oproep documentaire reeks Babyboom VTM

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Leen Michiels
oproep documentaire reeks Babyboom VTM

Bericht door Leen Michiels » 10 sep 2004, 14:45

BENT U ZWANGER?

Het productiehuis Eyeworks maakt nu voor de 4de keer de documentaire reeks Babyboom over de verschillende facetten van zwanger zijn en bevallen. We willen het programma na drie succesvolle seizoenen graag in een nieuw kleedje steken. Daarom deze oproep.

In deze reeks volgen we een aantal zwangere vrouwen tijdens de laatste, spannende maanden van hun zwangerschap, de geboorte van hun kind...en de postnatale periode. Wij zijn volop op zoek naar nieuwe manieren om de intimiteit en het wonderlijke gebeuren van dit proces weer te geven.
De reeks zal u, uw partner en baby...- en de andere personen die voor u belangrijk zijn in het proces - centraal stellen.
We hopen een genuanceerd en veelzijdig portret te brengen van vruchtbaarheid, zwangerschap en geboorte in Vlaanderen anno 2004.

Concreet zijn we op zoek naar zwangere vrouwen die
voor december 2004 bevallen.

Bij ieder contact garanderen we een integere aanpak en tonen we respect voor uw privacy. U heeft dan ook op ieder moment inspraak. Uw gegevens zullen verder ook nooit voor andere doeleinden gebruikt worden.

Uiteraard bieden wij u na afloop graag dit unieke document van deze onvergetelijke gebeurtenis aan.

Wenst u meer informatie?
Neem dan volledig vrijblijvend contact op met:


Leen Michiels
Redactie Babyboom
E-mail: leen.michiels@eyeworks.tv


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 sep 2004, 09:57

Ik ben gewoon even benieuwd of er iemand aan gaat meedoen, of al aan meegedaan heeft??

Mij zegt het niks om zo op tv te komen, ik zal het dus ook nooit doen. Voor mij is een bevalling veel te persoonlijk om aan iedereen te laten zien, maar ik begrijp dat er mensen zijn die hun wondertje aan de hele wereld (of tenminste televisiekijkend Vlaanderen) willen laten zien.. Maar ik ben gewoon benieuwd of er iemand aan meedoet/deed..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 12 sep 2004, 10:01

Ik denk het wel hoor.... Ben ook benieuwd of er een forumbezoeker van hier wil meedoen...zou wel leuk zijn...
We zullen het hier wel lezen....
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:

Bericht door bessy » 12 sep 2004, 13:27

Ik zou het niet doen, toch zeker niet van ons eerste kindje. Je weet zelf niet wat je te wachten staat dus ik hou het liever voor ons tweetjes.

Simba
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 aug 2004, 19:40
Locatie:Antwerpen

Bericht door Simba » 18 sep 2004, 19:15

En wat brengt het op? Een jaar gratis pampers ofzo? :D

Wij geven jullie TV-voer, maar wat krijgen wij in de plaats om jullie programma te vullen?

Is serieus bedoeld, niet om te grappen... :wink:
You know you really love a woman, when you can see your unborn children in her eyes


Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:

Bericht door bessy » 19 sep 2004, 20:05

Ik dacht dat je er wel een vergoeding voor kreeg.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 jan 2006, 15:08

bij ons hebben ze me opgebeld en ik heb uiteindelijk wegens grote risico en zo niet meegedaan. Heb wel info gevraagd en je kreeg een cadeaubon van een babywinkel (dacht twv een 25€) en dan kreeg je dan voor jezelf een video met alles erop en mocht je zelf bepalen wat ze er tussenuit moesten knippen

achteraf ben ik blij dat ik niet heb meegedaan
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 03 jan 2006, 15:42

niet aan ons besteed!
wij houden het liever tussen ons en de dokter!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 03 jan 2006, 16:45

Ik kan ouderwets klinken, maar ik vind dit een intieme gebeurtenis die enkel voor mij en mijn ventje bedoeld is, ik zal geen camera's vandoen hebben in "de badkamer" 8)
Afbeelding
Afbeelding

m'ke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2005, 21:56

Bericht door m'ke » 03 jan 2006, 17:10

Ik zou het zelf ook nooit doen. Allee, zal niet meer gaan vermits onze kinderwens vervuld is.
Maaaaar, vond het wel intressant en dus leuk om eens te zien. Gewoon zien hoe anderen het doen. Ondertussen vind ik het al maar afgezaagd. Elke bevalling is dan wel uniek. Maar toch heb ik er mijn buikje wat van vol ;)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 03 jan 2006, 21:49

Ik kijk wel graag naar die programma's, maar ik zou absoluut niet willen dat ze mijn bevalling komen filmen. Ik vind het ook iets intiems.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 jan 2006, 22:44

Ik zou dat ook niet willen!
Een geboorte is iets privé. Ik zou al huiveren dat mijn ma in de verloskamer staat of zo.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 04 jan 2006, 00:40

ik zou het zelf ook niet doen, maar kijk wel graag naar die programma"s
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
wen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 apr 2005, 15:54
Locatie:Ranst
Contacteer:

Bericht door wen » 04 jan 2006, 15:48

Toen ik zwanger was van de drieling zijn ze hier ook geweest,maar heb toen gezegd dat ik totaal geen intresse had!En die van vt4 hebben gebeld,maar ik wilde het totaal niet!Is al een zware zwangerschap op zich,en wilde er heel belgie niet rond!
Afbeelding

Yaro zijn banner klopt weer niet,hij is nu bijna 2jaar.


AfbeeldingAfbeelding

Glenn 2/6/1995
Jens 6/9/1997
jana 20/11/1998

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 09 jan 2006, 12:51

Interessant om naar zo een aflevering van een bevalling te kijken om te weten hoe het is, maar aan mij is het zeker niet besteed. Het is zoals al gezegd iets intiems, persoonlijks, moet in de huiselijke kring blijven. Het is en blijft het uiten van extreme emoties die misschien vroeg of laat tegen u kunnen gebruikt worden. Ik zou er dan ook nog de extra stress bij moeten nemen van die camera die op mij is gericht.

Liever één vroedvrouw, je man en ik in een vertrouwde huiselijke omgeving zonder al dat mediagedoe dat enkel bedoeld is om kijkcijfers te halen.

Groetjes, Marijke

Afbeelding

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 17 jan 2006, 23:37

Ik zou dat zeker ook niet willen! Want als je aan het bevallen bent heb je wel wat anders aan je hoofd he. Ik zou me dan nie druk willen maken over hoe ik op tv overkom.
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”