Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 13 sep 2005, 18:25

Luna...de KA zei dat het moest beteren met die siroop en ik moest fruitpapjes geven met peer, kiwi, meloen, appelsien, pompelmoes...allemaal laxerende dingen...niets helpt :cry: Ik heb Robby dus in de apotheker achter zo'n baby-lavementje gestuurd...k'ga toch nog eens naar de KA hoor...da kan zo toch niet blijven duren he...!!
Afbeelding


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 13 sep 2005, 18:30

Ja, ik heb ze ook zien staan op de markt...
En dan kwam d'er nog zo ne jonge gast met zo'n boekske leuren...zegt hij tegen mij...mag ik eventjes jullie tijd..?? Ik zeg dus nee als ik stilsta dan zal mijne kleine niet content zijn :lol: ...en hij zegt k'zal wel meelopen :shock: !! Ik heb dus gewoon gezegd dat ik niet geïnteresseerd (ik schrijf het waarschijnlijk fout...op den duur :P ) was en dan zegt dienen..amai gij zijt een toffe zulle :shock: :evil: Ge MOET altijd maar kopen..en ik ken da...2 of 3 euro en dan krijgt ge zo een stom boekske...eentje van het jaar 2002 ofzo :shock: :roll:
Wat brengen we nu mee voor donderdag...??
Ik heb op het werk gebeld voor eens te berekenen wat ik nog zou verdienen als ik 4/5 zou gaan werken...als ik Robby kan overtuigen he... :roll: :evil: Ik wil toch een beetje tijd hebben hoor voor mijn kindje!! En geld interesseert me niet!! Ja, je hebt het nodig, maar kan met een beetje minder ook leven he...mannen he :roll: :? :shock:
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 sep 2005, 19:13

Luna ja ik weet dat ik het kalmaan moet doen, zondag hebben we de kleerkast verhuisd en heb gewoon maar efkes helpen schuiven en ik voel het nog :?


straks meer, eerst eva in bad!

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 13 sep 2005, 19:23

K'heb net de Microlax gegeven...och da doe ik niet graag he..ik zou kunnen wenen...da ventje heeft er echt zoveel last van en als ge dan zo een lavementje moet geven...da moet toch ook geen plezant gevoel zijn he...da moet toch zitten duwen...
Hij zit hier nu te kneuten en mega-scheten te laten...te duwen..maar nog niets :cry: :cry: Het kaka-verhaal volgt (hopelijk) later...

:cry: :cry: :( :( :cry: :cry: zo voel ik me nu....
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 13 sep 2005, 20:00

Oh Trui, ocharme, maar je zal je straks wel beter voelen als hij kaka heeft kunnen doen.

ik had gezegd anders voor donderdag een taart, en ik ga ze zelf bakken hoor, heb vandaag mijn gerief meegebracht.

Ellentje ik was vergeten dat het daar bij u shopping dag is de woensdag, misschien kom ik u nog tegen he ginder in ninove.

Sharon ,toch goed dat uw boeleke zo al een flinkske is hé. Toen ik 33 weken was was ons Amy maar van gewicht zoals een baby op 27 weken. :( Dus zelfs al had ik mijn tijd uitgedaan het was ook een kleintje geweest.


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 13 sep 2005, 22:20

Onze Seppe heeft een kaka-pamper gehad zoals hij nog nooit gehad heeft....amaaaaai :lol: :lol: Awel, ikke content :lol: :lol: :lol:
En hij is verlost...gelukkig... :D :D :D :wink:
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 sep 2005, 22:24

en hij denkt nu "dank u mama" !!

Pat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2005, 21:29

Bericht door Pat » 13 sep 2005, 22:28

Ik ben deze namiddag naar Zottegem geweest,en die jongens liepen daar nog hoor,zeker 4x hebben ze me aangesproken "heb je even tijd" ,ik antwoorde:nee,danku en liep verder, die ene trok maar een vies gezicht omdat ik verder liep,maar je kan zo blijven kopen hé,over een paar weken heb ik op de markt ook een boekje gekocht van een student.

Ik heb mijn gerief gevonden hoor in het zeepwinkeltje,
leuke dingen hebben ze daar hé.De papa was blij!l

Trui,ocharme dat kleine ventje,ik hoop dat hij ondertussen al kaka kunnen doen heeft,dat is lastig hé,als ze geen kaka kunnen doen,
hopelijk helpt het laxeermiddeltje.
Manuel had er een paar weken geleden ook last van,ik had dan naar de kinderarts gebeld,en ze zei me ook een laxeermiddel te gaan halen bij apotheek,maar voor ik er was bij apotheek,had hij toch al kaka kunnen doen!

Je mag altijd eens vragen aan de onthaalmoeder in Velzeke,
maar mijn vriend zegt hier dat dit wel niet meer op ons baan ligt om naar het werk te rijden,en dat we zelfs een stuk verder moeten,
maar indien het een hele goede en lieve is,wil ik wel een kwartierke langer rijden hoor,als mijn ventje het maar goed heeft!!!

Ellentje,heb je al een PM gekregen,ik van jou ook nog niets hoor!
Ik zal nog eens proberen!

Sharon,doe het toch maar rustig aan,en hopelijk kan je toch je tijd uit doen,dat is toch het beste misschien!
Is die kapper,als je de hoogstraat uit rijd naar links op de linkerkant,schuin over die pizeria?
Is dat op afspraak?
Ik ben ook al bij Ilse geweest,en eigenlijk was ik er ook kontent hoor,en ja zeker niet duur,maar loop zo wat van de ene naar de andere,
ik ben ook eens bij Antea geweest,die is ook heel goed,maar duur amai,
en ik dacht van niet zo ver te rijden,meer in Zottegem iemand te zoeken,maar Erwetegem is nu ook zó ver niet eigenlijk hé!

Bij welke kinderarts gaan jullie?

Ik ga nu dodo doen,morgen werken!
Slaapwel iedereen!

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 13 sep 2005, 22:50

goedeavond allemaal.

Eindelijk gedaan met werken. Pat welkom hier bij ons.

Ik kan er donderdag niet bij zijn rune is verkouden en ben bij de ka geweest en hijm oet siroop nemen en denk dat het niet beter zal zijn tegen donderdag hij ziet echt af mijn prutske :cry: zijn oogjes zijn ook ontstoken. En ik wil jullie kindjes ook niet ziek maken.

Ik heb ook een goede onthaalmoeder gevonden hier bij mij in de buurt. een lieve, mijn twee oudsten vragen in de vakantie zelf om te mogen gaan ook al ben ik thuis.

ga nu slapen. tot morgen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 13 sep 2005, 22:57

probeert er eens iemand anders een pm naar pat te sturen aub want wij hebben blijkbaar een communicatiestoornis? :roll:

Oei marina! jammer!!! Maar ja het is dan misschien beter want we zijn dan toch met enkele babies bij elkaar, er komt zeker een volgende keer hé!

Bij antea is dat niet ook met zonnebank en zo?

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 14 sep 2005, 13:49

Pat en Ellentje,
Ik heb de instellingen van jullie beiden nagekeken en het was allebei in orde, dus eigenlijk kunnen jullie elkaar PM'en sturen.
Ik heb al een test-PM naar Pat gestuurd.
Pat, bovenaan staat er ergens: je hebt...nieuwe berichten. Daar moet je op klikken dan kan je ze lezen.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 14 sep 2005, 16:27

Heykes iedereen
Gisteren zijn we naar kind en gezin geweest!
Laura weegt 6,160kg en is 65cm! Ze is dus nie zwaar maar wel groot!
Haar spuitjes heeft ze ook gekregen , we hebben daar twee uur gezeten, die dokter kwam er nie door!! :roll:
Vandaag was't ook de moeite, toen we na de middag thuis kwamen zaten Jens zijn vingers tss de deur van de auto, ben er sebiet mee bij de dokter gevlogen, tja, just aan zijn nagelriem, neuten en blèten, ge kunt wel denken he!
Ik denk dus niet da ik er morgen ga zijn he, ik laat nog iets weten!
Alle, moet al terug gaan , hij is wakken en nie wel gezind :roll: !

slukes iedereen en als ik er morgen nie ben, amuseer jullie!!!
xxx
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 14 sep 2005, 16:46

Amai Isake, Laura'tje doet het goed zenne ! 't Zal misschien een lange smalle worden, hihihi, maar haar naamgenootje hier is ook een supergrote zenne.
Ocharme je zoontje, ik denk da da serieus heeft pijn gedaan ... Zit hij nu in't eerste ? En gaat het goed ? William zit nu in't 2de leerjaar, hij gaat heel graag naar school !
Salutjes !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 14 sep 2005, 17:36

Hey greetje, tja, ons Laura da zal idd geen dikske zijn!!!!
Maar het voornaamste is dat ze gezond is he!!!!
Ja ons Jenske, amai, de dokter zegt dat hij zijn nageltje mss zal verliezen :?
Hij ligt nu gewoon in de zetel en pijn doet het wel zegt hij!!
en blèten en neuten :shock: ....
hij zit in de derde kleuterklas he nu, hij is pas 5 geworden he!
Hij gaat zo graag naar school en nu komt hij ook met de schoolbus naar huis he behalve op woensdag dan gaan we hem halen en weet je wat hij deze middag zei?????
' JULLIE MOETEN MIJ GEEN PLEZIER MEER DOEN HOOR DOOR MIJ TE KOMEN HALEN, IK WIL LIEVER ALTIJD MET DE BUS NAAR HUIS KOMEN '
:shock: :shock:
Ik dacht da ik het kreeg , hij wilde eerst niet met de bus naar huis komen, hebben hem serieus moeten bepraten en nu ....... nie te doen he :roll:
Ik ga hem pannekoekjes klaar maken nu....

En hoe valt het mee voor je zoontje op school?
Lukt da goed in het tweede??
Ben es benieuwd voor volgend jaar.. amai, denk da Jens da ferm lastig gaat hebben, die kan geen second stil zitten maar alle, da zijn zorgen voor later he....
Waar da ik nu al over bezig ben!
Maar tis maar dat het er allemaal zo vlug is he!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 14 sep 2005, 18:15

Oei Isake! En hoe is het dan nu met Jens zijn vinger? Ocharme toch da manneke!! :(
Ze vallen hier wel gelijk vliegen hé, Marina die komt niet, Isake?

Ik zou zeggen anders moeten we het een week uitstellen? Of gaan we het toch maar laten doorgaan? Want wie weet wat is het volgende week, je ziet er kan altijd iets gebeuren?
Let me know in ieder geval!!

Ik ben SUPERmoe, anderhalf uur bij de kine geweest waaronder 20min fietsen :evil: amai ik heb gezweet...
En vanaf nu moet ik 2x per week gaan dus denk dat ik wel zal vermageren zo.

We hebben eva net gewassen want ze had een "lek" :? en dan eens gewogen, en ze is nu 5kg710 :roll:
Desondanks het feit dat ze tegenwoordig toch wel goed eet, zowel patatjes als fruitpap. Vanmiddag was het blijkbaar het liefste wat ze al gegeten heeft: venkel
En ze heeft schijnt nog de hele dag bijna niet geslapen dus ze zal straks weer een dikke dodo doen.

Mei mama wat vind ge van de autostoel? Ik moet enkel nog eens uitvissen hoe ik de gordels langer kan maken :?: Ik haat handleidingen, als het er al in het NL opstaat zouden ze het beter eens in mensentaal zetten ook hoor, ze maken dat toch altijd moeilijker dan het is.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 14 sep 2005, 20:47

Oef oef oef, ik ben er geraakt. Ik zat zonder internet en ben de hele namiddag bezig geweest om het te proberen repareren. Uiteindelijk gelukt dus, het was blijkbaar dus een virus dat ook onze internettoegang aangetast heeft.

Ellentje, heb de stoel al bij mijn ma afgezet. Ik heb niet echt tijd gehad om de gordels te bestuderen. Heb alleen het verkleinkussen eruitgedaan (was ook al een hele onderneming) want mijn pa ging hem al gebruiken om mijn broer zijn dochtertje in te vervoeren.

Trui, goed he dat seppe zo kaka kunnen doen heeft. Vandaag was het hier weer een half uur duwen voor enkele bollekes. Maar ja, zolang ze nog elke dag kan maak ik mij geen zorgen, zal vanavond nog eens hépar in haar fles doen.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 14 sep 2005, 22:07

Heb net een ROT-avond achter de rug..mijn vader kwam eten en mijn ouders hadden net weer verschrikkelijken boel gehad...en hij hier weer zitten vertellen en blijten... :evil: :cry: :evil: Ik ben op den duur naar boven gelopen...ik KAN er NIET meer tegen... Ik kan er toch niets aan veranderen he...al diene zever!! T'zijn toch twee volwassen mensen he...moeten ze daar nu altijd hun kinderen bij betrekken...?? Het zal dus toch vechtscheiding worden...ruzie over geld...jaja da is altijd zo zeker...
Gaat het nu morgen dan door...??
Ik ben echt content da Seppeke dan kaka heeft kunnen doen..weliswaar met de hulp van... maar ik begin me op den duur toch zorgen te maken hoor...zo kan da toch niet blijven duren...??
Marina..verzorg Runeke maar...ze zien daar ook van af he...
Ik heb zo vlug vlug gelezen...ben niet in de stemming om veel te zeggen of schrijven...
Tot morgen...?? Of toch niet...??
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 14 sep 2005, 22:44

naar mij moeten jullie nie kijken hoor, amuseer jullie maar morgen!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 14 sep 2005, 22:46

Ellentje, mijn zus is deze avond ook naar de dokter geweest en hij heeft haar verteld dat Jens zijn vingerkootje waarschijnlijk wel zal gebroken zijn maar dat ze daar in het ziekenhuis nie veel aan kunnen doen!
Ik moet het gewoon nu elke dag samen met zijn ander vingertje omwinden!
Hij heeft ook wel een siroop gekregen tegen de pijn!
Hopelijk geneest het nu vlug :cry: :cry: :cry:
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 15 sep 2005, 08:23

Dus alles gaat door deze namiddag???

Laten jullie nog iets weten?

Groetjes.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 sep 2005, 10:44

Hallokes. Mijn taartje staat in de oven en Amy is aan het uitrusten voor straks. Ben blij zo zal ze niet te moe zijn. :D

Isae, ocharme Jenske, hopelijk is het inderdaad snel beter.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 sep 2005, 10:55

Isake , en of dat pijn zal doen bij jenske, ik roep ook altijd pas op voor de vingers als ze een deur toegooien met steeds veel lawaai. En de mensen kijken zo van die kan nogal roepen :oops: maar liever ik die roep dan hun vingers er tussen.

Trui seppe zal al veel opgewekter zijn nu hij van zijnpijnebuik verlost is.

Ga afwassen ben juist op :oops: maar heb er van genoten Rune bij mij in bed, die slaapt nog dus vlug wat werken.

Doe dat goed deze namiddag en amuseer jullie.

Marina en Rune.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 sep 2005, 12:02

Dag Marina, hoe is het met Rune, al wat beter, kan plezant zijn hé zo 's morgens in bed blijven liggen met de kleine erbij. Hier doen we dat ook wel eens, maar Amy die begint dan te vertellen en te lachen en dan komt er van slapen niet veel meer in huis.

Allé, ik ga een hapje eten.

sharon
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 15:20
Locatie:Erwetegem

Bericht door sharon » 15 sep 2005, 12:39

hey iedereen,
ik ga er deze middag dus niet kunnen bij zijn :(
Kyell is verkouden ( valse kroep, hoera voor het nieuwe schooljaar), en ik ben gisteren terug moeten binnen gaan, met contracties.
Het gaat dus voor een volgende keer zijn :cry:
Begin er echt bijna depri van te worden, en dat is niet mijn stijl, herken mezelf niet, zal zo blij zijn als ik terug wat meer mobiel ga kunnen zijn en babytje in mijn armen kan houden ipv buik :cry:
Maar aan iedereen have fun!
:cry: :cry: :cry:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 sep 2005, 12:51

pff, heb hier nog niet stilgezeten zo een dag!!!!!! Nu zijn ze ook nog eens onze voorhof aan het afgraven, straks meer daarover!

Nu gauw om eva en sebiet jullie hier :D maar dan zonder Isake, Marina, Elske (nog niet gehoord) en Sharon (rusten!!!)

Onze hond gaat voor het eerst mee met didier gaan werken, benieuwd hoe ze gaat reageren!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 sep 2005, 17:36

Allé bij het afsluiten van deze namiddag: Eva moe, hond moe, mama moe :lol:
Heb bijna nog niet stilgezeten vandaag, denk dat ik sebiet mijn klopke ga krijgen.

Iedereen die hier nu passeert die kijkt zo naar onze voortuin en denkt "oeioei die mensen hunnen hof" :lol: terwijl het wel iets is wat we zelf gevraagd hebben.
Even van in het begin: De gemeente legt dus 1,5meter voetpad maar er is dan nog een ruimte tussen onze eigendom en het voetpad. Nu was vanmorgen de schepen van openbare werken hier en we hebben eens gepraat en we zijn tot de overeenkomst gekomen dat de gemeente voor die zone de voorzieningen zou maken om dolomiet te leggen. En gezien wij ons gras vooraan toch zouden wegdoen dat ze dan ineens alles zouden kunnen meepakken.
Allé ja, het was goe, voor een klein prijske zal heel onze voortuin dus afgegraven worden en klaargemaakt worden voor dolomiet.
Maar ja nu ziet mijn tuin er uit gelijk de straat: een grote modderpoel met een grote berg in het midden :?
Hopelijk ziet het er morgen deze tijd beter uit...

Plus dat ik nu ontdekt heb dat ze de straat hoger leggen dan het niveau waar wij op zitten, en dan vraag ik me af of dat zomaar mag :shock:
Nog een chance dat we nog geen oprit in klinkers hebben laten leggen.
En nu al bij al nog een chance dat we die werken nu laten uitvoeren door diezelfde firma en tegelijkertijd, anders had onze gazon hier in ne put gestaan :shock:
Allé ja, zo is het altijd iets hé...

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 sep 2005, 17:39

Sharon rust maar goed zenne nog een paar weekjes afzien en dan is je spruitje daar.

Rune is er volgens mij slechter aan toe dan begin deze week, zo een lelijke hoest en last van zijn slijmpjes. hij slaapt wel veel .

Hoe was het deze namiddag, vergeet de foto's niet door te sturen he.

Ga eten maken.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 sep 2005, 17:59

Groot nieuws :!: :!: :!: Ik doe Amy een pamper aan en ze ligt zo te lachen, en wat zie ik dus, twee witte puntjes in haar mond. Ze krijgt tanden!!!! Maar raar maar waar, Amy zou Amy niet zijn als ze niet speciaal kon doen, het is bovenaan links een hoektand en onderaan rechts ook een hoektand :shock:

Allé, ik kom straks nog weer, ventje wil op de PC

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 sep 2005, 19:39

God seg mei mama dat gaat ook nogal een zicht zijn :lol:

Ik heb ook goed nieuws ik heb gewonnen met mijn aardbeientiramisu voor die wedstrijd van tiense suiker!!!!!!!!!
Op maandag 26/09 komt er dus een kok hier bij mij thuis eten maken, met een garçon erbij, geweldig toch?!!!
En ze komen filmen :shock: da's wel minder goed nieuws vind ik :roll:
Goh spannend!!!!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 sep 2005, 19:58

Waw tof zeg Ellentje!!! Voor wat is dat dan dat ze filmen, voor TV?

Ja ik denk dat toch hé dat ze tanden krijgt. Het zijn vanboven zo twee witte puntjes zo gelijk op de plaats waar de knobbeltjes zijn (ik twijfel of het een hoektand of een kies is, weet de plaats niet goed) en dan beneden is het 1 wit puntje.

Ik kwam daarjuist wat tegen toen ik vertrok. Stond er naast mij dus een oud peke geparkeerd en die stond dus te plassen naast zijn auto. Maar wel met heel zijn spel naar naar mijn auto gericht. Ik kon dus al bijna niets anders dan er recht op te kijken. Hij zei dan nog iets tegen mij ook terwijl hij daar stond, ik heb maar gauw gedaan alsof ik het niet verstaan had en vertrokken. Dat zijn toch allemaal geen manieren ze, voor hetzelfde geld sta je daar met een groter kind al en moeten die daar staan op kijken.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”