KA in de buurt van Beveren-St Niklaas

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14
KA in de buurt van Beveren-St Niklaas

Bericht door Ilse-vh » 19 mar 2006, 09:20

Hallo,
Zoals sommigen onder jullie al weten sukkelt mijn dochtertje Emma met een reflux. We zijn al verschillende keren naar de KA ervoor geweest, dr Verbeke in Melsele. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat hij een uitstekende KA is, kan hij ons blijkbaar in dit geval niet verder helpen. We hebben verschillende soorten pap geprobeerd, gaviscon, ...maar dat hielp niet. We zijn ook met haar naar de osteopate geweest. Dat laatste heeft al heel goed geholpen, voornamelijk voor haar darmkrampjes. Haar reflux is ook iets beter geworden maar ons kleintje heeft er toch nog teveel last van.

Daarom zou ik willen vragen of iemand van jullie een KA in de buurt van Beveren - St Niklaas weet, met wie je goede ervaringen ivm reflux hebt gehad.

Ik heb het hier eerst met Dagmar over gehad, en zij gaat akkoord met 'namen noemen', geen probleem dus.
Jullie zouden me enorm helpen als iemand van jullie me een KA zou kunnen aanraden die je kindje enorm goed geholpen heeft met dit probleem.
Alvast bedankt en groetjes
Ilse
Afbeelding

Afbeelding


Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 19 mar 2006, 12:38

Please???? Iemand met wat ervaring?? Ik zou nl morgen graag een dokter willen bellen voor een afspraak. Wil mijn kleintje niet langer zien afzien...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 mar 2006, 12:40

Je kent er zelf ook geen andere? Ik denk dat er meer en meer refluxkindjes komen, dus iedere KA zal er wel al mee te maken hebben gehad..
Ik hoop dat je snel iemand vindt, want ocharme je kleine meid..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 19 mar 2006, 19:16

Ik heb wel een paar namen, opgezocht in de Witte Gids, maar meer dan die namen weet ik niet. Misschien op goed geluk eens proberen, eentje dicht in de buurt. Ze moet in ieder geval geholpen worden want ze heeft ocharme sinds 16u weeral nonstop gehuild. Breekt mijn hart...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”