onderwater bevalling mislukt, dan maar keizersnede

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:
onderwater bevalling mislukt, dan maar keizersnede

Bericht door jonge mama » 11 jul 2007, 10:29

hoi allemaal, das al een eindje geleden he. ja ik heb het wat druk met onze kleine spruit enzo. maar het is aangenaam druk. hij is een goede eter en weegt ondertussen al 3.500kg en meet 52 cm.( bij geboorte 2.200kg en 45cm) een hele vooruitgang dus en een opluchting voor ons.maar bon ik zal hier dus ook mijn bevallingsverhaal opzetten he.
ik ben de 30ste mei binnen gegaan savonds na consulatie bij de gyn,ze wilde het in gang zetten omdat onze kleine spruit het moeilijk kreeg in de buik. ik ben om 20u binnen gegaan en om 22u men eerste pil die gezet werd, verder geen echte last gehad buiten kleine krampjes. rond 6u 2de pil gehad en dan begon alles zo wat op gang te komen. rond 7u kon ik het al niet meer houden van de pijn. zo een verschrikkelijke steken in de buik. de gyn kwam erbij om te kijken en ik moest aan de monitor. hevige weeen dus. toen begon het hartje van de kleinen wat te veranderen van frequentie maar er was nog geen paniek. om 9u kwam de gyn terug en nog altijd maar 3cm ontsluiting daar onze yari het moeilijker en moeilijker kreeg wilde ze de vliezen breken. om 9u30 viel het hartje van onze spruit weg van de monitor en kwam terug en weer weg en terug. gyn wilde geen risico nemen en ik kreeg zuurstof op men neus geduwd en naar boven epi gekregen en direct naar het OP. yari had stoelgang gemaakt in het vruchtwater en moest er dringend uit omdat zijn hartje het niet meer aankon. in het OP werd alles klaargemaakt en werd men buik opengedaan. wat een akelige bedoening, ik voelde ze zo rammelen in men buik en wist niet wat er gebeurde. ik werd ook heel moe van de verdoving. omstreeks 11u03 is onze spruit geboren en alles ging goed met hem. hij heeft zelfs niet in de couveuse gemoeten enkel een verwarmd bedje. zo zie je maar dat kleintjes soms sterken zijn dat iets grotere geborenene. z
zo heb men verhaal hier ook neergepent si
tot later he
see you en love you all!!
groetjes lien ,jonathan en yari
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 11 jul 2007, 10:48

hey! blij je nog eens te horen hier!!
Jammer dat je uiteindelijk geen natuurlijke bevalling hebt gehad, maar als het moet ...
Yari doet dat precies heel flink é.

Nogmaals een grote proficiat en geniet er nog maar van!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 11 jul 2007, 11:03

a lien leuk je nog eens te zien schrijven
jammer dat het geen natuurlijke bevalling was maar bezonderste is dat je spruit het goed steld hé
groetjes

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 11 jul 2007, 13:50

Spijtig dat het geen natuurlijke bevalling is geweest. Zo'n spoedkeizersnede zal wel echt niet leuk geweest zijn.

Goed dat de kleine het zo goed maakt!!! Geniet er nog van!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 11 jul 2007, 14:08

Geen fijne bevalling gehad blijkbaar Lien... ik kan er van meepraten amai!

Goed dat alles goed afgelopen is uiteindelijk.

Nog eens proficiat!
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 11 jul 2007, 14:32

Proficiat met Yari, 't is precies een flink kereltje :D

Het mag dan mss niet je droombevalling geweest zijn, 'k ben er zeker van dat het wél je droomkindje is :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Evytjeuh

Bericht door Evytjeuh » 11 jul 2007, 15:52

Nog eens proficiat, en geniet maar lekker veel van jullie klein kereltje :D

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 11 jul 2007, 16:12

hey tof je verhaal eindelijk te kunnen lezen ik, weet hoe je j voelde op het moment heb juist hetzelfde meegemaakt maar al bij al is alles nog goed gekomen... achteraf veel last gehad van de KS??
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

bevalling

Bericht door Aicha » 11 jul 2007, 19:03

hey Lien,

Tof dat je onze schreeuwen hebt verhoord :wink:

eerst en vooral nog een dikke proficiat met die flinke zoon van jullie en hopelijk heb je achteraf toch niet al te veel last gehad van de keizersnede!

het mag dan idd niet de gedroomde bevalling geweest zijn maar wat je ervoor in de plaats gekregen hebt overtreft toch echt wel alles hé :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 jul 2007, 20:28

Hey, welkom terug!!!
Maar goed dat alles goed is afgelopen!
Geniet van elkaar!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 11 jul 2007, 20:53

Ook van ons nog eens proficiat met je zoontje en volle bak genieten!!

Welkom terug trouwens! :wink:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 11 jul 2007, 21:17

Blijkbaar heb je de kreten van andere bf'ers toch gehoord!

Spijtig dat je geen naturlijke bevalling kon hebben, maar wat moet moet eh ;-)
Geniet van je zoontje

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 11 jul 2007, 21:20

Een dikke proficiat met Yari.
Geniet van je wondertje en probeer wat te rusten tussenin want een keizersnee....da's niet om mee te lachen hé.

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Proficat Yari en de mama!

Bericht door Ann » 12 jul 2007, 09:46

Las met belangstelling jullie verhaal!
Gelukkig is alles goed verlopen en is jullie kleintje gezond,
wat uiteindelijk het belangrijkste is...
Ik kijk er al naar uit om mijn verhaal hier neer te schrijven,
ben nu al benieuwd hoe het mij zal verlopen...

Geniet van jullie nieuwe gezinnetje,

Mama in spe,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 12 jul 2007, 22:37

hoi
eerst en vooral hartelijk dank voor de vele felicitaties die ik gekregen heb :D wij stellen het nog altijd heel goed. ik vond het inderdaag geen droombevalling ver van zelfs maar ik heb er een wolk van een baby voor in de plaats gekregen. heel men zwangerschap was een stressperiode daar ik in het begin naar de dokter geweest had met stekende onderbuikpijn en die had mij gezegd dat dit kon wijzen op een vroege miskraam. ik ben daar dus heel men zwangerschap mee bezig geweest dat dit kon gebeuren en heb eigenlijk maar weinig kunnen genieten ervan. geloof me het moment dat zijn hartje wegsloeg drong het tot mij door ik ben hem kwijt, gelukkig is hij een sterk kereltje met een enorme vechtlust en heeft hij het toch maar gehaald, maar nu kan ik nog niet gerust zijn want hij heeft 1 keer gestopt met ademen in het ziekenhuis de 2de dag van zijn geboorte. nu heeft hij zo een bakje mee naar huis om wiegendood te voorkomen. hij moet nog een slaaponderzoek doen de 26ste pff het zit me eigenlijk helemaal niet echt mee op het gebied van ontspannen. elke nacht weer die onrust van gaat hij wel wakker komen voor zijn voeding en dan als dat bakje alarm heeft dan springt men hoofd op hol, alhoewel het altijd al vals alarm is geweest. ik hoop dat we binnen kort echt kunnen genieten van onze spruit en dat we ook kunnen gaan slapen met een gerust hart. dit is iets wat je echt niemand toewenst. gelukkig vind ik hier heel veel steun en daardoor hou ik ook men hoofd recht en probeer ik er het beste van te maken. ik zet dit hier neer voor mensen die misschien hetzelfde hebben meegemaakt of voor mensen die mama of papa in spe zijn (niet om ze bang te maken) maar gewoon om wat info te verschaffen en te zeggen dat niet altijd alles van een leien dakje loopt.
maar kijk kga jullie nu laten en nog es bedankt he
see you.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 12 jul 2007, 22:46

Lien...

Jouw verhaal lijkt het mijn wel.
Lowie had ook een ademhalingsstop in de kliniek.
Hij heeft zich enorm veel verslikt ook.
Toen hij 1 weekje thuis was, zelfs zo erg dat hij er niet meer uit raakte en hij begon al blauw te zien.
Ik heb hem toen lichtjes met zijn hoofd naar beneden moeten houden en het kwam er uit en hij kwam er door.
Ik dierf hem toen niet meer te eten geven :roll:
Ik sliep niet meer, hield hem constant in de gaten.
Ik kreeg van de KA een bakje mee, een MR20.
Dit heeft ook vals alarm gegeven 's nachts.
Tot iemand me de tip gaf een stuk van 20 eurcent bovenop dat sensorke te kleven, zodat die sensor beter tegen zijn buikje drukte.
En nadien had ik maar 1 keer een alarm gehad (vals ook).

Zijn wiegendoodtest was negatief. Hij had geen verhoogd risico.
Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk had dat bakje te moeten teruggeven.
Ik had weer geen rust meer.

Enfin, 't zijn zaken die achter de rug zijn nu.
Ik denk er niet meer aan.
Maar ik voelde me in die periode vreselijk...

Ik weet hoe je je voelt.

Ik had dezelfde k*bevalling als jij, komt er bovenop dat mijn naad is opengescheurd na 5 dagen en dat ik kon dood geweest zijn.
Je moet mijn bevallingsverhaal maar eens lezen :wink:

1 ding moet je onthouden, het betert!!!

Veel goede moed!!!
Afbeelding


Afbeelding

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 12 jul 2007, 23:01

hey molly
ja ik denk dat ik het ook moeilijk ga hebben omdat bakje terug te geven, ale als de test negatief is tenminste. het is voor mij geruststellender dat hij zo een mr20 heeft en ik zal op men tanden moeten bijten denk ik. er zullen sowieso nachten zijn dat ik niet veel ga slapen omdat ik altijd ga willen gaan kijken van ademt hij nog enzo. ik hoop van harte dat het betert want ik heb men ventje al gezegd dat ik als het zo blijft die spanningen zeker geen 2de wil. ik heb teveel trauma overgehouden aan de bevalling en zo en ben nu heel blij bevrijd te zijn van de zwangerschap en ook men kindje had zo een laag geboortegewicht omdat mijn lichaam het niet meer aan kon. ik denk dat ik het lichaam gewoon niet heb om zwanger te zijn. nu ik hoop dat die slaaptest negatief is en dat alles in orde komt. ik zou niet weten wat te doen zou er mijn kleine yari iets overkomen. echt ik zou zot komen het is en blijft men alles en ik zie hem zo graag.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 12 jul 2007, 23:23

Lien, 't komt allemaal wel goed... en al die ellendige gevoelens die je nu soms hebt hé... echt waar die gaan geleidelijk aan minderen.
Je zal wel zien.
Alleszins veel sterkte en goede moed nu.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 13 jul 2007, 14:39

Molly schreef:Lien, 't komt allemaal wel goed... en al die ellendige gevoelens die je nu soms hebt hé... echt waar die gaan geleidelijk aan minderen.
Je zal wel zien.
Alleszins veel sterkte en goede moed nu.

ik ga hier Molly bijtreden, heb ook zo een k*tbevalling gehad
ik werd ingeleid niet wegens problemen met de keine, maar omdat hij overtijd ging, ik was er ook tegen, want dat inleiden is forceren he, en denk dat het niet altijd goed doet, maar ja, als het medisch nodig is, moet het he (was bij mij niet het geval, gewoon overtijd)
hartje ging goed hier, maar hij wou niet indalen, dus uiteindelijk na 12u ook een ks gehad

en ja, ge voelt dat rommelen in uwen buik, vond dat echt een akelig gevoel :?
was precies een nachtmerrie, en in het begin denk je ook van "nee nooit meer", maar na een tijdje verander je wel van gedacht hoor, dat slijt
wij gaan nu zelfs voor een 2de, ook al weet ik dat het normaal een geplande ks wordt deze keer, wegens smal bekken, maar dan heb je heel die onnodige lijdensweg vooraf al niet meer he

dat je schrik hebt om die monitor terug te geven kan ik goed begrijpen, maar denk dat de meeste mama's wel schrik hebben dat hun kindje wat overkomt hoor, ook al hebben ze geen verhoogd risico
Ik ben zelfs nog regelmatig ongerust als hij op zijn buik ofzo slaapt, tja, ben ook een piekeraar he :roll:

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 13 jul 2007, 15:16

Hey Lientje,

Je hebt een schat van een zoontje! Nog eens proficiat.
Twas inderdaad niet makkelijk voor jullie...eerst het horen dat het keizersnede werd, dan Yari die zo kleintjes was en moeite had met zijn ademhaling...maar jullie zijn er des te sterker uitgekomen.

Ik had wel een goeie bevalling, Anaïs had een goed gewicht en zo maar toen de kinderarts na een paar uur een check up kwam doen en zei dat er ruis op haar hartje zat...toen kwam dat ook als een slag. Toen ik uit het ziekenhuis in Veurne ontslagen was na een paar dagen zijn we dan naar AZ st lucas in brugge gemoeten voor een uitgebreide echo van haar hart...gelukkig waren we meer bang gemaakt dan iets anders en bleek alles in orde...maar als het over je kind gaat dan is dat altijd bang afwachten. Gelukkig dat al die onderzoeken toch grondig gebeuren en zo...
Toen ze dit jaar in het ziekenhuis belandde voor haar nieren was dit ook een slag in ons gezicht. Ons altijd zo vrolijk en gezond meisje was plots zo ziek...Bedankt dat je er dan was om ons te steunen! :wink:

En inderdaad in onze maatschappij wordt het hebben van een kind soms enorm "verheerlijkt". Alsof het allemaal zo schoon, lief, simpel is...
Het is maar als je moeder/vader bent dat je tot het besef komt dat het niet altijd zo is...
Soms wordt dat echt geidealiseerd tot en met.

In elk geval, Yari is nu lekker thuis bij jullie en dat komt wel goed...Met de liefde van Mama en Papa...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 13 jul 2007, 15:46

Katharina schreef:Hey Lientje,

Je hebt een schat van een zoontje! Nog eens proficiat.
Twas inderdaad niet makkelijk voor jullie...eerst het horen dat het keizersnede werd, dan Yari die zo kleintjes was en moeite had met zijn ademhaling...maar jullie zijn er des te sterker uitgekomen.

Ik had wel een goeie bevalling, Anaïs had een goed gewicht en zo maar toen de kinderarts na een paar uur een check up kwam doen en zei dat er ruis op haar hartje zat...toen kwam dat ook als een slag. Toen ik uit het ziekenhuis in Veurne ontslagen was na een paar dagen zijn we dan naar AZ st lucas in brugge gemoeten voor een uitgebreide echo van haar hart...gelukkig waren we meer bang gemaakt dan iets anders en bleek alles in orde...maar als het over je kind gaat dan is dat altijd bang afwachten. Gelukkig dat al die onderzoeken toch grondig gebeuren en zo...
Toen ze dit jaar in het ziekenhuis belandde voor haar nieren was dit ook een slag in ons gezicht. Ons altijd zo vrolijk en gezond meisje was plots zo ziek...Bedankt dat je er dan was om ons te steunen! :wink:
En inderdaad in onze maatschappij wordt het hebben van een kind soms enorm "verheerlijkt". Alsof het allemaal zo schoon, lief, simpel is...
Het is maar als je moeder/vader bent dat je tot het besef komt dat het niet altijd zo is...
Soms wordt dat echt geidealiseerd tot en met.
In elk geval, Yari is nu lekker thuis bij jullie en dat komt wel goed...Met de liefde van Mama en Papa...
volledig mee eens Katharina!
Het is idd allemaal geen rozegeur en maneschijn maar eens je door die moeilijke eerste periode heen bent zul je merken dat al hetgeen Yari jullie teruggeeft zoveel meer waard is!
En die wrange nasmaak van je zwangerschap en bevalling, daar gaan de scherpe kantjes heus nog wel van af! :wink:

Wat mij opvalt is de titel die je hier gegeven hebt: "mislukte onderwaterbevalling". Als ik dat zo lees heb ik precies het gevoel dat jij denkt dat je gefaald hebt. Da's nochtans totaal buiten jou wil om hé Lien. :wink: Als de natuur niet spontaan meewil, tja...dan moet het anders, maar begrijp wel dat je ontgoocheld was dat alles zo stroef liep!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 jul 2007, 16:12

heel jammer dat je geen natuurlijke bevalling hebt mogen meemaken....
of toch zeker niet op de manier die jij voor ogen had....

een KS is idd een vies gedoe hé. Ik wist de eerste keer ook niet wat er allemaal gebeurde. Mijn lijf ging precies ook alle kanten uit en ze bleven maar prullen in mijn buik..... en schrik dat ik had dat ik alles ging voelen...
maar uiteindelijk viel het wel mee hé.... :wink:
Moest je het ooit een 2de keer voorhebben, onthou mijn woorden dan maar: een geplande KS is zalig!

wel goed dat je zoontje niet in de couveuse moest!! En hij is al flink bekomen, goed zo!!

Idd iedereen praat steeds maar over leven op een roze wolk met je pasgeboren babietje... maar dat is niet altijd zo hé....
weet maar dat dat bij iedereen zo is hoor! :wink:
maar dat betert hoor!!!! je moet zowiezo je draai vinden als mama,
je leven is plots enorm veranderd, je hebt er een verantwoordelijkheid bij
Als je ergens mee zit.... dan kan je hier altijd terecht met je gevoelens hoor :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 30 jul 2007, 10:46

hey


alvast nog een late proficit met de geboorte van je zoontje
geniet er maar van ze worden snel groot


ook ik heb zo een bakje meegekregen net hetzelfde als molly de mr 20
haar wiegedood test was negatief maar
toch stopte ze vaak met ademen

dus werden er verdere onderzoeken gedaan
testen op reflux
men kleine meid moest dan zo een goedje drinken terwijl er konstant werd gekeken onder de rontgen fotos hoe dat naar binnen ging (akelig en vies goedje)

daaruit is gebleken dat onze klene meid aan verborgen reflux lijd
haar slokdarm zorgt er voor tijdens dat ze eet dat haar voeding naar haar maagje gaat maar ook weer andersom als ze gedaan heeft met eten
maar hij zet geen kracht door zo dat ze het volledig kan truggeven
en dus in haar slokdarm blijft zitt"en waardoor het ademen worden belemmerd
daarvoor dus de mr 20 meegekregen zodat we er op tijd kunnen bijzijn
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 jul 2007, 14:30

[quote="Katharina"] AZ st lucas in brugge [quote]

Daar ben ik bevallen!! :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 12 aug 2007, 09:55

oeps :oops: ik lees dit hier nu pas :oops: :oops:
heb er blijkbaar overgekeken :oops:
lien: nogmaals een hele dikke proficiat!!!
jammer voor jou dat het een ks is geworden, maar zoals Aicha zegt, als de natuur niet meewil... kunnen wij daar niks aan veranderen he!
leuk dat Yari zo goed opgaat!
heb je de slaaptest al achter de rug? hoe was het resultaat?
Amy heeft de slaaptest ook moeten doen, maar ik had toen ergens gelezen dat die eigenlijk niet veel uitmaakt, want ookal hebben ze geen verhoogd risico, het toch kan voorvallen :roll: kwil je zeker niet bang maken of zo he! maar ik was ook geen seconde meer gerust... vooral omdat ze nog steeds terwijl ze huilde stopte met ademen tot ze er blauw van werdt :shock:
wij hebben toen een Angel Care babyfoon gekregen, zo met plaatjes onder de matras die de ademhalingsbewegingen registreerd, en ik moet zeggen ik was al een pak geruster... ik gebruik die nu zelfs nog :oops:
tjah, ik was echt ook wel heel ongerust op dat gebied omdat een kennis van ons net zn kindje had verloren aan wiegedood :cry: net voor ik moest bevallen, en dan spookt dat constant door je hoofd hoor...
nu is het al beter (Amy is ookal 1jaar he), maar die Angel Care heeft er toch voor gezorgd dat ik wat geruster was :wink:
nog heel veel geluk met uw zoontje, en we zien u hier wel als ge eens efkes tijd hebt he :wink:


sandy schreef:
Katharina schreef: AZ st lucas in brugge
Daar ben ik bevallen!! :D
alé zeg Sandy, hadden we da vroeger geweten, konden we haar een bezoekje gebracht hebben :wink: en wij maar zagen dat er hier niemand van in de buurt is :wink: :oops: :oops: sorry hoor lien!

dikke knuf
grtjs
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”