Iemand tips ...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge
Iemand tips ...

Bericht door Winter » 15 sep 2007, 22:20

Hey,

Zoals eerder al vermeldt mag ik op 29 september es langs om aan de monitor te liggen, ik ben dan net 39 weken ver en indien dan opening wordt er overgegaan tot de bevalling...
Jammer genoeg is het dus niet 100 % zeker dat het die datum echt "het moment" zal zijn.
Ik zou het wel graag hebben en ik heb eigenlijk totaal geen zin om terug naar huis te moeten. :oops:
Kan ik er eigenlijk zelf een beetje op een verantwoorde manier voor zorgen dat ik tegen dan toch al vordering gemaakt heb?
Iemand tips dus....

Dank u
Winter


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 15 sep 2007, 22:26

Naar het schijnt moet je veel wandelen en trappen doen...ùmaar ik heb daar geen ervaring mee.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 15 sep 2007, 22:30

Dit zijn de tips die ik heb van horen zeggen want bij mij hielp het niet...
Veel wandelen en trappen doen. Eventueel wat huishoudelijk werk als dit nog mogelijk is.
SEKS hebben(in sperma zit er een stof die weeën opwekt)
en gini of bitter lemon drinken(kinine wekt schijnt weeën op--->niets van gemerkt!)

Succes ermee hé!
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 15 sep 2007, 23:08

ik ken da... heb alles geprobeert en geen resultaat gehad!!

maar je kan mss eens voetreflex laten doen er is een zone op je voeten die weeen opwekt en mot zeggen heb dlaten doen en heb toch een betje weeen gehad die nacht mss dat het bij jou toeslaat e
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49