ik heb mijn valiesje al ingepakt...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:
ik heb mijn valiesje al ingepakt...

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 17:32

ik moet pas in oktober bevallen maar omdat ik vorige week een dag in de kliniek heb gelegen met mijn weeeen ! heb ik sinds gisteren mijn valiesje volledig klaar. ik weet dat het snel maar stelde voor moest ik toch vroeger bevallen dan moet ik me daar al geen zorgen over maken. misschien ga ik nog wel overtijd. maar het gedacht dat ik vroeger zou bevallen en niets in orde heb daar word ik gestresseerd van ! ik heb ook alle adressen voor de kaartjes enz... al in orde want als jurgen dat allemaal moet doen :roll: ik hoop dat ik niet te vroeg beval maar als de natuur er anders over beslist staat alles klaar he :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 25 jul 2006, 17:38

nou betty,u zullen ze niet hebben,he!!!

Ik heb hier juist nog mar de kleertjes uitgesorteerd,zelfs nog niet gewassen...maar ik denk ook niet dat ik zou kunnen wachten als ik hetzelfde als u voorhad...
Juist met ons mama afgesproken dat we de kleertjes gaan wassen rond half september....
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 25 jul 2006, 17:45

nu kunt ge op uw gemak verder genieten van uw zwangerschap :D in uw situatie zou ik krak hetzelfde gedaan hebben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 17:47

ja ik had zo een voorgevoel of ik moest dat doen. en dan ben ik zeker da tik alles heb he als jurgen dat moet doen :roll: dan zou mijn valies vol strings en sexy lingerie zitten en zo van die pikante nachtkleedjes maar voor de rest niets 8) :lol: dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen :!:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 25 jul 2006, 17:50

gij hebt volgens mij dezelfde rondlopen als ik...

bij tjor was ik mijn valieske aan het maken,en had zo een kort slaapkleedje mee voor in te bevallen..Ik zeg tegen hem"haal nog es een slaapkleedje,moest ik toch daar blijven,dt ik teminste proper lig"
Komt hij aan met mijn witte satijne pyama,die weinig aan de verbeelding overlaat...Ik heb maar eens gewoon met mijn ogen gedraaid...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 17:53

typisch mannen he :lol: ik zie mij der al in de kliniek liggen met de spulletjes da hij kiest t bezoek gaat nogal kijken en de verpleegsters en de gyne. trouwens met zo nen dikke buik nog t gaat een wree sexy zicht zijn.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nog zo eentje

Bericht door Aicha » 25 jul 2006, 17:58

Ben ook liever veeel te vroeg klaar met alles dan net iets te laat! En... zoals ze vaak zeggen: Wat je zelf doet is meestal beter! Je weet tenslotte nooit of je de uitgerekende datum haalt, of tot dan fit blijft....

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 18:01

het is dat he . en met al 2 kindjes heb je ook zoveel tijd niet en stel nu voor dat ik toch in de kliniek moet of platte rust dan staat toch alles al klaar he . dat zijn dan al zorgen minder!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 25 jul 2006, 18:45

Hey,

Ik ben ook al druk bezig met alles voor te bereiden hoor en tegen het einde van mijn congé (15 augustus) zou ik willen dat alles ook klaarstaat. We moeten onze ventjes ook niet met alles opzadelen he, ze zullen het zo al druk genoeg hebben. :wink:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 18:47

ja da is ook wel he :wink: het begint voor iedereen te korten en sommige zijn al bevallen. ik verlang er echt wel naar om ons nieuwe beebje in mijn armen te houden.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 25 jul 2006, 18:50

ja, ik verlang er ook wel naar. Maar dat hij/zij toch maar nog een paar weekjes blijft zitten om goed te groeien en een goeie start te krijgen. Ik denk dat het nu nog wat vroeg is om te bevallen.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 19:14

ja het is zeker nog te vroeg ! daarmee dat ik het ook rustig aandoe maar met zo 2 bengeltjes is het niet makkelijk van te rusten he! maar we doen ons best he. de grote boosdoener is toch wel de warmte voor de moment!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

2 grote deugnieten

Bericht door Aicha » 25 jul 2006, 21:02

Ja, inderdaad! De combinatie van die grote hitte en ook hier 2 kleutertjes die voortdurend hun mama nodig hebben is zwaar. Langs de andere kant kunnen ze zich met dit weertje wel lekker uitleven in het zwembad en in de tuin... Ons kindjes houden wel van veel afwisseling en dus huppel ik constant achter hen aan, van binnen naar buiten en terug....Als ik ze laat begaan hollen ze druipnat naar binnen...

Hoop toch dat het binnenkort enkele graadjes frisser wordt zodat we toch ook eer wat kunnen genieten! Ik ben pas 21 weken zwanger maar ons derde prutske bezorgt me al een bolle buik en maakt alles wat lastiger.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 21:06

ooh leuk aicha je bent ook van je derde zwanger ! dan weet je waarover ik spreek . ik voel me ergens wel schuldig nu dat ik me niet meer 100% met hun kan bezig houden maar ja ... ze krijgen er iets moois voor in de plaats he.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

puffen

Bericht door Aicha » 25 jul 2006, 22:33

inderdaad fijn om iemand tegen te komen waarbij het ook nummertje 3 is! Er is al geen beweging bij de decembermama's en bij de meeste andere is een 1e of 2e kindje. Het is zowieso zwaar om tijdens deze hitte zwanger te zijn maar met 2 energiebommetjes in huis is het zeker puffen geblazen.
Denk nu terug aan de tijd dat ik zwanger was van mijn zoontje Andres (4,5j). Als het zo warm was zat ik in de tuin rustig een boekje te lezen in mijn ligzetel. Dat lukt me nu dus enkel als mijn ventje of oma de kindjes eens meenemen. Zelfs nu papa ook thuis is hebben ze de meeste dingen toch liever van mama gedaan. Ken jij dat ook?

Ze zijn nu wel op een leeftijd dat ze echt meeleven met de zwangerschap. Dat is wel heel leuk! Toen Orphée geboren werd was Andrèsje nog te klein om alles te begrijpen. Nu kijken ze echt uit naar de baby.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 26 jul 2006, 09:36

ja als je van den eerste zwanger bent rust je wanneer je wil he . van den tweede lukt dat al minder dan slaap je wanneer den eerste slaapt he . en nu van de derde doe ik het huishouden wanneer ze slapen , ik probeer wel ter usten maar dat komt er meestal niet van. ik ben blij dat ze zo op elkaar volgen maar nu ondervind ik er wel nadelen van !

ga jij bij 3 stoppen ? of volgen er nog? hier zit iedereen maar tegen mij te zeggen dat ik mij moet laten sterriliseren maar ik denk er nog niet aan :twisted: stelde voor dat ik binnen een paar jaar nog eentje wil :wink: mijn ventje ziet het ook niet meer zitten van nog eentje bij . maar misschien binnen een paar jaar terug wel he :wink: :wink:

ik wilde eigenlijk vroeger nooit geen kindjes. ik had een te druk leven en feestte te graag eigenlijk. ik ben ook een aantal jaren model geweest dus ja dan zijn kinderen uit den boze he. ik moest er ook veel voor reizen . maar opeens was het moedergevoel er en wilde ik aan kinderen beginnen. en zodoende is den derde nu op komst he. :D
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nummer drie

Bericht door Aicha » 26 jul 2006, 11:12

Hier slapen de kindjes niet meer 's middags, dus het huishouden moet overal tussendoor gebeuren. Probeer het meeste te doen voor ze opstaan en als ze 's avonds in bed liggen.

Wij zullen het bij drie kindjes houden. Vroeger zei ik altijd 2 maar soms veranderd een mens van gedacht hé! bij deze is nummeretje 3 zeer welkom.

Mijn ventje zal er dan voor zorgen dat we het daarbij houden. Mag wel hé! Bij een man is dat allemaal minder drastisch en wij hebben al ons steentje bijgedragen hé.

Vind jij ook dat veel mensen anders reagereen op je zwangerschap dan de vorige keren? Het enthousiasme is toch minder. Soms kijken ze zo van: Amaai... weten jullie wel waar je mee bezig bent? Laat het niet aan mijn hart komen hoor.

Ben nu net tereug van de gyneacoloog. alles picobello!
Weten jullie al wat het deze keer wordt? Wij wisten het bij 14 weken.

Groetjes Aicha


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”