Hey meiden,
ik ben hier nog eens geraakt....Dat is van tegenwoordig niet zo simpel!! Seppe heeft nogal last van de warmte en vraagt dus veel tijd en aandacht die ik hem dan natuurlijk met veel plezier geef (het is soms wel lastig en vermoeiend, maar ja jullie kennen da wel zeker??). Hij vraagt bijna elk uur om te drinken, drinkt niet door, is moe en kan niet slapen, hangerig...bekend??
Straks komt mijn zus en schoonbroer me helpen om mijn bloembollen (die er al laaaaang moesten inzitten) planten. Het zal zweten worden....
Gisteren ben ik naar mijn thuis gevlucht, het was hier 28° binnen en in mijn thuis was het binnen toch ietsje frisser!!
Ik vrees dat ik niet zo veel zal kunnen schrijven want mijn vriendeke is aan het wakkerworden. Hij begint zo soms te wenen in zijn slaap en slaapt dan gewoon verder...?? Zouden dit dan krampjes zijn??
Hij heeft het enorm lastig om kaka te doen ook

En hij laat de hele dag door stinkscheten

amai, ik verschiet soms...komt da uit da klein poepeke??
Water of venkelthee wil hij bijna niet drinken, max 10 cl en heeeeel soms 20cl, maar da is niets he??
Mei mama, waar haal je zo een sapflesje?? Zou het aan de speen liggen dat hij niet wil drinken?? Naar het schijnt moeten ze aan avent spenen wel hard zuigen, maar aan de borst toch ook?? S'avonds kan hij wel de hele avond doordrinken

Vermoeiend!! Ik weet niet of ik dit wel lang volhou

En moest hij dan nog goed slapen, maar nee hoor... Gistern zijn we rond 23u30 naar boven gegaan en om 1u30 was hij er al terug

Niet veel geslapen dus, en daarna was hij er rond 5u en dan 7u en dan zijn we opgestaan...
Mei mama, toen jij schreef over het boek 'oei ik groei' dacht ik, 'dat haal ik eens in de bib', maar toen ik verderlas had ik al snel door dat ik het daar niet zou vinden...ik zal eens kijken in de boekhandel als het zo een goed boek is koop ik het mij dan wel eens...
Ellentje, als ik ergens ben waar er kleertjes te vinden zijn voor Seppe kan ik mij ook niet houden. Ik ga regelmatig eens naar die nieuwe (alle verhuisde) winkel op de Buke... Je hebt daar zeer goedkope en toch mooie kleren. Wel spijtig dat het meest maar begint van maatje 68. Ah, heb je het adres van Q-music??
Ik wou dat onze Seppe eens wat beter sliep... Soms vraag ik me af of we iets verkeerd doen in zijn 'avondritueel', maar het zal gewoon geen slapertje zijn vrees ik...

En zeggen dat ik vroeger acht uur

slaap nodig had om me goed te voelen. En ik vind van mezelf dat ik er nu toch niet zo slecht uitzie... Ja, hopelijk doet hij mijn jongste zusje niet na en duurt het twee jaar eer hij een nachtje doorslaapt... K'ben aan het zagen he? Ik weet het!! Maar af en toe is dat wel lastig hoor!!
En mijn huis is momenteel een ramp!! Ik heb gewoon de tijd niet om op te kuisen!! En vanavond hebben we bezoek!! Weeral!! Dat begint ook tegen te steken!! Ja, die mensen doen ook maar voor goed te doen en ze willen hem ook eens zien, maar ik wil RUST!!!
Ik heb nog een vraagske aan de bv-mama's (en de andere ook als ze het weten natuurlijk...) : hoe lang hebben baby's slappe lopende kaka als je bv geeft?? Of hebben kindjes met flesvoeding ook nog steeds van die slappe kaka?? Rare vraag misschien, maar ja wij hebben zo van die rare vragen en we zijn maar voor de eerste keer mama en weten dus nog niet alles he?!
Marina, hoe gaat het met jou?? Als we je kunnen helpen of steunen roep maar eens hij?! Wij zijn er voor jou!!!
Seppe krijgt op 29/6 zijn spuitjes. Hij krijgt er twee

De gewone polio en prevenar

Ik zie er enorm tegenop, da dutske...

Ik denk dat ik het erger vind dan hij (hij beseft dat natuurlijk nog niet wat hem te wachten staat

) Ja, wat een mama hart kan afzien...!! Nooit gedacht dat die gevoelens voor iemand zo intens konden zijn, dit is echt onvoorwaardelijke liefde!!!! Ja, zo voel ik het. Alle, jullie verstaan wel wat ik bedoel zeker?? Of druk ik me verkeerd uit??
Oeps, er is er eentje wakker, tot later!!
Dikke knuffel!!