Feestje

Moderators:Welcome, Moderators

Sokev
Pas blauw
Berichten:2
Lid geworden op:27 jul 2017, 18:02
Feestje

Bericht door Sokev » 27 jul 2017, 18:12

Hoi
Wij zijn op 6/2/2017 trotse ouders geworden en zijn nu op zoek naar een locatie om een feest te geven naar aanleiding van haar eerste verjaardag die samen zal vallen met haar doop.
Ik weet het...vroeg :-)

Onze doop gaat door in Waregem op een zaterdag om 14u.
Daar de familie uit 27 mensen bestaat (broers, zussen, oma, doopmeter en peter, kinderen) zijn we op zoek naar een leuke locatie om ergens enkele uren (bvb 14u30-18u) een 'feestje' te geven. Ons huis is te klein en ik zie dat niet zitten om al mijn meubels te verzetten, mijn honden buiten te steken...alez gewoon té veel volk.
We willen ofwel een formule met taartjes, gebakjes, ...met koffie en frisdranken ofwel zelf zorgen voor een mooie taart en gebakjes en drank en een zaaltje huren.
Zowel mijn man als ik zijn niet bekend met wat er in Waregem en nabije omstreken bestaat. We wonen hier enkel, maar zijn elders opgegroeid (we wonen hier nu bijna 1.5jr).

Alle tips zijn welkom
Ik had ook graag bvb verschillende soorten thee, bio fruitsappen of bio ice teas gehad (dus adreskes zijn welkom)
Waar kan men zo'n fantastische taart laten maken (zo met bvb nijntje op of zo), gebakjes, ...? Formule of zo
Alternatie plekken zijn ook welkom. (mocht het in de zomer zijn zou ik bvb in een park gaan picknicken, maar het zal putje winter zijn)

Alle tips welkom!!


Plaats reactie

Terug naar “West Vlaanderen”