Zo stil....niemand omstreken van?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54
Zo stil....niemand omstreken van?

Bericht door jong moederke » 29 jul 2005, 16:25

verwijderd door auteur
Laatst gewijzigd door jong moederke op 27 mar 2006, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 jul 2005, 21:00

Er zijn nog wel mensen uit de provincie Antwerpen, maar hier wordt niet echt per streek gebabbeld (met uitzondering van de Zottegemse kliek).. Iedereen post waar hij/zij iets kwijt wil, dus gewoon meedoen zou ik zeggen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 29 jul 2005, 21:30

Ja maar het is toch wel altijd leuk mensen uit je eigen streek te leren kennen, he? Wie weet je buur ofzo... :lol:
Ik denk dat ze dat bedoeld... :wink:

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 30 jul 2005, 15:23

inderdaad...eigenlijk zoek ik mensen echt van deze kanten.

Andere kanten is ook leuk maar tja om zo te weten wie er hier allemaal zit is het leuk als er reacties komen. Ik moet ergens kunnen beginnen om de mensen hier te leren kennen...

Daarmee...mensen regio Antwerpen....please answer me!!!!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 30 jul 2005, 19:59

hier Edegem...


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 30 jul 2005, 20:34

Hey

Hier bericht uit Berchem...
Is niet echt in kempen, maar al wel van antwerpse hé.

Doei

G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 30 jul 2005, 20:40

Hallo,


Groetjes vanuit Merksem (Antwerpen)!!!!
M.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 09 aug 2005, 15:22

Hey hier groetjes vanuit Mortsel.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 10 aug 2005, 11:47

dank je wel voor de reacties...toch een beetje de kanten van beerse!!
is nog wel ver weg van elkaar maar ja...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 10 aug 2005, 14:00

Hey , ik ben een mama van 2 kids en het 3de is op komst ! We verhuizen binnen dit en 3 weken naar St-Lenaarts , is dit al wat dichter voor jou ???
Zo ja laat dan een berichtje achter en misschien kunnen we es afspreken , voor mij zal het ook leuk zijn , want in St-lenaarts ken ik ook nog niemand !!!!!!
groetjes
xxxxxxx :D

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 10 aug 2005, 15:14

hey wondertje...inderdaad dit is al dichterbij voor mij. Daar zit enkel de gemeente rijkevorsel tussen dus dat is nu ongeveer schat ik 10km of zo...

Rij er altijd door als ik moet gaan werken in ieder geval.

Hoe oud zijn je kids? En voor wanneer is het 3de schaapje?

En hoe oud ben jij? Ik ben er 24...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 10 aug 2005, 15:28

Thx voor je snelle antwoord ! Wel ik ben wel ietsje ouder 33j .
We hebben een dochtertje van 7jaar en een zoontje van 2jaar . Als je wil kan ik je mijn msn geven , je laat het maar weten. Veel liefs wondertje
Patricia

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 10 aug 2005, 15:29

En het 3de wondertje is voor november !!!
grts

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 10 aug 2005, 16:01

de juiste datum van je verhuis weet je nog niet?

Waar ga je ergens wonen in st. lenaerts?

Zit je nu thuis als huismoeder of ga je ook werken?

Dat begint ook al een beetje te korten.

Je kan leuke banners aanmaken...is leuk
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 10 aug 2005, 16:25

We denken tegen eind aug. daar te wonen !
Dicht tegen de school in st-lenaarts gaan we wonen !
Ben momenteel thuis omdat ik al wat problemen heb gehad met deze zwangerschap . Tja die banners heel leuk maar zou niet weten hoe ik het hier op krijg !!!!!!!!!! Wat doe jij van werk ? En al veel mensen leren kennen in jou buurt ? Ik heb altijd in st.antonius gewoond toen ik nog een klein meisje was . Daarom dat we terug die richting uitgaan wnt geraak het maar niet gewoon hier int stad !
xxxxxx

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 10 aug 2005, 17:20

Ik zou ook niet in stad kunnen wonen. Heb altijd rustig gewoond en nu nog...man staat met nachten dus moet zeker een beetje kunnen slapen overdag ook he.

Toch een beetje een aanpassing voor je kindjes...maar zal wel goed lopen zeker.

Ik werk als opvoedster in Brasschaat bij mentaal gehandicapten die dan ook nog eens bejaard en dementerend zijn...
Dus best zwaar werk maar doe het graag...ze worden daar lekker in de watten gelegd...zo wil ik mijn laatste dagen of weken ook wel doorbrengen.

Je kan die banners aanmaken op bv babybrabbel (moet maar zo een banner aanklikken) en dan moet je deze invullen bij je profiel.
Er staat hier op de site nog ergens uitleg hierover hoor...

Maar goed ga je laten want zoontje ligt hier net wakker bij...zal zo meteen willen eten denk. Hij is alvast aan zijn handen begonnen. :D
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 11 aug 2005, 06:58

Lijkt me inderdaad een leuke job. Heb ook bejaarden en kinderverzorging gestudeerd !
De verhuis zal voor de kids heel goed zijn , hier zijn ze constant ziek. We wonen hier ook naast een albanese familie die met niemand of niks rekening houden , met als gevolg dat we ettelijke keren per nacht wakker worden door het lawaai van hen !!! Dus we kijken er echt naar uit !
Dit weekend beginnen we te schilderen in het nieuw huisje en ben hier al volop aant inpakken. Ik ga nu de bokes smeren want mijn kids zijn wakker.
grts
xxxx

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 12 aug 2005, 13:01

fijn dat je kindjes er ook naar uit kijken. Even goed voor hen een hele aanpassing he...

Woon je echt in het centrum of meer achterin of zo?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 12 aug 2005, 13:19

hey ,
We gaan dicht tegen de vaart wonen en neen niet int centrum zelf !!! Hoe gaat het met jou meid , want heb je bericht gelezen ivm de moeilijkheden met je ventje ?

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 13 aug 2005, 12:42

oh dicht tegen de vaart...heerlijk.

Wij wonen ook tegen de vaart. Wij moeten de straat oversteken en dan kunnen we er bij wijze van spreken in gaan zwemmen. Lekker rustig...alleen veel fietsers.

Alles gaat goed hoor...beetje lijn moeten beginnen te trekken en eens aan mezelf gaan denken en niet enkel aan of hij gelukkig is elke dag he....
Alleen mijn karakter veranderen is niet zo gemakkelijk...ben veel te poeslief...spring voor iedereen ten koste van mezelf natuurlijk :roll:
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 18 aug 2005, 07:59

We weten nu dde datum van de verhuis , 26 augustus slapen we de eerste keer daar ! Het zal nog wel ff kamperen worden want we hebben nieuw salon besteld maar daar moeten we nog tot eind september op wachten. :(
Het huisje begint er nu al heel mooi uit te zien en de kinderkamers zijn morgen helemaal klaar :D
We zijn gisteren bij gyne geweest en ons minimeisje maakt het uitstekend !Ga vandaag bellen voor een 3d echo. Lijkt me super die 3d echo. Heb jij dat laten doen ???
En hoe gaat het nu met jou ? Al wat beter met je ventje ????
Zo ik ga nu maar wer es verder doen want moet nog veeeeeeel inpakken.
grts
xxxxx

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 03 okt 2005, 12:47

hallo ik ben terugvan weg geweest enwe wonen nu in st-lenaarts !

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 okt 2005, 14:48

hehe

ik was al aan het wachten. Hoe gaat het nu met je buikje? Begint ook al sterk af te korten he?

En valt het beetje mee daar wonen?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 03 okt 2005, 15:43

leuk je terug te lezen meid ! Jahoor we zijn hier al helemaal aangepast en genieten met volle teugen vd gezonde lucht en rust. Met het buikje gaat het goed wel heeeeeeelllll veel last van harde buiken en binnen een weekje of 8 is ons meiske er dan eindelijk, ik begin nu echt af te tellen. Hoe gaat het nu met jullie ??????
xxxxxxx

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 okt 2005, 21:46

amai dat kort goed af...harde buiken wie weet komt ze beetje vroeger!

Hier gaat alles tamelijk goed. Alhoewel vrijdag waren we beiden in shock. Mijn man had een motorongeval en was uitgegleden over een nat wegdek. Ongeveer een afstand van bijna 500meter heeft die gegleden en die motor lieve hemel...een ramp! Kunnne we niet meer maken dus kunnen we nu sparen voor een nieuwe he..

Ben zo blij dat hij er nog is...ALS ie nu tegen het paalje terecht was gekomen dat maar 1 meter van ham was...geen man meer, ALS die motor nu op hem terecht was gekomen...geen man meer,ALS er nu net een tegenligger aan kwam , geen man meer. Ik heb al gehuild!

En veel gezever op werk...maar is een lang verhaal :?

Hoe stellen de kindjes het op school? Kijken ze al uit anar de komst van hun zusje? Jij had toch 2 zoontjes he? Of ben ik mis?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 04 okt 2005, 06:13

Wow meid , ik ben er stil van en weet heel goed hoe je je voelt ! Toen we hier juist woonde en een sgezellig nr ikea wilde gaan is er bij ons ook iemand id auto geknald , en het eerste wat door je hoofd gaat zn de kids die vanachter zitten ! Maar die hadden gelukkig niks en namen het nogal grappig op , mijn zoon zei papa boem auto ! Een week nadien belt mijn man dat hij 3 keer rondgespint is met de auto maar weer gelukkig ongedeerd. En bij beide keren waren we niet in fout en kwam het door de onoplettendheid van een ander. Hopelijk is je ventje ni te zwaar gekwetst ??? En hoe gaat het met je kleintje ?
Hier gaat het goed met de kids , alleen wat problemen met mijn dochter mar das ook een lang verhaal. Zo ik ga nu eerst de bokes maken vr mijn dochterke
xxxxxxxxx

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 okt 2005, 08:36

Sete maakt het heel goed behalve vandaag...hij heeft nauwelijks geslapen vannacht!

Mijn man is neit hard gekwetst, alleen mentaal wel enorm. Hij had enkele brandwonden die er zijn gekomen door zijn motorpak heen. Verder beetje stijf geweest...dus al bij al valt dat zeer goed mee.

Oie wat problemen met je dochtertje? Hopelijk geen gezondheidsproblemen?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 04 okt 2005, 09:24

Neen geen gezondheidsprobs hoor , maar zware gedragsproblemen !!!!! We weten soms echt nimeer wat te doen , want het gaat van kwaad nr erger ! :( De ene dag gaat het goed de dag erna is het terug naar af en het ergste is dat hr broer haar kuren begint over te nemen dus soms heel vermoeiend . Maar zoals als vele zeggen dat zijn fases waar we door moeten , alleen duurt deze fase wel al bijna 3jaar !!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 okt 2005, 09:45

amai dat moet vermoeiend zijn.

pff en dan nog met je buikje erbij...

Ik zit hier nog altijd met slaapproblemen. Dan slaapt ie eens een nacht door waarbij ik er maar 1 keer uit moet en dan is het de dag erna feest zoals vandaag.

Ach ja elke leeftijd zal zo zijn minpuntjes hebben zeker.

In ieder geval geniet van de rust als ze naar school gaan zou ik zo zeggen....of probeer toch.

Zijn ze op school ook zo? Mss dat die verhuis het ook beetje moeilijk maakt voor hen...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

wondertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 aug 2005, 20:22
Locatie:antwerpen

Bericht door wondertje » 04 okt 2005, 11:11

Op school is ze een engeltje , haar juf draagt haar op handen , maar zo deed ze het id vorige school ook , proberen hoever ze kan gaan. Daar hadden ze haar wel door na enkele weken.
En ja erg dat ik het moet zeggen mr ben soms blij dat ze naar school kan , want het is soms heel vermoeiend met zo een kind in huis en ook niet altijd zo positief voor de relatie he veel ruzies , maar mijn man en ik trekken nu wel aan het zelfde zeel. Ik begin nu zelfs bang te worden voor als het volgende der is , hoe gaat ze dan doen.............
En ja elke leeftijd hft zijn minpuntjes , alleen mogen die niet te lang duren.


Plaats reactie

Terug naar “Antwerpen”