Wie gaat/is er in Zottegem bevallen?

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 14 apr 2005, 12:05

Ellentje, je hebt toch helemaal niets verkeerd gezegd?? Niet druk maken hoor!!
Ik ga er nu vanuit dat het ks zal zijn zodat ik me er al op kan voorbereiden en als het toch mogelijk is van gewoon te bevallen dan ga ik een gat in de lucht springen. Maar elk heeft zijn voor en nadelen zeker?? Ks en een gewone bevalling!! We zullen wel zien en maken er gewoon het allerbeste van he!!
Afbeelding


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 14 apr 2005, 13:39

Ellentje schreef:maar ik bedoel dat niet slecht hoor :cry:
Hey Ellentje,

Ik weet da wel hoor dat jij dat niet slecht bedoelde. :)
Ik wou gewoon even verduidelijken dat het voor een mama echt geen ramp is om te bevallen met KS.
Inderdaad, iedereen heeft liever dat het op de natuurlijke manier kan, maar ik wou gewoon aantonen dat het echt niet zo erg is een KS, als sommigen wel denken. Sommige mensen stellen zich daar echt een beeld van alsof een KS levensgevaarlijk is. Begrijp je?

Groetjes.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 14 apr 2005, 15:03

He;

Kom net van bij waterschoot ze heeft me ertussen genomen en mij onderzocht.
We hebben er terug al een cm bij en mijn baarmoederhals is verstreken ,
ze vond het raar dat mijn vliezen nog niet waren gebroken na het bekijken van mijn monitoring gisteren. Heb meer last dus mag ik buscopan nemen tegen de pijn. Ik zei ook dat onze jongen stil was en hij doet het goed van 2100 naar 2600 op een week tijd. ze zegt dat hij stil is omdat mijn bevalling zich zal doorzetten.
Dus we zien wel.
hoop wel nog op mijn onderwaterbevalling, en mag dat niet wil ik een epidurale.

groetjes

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 14 apr 2005, 15:07

Amai, het is hier druk he vandaag. Telkens ik eens kom kijken is er wel iets verandert!! Plezant, zo heb ik mijn bezigheid!! En ik heb al een antwoord op enkele vragen. Dat stelt ook al een beetje gerust.
Marita zegt dat ik vandaag als ze de foto's gaan nemen nog niets meer ga weten. Ik had zo gehoopt van wel. Dat zullen enkele onzekere dagen worden. Niet teveel op denken zeggen ze, makkelijker gedaan dan gezegd he!!
Het begint hier thuis op mijn systeem te werken ook. Ze bellen telkens maar om te horen of ik nog niet bevallen ben. Ze zullen het wel horen als hij geboren is he!!
Ik zei gisteren tegen mijn ventje dat moest het een ks worden ik ook liever niet heb dat iedereen het op voorhand weet. Maar ik weet niet of dit wel mogelijk is. En hij verstond dit niet echt. Ik vind dat dit iets is voor ons drietjes en ik zou niet willen dat ze daar al aan de deur staan te wachten of zo. Gewoon het gedacht dat ze zitten te wachten op een telefoontje om af te komen... Nee, ik zou liever in alle rust naar de kliniek gaan en bevallen. Of het nu een ks of natuurlijke bevalling is. Vinden jullie dit raar?? En wat zouden jullie doen.
Weten jullie als je een ks hebt gehad of je dan uw kindje wel kan vasthouden?? Of doet het zodanig pijn dat je de eerste dagen niets kan doen. Ik zou het vreselijk vinden moest hij van hand op hand gaan en ik hem zelf niet zou kunnen vasthouden. Maar ja, ik ben me weer zorgen aan het maken waar er nog geen zijn he. Positief blijven denken!! Maar ik kan het jullie alvast maar eens vragen he. Goede raad komt altijd van pas!!
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 14 apr 2005, 15:09

He Marina,

tof tof!! Hopelijk duurt het echt niet meer lang voor jou!! En wat bedoel je met van 2100 naar 2600 gaan?? Heb ik nog nooit horen zeggen. We duimen op een onderwater bevalling voor jou!!
Afbeelding


Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 14 apr 2005, 15:14

Marina schreef:He;

Kom net van bij waterschoot ze heeft me ertussen genomen en mij onderzocht.
We hebben er terug al een cm bij en mijn baarmoederhals is verstreken ,
ze vond het raar dat mijn vliezen nog niet waren gebroken na het bekijken van mijn monitoring gisteren. Heb meer last dus mag ik buscopan nemen tegen de pijn. Ik zei ook dat onze jongen stil was en hij doet het goed van 2100 naar 2600 op een week tijd. ze zegt dat hij stil is omdat mijn bevalling zich zal doorzetten.
Dus we zien wel.
hoop wel nog op mijn onderwaterbevalling, en mag dat niet wil ik een epidurale.

groetjes
Hey Marina, mss een stom vraagske maar waarom moet jij buscopan nemen?
Hoop voor u mee dat je een onderwaterbevalling hebt hoor!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 14 apr 2005, 16:01

Trui schreef:Ik zei gisteren tegen mijn ventje dat moest het een ks worden ik ook liever niet heb dat iedereen het op voorhand weet. Maar ik weet niet of dit wel mogelijk is. En hij verstond dit niet echt. Ik vind dat dit iets is voor ons drietjes en ik zou niet willen dat ze daar al aan de deur staan te wachten of zo. Gewoon het gedacht dat ze zitten te wachten op een telefoontje om af te komen... Nee, ik zou liever in alle rust naar de kliniek gaan en bevallen. Of het nu een ks of natuurlijke bevalling is. Vinden jullie dit raar?? En wat zouden jullie doen.
Weten jullie als je een ks hebt gehad of je dan uw kindje wel kan vasthouden?? Of doet het zodanig pijn dat je de eerste dagen niets kan doen. Ik zou het vreselijk vinden moest hij van hand op hand gaan en ik hem zelf niet zou kunnen vasthouden.
Trui meiske,

Gij maakt u een beetje te veel zorgen op voorhand vrees ik.
Dat komt echt wel allemaal in orde, hoor. Je hoeft je daar echt niet zo ongerust in te maken.
Mijn eerste bevalling was geen geplande KS. Ze hebben dit maar beslist na 24 uur arbeid, ook omdat mijn bekken te smal was.
Mijn andere twee ben ik gewoon 's avonds binnen gegaan om 's morgens te bevallen. Ik zal es wat meer uitleg geven over de KS, zodat je toch een beetje een zicht erop hebt.
De KS gebeurd in het operatiekwartier beneden. Ze brengen je naar daar, terwijl je man nog efkes op de kamer wacht.
Beneden zetten ze je epidurale verdoving. Eens je verdoofd bent, en alles klaar gezet is voor de operatie, mag je man ook naar beneden komen.
Hij mag gewoon naast je zitten. Je handen zijn wel vast gebonden, en er hangt een gordijn voor je gezicht, zodat je niet zelf naar de operatie kan kijken.
Bij mijn eerste bevalling hebben ze, eens mijn baby geboren was, hem gewoon eens getoond van in de verte, en waren ze er mee weg om te verzorgen.
Bij mijn tweede en derde hebben we zelf gevraagd om hem wat langer bij ons te mogen houden, terwijl ze mij dicht naaiden.
Hij bleef dan gewoon bij mijn man.
Dat was veel plezanter, want zo had ik de kans om hem ook eens te zien, en te strelen.

Daarna ga je voor minstens een uurtje naar de recovery, waar je blijft tot je verdoving volledig uitgewerkt is.
Je man gaat ondertussen met de baby naar de kamer.
(vond mijn man wel leuk, zo van in het begin een intiem moment voor hem en zoon alleen).

Daarna word je gewoon naar je kamer gebracht, en kan je je kindje zelf vast houden.
Uit je bed stappen gaat de eerste dagen moeizaam, en om te plassen heb je de eerste twee dagen een sonde.
Maar je baby vast houden, voeden, eventueel zelfs borstvoeding geven, kan allemaal perfect hoor.
De dag na je bevalling moet je al eens uit je bed komen.
Je buik trekt natuurlijk heel erg tegen, wat heel normaal is hé.
Maar na enkele dagen gaat dat echt beter en beter.
Van mijn eerste bevalling was ik na 7 dagen terug thuis. Van mijn tweede al na 5 dagen.
En van mijn derde, wegens omstandigheden, al na 4 dagen.
Moest je nog vragen hebben , shoot.

Groetjes,

Vanessa.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 14 apr 2005, 16:08

potverdikkie, verkeerde knop en al mijn tekst was weg!
Bon, dan maar opnieuw!

Marina, spannend!!!!!!!!!!!!!! Ben zooooo benieuwd!!!!!!!

Trui ik ken dat gevoel hoor. Toen ik over mijn datum was, en mijn ma kon me niet bereiken was het al paniek. Dus hadden didier en ik afgesproken dat we niemand zouden verwittigen tot het geboren was. Of liefst nog een uur nadien :wink:

Toen ik die ochtend mijn slijmprop verloor was ik net aan het bellen met mijn ma, maar ze wist dat niet. Een uur nadien lag ik al in de arbeidskamer! Maar jammer genoeg hebben we mijn ouders moeten opbellen de namiddag als ik al in de kliniek was, om onze hond eens buiten te laten. Dus die liepen hier de muren op van zodra ze het nieuws hoorden!

Ik had al zitten denken, mocht ik moeten ingeleid worden, dan zou ik wel zeggen dat ik moet ingeleid worden maar ik zou een latere dag doorgeven. Dan is het toch nog een verrassing op de moment dat het gebeurt.

Toen ik's naar de monitor ging, zat er daar zo's familie te wachten in die zetelkes, tja ieder zijn gedacht zeker?

Vanmorgen naar de kinderarts geweest, alles ok, behalve haar maagske, zou beetje beginnende reflux kunnen zijn. Dus heb andere voeding meegekregen, en gaviscon.
We waren dan al een paar dagen aan het proberen overschakelen van de rubberen spenen van de kliniek naar de silicone spenen van Avent en dat was al wat zoeken, en nu die verandering van voeding nog eens, poeh, ik wordt er moe van!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 apr 2005, 16:22

helemaal juist vanessa!! ( op een paar details naa hetzelfde ondergaan).

Maar ik heb, enfin mijn ventje heeft meer geluk gehad!

Nadat ze de baby onderzochten, en goed bevonden, mocht hij die gewoon vasthouden, en ik mocht ze bewonderen!
In de uitrust zaal, heeft hij haar meteen in badje gedaan.

Ik kan mensen wel begrijpen dat ze een beetje schrik hebben voor de ks.
En het herstellen, is langer.
Maar het is en blijft een bevalling!!
En zeker nu, het is in feite een standaard procedure operatie geworden.

Maar dokters zullen altijd eerst proberen of een gewoone bevalling niet mogelijk is.
kan dit niet, dan word het een ks.

Je kan de eerste dagen, moeilijk je bedje uit.
niet vergeten, je hebt een flinke snee.
Maar iedere keer zal jij baby mogen vastnemen, en voeden, en zelfs verschonen hoor.
Naa een dag of twee ( was zo bioj mij he), komen ze je netjes op de zetel helpen zitten.
Lukt dat wel dan de dag ernaa mag je voorzichtig rondlopen in je kamer.
En da t trekt een beetje aan de draadjes he.
Maar ze zullen je pijnstillers geven.
Hoe het staat met bv naa ks, weet ik echt niet.

Laat ik het zo zeggen, je kan baby vasthouden, voeden, kleden, zolang het maar in je bed is, de eerste dagen!!
Dan, naa een paar dagen, als je beetje op de gang wil, wel, ik heb ne super de luxe rolstoel gekregen om mee rond te toeren!!

zelfs al word het een ks, wees niet te bang , en niet te onzeker...
dat is niet nodig!!
de eerste twee dagen, heb ik een pompje gekregen, met weet ik veel erin, en je moet zelf duwen als je pijn hebt.
Ik heb die pomp voor de helft gebruikt.
Ik vond die pijn, niet zo erg.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 14 apr 2005, 19:17

Merci voor de uitleg en steun mensen!! Ik denk dat het grotendeels mijn hormonen zijn dat zijn parten spelen ook hoor!! Er zijn van die momenten dat er vanalles door je hoofd spookt en eigenlijk weet ik dat ze gewoon het beste voor hebben voor ons kindje en mij. Ze weten echt wel wat ze doen denk ik!! Maar ik heb zo van die dipjes he...die kennen jullie waarschijnlijk wel he?! En gelijk hoe de bevalling zal zijn ik ga erna een pracht van een zoon in mijn armen kunnen houden en daar ga ik van genieten. Dat ben ik honderd procent zeker!! Dus ik zal maar positief denken en afwachten. En dat afwachten en niet weten wat of hoe dat vind ik het moeilijkste!! Maar geduld is een mooie deugd. Dit is iets wat ik hier al tegen enkelen gezegd heb denk ik en nu zeg ik het dan maar eens tegen mezelf he!!
Mercikes en tot een dezer he!!
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 14 apr 2005, 19:19

Trui schreef:En gelijk hoe de bevalling zal zijn ik ga erna een pracht van een zoon in mijn armen kunnen houden en daar ga ik van genieten. Dat ben ik honderd procent zeker!!
Voilà, da's gesproken zie!!!!

Groetjes.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 apr 2005, 19:57

Ik vind ook dat de manier waarom je de dingen beziet de beste is!!

Kop op, Truitje!!

Ik loop nog rond hoor!!
En daarnaa zelf, een jaar of 5 later gewoon bevallen van Joeri.

je zal er bij zijn hoor, bij de bevalling.
je zal niet alles zien, maar meestal, als je het wilt, leggen ze je alles uit wat ze doen.
Eens de baby er is, wel dan, laten ze eerst de mama effe kijken hoor.
Dan word de baby uiteraard ook verzorgd en gewogen en zo meer ook he.
Dat leggen ze dan ook weer uit!
Ze betrekken je op die manier ook bij de bevalling en bij het hele baby gebeuren daarnaa.
dan beginnen ze met vragen te stellen, " wel spel eens de naam van dat kindje".
( voor het papierenwerk en zo).
Ik heb een piepklein sneetje, net onder de bikini lijn. ( over dat keizersneetje zelf dan)
Je ziet het eigenlijk niet eens meer.
dat doen ze ook goed hoor.
Ze nemen gewoon de tijd om je netjes dicht te naaien, op een zo goede manier, dat het naa een jaartje of twee bijna niet meer zichtbaar is.

Eens op je kamer, met je baby in je armen, zul je goed en voorzichtig verzorgd worden, door mensen, met zachte handen die het alle dagen doen.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 14 apr 2005, 21:28

Goedeavond.
Trui ik begrijp wat je bedoelt; als ze steeds die vraag stellen of je bevallen bent.
Ik zeg ook ze zullen het wel horen en zien als het zo ver is.
Normaal moet ik nog een paar weken gaan maar moest tegen mijn zus zeggen dat ze steeds bereikbaar moet zijn ons Phaedra had het gehoord en tegen iedereen die hier nu komt of ziet die ze kent zegt ze dat het niet lang meer gaat duren en dan mag ik alles blijven uitleggen.

Ik moet buscopan nemen tegen de pijn van mijn weeen vooral in mijn rug maar het helpt toch niet ze.

Heb al gevloekt en voel me ellendig;zou graag hebben dat ach laat maar.
heb terug weeen om de 4 min; mijn man zijn handen zijn goud waard om
op mijn rug te wrijven.
als het morgenvroeg niet beter is moet hij maar thuis blijven en met mij terug gaan.
Het zal terug een lange nacht worden.

Ga stoppen met zagen en in bad.

Slaapwel.

Gast

Bericht door Gast » 14 apr 2005, 22:44

Marina,
Ik wens je hoe dan ook toch nog een nacht met wat slaap, wie weet de laatste met de baby bij je ... ik duim alvast en denk dat jij hier d evolgende bent!

Groetjes aan iedereen

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 15 apr 2005, 07:31

Goedemorgend allemaal,

Marina ik hoop dat je deze nacht toch een beetje geslapen hebt!! Dat je je ellendig voelt is verstaanbaar he!! En wat zou je graag willen?? Ik hoop voor jou dat het niet te lang meer duurt, want zo heel de tijd weeën hebben valt niet mee denk ik. Ik kan natuurlijk niet uit ondervinding spreken.. Misschien lig je zelf al met je kindje in je armen ondertussen. Wie weet...
Ik ga straks toch eens proberen bellen naar Waterschoot. Ik hoop dat ze me langs de telefoon toch al iets meer over de uitslag van de scanner kan zeggen. Wachten tot dinsdag en niets weten is lastig he... Maar als het zo is, ja dan is het zo he!! Ik kan maar proberen he. Ze hebben toch gezegd dat als er iets is of als je vragen hebt dat je mag bellen!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 08:37

Goedemorgen;

Trui het is nog lang tot dinsdag en als ze Waterschoot al wat weet zal ze zeker zeggen wat er gaat gebeuren en heb je dan nog vragen ze zal ze met plezier beantwoorden.
Wat ik bedoelde met 2kg100 naar 2kg 600 dat ons kindje goed bij gekomen is. 500gr op een week tijd.

Heb nog steeds geen ander nieuws . Weinig geslapen, ik denk als de vliezen zouden breken dat het dan vlug gebeurd zal zijn maar zoals waterschoot zei heb ik taaie vliezen. Heb mijn man naar zijn werk gestuurd maar hij had niet veel zin was nog te moe, mijn schuld.
Hij zei dat het zo ook niet verder kan dat ik uitgeput ga zijn als het ernstige werk er zal zijn.
Heb nog zo een grieperig gevoel ook.

Trui hopelijk krijg je goed nieuws.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 09:15

Marina, waarom breekt waterschoot je vliezen dan niet?
Toen ik binnengegaan ben mocht ik kiezen, daar blijven en vliezen breken of naar huis gaan.
Ware het niet dat ze al gebroken waren, mijn vliezen, waardoor ik al van de eerste moment direact weeën om de 2 minuten had, omdat het schokdempend "waterkussentje" er niet meer was.
Denk dat het al lange uren voor je geweest zijn hé...

Maar troost je, zeer binnenkort zal je je kleine ukje vasthouden!

Hopelijk werkt je man niet te ver weg?

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 10:36

zij die in den beiaard staan groeten u :D

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 15 apr 2005, 10:38

Hey,

Ellentje, heb eindelijk den beiaard gekregen, schoon foto hoor, hihi, kleintje was zeker moe :lol:

Marina ik versta u ventje hoor, is nie te doen he zo, ik weet het hier ook nie meer hoor!
Gisterenavond heb ik terug afgezien, om 20h zijn de weeën begonnen, om 23 heb ik mij een bad genomen, daarna ging het nog nie over, ben dan in mij bed gekropen, kon het nie houden van de pijn in mijn rug en heup, kleintje was serieus aan het bewegen en steken vanbinnen nie te doen, telkens het begon moest ik uit da bed springen moest dan ook telkens weer gaan plaske doen, pffff, heeft tot 3h30 geduurd en dan in slaap gevallen!!!!
Das nie te doen, gewoon nie te doen, das nu al twee weken zo op en af, ik vraag mij af wanneer het eindelijk es gaat beginnen, ik ben doodop!!!!

Truike meiske, als ge u beter voelt door te bellen naar Waterschoot, ik zou het doen moest ik van u zijn hoor!!!!
Je kan het maar es vragen he!!!!!!!!!!!!!

xxxxx
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 11:22

he,

Isake; je loopt al een paar weken langer zwanger rond dan mij, kan goed verstaan dat je hoopt dat het niet lang meer gaat duren.ik zie dat je nomaal nog drie dagen te gaan hebt.
Het zijn lange nachten he als je ze niet al slapende kan doorbrengen.

Ellentje, zou het haar direct vragen als ik het lef had maar heb nog 1 maand te gaan vanaf vandaag. hoop dat ik het weekend doorkom.

Zit al bijna de hele tijd op de wc omdat het de enige plek is waar ik me goed kan zetten.

Ik ga de beiaard maar deze avond zien als mijn man thuis is. ben benieuwd.

ga de afwas doen zo doe ik ook iets nuttigs in huis

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 12:01

Marina, ik denk zeer veel aan jou, en waarschijnlijk ben ik niet de enige hier!
Maar op zich is er waarschijnlijk geen wezenlijk probleem mocht je nu al bevallen, anders zouden ze je in het ziekenhuis houden? Maar ja, hoe langer het kleintje bij jou zit hoe beter natuurlijk.

Gisteravond nog heb ik me zitten afvragen hoe dat toch mogelijk is hé, zo een volwaardig afgewerkt mini-mensje, dat in je buik zit?
Ze lag bij me in bed, lekker te maffen, en 't is toch zo'n wondertje, ik geraak er gewoon niet op uitgekeken...

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 15 apr 2005, 12:19

Marina schreef:he,

Isake; je loopt al een paar weken langer zwanger rond dan mij, kan goed verstaan dat je hoopt dat het niet lang meer gaat duren.ik zie dat je nomaal nog drie dagen te gaan hebt.
Het zijn lange nachten he als je ze niet al slapende kan doorbrengen.

Ellentje, zou het haar direct vragen als ik het lef had maar heb nog 1 maand te gaan vanaf vandaag. hoop dat ik het weekend doorkom.

Zit al bijna de hele tijd op de wc omdat het de enige plek is waar ik me goed kan zetten.

Ik ga de beiaard maar deze avond zien als mijn man thuis is. ben benieuwd.

ga de afwas doen zo doe ik ook iets nuttigs in huis
ik zit ook altijd op de wc daar heb ik nog het minst van al last !!!!
als er een wee op komt dan wa ik sebiet naar de wc!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 15 apr 2005, 12:28

Hey Ellentje,

Schone foto zulle. Blijkbaar was ze idd heel erg moe hé.
Ocharme dat dutske.

Groetjes;

Vanessa.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 15 apr 2005, 12:32

Ik weet spijtig genoeg niets meer!! Het was Carine de vroedvrouw aan de lijn. De resultaten waren nog niet binnen. Maar ze heeft me wel een beetje gerustgesteld want met de baby is zeker alles ok. Wachten tot dinsdag dus. En ja, als het keizersnede zal worden zal het dan wel vlug gaan he. Dan moet ik waarschijnlijk woensdagavond binnen om donderdag de ks te doen. We zien wel he.
Marina en Isake, jullie zien af he voor de moment. Maar hou moed, binnenkort mogen jullie je kindje in jullie armen houden. Kijk uit naar dat mooie moment!!
Ik zal de beiaard maar dit weekend te zien krijgen vrees ik. Ik kijk er naar uit!!
Ik heb deze morgen nog met tranen naar mijn moeder gebeld. Als ik een dipje heb kan ze me altijd troosten!! En daarnet stond ze aan de deur met een boeketje bloemen en een mooi rammelaartje van nijntje. Plezant als de mensen je zo een beetje opbeuren. Deze voormiddag is er ook een vriendin op bezoek geweest. Een beetje afleiding doet toch altijd deugd!!
En nu is het echt niet meer lang he. Of het nu ks of een gewone bevalling zal zijn, het duurt nu echt niet lang meer!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 13:58

Trui; inderdaad je mag beginnen aftellen.

Isake; ben nog eens van de wc gekomen om hier te komen piepen. Heb zo een klein balletje van da moes ergens bij gekregen en altijd als ik een erge wee heb knijp ik erin en moet zeggen dat balleke ziet af.

Mijn ventje gaat om twee uur naar waterschoot bellen om te vragen wat we nog kunnen doen, kan de pijn nu nog moeilijk verbijten. die buscopan is ook maar bucht, helpt niet. ben zo kwaad op mij zelf wil onze zoon nog wat laten groeien in mijn buik maar langs de andere kant die pijn . zal wel straks horen wat we kunnen doen.

een goed weekend gewenst en laat zeker iets weten.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 15 apr 2005, 14:02

Marina, ik wens u heel veel succes hoor meiske!!!!
dikke knuffel!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 15 apr 2005, 14:43

Marina ik denk ook op je!! En wens je zeer veel succes. Hopelijk kan je ventje snel bellen zodat jij ook snel iets meer weet wat je kan doen. Want onnodig afzien is niet plezant!! Ze zullen wel beslissen wat goed is voor jou en voor je kindje. Hou nog eventjes de moed en nijp je balletje maar plat!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 14:49

Het is daar steeds bezet bij waterschoot :(

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 15:01

Marina!!! Puf ze hé !!! :lol:

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 16:30

Mijn man heeft naar de materniteit gebeld en daar zeggen ze dat ik juist maar aan de monitor kan gaan liggen en moet wachten tot mijn water breekt .
Bij waterschoot was het steeds bezet.
Welke gyn zoy er van wacht zijn? Als het waterschoot is zal ik als het zo blijft via spoed gaan. Een monitor neemt de pijn en weeen niet weg.

Zal wel beteren zeker. anders moet dinsdag op controle.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”