Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 15 sep 2005, 20:05

Hey Ellen,

Goed nieuws zeg. Ge ziet dat onze stemmen u toch goed geholpen heeft hé.

Mei Mama, Ja, dat zullen wel tandjes zijn hoor,als ge witte puntjes ziet. Tof hé.
Allé, zeg, diene vent dat is dus echt niet te doen.
Idd, voor 't zelfde geld staat ge daar met grotere kinderen. Die zouden nogal raar kijken, en vragen stellen hoor.

Wij zijn goed thuis geraakt. 'k Was nog maar pas vertrokken, en Jelco sliep al in de auto.
En 'k was nog goed op tijd voor de schoolbus, maar regenen zeg, amai.

Groetjes.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 sep 2005, 20:12

mei mama schreef: Ik kwam daarjuist wat tegen toen ik vertrok. Stond er naast mij dus een oud peke geparkeerd en die stond dus te plassen naast zijn auto. Maar wel met heel zijn spel naar naar mijn auto gericht. Ik kon dus al bijna niets anders dan er recht op te kijken. Hij zei dan nog iets tegen mij ook terwijl hij daar stond, ik heb maar gauw gedaan alsof ik het niet verstaan had en vertrokken. Dat zijn toch allemaal geen manieren ze, voor hetzelfde geld sta je daar met een groter kind al en moeten die daar staan op kijken.
was da hier? Onder den boom? En welke auto was dat?
Ja, inderdaad, ik weet nog altijd niet hoe ik dat aan eva zou moeten uitleggen :? want dat gebeurt hier wel regelmatig.
Dan zitten we zo in de zetel tv te kijken, ge kunt het u nu wel voorstellen, en dan staan der daar tegen de afsluiting te plassen :evil:


Dat filmen, ik weet niet zenne, kon toch moeilijk zeggen dat het niet mocht, wie weet dat ze dan niet kwamen :lol:
Vind het wel jammer dat ik gezegd heb "liever geen vis, het mag maar liever niet" omdat mijn ventje daar niet zo zot van is. Maar allé ja als een meesterkok iets maakt zal dat wel lekker zijn hé!!
Mijn ouders die kwamen hier dan net toe, mijn pa content zo voor zijne verjaardag. Gezien het de 26e was en dan mijn pa zijn verjaardag kon ik bijna niet anders dan mijn ouders vragen, en dan ook mijn schoonouders.
Mijn schoonouders die hebben een etentje in de zwadderkotmolen verzet daarvoor :lol:

Wat ik bij Eva zie en denk dat het tandjes zijn is een afdruk zoals in uw eigen mond, maar dan onderhuids. Allé hoe moet ik dat uitleggen...
Als ge uw mond opendoet dan zie je de achterkant van je tanden, wel zoiets zie ik ook zitten bij haar maar in het klein, 2 onderaan.
Misschien omdat het snijtanden zijn dat het puntjes zijn?

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 15 sep 2005, 20:43

Heykes iedereen!
Hoe was jullie namiddag?
Vind het wel spijtig da we het gemist hebben maar van de andere kant nog een geluk want amai, ons mieke heeft een slechte namiddag gehad, pfffff, wenen en wenen, weet nie goed wat er aan de hand was ze!!!!

Amai, Amy krijgt tandjes, alle, profitiat he meiske, ik verschiet er toch van dat het nie de voortandjes zijn, dacht dat die er altijd eerst door kwamen!!!!!

Ellentje, een dikke profitiat hoor!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk wordt het een toffe dag voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenske zijn vinger ziet bont en blauw, pffff, amai amai, nie te doen en dik..... maar de pijn zou al veel beter zijn zegt he, maar ja, ge moogt er dus nie aankomen he :roll:
En amai, als zijn nagel gaat uitvallen, mag er nie aan denken hoe hij dan gaat doen...... Ik hou mijn hart al vast!

wij zijn deze voormiddag effe naar die winkel op de buke geweest, moest dringend een jas hebben voor Jens ben er voor 130euro buitengekomen :roll: maar heb mijn gerief nu ze, amai amai.... da is daar toch wel de moeite he om te gaan!!!!!
Maar da stond daar stampvol, ze hebben daar nie genoeg plaats om alles te stellen zei da meiske daar :roll:

Alle, ga nu wa tv kijken

slukes iedereen!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 sep 2005, 22:18

Ja ik vind dat ook wat raar dat haar achtste tanden eerst zouden doorkomen. Maar ja, iets anders dan tanden kan dat toch niet zijn hé? Vind het nu jammer dat jullie het niet kunnen zien hebben, de ervaren mama's zullen wel weten of het tanden zijn of niet. Kan er nog altijd niet van over, precies of ze is zo in 1 keer groot geworden. Hihi stom hé.

Ja Ellentje, die mannen denken dikwijls dat ze overal mogen plassen waar ze gepeist hebben. Bij onze vrienden is dat ook dikwijls zo. Als die hier komen dan gaan ze plassen in de tuin. Precies of wij hebben gene WC.
Hoe die vent zijn auto was dat weet ik niet ze, heb hem niet van dichtbij bestudeerd :wink:

Gast

Bericht door Gast » 15 sep 2005, 23:28

Proficait Ellentje, stemmen hebben dus geholpen hé :D
Nu wil ik die aardbeitiramisu wel ne keer proeven :lol:
Amuseer jullie maar, ik ga nu naar bed.

Ugo slaapt al sinds 18.00! Heuuuuu :shock: Vermoed dus dat het vannacht niet al te best verloopt & de kinderen héél vroeg wakker zullen zijn. Noa "droomt" luidop, geween maar is niet echt wakker. Verwerken van vanalles veronderstel ik? :?:

Slaapwel dus, daaaag


Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 16 sep 2005, 08:28

Ellentje,

Tof dat je gewonnen hebt.

Mei mama, haar tandjes zullen er wel doorkomen, Rune heeft vanboven ook zo een witte stip waar de tanden moeten komen en moeke zei dat het zijn tand was,dus Rune heeft ook een klein :) tandje.

Gisteren na school komt robbe thuis met een blauw oog :roll: s'morgens gevallen van de bank in school, deed geen pijn zei hij. maar deze morgen zat zijnoog toe; vroeg of hij wou thuis blijven NEENzei hij boos, ik ga er toch mee naar de dokter gaan. Dan kwam er iemand van lila's die bekeek me zo en mijn man vlug dan wat uitleg gegeven; precies ik mijn kind zo ga overtroeven. :?

Ga jullie laten moet straks werken.

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 16 sep 2005, 11:28

Hallo iedereen

Hoe was het dondernamiddag?Lekkere taart gegeten?
Ik ben te laat thuis gekomen van het werk,volgende keer wil ik er graag bij zijn.

Ellentje,ik heb je eindelijk een e mail gestuurd.
Leuk zeg,er komt dus iemand bij jou koken,hmm,maar dat filmen zou ik ook niet graag hebben hoor,komt dit dan op tv? :lol: laat op tijd weten hé?!

Ocharme Jens zn vingertje,en Robbe zn oogje,het is allemaal zo snel gebeurd hé met de kleintjes.

Gisteren ook nog met Manuel naar de dokter geweest,wenen,wenen,wenen en niet te stoppen,
en ook hoesten,
zijn keeltje ziet rood en moet nu poedertjes nemen.
Maar verder niets aan de hand.

Trui,als je wil mag je altijd s vragen aan je OM of er nog een plaatsje vrij is,je weet maar nooit hé,of ik wil ook wel eens bellen.
Danku hoor!

Ik ben vandaag thuis en ga er s invliegen met de strijk enz,veeel werk, :( grrr!

Tot later,
groetjes aan iedereen!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 16 sep 2005, 11:38

Hey Pat, waar werk jij eigenlijk?
Ik ben ook aan de strijk bezig en sebiet ga ik nog wa spullen inpakken, pffff, ik wou dat de verhuis al gedaan was..... :roll:
Maar da zal nog efkes duren eer alles voorbij is denk ik...

En Marina, wa heeft de dokter gezegd van Robbe zijn oog?
En hoe is't op het werk? Valt het wa mee om terug te gaan werken?
Bij mij begint da ook te korten... nog maar vier weekjes en het is zover.... denk da ik toch ga blèten....!!!!!
Maar ja, we moeten er door he, niets aan te doen!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 16 sep 2005, 13:02

Iedereen is hier blijkbaar aan 't strijken. Pfff, ikke ook :cry:

Groetjes.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 16 sep 2005, 14:57

Ellentje, proficiat zenne !!! Wanneer mogen we komen proeven :wink:

Isa'tje, mag ik mijnen berg strijk ook naar jou brengen ? 'k Kan dieje moeilijk hier op m'n werk doen hé 8)

Salutjes !
Greetje
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 16 sep 2005, 23:43

Hey Greetje, je mag da altijd komen brengen hoor :D
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 17 sep 2005, 13:21

Hallo,

et Robbe zijn oog is alles goed juist blauw.

voor Rune zijn we terug naar de ka geweest en moet nu aerosol krijgen voor zijn verkoudheid, 3xdaags.

Heb mijn badkamer en mijn boven gekuist.

Vanaf volgende week werk ik maar twee dagen meer, het is te veel met drie kindjes en het huishouden. En het ergste is dat ik mijn kindjes te erg mis.

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 19 sep 2005, 10:21

sorry dames dat ik hier zo abrupt jullie levendige discussie kom onderbreken, maar ik heb een vraagje: mijn zus is van zottegem, is zwanger en dus op zoek naar een OM vanaf september volgend jaar. als er iemand toevallig zou weet hebben van een plaatske vrij bij haar OM vanaf dan (kleutertjes die aan de school beginnen????), kan je mij daar dan van op de hoogte stellen? ze woont in de brouwerijstraat en werkt in een school in herzele, dus iets op weg naar of in herzele kan ook wel.

alvast bedankt!
ellen, ik ga die aardbeientiramisu toch ook eens proberen. moet lekker zijn.

isabel

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 19 sep 2005, 10:37

He isamama,
mijn om is in de zuidstraat in zottegem en er gaan er bij haar een paar naar school in september. Denk wel dat er bij haar een plaatsje zal zijn.

Groetjes

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 19 sep 2005, 11:08

dank je wel marina voor de snelle reaktie, ik geef het door aan mijn zus, die zal de zuidstraat wel eens gaan opzoeken.
groeten

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 19 sep 2005, 12:18

graag gedaan en ze is een zeer lieve vrouw voor al de kindjes daar.

De mijne gaan er toch graag. zal het huisnummer eens doorsturen want ik weet het niet vanbuiten.

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 23 sep 2005, 02:33

Wat is er hier aan de hand? Geen enkel bericht de laatste 3 dagen :?:
(ik maak me echt wel zorgen)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 sep 2005, 19:57

Ja, wat is hier aan de hand? Ze zijn met z'n allen op vakantie denk ik.. Of ze zitten ginds zonder internet? In ieder geval, dat ze maar snel terugkomen, want ik mis de dagelijkse beslommeringen van de kliek!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 24 sep 2005, 21:33

Bon, er is over gespeculeerd geweest en er is onderling overlegd geweest dus bij deze de "bevestiging" dat de zottegem-mama's een andere weg ingeslagen zijn en voor de dagelijkse babbel verhuisd zijn naar een ander forum

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 24 sep 2005, 21:53

Spijtig.
Jullie blijven in ieder geval welkom. Als het niet voor de dagelijkse babbel is dan misschien voor de wekelijkse babbel :idea:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 sep 2005, 21:59

Ik sluit me aan bij Marita en hoop dat jullie toch nog komen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”