Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 06 sep 2005, 09:56

Ellentje, is het wat beter gegaan om Eva af te zetten??
Afbeelding


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 06 sep 2005, 10:01

Heeft er iemand ook zo'n brief gekregen voor een foto van je baby te laten trekken?? Van portrait studios...ze komen die foto trekken in de speelgoedwinkel achter het station en de eerste krijg je gratis...
Gaan jullie dat laten doen?? Ik weet het nog niet hoor..als ik er toevallig moet zijn en er staat niet teveel volk...maar uren in de rij staan voor een foto ga ik niet doen :roll:
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 06 sep 2005, 10:42

Goeiemorgen.
Nee ik ben niet met de trein naar brussel geweest. met de auto, trein is een beetje moeilijk met de buggy.

Ik ga daar wel graag eens naar bellini. Laatst hebben we daar een kussen besteld voor de eetstoel, maar het is nog niet toegekomen. Je kon dus gewoon uit een boek de stof kiezen. En maar 25 €. Dat dat op ons lijst stond maar dat we dan niet genomen hebben kostte 35 €
Ik ga ons poppeke en mezelf wassen en dan ben ik weg. Ik zou zeggen ge moogt met mij ook mee, maar ja, binnen een uur of zo ben ik al weg.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 10:49

Ja Trui gisteravond was het wel grappig we zaten hier gewoon te chatten tegen elkaar van het ene topic naar het andere :lol:
Maar moet eens leren om vroeger te gaan slapen, eens slapen als zij ook slaapt. Want 's morgens ligt zij hier dan al zo fris als een visje te tateren en te lachen en de mama heeft dan nog een slaapkop :roll:
Vanmorgen heeft ze haar fles van 240 helemaal uitgedronken, al de 2e dag dus zal al grotere flessen moeten maken voortaan.
Nu moest ik haar alleen afzetten en het was toch niet makkelijk. Morgen is Didier thuis, dan mag hij haar eens afzetten hoor :(
Ben daar zo nog wat gebleven, altijd maar een stapje dichter naar de deur. Ze zat op schoot bij moeke an en al de kindjes stonden rond haar haar te wrijven en kusjes te geven :lol:
Het doet toch raar... Ze kijkt zij niet meer naar mij, en als ze thuis is dan slaapt ze eigenlijk het grootste deel... :cry:

Die brief heb ik niet gekregen, ze doen dat ook regelmatig in de supermarkt in de langestraat. En ja als er zo een lange rij staat... Zou het ook maar doen als ik niet te lang zou moeten wachten. En de eerste is gratis maar de andere zijn vree duur schijnt.

Toen ik thuiskwam stond er hier wel weer een pakje voor de deur, en er zat een reisdoosje vochtige doekjes in met 2 pakjes, leuk hé.

Denk dat ze bij ons creche wel mogen gaan met een verkoudheid, er staat in het contract dat ze mogen gaan als de dokter het gezegd heeft.
Zo een contract is eigenlijk wel vrij zakelijk maar we weten nu wel alles tot in de puntjes.
Anders moet je voor de zekerheid wachten tot volgende week dan zal het toch wel al zo goed als over zijn zeker?

Doordat eva nu al naar de creche gaat, heb ik wel zo zitten denken dat ik niet meer fulltime wil gaan werken. Want dan zie ik haar bijna niet meer!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 10:56

Trui schreef:Heeft er iemand ook zo'n brief gekregen voor een foto van je baby te laten trekken?? Van portrait studios...ze komen die foto trekken in de speelgoedwinkel achter het station en de eerste krijg je gratis...
Gaan jullie dat laten doen?? Ik weet het nog niet hoor..als ik er toevallig moet zijn en er staat niet teveel volk...maar uren in de rij staan voor een foto ga ik niet doen :roll:
Ik heb dat zowel met William als met Laura al een aantal keren laten doen, en het is altijd al heel erg goed meegevallen !
Die fotografen zijn meestal hele lieve vrouwen, die echt wel hun tijd nemen. Nochtans heb ik nooit in file gestaan, hoogstens een paar mensen voor mij.
Achteraf krijg je bericht dat je de foto's mag afhalen, en tja, dan komt het moeilijkste ! Je krijgt er zowieso 1 gratis, da's dus nie gelogen, MAAR .... die foto's zijn allemaal zo schoon , dat je ze gewoon allemaal wil, dus uiteindelijk koop je er toch, hihihi. 't Is mij nog nooit gelukt om "maar" 1 foto te nemen, meestal neem ik heel de reeks of toch minstens 3 foto's . Maar ze verplichten je inderdaad tot niets.
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 10:58

hoeveel is dat dan ongeveer voor een extra foto?

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 11:02

Ellentje, da hangt er van af: je hebt verschillende maten en soorten. Ik denk dat je voor een grote foto van 18cm toch een 20 euro moet rekenen ongeveer... Maar je kan ook een aparte bestelling doen, bv als je zegt: ik wil dieje foto maar formaat 10x15, of ik wil pasfoto'tjes ...
Je kan dat best eens aan de fotografe vragen, die leggen je dat meestal heel goed uit.
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 11:04

Die voorlaatste foto in mijn fotoalbum, dieje is getrokken in de Carrefour , da's een grote foto van ongeveer 24cm, hij hangt bij ons omhoog, en ik had hem ook nog laten bijmaken : 4 kleine foto'tjes van ik denk 8 x 10cm
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 06 sep 2005, 12:50

ja ik heb die brief ook gekregen. Trui ik denk dat dat nog is van de geboortelijst. Toen kreeg je toch bij het leggen van een lijst een gratis fot? Ik denk dat dat dit is. Ik ga wel gaan hoor. Vrienden van mij hebben ook die fotos en die zijn echt wel heel mooi vind ik. het kost wel iets, maar het is toch een mooie herinnering. Ik denk als je gewoon overdag gaat en tijdens de week dat dat wel meevalt van het volk hoor.

Ik heb niet veel kleren gekocht hoor. Ik vond niet veel mooi en wat ik mooi vond dat hadden ze niet meer in haar maat :? Zo hadden ze 2 broeken en een t-shirt die ik mooi vond, allemaal al weg. Ik heb uiteindelijk een setje gekocht, rood broekje en cache-coeur. De eerste keer dat ik rood koop, het is eens iets anders.

Ik heb hier gisteren ook iemand aan de deur gehad van de gezinsbond, met een gratis lidkaart voor een jaar en een papfles. Ik wist niet dat je dat kreeg zo een lidkaart voor een jaar, hebben jullie dat ook?

Ah Trui, ik heb op mijn werk gauw nog eens gestemd voor seppe, dat is een andere pc hé.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 13:02

die dame is al enkele maanden geleden bij mij geweest, maar dan wel zonder papfles. Er is ook een tweewekelijks boekje dat je krijgt, mijn man wordt er gek van, altijd maar dat papier :lol:

Ik ga straks eens bellen om te vragen of ze patatjes gegeten heeft.

Ik hou wel van rood, het is een kleur die mij goed past en heb nu ondertussen ook al enkele dingen in het rood voor eva. Had die trouwens vorige week eens gewassen met handwas want voor 2 kleine t-shirtjes kunt ge moeilijk uw machien insteken :lol: amai zo roze dat mijn water was :?
Een chance dat ik het niet bij andere was gestoken had.

Voor de winter heb ik nu eerder bruin, jeans en appelblauwzeegroen voor haar.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 13:15

Ha Ellentje, da zijn dezelfde kleurtjes die ik heb voor Laura voor de winter: jeans, appelblauw-zeegroen, bruin, en zo van dat oud roze.
Heb jij al favoriete winkeltjes om kinderkleding te kopen ?
Ik heb 1 favoriet, maar mag ik dieje naam hier zetten, of is dat reclame ?
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 13:18

Ellentje, tegen mij hebben ze eens gezegd dat, als je voor de 1ste keer zo iets hevigs wast (rood, geel, blauw), je het met de hand moet wassen en in't water een klein beetje azijn moet doen, dan kan je het daarna in de machine steken. Bij mij helpt het wel, maar of dat altijd het geval is, weet ik niet hoor!
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 06 sep 2005, 13:20

Het is te zien of het een welcome-baby winkel is hé.
Ik heb niet echt favoriete winkels of zo. De dingen van filou vind ik wel mooi en goed van kwaliteit, maar deze winter zit er niet veel bij naar mijn gedacht. Ik heb nog bijna geen winterkleren. Wel 3 jeansbroeken en een jeansovergooier, en 1 paarse broek. Ah ja, en een wit plooirokje in velours.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 13:26

Ik heb vorig weekend nog een aubergine-kleurige broek gekocht voor Laura, en een roze t-shirt met lange mouwen. Oh zo zacht en lief!
En verder dus kleren in de kleuren die ik opgenoemd heb ... eigenlijk moet ik nu niks meer bijkopen, ze heeft genoeg denk ik om de winter door te komen....
William heeft ook al veel kleren gekregen, maar ik denk dat er nog broeken en t-shirten van vorige winter passen. Dat moet ik nog eens goed checken, want als hij weer zo'n groeischeut krijgt, zijn die ook te klein natuurlijk ...
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 15:33

ons meisje heeft dan toch geen patatjes gegeten. Het was patatjes met tomaat, maar dus niet gelukt.
Ben nu terug vd kine en voel me dus gewéldig :? amai als ik die oefeningen doe dan voel ik me toch een watje hoor. Zo'n slechte conditie...

Greetje, ik heb wel een favoriete winkel en dat is die waar mijn geboortelijst lag maar de naam mag ik hier niet zeggen :roll: het is een gekende keten van winkels met enkel babygerief en zwangerschapskleding en het is een franstalige naam. :roll:
Ook al omdat het daar niet zo héél duur is. Ik ga ook wel eens naar een welcomebabywinkel maar mijn portemonee is daar niet op voorzien om alles wat een baby nodig heeft daar te kopen.
En ook ga ik regelmatig naar een goedkope winkel met als logo een matroosje.
Of tweedehands, hé Luna :wink:

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 06 sep 2005, 16:02

mei mama schreef:ja ik heb die brief ook gekregen. Trui ik denk dat dat nog is van de geboortelijst. Toen kreeg je toch bij het leggen van een lijst een gratis fot? Ik denk dat dat dit is. Ik ga wel gaan hoor.
Ik heb hier gisteren ook iemand aan de deur gehad van de gezinsbond, met een gratis lidkaart voor een jaar en een papfles. Ik wist niet dat je dat kreeg zo een lidkaart voor een jaar, hebben jullie dat ook?
Hey mei mama,

Nee hoor, die foto heeft niets te zien met het al dan niet leggen van een geboortelijst. Ik heb er nu ook weer één gekregen. Om de zoveel maand krijg je dat eens toegestuurd, als ze in de buurt komen fotograferen.Ik denk eerder dat ze aan ons adres geraken via de formulieren die we ingevuld hebben voor de Roze Doos. Want ik heb dat hier al verschillende keren gekregen, voor alle drie mijn kinderen.

Wat betreft de lidkaart van de gezinsbond. Ja , het eerste jaar krijg je de lidkaart cadeau. Ook een geboortegeschenk, dit was vorig jaar een cd-rom of een papfles, daarin mocht ik kiezen.
Dat gratis jaarabonnement krijg je enkel voor je eerste kindje. Daarna is het 25 euro per jaar, maar dat ben je natuurlijk niet verplicht om te nemen hé.
Wij hebben dit abonnement wel laten verlengen, en zijn nu nog steeds lid.
Wat je er zoal kan mee doen? Je krijgt uitnodiging voor sinterklaas en pasen (feest of eitjes rapen), klein prijsje om op de tweehandsmarkt je gerief te brengen. En je krijgt ook de boekjes van Brieven aan Jonge ouders (heel interessant, zeker voor een eerste).
HIHI, en als je drie kinderen ten laste hebt, dan kan je voor iets meer dan 5 euro per 5 jaar een kaart krijgen om aan 50 % korting te rijden met tram/bus/trein.

Groetjes.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 sep 2005, 17:22

Ellentje schreef: Greetje, ik heb wel een favoriete winkel en dat is die waar mijn geboortelijst lag maar de naam mag ik hier niet zeggen :roll: het is een gekende keten van winkels met enkel babygerief en zwangerschapskleding en het is een franstalige naam. :roll:
Ook al omdat het daar niet zo héél duur is. Ik ga ook wel eens naar een welcomebabywinkel maar mijn portemonee is daar niet op voorzien om alles wat een baby nodig heeft daar te kopen.
En ook ga ik regelmatig naar een goedkope winkel met als logo een matroosje.
Of tweedehands, hé Luna :wink:
Aha ! Ja , die winkels ken ik hoor! Ga ik ook regelmatig naar toe. Kinderkleding is inderdaad dikwijls vrij duur en ze zijn er zo snel uitgegroeid, ik vind da echt nie nodig om daar kapitalen aan uit te geven ! Mijn kindjes zien er altijd verzorgd en proper uit, meer moet da nie zijn !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 19:22

Kent er hier iemand de Rembrandt in St Maria Horebeke? En zo ja wanneer de sluitingsdag is? Wij zouden daar binnenkort eens willen gaan eten.

Heb bericht gekregen van de concurrent van mijn huidig werk, waarbij ik gesolliciteerd had dus, dat het momenteel nog moeilijk ligt om nog verdere aanwervingen te doen. Kan dat wel begrijpen, ze zitten daar ook maar met een stuk of 3 denk ik en ze hebben mijn ene collega nu al aangenomen, dat ze nu niet nog eens direct iemand kunnen bijnemen.
En langs de andere kant ben ik ook opgelucht want mijn baas ligt echt in oorlog met die gast, dus als ik daar zou naartoe gaan dan zou ik geen gerust moment meer hebben. Totnogtoe weet hij trouwens nog altijd niet dat mijn collega bij de andere gaat werken 8) Zou op dat moment wel een vlieg willen zijn :lol:

Eva is gewoon dolblij, zo lachen dat ze doet, precies of ze wil zeggen dat ze haar geamuseerd heeft. Met de mama gaat het nu ook wel al wat beter :wink:

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 06 sep 2005, 19:31

Ellentje schreef:Kent er hier iemand de Rembrandt in St Maria Horebeke? En zo ja wanneer de sluitingsdag is? Wij zouden daar binnenkort eens willen gaan eten.
Hey Ellentje,

Ik heb hier een kaartje liggen van de Rembrandt. Openingsuren zijn:
Maandag vanaf 14 uur
Dinsdag vanaf 14 uur
Vrijdag vanaf 14 uur
Zaterdag vanaf 16 uur
Zondag vanaf 11 uur
Feestdagen vanaf 11 uur

Het is er heel erg lekker voor te eten, en ge hebt altijd meeeeeeeeer dan genoeg.
Enig nadeel vind ik persoonlijk is dat je er niet met bancontact kan betalen, en ook niet met visa, dus enkel met cash geld.

Telefoonnummer is 055/45.61.77

Groetjes.

Vanessa.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 19:37

ja, het is daar inderdaad zeer lekker en vééééééééééél !!!! :lol:
Bedankt Vanessa!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 06 sep 2005, 20:19

Ben er nog nooit gaan eten maar als ijs-verslaafden gaan ik en een vriendin er regelmatig de zondag een coupe rembrand gaan eten. Dat zijn 5 bollen ijs en een halve kilo vers fruit. Lekkerrrrrrrrrrr
En dan klagen over die extra kilookes :oops: Elke week een doos fermette :oops:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 06 sep 2005, 20:37

wij zijn daar al een keer of 2 gaan eten, vind het daar geweldig :lol: het is véél en zeer mooi versierd allemaal en vooral de prijs is normaal, dus voor die hoeveelheid wel niet overdreven.
Aan dessert zijn we nog nooit geraakt :lol:
Herinner me wel een varkenshaasje, en dan krijg je een volledige "haas" :shock:

Zijn dat dan 5 verschillende smaken ijs? Ik heb daar wel al eens coupes zien passeren in verschillende soorten euh bloempotten en vazen :lol:

Het kleintje is nu al aan het slapen van 19u, zal sebiet gaan concert zijn want als ze zo lang slaapt dan schiet ze wakker van honger en dan moet het ineens snel gaan :roll:

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 06 sep 2005, 22:46

he;

Ik ben thuis van mijn werk en ben hier meteen komen lezen zie , ik kan dat hier niet missen he.

We zijnook lid van den bond en krijgen ieder jaar een boekje met kortingbons van verschillende winkels in de buurt.

We hebben ook zo een papier gekregen voor de foto's en gaan ook gaan had het gisteren nog over tegen André en vandaag zat er een brief bij.
De Rembrandt is inderdaad goed voor het eten en zeker de ijsjes maar ik heb steeds te veel.

Onze Rune zijn dag is goed meegevallen en hij begon te wenen als hij me zag en ik meewenen :oops:
Moeke zei dat hij een heel braaf ventje was en zij past haar ook aan aan zijn leefritme en vindt dat heel goed.
Ik werk toch terug in de frituur omdat hij volk tekort heeft maar het is maar tijdelijk,moet zeggen het dded deugt om tussen de mensen te zijn.

Ga in bad en dan slapen ik riek naar frietjes.
tot morgen.

Gast

Bericht door Gast » 06 sep 2005, 22:59

Ben thuis, zoveel te lezen ..., heb wat zig zag gelezen.
Met papieren bezig, ze kunnen ne mens nogal van 't kastje naar de muur sturen hoor! Meer morgen ...
Bij thuiskomst onze frigo stuk :twisted: , dus onmiddellijk naar ne nieuwe opzoek die direkt kon geleverd worden.
Studies beginnen volgende week.

Slaapwel he

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 08:59

Dag Luna, ja wij staan hier niet stil hé. Allé, geen geluk weeral kosten. Ik ken dat als dat begint. Laatst was mijn pa hier een nieuwe boiler komen installeren, hij is juist buiten, Steven steekt het licht aan en onze luster is kapot. De dag erna mijn pa hier weer om de luster te maken.

Marina, blij dat je eerste werkdag een beetje meeviel. We zullen eens frietjes moeten komen halen hé.
Ik heb er ook wel zin in om te gaan werken. Hoelang het zal duren dat weet ik wel niet.

Ik ben weer eerder wakker dan ons amy. Dat vind ik zou erg als ik ga werken dan zal ik ze moeten wakker maken om 06.30 u :( En waarschijnlijk zal op den duur haar ritme er op staan en zal ze in het weekend ook zo vroeg wakker zijn. Nu slaapt ze minstens tot 09.00 uur. Ja ze is juist wakker, ze ligt een beetje te vertellen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 09:43

ik heb ook weeral geen chance, dagelijks kijk ik op de vdab website voor een job, en nu stond er eindelijk eens een goeie op: in zottegem, 23u verspreid op 4 dagen, maar ik mag daar niet gaan werken omdat het ook een argentakantoor is en ik de vrouw ben van een andere kantoorhouder...
Vandaag zouden we naar de zee gaan, maar we komen anders niet rond met de boodschappen, dus zal het niet gaan... Was nochtans een welkome afwisseling geweest...

Een week of 3 geleden heeft onze weegschaal de geest gegeven, en toen heb ik ook al eens zitten denken amai het zal gaan beginnen... Want als ge alle toestellen tesamen gekocht hebt dan mankeren ze meestal ook tesamen hé.
We gaan binnenkort ook onze keuken herverven, in het grijs. Hebben getwijfeld met donkerbruin maar dat zou té donker zijn denk ik. Dus grijs, maar heb hier vanalles stalen liggen ik kan niet kiezen!!! Zoveel soorten grijs dat er bestaan!!!

Moest onze baas niet zo ne :twisted: zijn dan zou ik ook wel graag gaan werken... Nu zit ik soms al te denken om te gaan werken maar dan denk ik "ha ja, 'k was 't vergeten". Voor de geboorte heeft hij niet eens proficiat gezegd, en ipv nu te vragen wat ik mankeer stuurt hij nog eens 2 controledokters op mijn dak erbij. Plus alle gebeurtenissen van de afgelopen 2 jaar wat hij ons allemaal al aangedaan en voorgelogen heeft. Moet ik daar dan nu zo gaan zitten met de glimlach? Zo zit ik niet ineen, als iets mij niet aanstaat dan kan ik dat niet verbergen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 14:08

We zijn gaan eten bij villa romana in zottegem, is daar al iemand van jullie geweest? Was wel raar we waren daar alleen 8) dus het ging dan ook wel rap :lol:
Wel jammer dat er zoveel trappen zijn, en zo steil, voor oude mensen is het daar niet!

Heb vanmorgen ook nog telefoon gekregen van de vakbond ivm mijn situatie op het werk. Ook al is dat allemaal "erg" er kan niks aan gedaan worden zolang hij de lonen uitbetaalt. Stom hé!? Dus als ik mijn ontslag geef heb ik niks noppes nul komma nul. Maar dan heb ik wel weer innerlijke rust. Dus denk dat ik wel mijn ontslag zal geven. Al doe ik hem daar natuurlijk weer een plezier mee want hij wil toch van mij vanaf.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 07 sep 2005, 14:18

Ellentje, dat lijkt mij toch gevaarlijk zenne: je ontslag geven ... Kan je het niet zover drijven dat hij je ontslaat ? 'k Weet nie hé ... 't is geen makkelijke situatie waar je in zit ... 'k Voel met je mee .... :(
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 14:21

dat heb ik ook al zitten denken, gewoon zo op zijn zenuwen werken bvb niks meer zeggen :lol: maar ik ga daar teveel "mijn kas mee opfretten" denk ik.
En hij heeft dan ook psychische problemen, er is een pistool op kantoor...

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 07 sep 2005, 14:24

Jeezes, da meent ge nie ???? :shock: Ga maar snel ander werk zoeken, misschien iets in een heel andere sector ? In welke richting zou je iets zoeken ? Misschien kunnen we helpen hé, allez, of toch op ze'n minst een beetje morele steun geven :)
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”