Slijmprop

Moderators:Welcome, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:
Slijmprop

Bericht door Fanny » 21 mar 2005, 08:26

Hallo

Ik wilde even wat weten. Tis misschien wel vies maar ik moet het toch even vragen. Bij mijn twee vorige zwangerschappen heb ik mijn slijmprop niet verloren en ben zelfs goed overtijd gegaan que bevalling (10 dagen en 1 week) maar nu ben ik net 34 weken en vorige week heb ik 2 tot 3 dagen veel slijm gehad. Twas wel doorzichtig tot iets wittig van kleur , twas net "snot" als ik het zo mag uitleggen. Nu vroeg ik me af is dat de slijmprop of gewoon mijn verweking van de baarmoeder ofzo? Ik ga pas in de tweede weke van de paasvakantie op controle maar daar ik dus niet weet hoe een slijmprop eruit ziet wil ik het jullie toch eens vragen die het al heeft "gezien".

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen zodat ik dan toch weet wat het zou kunnen zijn.
Ik heb wel veel witverlies maar das al sinds het begin maar das dus echt helemaal anders dan wat ik vorige week zag.

Groetjes en bedankt op voorhand
Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 21 mar 2005, 09:28

Ik zou toch best even vroeger naar de dokter gaan.
Zelfs de huisarts zou je kunnen helpen.
Vermits je zelf zegt dat het anders is...
Echte zorgen zou ik me niet maken, eerder handelen uit "voorzorg"!

elke2
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 mar 2005, 16:06

Bericht door elke2 » 21 mar 2005, 19:22

Hallo,

de slijmprop ziet er ietsjes anders uit.
Het zijn wat rood-bruine brokjes en is eigenlijk niet te vergelijken met echt slijm.

Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap voortdurend "klotten eiwit" verloren, maar dat was perfect normaal. Soms heb je meer vaginale afscheiding dan anders en de afscheiding is ook taaier (zoals eiwit), maar zolang het niet ruikt, is er niks aan de hand.

Maar als je ongerust bent, kan je best eens met je gynaecoloog bellen, zodat hij je kan gerust stellen.
Groetjes

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 01 aug 2006, 11:06

Ik heb mijn zus gisteren gesproken, zij is uitgerekend 20/08 en ze vertelde me ook dat ze slijm verloren was met een beetje bloed...

Wil dat nu zeggen dat het niet meer lang zal duren? Of kan je nog weken rondlopen als je de slijmprop al kwijt bent? Bij haar eerste heeft ze die slijmprop nooit opgemerkt....
En ik al helemaal niet omdat ik ingeleid ben....
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”