Kerstekindje

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:
Kerstekindje

Bericht door Wendy B » 07 sep 2004, 18:15

Hallo,

Zijn er hier mensen waarvan hun kindje, of henzelf, op kerstavond of kerstdag is geboren. Ons tweede is uitgerekend voor 25 december 2004 en ik heb hier een gemengd gevoel bij. Iedereen zit dan in kerstsfeer en ik ben een beetje bang dat iedereen zijn/haar verjaardag gaan vergeten of bv 1 kadoo'tje krijgt, enz. Ik heb al afgesproken met mijn man dat ons een kindje zowel een verjaardagsfeest krijgt als kerstmis. Als je in het midden van het jaar verjaart, krijg je toch ook een feestje enkel voor jou alleen, want dan sta je in het middelpunt van de belangstelling.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 sep 2004, 20:54

Ik heb er persoonlijk zelf geen ervaring mee, maar een vriend van mij is geboren op Kerstmis. Hij vertelde me eens dat zijn familie kerstkaartjes kreeg en dan stond er meestal in de PS. "Gelukkige verjaardag voor X". Hij vond (en vindt) dit eigenlijk erg en ik doe dan ook ieder jaar de (kleine) moeite om hem een leuk verjaardagskaartje te sturen. Maar hij vertelde ook dat het vooral was toen hij groter werd. Of dat ze dan op familiebezoek gaan en dan is het altijd van "zalige kerst, kus kus kus,.. ahja en ne gelukkige verjaardag hé!!" Dus misschien kan je je familie er vanaf volgend jaar tegen kerstmis aan herinneren dat je kindje verjaart??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 08 sep 2004, 22:45

Hey Dagmar,

Bedankt voor je reactie. De familie zal geen probleem zijn. We hebben een hele hechte familieband met iedereen, maar zoals die vriend van je, daar ben ik een beetje bang voor. Ik denk dus ook dat het helemaal niet leuk is om op deze dag te verjaren, zeker als je ouder bent.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Plaats reactie

Terug naar “Welcome Baby site : reacties”