Iemand tips ...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge
Iemand tips ...

Bericht door Winter » 15 sep 2007, 22:20

Hey,

Zoals eerder al vermeldt mag ik op 29 september es langs om aan de monitor te liggen, ik ben dan net 39 weken ver en indien dan opening wordt er overgegaan tot de bevalling...
Jammer genoeg is het dus niet 100 % zeker dat het die datum echt "het moment" zal zijn.
Ik zou het wel graag hebben en ik heb eigenlijk totaal geen zin om terug naar huis te moeten. :oops:
Kan ik er eigenlijk zelf een beetje op een verantwoorde manier voor zorgen dat ik tegen dan toch al vordering gemaakt heb?
Iemand tips dus....

Dank u
Winter


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 15 sep 2007, 22:26

Naar het schijnt moet je veel wandelen en trappen doen...ùmaar ik heb daar geen ervaring mee.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 15 sep 2007, 22:30

Dit zijn de tips die ik heb van horen zeggen want bij mij hielp het niet...
Veel wandelen en trappen doen. Eventueel wat huishoudelijk werk als dit nog mogelijk is.
SEKS hebben(in sperma zit er een stof die weeën opwekt)
en gini of bitter lemon drinken(kinine wekt schijnt weeën op--->niets van gemerkt!)

Succes ermee hé!
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 15 sep 2007, 23:08

ik ken da... heb alles geprobeert en geen resultaat gehad!!

maar je kan mss eens voetreflex laten doen er is een zone op je voeten die weeen opwekt en mot zeggen heb dlaten doen en heb toch een betje weeen gehad die nacht mss dat het bij jou toeslaat e
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 sep 2007, 23:32

Hey, ik heb niet echt tips, maar ik vroeg me af of er een reden is dat ze dan al zouden overgaan tot de bevalling? Allé, ik vind het zo gek dat ze zeggen "als er opening is, dan..." Want heel veel vrouwen hebben al opening enige tijd vooraleer ze moeten bevallen.. Maar misschien heb ik er ergens over gelezen, dus vraag ik het hier maar.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 sep 2007, 11:15

ja alles wat hierboven al staat: wandelen, bewegen, huishoudelijk werk, aardbeien, ananas, sex, ...

Maar ja ik denk ergens dat het nog altijd bijgeloof is. Iemand die ik ken heeft ook de laatste week veel met emmers zitten sjouwen en het heeft niet geholpen. Ik heb de laatste weken van de zwangerschap veel zitten kuisen en met dozen gesjouwd en een paar dagen later was het wel prijs. :roll:

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 16 sep 2007, 23:00

Hey Dagmar,

Aangezien ik hartpatiënte ben zou de gyn graag hebben dat de bevalling overdag is. Omdat dan al het personeel aanwezig is in het ziekenhuis. onder andere een cardioloog. Je kunt dit uiteraard niet plannen wanneer het gaat beginnen en vandaar dat ik samen met de gyn heb afgesproken om op 24 september es binnen te komen voor controle. Indien er dan al opening zou zijn of weeën of dergelijke zal hij het verder in gang laten steken. terwijl andere dame's mss terug naar huis mogen. Gewoon weg omdat hij het risico niet wil lopen dat ik met spoed 's nachts moet terugkomen en er paniek is.
Indien ik die dag totaal nog geen opening heb of er nog steeds niets veranderd is sinds mijn laatse controle geweest (14 september) dan mag ik toch terug naar huis.

Groetjes Winter

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 sep 2007, 08:46

Oei oei zeg :? .. Duimen dan maar dat je opening hebt.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 17 sep 2007, 08:58

alle 'tips' zijn reeds vernoemd en ik vrees ook een beetje dat dit meer bijgeloof is want bij mij hielp er ook niets :?

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 sep 2007, 20:45

idd, héél véél sexen.
Idd mogelijk natuurlijk :wink:
Véél succes, hopelijk heb je al dat personeel niet nodig.
Een vroedvrouw, je gyn en een KA... en de rest blijft beter weg hé! :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 17 sep 2007, 23:02

Ik heb hier al redelijk wat trukjes geprobeerd en helaas tot nu toe ook zonder resultaat ...
Nuja, echt wandelweer is het al niet, thuis hebben we hier geen trappen en ben ook niet in de winkel geraakt voor ananas (blijkbaar zou het eten van het binnenste helpen).
Verder al gepasseerd: schweppes, klussen, zaterdag te voet boodschappen gedaan, pikante spaghettisaus gegeten, voetmassage, ...
Bij de 1 helpt het, bij een ander niet.
Maar baadt het niet, dan schaadt het ook niet :wink:

Succes alvast!

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 18 sep 2007, 06:59

bij mij is mijn vlies gescheurd en heb ik opening gekregen van een zware verkoudheid door te hoesten en te niezen ! maar als je geen verkoudheid hebt gaat dat niet goed lukken allemaal tenzij je een bus peper laat vallen dan nies je je verloren . maar het niezen en het hoesten doet wel redelijk pijn als je al zover zwanger bent . er zou een olie zijn ook waar je een lepel van moet nemen maar daar heb ik geen ervaring mee.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 18 sep 2007, 09:36

Ja Betty ,risinus olie ik heb dat hier ook gedaan, enigste nadeel slecht van smaak niet te doen :shock:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 sep 2007, 14:17

Ik weet niet of dat echt allemaal werkt. Baby zal komen als hij/zij er zin in heeft....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 18 sep 2007, 14:19

Bij mij heeft de gyn het iets voor 40 weken beetje losgewoeld. Pijnlijk wel maar dat was t enige dat t op gang wilde brengen bij mij.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 18 sep 2007, 18:49

Hey,

Da van die ananas heb ik nog gehoord en een paar collega's hebben het bevestigt (ze hebben het gegeten en zijn paar dagen erna bevallen) dus dat kan echt wel helpen! Alhoewel dat wel mooi rond hun 40e week was dus eigenlijk als de baby echt rijp is.
En idd als de baby er echt niet klaar voor is dan zal er ook wel niets gebeuren.
Dus gewoon duimen zeker hé....

Liefs Winter

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 18 sep 2007, 21:51

ALLES heb ik geprobeerd, tot het extreme toe.
En niets hielp.
Uiteindelijk heeft de Gyne mijn vlies met de hand gebroken toen ik op de tafel van haar praktijk lag (ik was toen 1 week overtijd)

Als je babietje wilt komen of blijven, ik denk niet dat veel ananassen en trappen hollen gaan helpen


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”