag je blijkbaar niet gebruiken voor kinderen onder de 3 jaar
een muggennet oke, maar als ze in hun park eens liggen, of in de relax is dat al moeilijker he
en wat buiten ? een muggenspray mag je blijkbaar niet gebruiken voor kinderen onder de 3 jaar
toen onze niels klein was, hadden we geen last van muggen
dus niets moeten gebruiken
nu hij groter is, rol ik met een rollerstick over zijn armpjes enzo om de muggen op afstand te houden. Hij is er allergisch aan
tot nu toe hebben we nog niet echt last van muggen op de kamers waar ons brittje slaapt. en dus nog niets moeten gebruiken
over haar bedje hang ik wel een muggennet
en dat is vrij groot
dus dat kan ik ook over den box hangen.
Ik heb ook zo'n muggennetje om over haar maxi-cosi te doen
dus niets moeten gebruiken
nu hij groter is, rol ik met een rollerstick over zijn armpjes enzo om de muggen op afstand te houden. Hij is er allergisch aan
tot nu toe hebben we nog niet echt last van muggen op de kamers waar ons brittje slaapt. en dus nog niets moeten gebruiken
over haar bedje hang ik wel een muggennet
en dat is vrij groot
dus dat kan ik ook over den box hangen.
Ik heb ook zo'n muggennetje om over haar maxi-cosi te doen
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
zo een muggennet heb ik ook al gekocht, dat was amper 7 euro, past op reisbedje, gewoon bedje en over de box
maar tis eerder voor buiten, bij valavond heb je het meeste last, en 's nachts
heb het net aan de huisarts gevraagd, ik heb een stick van bij de apotheek, maar dat mag niet voor baby's en kinderen < 3jaar
maar ik moest iets halen op basis van kruiden in de natuurwinkel, dus gaan we daar dan maar eens zien he
maar tis eerder voor buiten, bij valavond heb je het meeste last, en 's nachts
heb het net aan de huisarts gevraagd, ik heb een stick van bij de apotheek, maar dat mag niet voor baby's en kinderen < 3jaar
maar ik moest iets halen op basis van kruiden in de natuurwinkel, dus gaan we daar dan maar eens zien he
dan zullen er verschillende soorte sticks zijn . Heb het nog aan de apotheek van ons gevraagd . Het staat er ook op dat we het voor baby's mogen gebruiken.ik heb een stick van bij de apotheek, maar dat mag niet voor baby's en kinderen < 3jaar
Als je iets gevonden hebt op basis van kruiden , laat je het dan weten .
Bedankt.
Groetjes,
sigri
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: