Site update
Moderators:Welcome, Moderators
ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn ik mag mijn werkschrift niet vergeten werkschrift niet vergeten ik mag mijn ik mag mijn werkschrift niet vergeten werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn ik mag mijn werkschrift niet vergeten werkschrift niet vergeten ik mag mijn ik mag mijn werkschrift niet vergeten werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten ik mag mijn werkschrift niet vergeten
spybots zijn computers die automatisch ergens inloggen om reclame te maken ofzo...
die gaan niet eerst op zoek naar die VIPcode en die dan invullen in het registratieblad, omdat dat niet geprogrameerd staat bij hen...
die geraken hier dan gewoon niet binnen...
terwijl wij als mensen die code kunnen invullen (maar dan moet die wel ergens vindbaar staan he )
die gaan niet eerst op zoek naar die VIPcode en die dan invullen in het registratieblad, omdat dat niet geprogrameerd staat bij hen...
die geraken hier dan gewoon niet binnen...
terwijl wij als mensen die code kunnen invullen (maar dan moet die wel ergens vindbaar staan he )
ik zie deze topic en vroeg me af hoe het er mee stond? Gaat de site nu veranderd worden naar zoiets gelijk die link van ophasselt? Komt er nu een chatbox?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--