Wie gaat/is er in Zottegem bevallen?

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 apr 2005, 10:36

Hihi Ellentje, gelukkig staan er hier vandaag grappige dingen waar ik eens mee kan lachen!! Ik heb net een telefoontje gekregen van het secretariaat vd kliniek dat ik vandaag niet op afspraak mag gaan. Het is er te druk!! En ik wou zo graag iets weten. De traantjeskraan stond daarnet weer open. Je kijkt er een hele week naar uit omdat dit voor jou toch belangrijk nieuws is en dan mag je niet gaan:-( Mijn geduld word op de proef gesteld!! Ik vroeg aan de secretaresse of ze toch niet de resultaten konden geven. Ze liggen hier bij mij zegt ze maar ik mag da niet geven. Dus vraag ik of ik even Waterschoot aan de lijn krijg, gaat niet zegt ze het is hier echt te druk!! Grote teleurstelling!! Morgen om 16u15 weten we hopelijk wat meer.
Wat ik me wel afvraag is moest het nu toch ks zijn (en ze doen die altijd donderdag in Zottegem denk ik??) gaan ze mij dan morgenavond laten binnenkomen?? Of gaan ze wachten tot ik over tijd ga en dan pas ks doen?? Ja, jullie weten dit waarschijnlijk ook niet he. Maar ja, ik heb zoveel vragen!!! Frustrerend!! Zaag, zaag...!!!
Ik ga me zoveel mogelijk proberen bezig te houden vandaag!! T'kan maar goed zijn voor de strijk en de kuis he?!
Hou jullie allemaal goed en tot straks misschien he?!!
Afbeelding


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 19 apr 2005, 10:53

misschien is dat net het positieve aan de zaak: ze zullen toch alleen de niet-dringende afspraken verzetten, dus wil dat misschien zeggen dat het uiteindelijk allemaal in orde is bij u!! :D

Maar ja dat is wel niet zo aangenaam, zo op de laatste moment die afspraak verzetten, en dan nog omdat je al zo gebrand bent op het resultaat.

Denk positief!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 apr 2005, 10:55

Oh Trui, wat een teleurstelling voor jou zeg. Zit je al een paar dagen in spanning en nu zal je vandaag toch niets weten. :(
Maar wie weet, misschien verschuiven ze je afspraak omdat het goed nieuws is? Daar kan je altijd nog op hopen hé om je een beetje beter te voelen.
Allé, dan ziet het er naar uit dat we een lange wachttijd voor de boeg hebben vandaag. Ik zou zeggen Trui, ik zal je resultaat vragen, maar ik vrees dat dat ook niet zal mogen.
En ik voel me al niet zo goed vandaag. :cry: Het is de eerste keer dat ik zelf last heb van mijn bloeddruk. Ik ben precies een uitgewrongen schotelvodje. Ik zie er tegenop op naar de kliniek te gaan vandaag, wil veel liever in mijn zeteltje liggen. Maar ja, aan de andere kant wil ik ook wel graag nieuws over hoe het met ons prutske is. Of het nog goed groeit.
Pfffffff, ik ga dan nu maar eerst wat rusten.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 apr 2005, 10:56

Hebben jullie ook al gemerkt dat het uur hier niet juist gaat? Ik heb net een bericht gepost en er staat op 9.55 maar het is al 10.55. Staat precies nog op winteruur.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 apr 2005, 11:06

in je profiel kan je dat makkelijk bijwerken.
het moet zijn GMT +2uur.


mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 apr 2005, 11:14

Bedankt Janewaye. Nu weet ik tenminste hoe laat het is. :wink:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 apr 2005, 11:16

Hey Ellentje, mei mama merci!! Mijn eerste teleurstelling is weer verwerkt!! Ik denk wel dat ze zo iets niet echt als dringend zien. Er is niets aan de hand met het kindje he!! Da's belangrijk maar ik denk dat ks voor hun een beetje routine is. Maar ja, we zullen morgen wel zien he?! Hopelijk komt er dan morgen niets tussen. Want normaal gezien is er woensdag toch geen raadpleging he??
Mei mama, hou u maar op uw gemakske he. Nu en straks ook he. Ik wou dat je de uitslag kon vragen, maar ik vrees dat ze dat inderdaad niet zouden geven. Logisch zeker??
Ik zal voor je duimen straks dat alles goed is aan de monitor. Hou je op uw gemakske want als je u opjaagt is uw bloeddruk nog hoger he!!
Slukes he
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 19 apr 2005, 11:20

Heb je het rechtstreekse nummer van Waterschoot niet?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 apr 2005, 11:39

Nee, ik heb haar rechtsreekse nummer niet!! Maar ik had gevraagd om ze me even door te geven en ze zeiden me dat ze echt geen tijd had, dus ja zal ik toch maar niet storen he...!!
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 apr 2005, 12:25

Ik denk dat ze dat niet zo vlug doen hoor, haar zelf door geven. Toen ik eens gebeld had toen ik in de eerste keer een hoge bloeddruk had heb ik ok aan het secretariaat naar haar gevraagd maar kreeg toen de vroedvrouw aan de lijn.
Ja Trui, ik weet dat ik door mij zenuwachtig te maken nog een hogere bloeddruk krijg, maar ja, zelf al zeggen er 10.000 mensen dat je je geen zorgen moet maken dan doe je dat toch nog hoor.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 19 apr 2005, 12:34

He,

Het was er inderdaad druk, moest er om 10u zijn en was maar buiten om 11u40. Had tijd en lectuur mee.
Trui; stom dat je nu nog een dag langer moet wachten .

Bij mij is alles nog hetzelfde dan vorige week, was verbaast zulke pijn voor niets. Ze zei wel dat het de pijnlijkste zijn die niets teweeg brengen. moet nu terug op 3 mei. Ze zei ookdat ze zich machteloos voelde omdat ze niets kon doen.

Isake hoe gaat het meisje? Zijn de weeen al doorgezet? hoop voor jou dat het niet lang meer gaat duren.

Gast

Bericht door Gast » 19 apr 2005, 13:42

Trui,
Ik heb de persoonlijke nummer van Waterschoot in vorige moederboekje ... , ben nu wel niet thuis, pas héééél laat vanavond :( , kan je dus niet helpen!
MAAR volgens mij zal wat je morgen te horen krijgt in dat geval positief nieuws zijn. Wanneer ben je juist uitgerekend? Misschien laat ze je overtijd gaan wanneer baby nog niet is ingedaald (en bekken TOCH breed genoeg). Heb je al ontsluiting & verweekte baarmoederhals? Is dit de laatste donderdag voor de uitgerekende datum?

Bedenk alleen zoiets van, ik had haar de laatste keer gevraagd of verweking & opening iets te maken had met de baby die aan het indalen is. Kreeg "JA" als antwoord. Door de indaling van de baby is er meer druk en gebeurt de rest vanzelf ...

Ellentje,
Grappig he wat mensen geven! :lol: Ik heb zoveel waar ik niks mee kon doen van cadeautjes van ons dochtertje! 't Ligt nog vol, verkoop dat 2de hands online. Heb nu dus bewust toch vrijblijvende geboortelijst opgemaakt voor deze baby. Meeste hebben we zowiso, maar bijv. extra zuigflessen, goede autostoel (in delen opgesplitst) voor oudste, bedhoezen voor oudste (grotere bed) ... in de hoop dat mensen daaruit kiezen (of liever nikske he, echt, want weet niet waar dat te steken) ipv dingen waar we niks mee kunnen aanvangen.

Allé, geboortekaartje ontwerp is bijna klaar. 3 kaartjes liggend op A3 formaat. Had prijs gevraagd voor drukken van 40 A3's. Op de ene plaats vroeg men 250 euro :x (= 84 Bfr/stuk), nu gevonden, zelfde kwaliteit voor 85 euro 8) (=28,50 Bfr/stuk). 'k dacht al bijna om zelf nieuwe printer aan te schaffen voor A3's!
Zakjes gevonden voor de suikertjes /kaarsjes. Nu nog zelf het omhulsel maken met veertjes. Deze keer heel laat mee. Moeder helpt me en die vertrekt van 9 Mei tot week voor uitgerekende datum nog op reis :shock: ... Moet dus klaar want alleen lukt het me niet, met die goed bedoelde hulp van dochterlief :roll:

Mei mama,
Hopelijk alles oke aan de monitor. Ik heb ook van die dagen dat ik echt niet kan, dat ik zo moe ben en zelfs niet de onozelste boodschap wil gaan doen, brood halen is een grote opdracht. Denk dat dat weer er voor iets tussen zit.

Isake,
Hoe is het met jou? Jouw zoontje gisteren 5 jaar geworden?


Groetjes allemaal

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 19 apr 2005, 13:54

Amai iedereen is weer druk in de weer geweest!
Jammer dat je het rechtstreekse nummer niet hebt anders kon je dat proberen en 't secretariaat omzeilen :wink:
Naar Keymeulen belde ik ook meestal rechtstreeks als ik een vraag had. Heb dat nummer wel gekregen vh secretariaat, misschien heeft Waterschoot dat niet graag dat ze haar nummer doorgeven.

Schijnt dat april wel een zeer drukke baby-maand wordt, dus hopelijk valt het wat mee op de materniteit als jullie daar liggen. Als ik daar lag vond ik het toch ook jammer dat ze wat "onderbemand" waren. Heb zo eens een pijnstiller gevraagd, ik wacht er nog altijd op :lol:

Waar zou isake zitten?

't Zal hier binnenkort een paar dagen droef zijn, als iedereen gaan bevallen is :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 apr 2005, 14:02

Ellentje schreef:...
't Zal hier binnenkort een paar dagen droef zijn, als iedereen gaan bevallen is :lol:

Dan zijn wij er nog hé! Wel geen streekgenoten, maar fiere mama's en papa's! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 19 apr 2005, 14:04

'k ga't in ieder geval niet laten om hier regelmatig mijne parlé te komen doen, ze moeten dan maar véééél lezen als ze terugzijn :lol:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 apr 2005, 15:37

Hey Luna, ik ben uitgerekend 26 april. Dus volgende week dinsdag he. Alle, het kan natuurlijk wat later zijn he. Maar als het ks is denk ik dat het vroeger zal zijn. En ik heb nog geen verweekte baarmoederhals en nog geen opening!! Alles is nog potdicht!! Afwachten of het een gewone bevalling of ks zal worden... Maar als het een gewone bevalling zal zijn ga ik zeker en vast overtijd gaan denk ik. We zien wel he?!
Ellentje, we zullen een hele boek kunnen lezen tegen de tijd dat we terugkomen van de materniteit. Spijtig dat ze daar geen internet hebben he?! Ik hoop inderdaad dat het niet te druk is op de materniteit als wij daar gaan liggen. T'is toch altijd plezant als ze een beetje meer tijd voor je hebben he. En dan heb je meer kans op een betere kamer ook he...
Ja, t'zijn allemaal geen dingen die we van op voorhand weten he. En ik ben nog steeds niet helderziend!!
Ja, van die cadeaukes ik hoop dat de mensen toch zoveel mogelijk van de lijst zullen kopen hoor. Als ze daar met brol afkomen waar je niets mee kan doen. Maar t'is inderdaad de geste dat telt he!! Waar verkopen jullie zoiets dan tweedehands??
Isake nog heel de dag niet gezien??
Marina, 3 mei das ook lang ertussen he. Hopelijk heb je niet teveel last tot dan he!!
Mei mama hoe was de monitor?? Alles ok?? En ja, ik ken dat hoor dat ze zeggen dat je u niet druk moet maken. Dat zit in dat hoofdje daar vanboven he!! Ik weet het maar al te goed. Maar het is goed bedoeld hoor dat ik dat zeg. Het is omdat ik zelf weet dat als ik me opjaag dat mijn bloeddruk de hoogte in gaat en dan is het paniek!! Zwangere vrouwen, ja dat is met toch wat he!!
Groetekes aan iedereen!!
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 19 apr 2005, 18:14

Ik kom hier efkes melden dat Isake intussen bevallen is.
Het moet blijkbaar redelijk vlug gegaan hebben, want om 10 uur zat er nog op msn, en rond half drie heeft ze mij een SMS-ke gestuurd dat haar kindje geboren was.
Het hoe en wat zal ze volgende week zelf wel komen vertellen.

Groetjes.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 apr 2005, 19:49

ja jongens, het is daar gewoon chaos hoor in het ziekenhuis. Isake zal daar de aandacht moeten delen. Ik ben om 15.00 u toegekomen en om 18.20 weer buitengegaan. Eerst heb ik een uur moeten wachten op de materniteit voor mijn monitor. Ik heb er twee zien uit het verloskwartier komen met hun pasgeboren baby (waarschijnlijk Isake?) Dan passeerde Waterschoot ook. Die is effekes bij mij gestopt voor te vragen hoe het was maar dat ze moest gaan opereren en dat er iemand anders haar consultaties overnam. (Dus daarom dat ze jou misschien verschoven hebben hé Trui)
Dan heb ik nog meer dan een uur in de wachtzaal bij de gyn gezeten. Blijkbaar was Keymeulen ook dringend weg dus vroegen ze de patienten van haar om vrijdag terug te komen.
De gyn was een of andere assistente.
Nu iets over mijn toestand. Bloeddruk was te hoog (160/10) en mijn uitslag van mijn 24 uurs urinetest was ook niet heel goed.
Ons prutske is wel gegroeid in vergelijking met vorige week maar nog altijd wat achter. Bij meting beentje volgens 27 weken en bij meting buik volgens 30 weken.
Ik ga nu stoppen, ik moet nog eten.
Later wat meer nieuws.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 apr 2005, 19:50

Fantastisch!!! Ik ben gelukkig voor haar!! Ik had het eigenlijk wel al gedacht want het is niet van haar gewoonte om een hele dag geen enkel berichtje te posten. Amai, het is wel zeer snel gegaan he. Ik ben benieuwd naar haar verhaal!! Eigenlijk ben ik stiekem een beetje jaloers (gezonde jaloezie he!!), ik wou dat ik ook was bevallen en ons venteke al in mijn armen kon nemen. Maar ik ben zeer content dat Isake eindelijk haar dochter kan knuffelen!! Ze heeft het de laatste dagen niet makkelijk gehad he?! Maar ik hoop dat ze een makkelijke bevalling gehad heeft. Het is allessinds zeer snel gegaan he precies, om tien uur nog thuis en om half drie haar schatteke al in haar armen!! K'wou dat dit bij mij ook zo zal zijn. Maar ja, da heb je niet te kiezen he.. Wie weet lig ik daar binnen enkele dagen ook en kan ik haar een bezoekje brengen. Wie weet...
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 19 apr 2005, 19:54

Ze was alleszins redelijk sprakeloos.
Ze stuurde een SMS-ke, en het enige wat er in stond was: ZE IS ER ! :lol:

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 20 apr 2005, 10:36

Dat is goed nieuws voor haar, proficiat.

Ze zal wat overdonderd geweest zijn omdat alles zo vlug gegaan is.
Benieuwd naar haar verhaal.
3 mei is inderdaad nog lang maar ze had niet gezegd wanneer ik terug moest komen dus heeft de secretaresse maar twee weken genomen. Als er wat is woon niet te ver dus kan steeds gaan.

Trui hopelijk krijg je goednieuws vandaag.

Gast

Bericht door Gast » 20 apr 2005, 13:15

Vanessa,
Bedankt om het mooie neiuws hier te vertellen! Nu nog wachten op Isake haar verhaal. Indien mijn geheugen juist zit is ze dan bevallen één dagje na de dag dat haar zoontje 5 jaar werd? Tof, bijna samen verjaren.

Isake,
Alvast een dikke proficiat, rust maar uit, we horen je wel wanneer je tijd hebt.

Trui,
Jij weet straks meer hé, waarschijnlijk al vol ongeduld aan het aftellen? Ik kan het me voorstellen, je zou voor minder.

Meimama of Marina :oops:
Die bloeddruk hé ... Tsssss, is de baby zowiso al wat bijgekomen sinds de laatste metingen? Indien je vragen hebt over die notieties die Waterschoot in je boekje schreef - haar op de man af vragen wat je wil weten, hoe je je voelt , je twijfels enz ...

Dus Trui jij bent de volgende in 't rijtje zeker :D

Hou jullie allen goed, daaag

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 20 apr 2005, 15:54

Luna, ik vermoed dat je het tegen mij had over de bloeddruk?
Ja, het kindje is dus wel gegroeid in vergelijking met vorige week. Maar is nog altijd gemiddeld 4 à 5 weken achter qua groei. Het is wel belangrijk dat het hoe dan ook groeit, zelfs al is het weinig. Het moment dat het niet meer groeit is het beter als het geboren wordt zelfs al is het veel te vroeg.
Het was Waterschoot niet gisteren maar een assistente uit aalst of zo.
We hebben wel veel uitleg gekregen van Karine over wat er zou gebeuren moest het kindje nu al geboren worden en zo. Dat het positief is dat ik al 34 weken ben voor de longrijping. Het is gewoon hopen dat de zwangerschapsvergifting niet doorzet. Nu is het kantje boordje en het kan dus goed zijn dat het zo blijft, maar het kan ook erger worden. En dan is het te hopen dat we al een paar weken verder zijn. Het zou heel goed zijn moest alles nog 2 weken goed blijven gaan. Dan ben ik 36 weken en ziet het er al heel wat beter uit.
Ja ik had het mij allemaal wat anders voorgesteld. Ik dacht van de laaste weken zalig te genieten van mijn bolle buikje, maar ik maak mij meer zorgen dan dat ik ervan geniet hoor. Mijn ideaalbeeld van mijn onderwaterbevalling interesseert mij zelfs niet meer. Ik wil alleen maar dat ons prutske gezond ter wereld komen. Op welke manier dat kan mij eigenlijk niet echt meer schelen. Misschien als we terug een paar weken verder zijn dan ik er dan weer wat begin aan te denken. We zullen wel zien.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 20 apr 2005, 17:30

mei mama; dat is minder gezellig om te lezen over jouw kleine spruit. Inderdaad hoe ze te wereld komt maakt op zo een moment niet veel uit als alles maaar inorde is.

De gasten laten me weer voelen dat ze er zijn amaai; ruzie maken dat die twee kunnen.

tot morgen.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 20 apr 2005, 20:40

Amai het is hier kalm zenne.
Hoe is het nu met jou Marina? Alles nog OK?
Ik ben vandaag een paar mini-pyamakes gaan kopen. Ik kan dat kind toch niet laten zwemmen in zijn kleertjes hé. En het positieve: zo'n mini-kleertjes zijn ook wel veel schattiger :wink:
En voor mezelf ook nog wat pyama's gekocht. Mijn valiesje is hier bijna klaar. Alleen nog de nieuwe kleertjes wassen. Weeral een zorg minder.
Nu de doopsuiker nog. Ik heb er nog maar 10 klaar, nog 70 te gaan.

Gast

Bericht door Gast » 20 apr 2005, 21:36

Kalmkes he ....

Trui, ik wacht op nieuws van je :) , 't was toch vandaag dat je mocht gaan, zoniet mail ik je de rechtstreekse nummer van waterschoot door :lol:

Meer morgen, daaaag

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 20 apr 2005, 22:03

misschien moest Trui direct blijven? :?

Gast

Bericht door Gast » 20 apr 2005, 23:43

Ellentje,

Nu zeg je me daar iets ...
Zou men echt zo kort op de bal een mededeling doen van "Morgen eventuele KS"? :shock:
Wel niet normaal dat ze nog niks is komen vertellen hé, dus 't kan of ze is al vanzelf bevallen voor haar afspraak :D , want heeft ook niks meer vooraf laten weten ... Ben benieuwd of 't zo zal zijn. Nog lang wachten he op nieuws :oops:

Ga gaan slapen, heb de verwarming uitgezet, 't werd hier te warm en morgen + vrijdag normaal goed weer?!

Ben hééééél moe, slaapwel

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 21 apr 2005, 09:39

Het is hier nog altijd zo rustig. Ik ben wel nieuwsgierig hoor naar Trui.
Misschien spelen ze zo kort op de bal omdat je geen tijd zou hebben om er teveel over te piekeren? Bij een inleiding doen ze dat toch ook, niet een week op voorhand zeggen dat ze gaan inleiden.
Vandaag nog een "vrije dag" en morgen terug naar de monitor. Ik zal daar eens rondkijken naar de geboortekaartjes op de materniteit.
Ah ja, was ik gisteren nog vergeten te zeggen. Ons prutske kijkt nog altijd naar de sterretjes :? Weet iemand tegen wanneer hij zou moeten gedraaid zijn? Ben dat vergeten te vragen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 21 apr 2005, 11:40

ons Evaatje is pas op 38 weken in de goede positie gekomen, dus denk dat het nog wel goed mogelijk is dat uw boeleken zich ook draait

Veel tegen babbelen, heb ik toch gedaan, weet niet of het daardoor gebeurd is maar wie weet?
Kan in ieder geval geen kwaad :lol:

Eens ze goed lag heb ik haar dan ookw el gevraagd om zo te blijven liggen, en niet nog eens te draaien :lol:

Trui zal wel al bevallen zijn nu denk ik; hopelijk was de schok niet te groot, zo direct binnen moeten


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”