Zo stil....niemand omstreken van?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
dochter 7.5j en zoon 2.5j !!!! maar met zoon heb ik ni echt veel problemen hoor is echt wel een lief ventje !
En wat mijn dochterke betreft tja int verleden hft ze ook al veel meegemaakt en ik begrijp dat ook wel maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat moet blijven uitspelen ! Maar dat zal ook allemaal wel opgelost geraken ! tleven kan ni altijd even gemakkelijk zijn he ! En je kindje al wat beter geslapen ?
En wat mijn dochterke betreft tja int verleden hft ze ook al veel meegemaakt en ik begrijp dat ook wel maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat moet blijven uitspelen ! Maar dat zal ook allemaal wel opgelost geraken ! tleven kan ni altijd even gemakkelijk zijn he ! En je kindje al wat beter geslapen ?
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
pfff typ ik hier een heel lang bericht en druk ik toch op een verkeerde knop en lap alles weg !
Het gaat weer beter hopor mr ga het toch wat rustiger moeten doen vrees ik , maar ik ken mezelf zoals ze in het antwerps zeggen heb gn zittend gat hihi !
Maandag terug op controle bij gyne en dan weet ik de juiste datum vd keizersnede SANNEND.
En heeft zoonlief lekker dodo gedaan ?
Zeg waar werk jij juist ?
Als je zin hebt kunnen we misschien wel is afspreken he , altijd leuk andere mamakes te leren kennen !
Zo ik ga nu ff de dagdagelijkse dingen doen !
Tot hoorkes,
knuffie
Het gaat weer beter hopor mr ga het toch wat rustiger moeten doen vrees ik , maar ik ken mezelf zoals ze in het antwerps zeggen heb gn zittend gat hihi !
Maandag terug op controle bij gyne en dan weet ik de juiste datum vd keizersnede SANNEND.
En heeft zoonlief lekker dodo gedaan ?
Zeg waar werk jij juist ?
Als je zin hebt kunnen we misschien wel is afspreken he , altijd leuk andere mamakes te leren kennen !
Zo ik ga nu ff de dagdagelijkse dingen doen !
Tot hoorkes,
knuffie
- jong moederke
- Pas blauw
hey ik werk nu nog in Brasschaat maar ben nu aan mijn opzegperiode bezig tot 15 november omwille van vele toestanden.
Sete heeft best geslapen alhoewel als je bekijkt naar hoe lang hij wakker geweest is eigenlijk toch niet al te best...
Ach ja ik ga er van middag even mee naar de dokter..man moet er zijn en Sete zijn urine heeft een chemische geur en nu wil ik eens laten nakijken terwijl want vertrouw het niet.
Ik ben eens benieuwd te maandag...welk ziekenhuis ga je bevallen?
Dat afspreken wil ik wel eens doen maar ja jij moet dat ook nog zien zitten he met je kindertjes
Sete heeft best geslapen alhoewel als je bekijkt naar hoe lang hij wakker geweest is eigenlijk toch niet al te best...
Ach ja ik ga er van middag even mee naar de dokter..man moet er zijn en Sete zijn urine heeft een chemische geur en nu wil ik eens laten nakijken terwijl want vertrouw het niet.
Ik ben eens benieuwd te maandag...welk ziekenhuis ga je bevallen?
Dat afspreken wil ik wel eens doen maar ja jij moet dat ook nog zien zitten he met je kindertjes

- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hoi jong moederke en alle andere
wij wonen nu nog in antwerpen (kiel). maar binnenkort verhuizen we naar pulderbos(zandhoven) . mijn echtgenoot is van oostmalle . mijn schoonouders wonen daar . ik heb ook vrienden in beerse wonen . en mijn schoonzus haar beste vrienden wonen ook daar.
ik ben is benieuwd of ik het daar in de kempen ga gewoon worden . ik ben geboren en getogen in t stad zoals ze hier zeggen.
wij wonen nu nog in antwerpen (kiel). maar binnenkort verhuizen we naar pulderbos(zandhoven) . mijn echtgenoot is van oostmalle . mijn schoonouders wonen daar . ik heb ook vrienden in beerse wonen . en mijn schoonzus haar beste vrienden wonen ook daar.
ik ben is benieuwd of ik het daar in de kempen ga gewoon worden . ik ben geboren en getogen in t stad zoals ze hier zeggen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hey
ik ben ook van de kempen en van beerse he, ilse
en ik heb ook familie wonen in oostmalle en edegem.
grtz greet
ik ben ook van de kempen en van beerse he, ilse

en ik heb ook familie wonen in oostmalle en edegem.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
- jong moederke
- Pas blauw
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
neen da weet ik ben al een paar keer in beerse geweest. het zal toch een verandering zijn zo op den buiten gaan wonen. k heb ook geen rijbewijs he.
hier hoef ik buiten te gaan en de winkels zijn op loopafstand. voor de kindjes zal het beter zijn want hier zou ik ze toch niet willen laten opgroeien.
als we verhuist zijn naar pulderbos kunnen we misschien is afspreken he . als je dat ziet zitten.
hier hoef ik buiten te gaan en de winkels zijn op loopafstand. voor de kindjes zal het beter zijn want hier zou ik ze toch niet willen laten opgroeien.
als we verhuist zijn naar pulderbos kunnen we misschien is afspreken he . als je dat ziet zitten.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Pas blauw
hey
ik woon momenteel in borgerhout maar ga begin nieuwjaar verhuizen naar merksem! ben nog niet zwanger maar aant proberen hè!!
groetjes katrien
groetjes katrien
-
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
met het eten bezig en op de andere topics aan het lezen en van hun kapoentjes aan het genieten
denk ik.
grtz greet
denk ik.
grtz greet
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
waar ie iedereen?
grtz greet
waar ie iedereen?
grtz greet
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke