Wie gaat/is er in Zottegem bevallen?

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:
Wie gaat/is er in Zottegem bevallen?

Bericht door Isake » 23 feb 2005, 10:05

Hey Iedereen,

Ik ga voor de tweede keer in Zottegem bevallen en ik ben tevreden van Zottegem.
Zijn er nog die hun mening hier kwijt willen?

Groetjes,
Isake
Afbeelding
Afbeelding


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 23 feb 2005, 10:12

Hey Isake,

Ik ben altijd heel erg tevreden geweest in de kliniek in Zottegem. Bij alle drie mijn bevallingen (3 keer KS) heb ik in Zottegem gelegen. Bij onze Jelco ben ik na twee dagen overgebracht naar het UZ in Gent, omdat Jelco daar naartoe gebracht was naar dienst Neonatologie, en daar was het anders hoor.
Amai, als ge daar nen dag of twee gelegen hebt, ziet ge onmiddellijk het verschil met in zottegem zulle.
In Gent was da zo ene lange gang, en alle twee uur zag je daar ne keer een verpleegster. Buiten in Zottegem, daar liepen er constant rond, en om de zoveel uur kwamen ze je verzorgen en zo.
In Gent daar moest ge op de toilet u zelf spoelen. Daar hangt zo ne kabel aan de muur, met een douchekop op (voor uwe vanonder :lol: ). Zij kwamen maar juist ne keer voor spuitje te geven of voor bloeddruk te meten.

Nee, geef mij de kliniek van Zottegem maar hoor. Vooral dienst Materniteit. De rest weet ik niet.

Groetjes.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 23 feb 2005, 10:19

En wie heeft u drie bevallingen gedaan?
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 23 feb 2005, 11:17

Isake schreef:En wie heeft u drie bevallingen gedaan?
Drie keer Dr. Waterschoot.
Heel content van haar.
Weet ge, toen ik zwanger was van Jelco en ik moest de eerste keer gaan voor echo zei ze: awel, 'k ben blij van u nog ne keer te zien. :lol:

:lol: Ik vind dat een heel sympathieke.

Groetjes.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 23 feb 2005, 11:51

Ze zegt wel nie te veel he!!!!
Ben ook altijd al content geweest ze van haar!
Van Jens heeft Mulier de bevalling gedaan, was ook wel content van hem hoor, maar ja, ben nu gewoon van bij Waterschoot te gaan he, ik verander nie graag!
Ik hoop allesinds da ik terug onderwater kan bevallen!
Zou het spijtig vinden moest da nie lukken van deze keer.

xxx
Afbeelding
Afbeelding


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 23 feb 2005, 12:08

ik wou ook onder water bevallen, maar 't is ietske anders uitgedraaid :cry: .
Spijtig, maar niets aan te doen.

Groetjes.

Gast

Gevonden

Bericht door Gast » 23 feb 2005, 16:28

Isake,

Gevonden ... Nu alleen nog wennen aan de look & wat & hoe ik iets doe met zoveel knopjes :shock:
Hoe zetten jullie bijv. die tekeningetjes onder jullie naam + banners?

Allé ik kom gauw terug.
Groetjes

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Re: Gevonden

Bericht door Isake » 23 feb 2005, 16:57

Luna schreef:Isake,

Gevonden ... Nu alleen nog wennen aan de look & wat & hoe ik iets doe met zoveel knopjes :shock:
Hoe zetten jullie bijv. die tekeningetjes onder jullie naam + banners?

Allé ik kom gauw terug.
Groetjes
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Luna,

Tof da je gekomen bent, mijn woordje heeft toch effect gehad!
Het is hier echt heel tof hoor, hoop dat je er gewoon kan aan worden aan de site, ik was het toch rap gewoon hoor :-)
Hopelijk zullen de andere meisjes ook volgen he!!!! :-)

Voor de tekeningetjes en de banners heb ik hulp gevraagd en gekregen van janewaye, stuur haar anders een privé berichtje, ze zal u graag helpen, ze doet dat graag heeft ze mij verteld :-)

Dinsdag terug op controle zeker he?
Ik ook, ik ben vol ongeduld, ik hoop dat we goed nieuws krijgen en dat ons Laurake met haar hoofdje naar beneden zit!!!!

Groetjes en hopelijk tot binnenkort!!
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 24 feb 2005, 11:04

Hallo Isake,

Ik zal Janeway hier eens zoeken binennkort!

Heeft jullie meisje al een naampje?! Leuk zeg. Ben nu bijna 28 weken en eindelijk is er dagelijks wat beweging ... op regelmatige uren 's morgends heel vroeg & 's avonds heel laat. Wij weten nog niet wat het wordt, denk dat ik het omwiille van dochtertje misschien wel zal vragen ... ze wordt er 2 eind April en beweert zowiso dat de baby een zusje is ... en geeft dat een eigen naam ... Mmmmmm Gewoon om haar misschien indien het een broertje wordt toch te kunnen voorbereiden (al kent ze het verschil nog niet echt hoor tussen geslacht - enkel het woordje).

Pffftt moet dringend een luier verversen!
Groetjes

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 feb 2005, 11:41

Hallo Luna

Met wat kan ik je helpen??
Ik ben janewaye, moderator, en als je hulp nodig hebt, of vragen,
laat maar achter in een privee mailtje.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Hier ben ik!

Bericht door Ellentje » 24 feb 2005, 19:45

Dag Luna en Isake, ben er ook geraakt, is wel wat wennen maar zal wel een gewoonte worden!
Dinsdag is't om 9u40 dat ik moet gaan, dacht dat het vroeger was. Ik zit al af te tellen!!!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 24 feb 2005, 19:58

ahaaaaaaaaa, nog een bekende :) alle ja :lol:
Blij dat je gekomen bent!!!!!
Hopelijk is alles ok en zal je het hier gewoon worden, toffe mensen hier hoor!!!!!
Ik ga dinsdag terug om 10h10 en ik tel serieus af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan zal ik eindelijk ne keer iets anders kunnen vertellen :)

Groetjes en vind het tof da je hier ook komt!!!!!!!
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 24 feb 2005, 20:29

ja, "ginderachter" was dat toch maar een trage bedoening zenne, veel beter hier

ons meiske heeft ook al een naampje, ... Eva. Om te beginnen een oervlaamse naam, kort en makkelijk en de mensen weten direct of het een manneke of een meiske is, want tegenwoordig
plus de achternaam is lang en moeilijk, dus we gaan het da kind wa makkelijk maken hihi

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 24 feb 2005, 20:58

lol, 'ginderachter' :lol:

Eva is idd kort, eenvoudig en duidelijk!
Ja zoals je zegt, tegenwoordig zijn er idd namen waarvan ge u afvraagt of het een jongen of een meisje is.
Laura is toch ook duidelijk voor een meisje he :D
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 24 feb 2005, 22:37

He Ellentje,

Goed dat je ook hier bent! Zeg dan kan jij isake wel tegen komen hé de dinsdag ... ik pas om 17.10.
Vind het beiden mooie namen, duidelijk meisjes.

Wel als jullie al 2 meisjes krijgen dan zal het bij mij wel een jongen worden zeker?! Kwestie van evenwicht, of zou het ook een meisje kunnen zijn?
Heb al een dochtertje, Noa ... velen dachten dat het een jongen was, ondanks dat d enaam zonder h achteraan geschreven is. Noa zegt dat de baby een zusje is ... en noemt die Cloé! Dinsdag vraag ik naar het geslacht denk ik, al zou ik het liever niet weten. Vond het echt leuk bij d eeerste bevalling niet te weten wat het zou zijn. Een jongensnaam is een ware ramp, kom echt niet overeen met vriend.

Begin zowat rugpijnen te hebben wanneer ik lang in eenzelfde houding zit.

Groetjes, na 't weekend is bijna dinsdag hé.
Daaaag

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 25 feb 2005, 15:39

Hello ladies,

ik ben hier ook geraakt. Ik hoop wel dat m'n tekstje op het juiste forum geraakt. Het ziet er allemaal een beetje ingewikkelder uit he? Of lijkt dit enkel zo? Hoe zetten jullie die balk onderaan jullie bericht met het aantal dagen dat jullie zwangerschap nog duurt??
Ik mag pas 8 maart terug naar de gyn. Ben ook aan het aftellen. Ah, ellentje ik heb op z.. een antwoord op uw vraag gegeven maar ik ga da niet twee keer schrijven he? Ga je daar nog eens kijken?
Ben benieuwd of er nog mensen volgen? Dan schakelen we allemaal over naar het babyforum. Plezant he zo af en toe iets kunnen vertellen aan mensen die in hetzelfde schuitje dan jezelf zitten. Na onze bevalling zullen we zoveel tijd niet meer hebben he om zoveel op het internet te zitten? Dan hebben we andere bezigheden. Ik vraag me af of je in het begin wel tijd hebt om te wennen aan je nieuwe gezinssituatie met al dat bezoek? We zullen wel zien he?!
Liefs Trui en buikje

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 feb 2005, 15:56

hallo iedereen!!!
ik ben blij dat er mensen zijn, hier die dan weer op hun beurt andere mensen meebrengen!!
Dat maakt het er gewoon veel beter op!!
Maar zouden jullie efjes die naam "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is" kunnen vermijden hier!!
Veel mensen komen hier over, en hebben niet al te fijne dingen daar meegemaakt!!
Daarmee, als er over dat forum ( dat in mijn ogen de naam forum niet verdiend), gepraat moet worden, dan liefst in privee mail.
begrijp me goed!!
Ik heb niks tegen de mensen die liever hier zijn dan daar!!
maar hier, willen wij ons forum volledig "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is" vrij houden, en er een gezellige sfeer op naa houden...
Ik hoop echt dat jullie begrijpen wat we bedoelen!!

Vriendelijke groetjes, jullie moderator
Janewaye

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 25 feb 2005, 16:08

oepsie Trui, ik had ginderachter ook al geantwoord op uw bericht, wist niet dat je hier ook al zat.

Wat dat betreft van "wennen aan je nieuwe gezinnetje met al dat bezoek" heb ik al tegen mijn man gezegd dat ik de eerste week dat ik thuis ben niemand wil zien. Hij is dan ook thuis, en ik wil echt een hechte band vormen met ons drietjes.

Hoop maar dat het in het ziekenhuis wat meevalt van het bezoek, want als je dan zo's een minder goeie dag hebt of het gaat je niet af, dan kan je ze moeilijk buitensturen hé. Gelukkig hebben we niet zoveel familie en woont er een deel te ver weg om al direct naar de kliniek te komen.

Heb vanmiddag nog wat pyjama's gepast die ik me aangeschaft heb, want hetgene wat ik thuis draag om te slapen is nu niet direct iets om volk in te ontvangen. Allé, zo geen frivole dingskes zenne, maar gewoon al oeroude slaap-t-shirts :lol:

Nu die nog wassen en ze kunnen ook de valies in.

Bon, tot schrijfs,

E.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 feb 2005, 16:13

Ellentje schreef:...
Hoop maar dat het in het ziekenhuis wat meevalt van het bezoek, want als je dan zo's een minder goeie dag hebt of het gaat je niet af, dan kan je ze moeilijk buitensturen hé. Gelukkig hebben we niet zoveel familie en woont er een deel te ver weg om al direct naar de kliniek te komen.
...
Je kan ook gewoon een dagje of twee wachten met de kaartjes op te sturen. Dan weten ze het later en heb je de eerste dagen rust.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 feb 2005, 16:50

Ellentje schreef:
Heb vanmiddag nog wat pyjama's gepast die ik me aangeschaft heb, want hetgene wat ik thuis draag om te slapen is nu niet direct iets om volk in te ontvangen. Allé, zo geen frivole dingskes zenne, maar gewoon al oeroude slaap-t-shirts :lol:

Nu die nog wassen en ze kunnen ook de valies in.

Bon, tot schrijfs,

E.
Hey Ellentje,

Waar heb jij je pyjama's gevonden?
Ik zou er ook nog een paar willen maar het moeten er allesinds zijn met knopjes want ik wil borstvoeding geven!
Ik weet dat er in de C&A zijn maar da is nogal ver voor mij, ik kan nie lang in de auto zitten en als ik ginder nog moet rondlopen dan gaat dat nie goed komen!

Groetjes,
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 25 feb 2005, 20:19

Dag Isake, mijn ouders wonen in Aalst en mijn ma heeft dezelfde maat als ik, dus heb ik ze eens naar hunkemoller gestuurd!
Ik zie het namelijk ook niet zitten om naar aalst te gaan want mijn stapvermogen is al zwaar verminderd :lol:

Laatst nog naar Ninove geweest, maar in C&A niet mijn gedacht gevonden (ouderwets) en in die hunkemoller enkel frivole dingskes.

Ben al lang op zoek zenne naar goeie pyjama's want als ge volk krijgt moet het toch iets zijn hé. Rondgekeken op de markt maar daar zijn het vooral slaapkleedjes.

'k Zou zeggen veel succes!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 09:53

Hey, hier ben ik dan nog eens :-)
Vandaag 33 weken :-)
Morgen mag ik terug op controle, hopelijk krijg ik dan het goede nieuws dat trezebezeke met het hoofdje naar beneden zit :-)
De pijn aan mijn nier is al veel minder maar mijn been is soms niet te houden, ik denk wel dat dit van mijn rug komt maar tja, ik weet het natuurlijk niet he!
Sinds zaterdag krijg ik ook veel harde buiken, soms is da toch wel pijnlijk maar denk niet dat ik mij zorgen moet maken he!
Ik krijg allesinds morgen de kans om vragen te stellen :-)

Zaterdag naar de C&A geweest trouwens maar het enige da ik gevonden heb da zijn idd slaapkleedjes, maar tis nog tof, van Winnie the Pooh!
Ik ga het er moeten mee doen denk ik want ik was blij als we thuis waren!

Morgen gaan we ook naar Dreamland om de geboortelijkst te leggen!
Iemand enig idee hoe dat daar gaat?
Is da gewoon u lijst afgeven?

Groetjes,
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 feb 2005, 11:04

Isake, ge gaat de naam van de winkel van de geboortelijst nog eens moeten schrijven maar met spaties tussen ofzo, want er staat "niet toegestane naam" :)
Ben daardoor nu wel benieuwd waar jij je lijst gaat leggen.
Wij hebben al veel zelf gekocht bij Bellini in Brakel omdat we daar tevreden van zijn, zeer behulpzaam en vriendelijk.
Dus alle noodzakelijke dingen hebben we al in huis. Voor de andere dingen hebben we een lijstje bij die winkel rechtover St Elisabeth :lol:
en dan hebben we ook een pamperrekening vermeld op het kaartje. Want mijn familie is het soort mensen dat graag iets geeft van een lijst, terwijl de familie van mijn man geld-gevers zijn.

Waar ik wel zitten aan denken heb is kleertjes voor de kleine. Hoeveel tenu-kes hebben jullie?
Want ik heb eigenlijk voor de eerste dagen enkel een stuk of 7 pyjama's en dat is het...
Wat denken jullie, heb ik nog meer nodig?

Morgen geven ze zware sneeuwval, 't wil weer lukken dat ik dan naar de gyn moet! We moeten er om 9u40 zijn dus heb ik mijn man al gezegd dat we deze keer om 9u vertrekken.
Want vorige keer hadden we chance dat er vertraging was met de afspraken. Hij zet me altijd af aan de deur en dan parkeert hij op de parking, en dan zien we elkaar terug in de wachtkamer. Maar die keer stond hij zeer ver geparkeerd, en was hij pas 15min later in de wachtzaal.
Als de gyn op tijd geweest was, had ik dus alleen moeten binnen gaan!

Ben eens benieuwd of de video zal werken. Nu zou ik het echt spijtig vinden want nu op 37 weken kan vanalles gebeuren en het is misschien de laatste video van ons meisje in mijn buik.

Heb trouwens vannacht gedroomd dat het een jongen was :D :D

Groetjes!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 12:29

Heb de naam in een pm'eke gezet he :-)
De winkel is aan de achterkant van het station in Zottegem.
Ik heb nog veel van mijn zoontje maar nu het een meisje gaat zijn heb ik toch wel al het een en het ander gezien wat ik toch wel zou willen :-)
Die kleine pakjes, kruippakjes en zo, ik gebruik die van mijn zoontje want de meeste kunnen toch dienen voor de twee vind ik, heb wel al enkele gekocht ook hoor, ik kan mij nie houden als ik al die schoon dingskes zie hihi en mijn ma een schoonfamilie ook nie :-)

Voor de kleertjes voor ons kleintje, heb ik ook een 7 tal pakjes hoor, ik heb er thuis hier ook nog klaarliggen want ik weet nie hoe lang ik ga moeten blijven, ik zit nog met een probleemke met mijn nier, mss een steentje!
Onlangs heb ik een crisis gehad en dan hebben ze een stent, een buisje, gestoken en Waterschoot zou heb verwijderen de week van de bevalling maar Schoonoghe zou het een week of vier later doen!
Nu weet ik nie echt wan ze het gaan doen en als ze het doen de week van de bevalling dan kan het mss zijn dat wij langer dan een week moeten blijven, ik weet het zelf nie, dus heb hier toch nog meer pakjes liggen, zo kan de papa die meebrengen he!
Maar voor direct heb ik er ook een stuk of 7, en voor Jens had ik er ook zoveel mee!

Wij moeten morgen om 10h10 in het ziekenhuis zijn, we wonen er nu maar 10 min van maar we gaan toch ook op tijd vertrekken hoor :-)
Wil mij nie opjagen!!!

Hopelijk heb je geluk met de video he, het zou idd jammer zijn!!
Ik mag hem ook nie vergeten, de vorige keer was ik in het ziekenhuis en mijn ventje had de band vergeten, dus eigenlijk hebben we nog maar 1 echo op video want die van de 1ste keer is de band afgeschoten!!
De tweede echo hebben we dan wel op band en de derde was de band nie mee, hoop toch dat het er deze keer ook lukt!!!

Voor jullie wordt het ook spannend he , 37 weken al, wow, ik wou dat ik ook al zover was :-)

Groetjes,
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 28 feb 2005, 12:47

Isake schreef:
Morgen gaan we ook naar "niet toegestane naam" om de geboortelijkst te leggen!
Iemand enig idee hoe dat daar gaat?
Is da gewoon u lijst afgeven?
In diene winkel achter 't station dus ( :lol: ), daar moet je je eerst aan de babybalie aanmelden en zeggen dat het is voor een geboortelijst aan te leggen. Dan zullen ze zeggen dat ge in de winkel alles moogt kiezen en nemen wat je er graag zou op zetten.
Dan daarna, als ge alles gekozen hebt, moet ge normaal gezien weer naar die balie, met uw kar vol gerief, en dan maken zij daar de lijst van en wordt dat gerief boven weg gezet voor als het zo ver is.
Zo was het toch bij een vriendin van mij, die dat verteld heeft.

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 feb 2005, 13:21

Ha dat is nog gemakkelijk voor ne geboortelijst. In diene winkel rechtover de kliniek :lol: hebben we heel de cataloog overlopen (had gelukkig al mijn huiswerk gemaakt)

Persoonlijk vind ik ze wel niet zo vriendelijk in die winkel achter 't station, heb niet zo'n goeie ervaring met een winkeldame. Maar ja, er zijn er daar meer dan 1 hé.
Nu verkopen ze daar ook kleertjes van de C & A, da's nog makkelijk.
Want persoonlijk geef ik niet graag teveel geld uit aan kleine babykleertjes. Heb zo iemand in de familie die niet anders koopt dan kleertjes van hilfiger en scapa voor haar baby, en denk dat 't schaap dat allemaal maar 1 keer kan aandoen. Ieder zijn gedacht zeker?

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 13:51

Vanessa schreef:
Isake schreef:
Morgen gaan we ook naar "niet toegestane naam" om de geboortelijkst te leggen!
Iemand enig idee hoe dat daar gaat?
Is da gewoon u lijst afgeven?
In diene winkel achter 't station dus ( :lol: ), daar moet je je eerst aan de babybalie aanmelden en zeggen dat het is voor een geboortelijst aan te leggen. Dan zullen ze zeggen dat ge in de winkel alles moogt kiezen en nemen wat je er graag zou op zetten.
Dan daarna, als ge alles gekozen hebt, moet ge normaal gezien weer naar die balie, met uw kar vol gerief, en dan maken zij daar de lijst van en wordt dat gerief boven weg gezet voor als het zo ver is.
Zo was het toch bij een vriendin van mij, die dat verteld heeft.

Groetjes.
En als ge nie meer kunt rondlopen :cry: ?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 13:54

Ellentje schreef:Ha dat is nog gemakkelijk voor ne geboortelijst. In diene winkel rechtover de kliniek :lol: hebben we heel de cataloog overlopen (had gelukkig al mijn huiswerk gemaakt)

Persoonlijk vind ik ze wel niet zo vriendelijk in die winkel achter 't station, heb niet zo'n goeie ervaring met een winkeldame. Maar ja, er zijn er daar meer dan 1 hé.
Nu verkopen ze daar ook kleertjes van de C & A, da's nog makkelijk.
Want persoonlijk geef ik niet graag teveel geld uit aan kleine babykleertjes. Heb zo iemand in de familie die niet anders koopt dan kleertjes van hilfiger en scapa voor haar baby, en denk dat 't schaap dat allemaal maar 1 keer kan aandoen. Ieder zijn gedacht zeker?
Heb je da op iemand van de babyafdeling of gewoon in de winkel?
Die van de babyafdeling vind ik toch vriendelijk, maar ja, .... er zijn er idd verschillende he!

Ik ben nie voor merken, da vind ik echt weggesmeten geld, om maar 1 keer aan te doen, nee, daar ben ik echt nie voor, maar ja, smaken verschillen he en maar best ook he :-)!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 feb 2005, 14:02

iemand die aan de kassa stond. Heb die daar ook maar 1 keer gezien, dus mogelijk werkt die daar al niet meer.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 19:29

We hebben naar de winkel gebeld en we mogen ons lijst afgeven :-)
Terug een zorg minder :-)
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”