Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 23 aug 2005, 08:51

ellentje,

ik dacht al te vragen, waar heb jij die beer vandaan??( die foto dus he!)
Op het eerste zicht, zit die hond zo recht, presies een knuffelbeer!
dan herinnerde ik mij, aja, die heeft een hond! :D

En over kinderen en honden...
Ik veronderstel dat het is een beetje als met mensen.
je hebt van die lieve honden, ongeacht hoe groot ze zijn, die knuffelaars zijn, en geen geweld hebben in zich...
En dan heb je een paar gemeene beesten ook.

je hebt dan ook de spreekwoordelijke valse katten, en dan ook terug zoals altijd, toffe maffe beesten die je geen seconde met rust laten, en willen knuffelen.

Als eigenaar van, kan je je huisdiertjes, het beste en weet je wel
hoe ze in mekaar zitten!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 09:33

Hihi Janewaye jij hebt wel iets met knuffelbeesten hé :lol:

Een klant van Didier had die foto ook gezien en die zei ook "amai zo ne groten beer dat gij hebt" maar dan zei hij "'t is onzen hond" 8)

Goh ja en nu zaten die eens samen voor de foto, geef toe dat het de max is! Maar da's eens eenmalig, we zijn wel voorzichtig.

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 09:39

Met die wijze woorden van Janewaye ben ik het weer volledig mee eens !

Trouwens: goeie morgen iedereen !

Ja, wij hebben ook zo ne ouwe sloeber van een hond ! Hij is al 14 jaar, opgegroeid met mijn broer (die 18 is) en toen ik trouwde, kreeg ik hem nie mee van mijn ouders, dus hij woont nog altijd bij m'n ouders. Maar als 't er iets is, als ie bv zijn jaarlijks spuitje moet krijgen, dan moet ik er bij zijn zenne ! 't Is echt ne goeie ziel, onze Des. En hij is ook dol op onze William en ons Laura'tje !

Ellentje, 't is echt een prachtige foto zenne, ge ziet dat die 2 superdikke vrienden gaan worden ! Ik zeg altijd: WIE VAN DIEREN HOUDT, HOUDT OOK VAN MENSEN !

Van dat bevallen in Zottegem, da kan ik nie beloven, zenne, maar ik beloof je wel: ALS ik ooit nog eens beval, ga je het in Zottegem op de televisie kunnen zien ! :lol:

Isake, 't naamgenootje van mijn dochtertje doet het precies goed hé ? 't Is ook een schoon poppemieke zenne !

Trui, spijtig te horen van je man en je auto ... maar hoe zeggen ze dat: na regen komt zonneschijn ? Jullie hebben elkaar en jullie zijn gezond, dat is de grootste rijkdom die een mens kan hebben !
En hoe vervelend de situatie soms ook mag zijn, ergens staat er een poortje open, dat toegang geeft tot misschien nog veel mooiere dingen !
(hoor mij zenne, de filosoof :roll: :wink: )

Mensen, ik zit hier dus de uren af te tellen: William is sinds zondagavond bij een vriendje gaan slapen ! 't Is dus al meer dan 36 u dat ik hem nie gezien heb, en da's dus echt een record zenne ! Nog nooit eerder was ie zo lang weg van mij, nie te geloven hé, en dieje is dus al 7 jaar ! Goh, ik dacht dat het alleen babietjes waren die scheidingsangst kunnen hebben, maar ik heb daar dus ook last van :roll:
Tja, wat kan ik zeggen ... mijn moederhartje is maar pas gerust als ik mijn beide schatjes veilig en wel onder m'n vleugeltjes heb ....
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 10:22

Hallokes allemaal, ik heb het druk gehad en niet veel tijd om te schrijven. Ellentje, blij dat je terug bent hoor. Ik hoop dat daarmee allee commotie rond ge weet wel wat gedaan is.
Hier ondertussen veel baby-nieuws. We zijn gisteren naar K&G geweest. Ons pruts weegt nu 5.490 kg en is 59.5 cm groot. Dus veel verdikt maar weinig gegroeid. Dus integendeel tot Eva zal de onze precies geen fotomodel worden ( :D van wie zou ze dat nu hebben :D )
Ze heeft heel erg geweend van haar prikje, was echt volledig over haar toeren :( Heeft wel 20 minuten zitten snikken.
En...... ze heeft gisteren haar eerste eche fruitpap gekregen. 1/4 banaan, 1/4 appel, 1/2 appelsien (moest ook 1/4 zijn maar ik had mij mispakt) en daarmee ook 1/2 koek. Allé, ik had dat dus gemaakt, zeg tegen mijn ventje : "amai zo ne grote pot dat dat is" Ja jong, alles op op 2 lepeltjes na, en op nog geen 10 minuten tijd. En daarna nog een fles van 180 cc :shock: Allé, grote honger dus en eerste papje goed geslaagd.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 10:27

Ellentje, de foto is echt heel tof. En de kleertjes, zo mooi met die kousjes. Ik denk dat ik Amy ook eens haar jeanskleed met broekkousen ga aandoen. Het is toch slecht weer.
Vannamiddag geven ze opklaringen dus ik denk wel dat we naar de koers zullen gaan. of beter gezegd, Steven gaat naar de koers. Ik wacht tot 4 uur, dan geef ik Amy fruitpap en daarna vertrek ik.
Zaterdag zijn we niet geweest wegens te slecht weer. Zondagnamiddag zijn we geweest met de kindjes van mijn broer erbij en dan 's avonds zijn we uit geweest en gisterennamiddag zijn we ook eens geweest met het mooie weer.
Nu gaat Amy vrijdag nog eens naar mijn ouders want dan gaan we tapas gaan eten. En dan zal het gedaan zijn voor een tijdje.
Groetjes allemaal

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 11:36

Amai mei mama ge hebt een druk program gehad.
Hoeveel is ze dan gegroeid op hoeveel tijd?
Evake die trekt ook niet op mij zenne, al ben ik al blij dat zij het gestel zal hebben van Didier zijne kant, lang en slank.

Ja die kleertjes vond ik ook wel tof maar dat was een velours kleedje maar omdat ze nog zo kleintjes is en niet goed zit, kruipt dat omhoog en dan is dat eigenlijk zo tof nie meer. Ik heb nog een jeansrokje met plooikes, dat zal beter zijn denk ik. En dan zo met haar kniekousen er onder, 't zal precies britney spears zijn :lol:

Ik heb vandaag een sticker gekregen met de post, had dat gevraagd aan robijn, of ze nog zo van die stickers hadden van "baby on board".

Volgende week vrijdag gaan wij naar de KA voor controle + spuit ben benieuwd.
Der is nu wel alweer verandering gekomen in de fruitpap, ze eet nu liefst een potje met daar rijstvlokken in. Da's dan ook al heel wat dikker dus we zijn op de goede weg voor echte fruitpap.
Maar met die pap zitten we nu wel ineens weer aan 5 voedingen ipv 4 :?

Trui, alles komt wel op z'n pootjes hoor. Wie weet loopt het allemaal nog beter af dan je denkt.
Zelf ben ik al 2x "gereorganiseerd" dus ik heb mijn partie ook wel al gehad op dat vlak. En nu zo'n kalf van nen baas...

De eerste keer was de afdeling niet rendabel en is die stopgezet en er was geen plaats op andere diensten voor die mensen.
De tweede keer was het bij een overname, en al de jongere zijn er toen uitgevlogen.
Och ja, eigenlijk is dat het einde vd wereld niet, dat heb ik na die 2 keer wel beseft. Want alles gaat verder en wie een wil heeft komt er wel bovenop. en je hebt elkaar, en de kleine.
En je hebt een huis, wat toch ook belangrijk is. OK het is dan misschien nog niet volledig in orde maar je hebt een thuis hé.

Allé, ik ga hier afronden want mijn ma is hier

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 11:49

Ellentje, ze is maar 1.5 cm gegroeid op 5 weken. Terwijl ze normaal gezien toch op een maand zo een 3.5 cm groeid. Maar ja ze is wel meer dan 600 gr verdikt op die tijd.

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 23 aug 2005, 11:54

Onze Akitta is een veel te braaf beest :roll: We hebben hem genomen om te waken, maar dat doet hij dus niet.
We kunnen Lani en Akitta met een gerust hart samen laten. Ik heb al eens gezien dat Lani haar vinger in zijn oog steekt, aan zijn oren trekt,... Dat beest reageerd er niet op. Uiteraard word ons mieke gestraft als ik dat zie. Ze mag het natuurlijk niet uitlokken.
Maar wat ik niet afkan dat is dat de kinderen van hier in de buurt, constant aan onze draad staan om onze Akitta te strelen. Sorry hoor, maar als hij dan eens bijt, wie z'n schuld is dat?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 11:59

Wij hadden dat erg in begin als Ziggy nog pup was. Constant kwamen kinderen en volwassenen hem strelen. Ik moet dat niet weten, niet omdat ze er niet mogen aankomen. maar inderdaad ja, als hij bijt dan heb jij het wel gedaan hé. Ik zal nooit of te nooit aan een vreemde hond komen.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 23 aug 2005, 13:43

Mei mama, ze zal wel groeien hoor!! Wees niet bang, voor je het weet is ze groot.
Ellentje ik moet volgende week naar K&G...ook voor zijn spuitjes... De laatste twee voorlopig. Oef!!
Wij zouden graag een hond hebben maar gaan nog even wachten...voor Seppe en onzen hof is nog niet afgesloten :?
Gisteren heeft mijn vader ons terras opgruimd, stond vol brol :oops: :oops: Nu kunnen we tenminste al rond de tafel zitten :lol: Alle, terras is veel gezegd, nen hoop stenen... :? En rara, wie komt er tegen mijn vader zeveren, jawel de 'lelijke buurman'...en hij maar zitten zeggen dat wij die afsluiting moesten betalen tot mijn vader zei dat het te delen was...ineens was hij weg :shock: Mijn vader zei dat het er nen ambetante lomperik uitzag...awel hij zat er niet ver naast :)
Seppe ligt in zijn park te huilen, k'ga gaan kijken.
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 14:01

Bette is wel braaf maar nog een beetje zottekes, ze is nog maar 2 jaar. In principe zouden we hun ook gerust samen mogen laten maar ja.
Gisteren heeft Eva ook al eens getest hoe Bette haar oog aanvoelt :lol: maar da beest geeft geen kik. Gelijk wij zeggen het is een vod. Soms beseft ze niet dat ze zo groot is en wil ze op mijn schoot komen zitten. En knuffelkes geven, zo een flos. Maar enkel bij mij, denk dat dat is omdat ik haar opgevoed heb omdat ik 2 weken thuis was met kerst, toen ze bij ons gekomen is.
Toen we de hond genomen hebben wisten we nog niet of we kinderen zouden hebben, maar we hadden ons huiswerk goed gedaan, hebben lang gezocht naar de ideale hond voor ons en dat was dus zo'n airedale.

De kleinkinderen vd buren waren vroeger ook altijd door den draad de hond aan het wrijven en met stokskes naar aan het steken. Ook nu staan ze daar nog geregeld "woef woef" te roepen en mijn haar komt er van recht. Ik heb dat niet graag, laat dat beest gerust. Ook gaven ze haar wel eens een koek, of snoep!! en daar kan ik echt niet tegen want een hond kan daar ziek van worden.
Gelukkig houdt ze niet zo van die drukte ('t zijn allemaal jongetjes) en loopt ze dan weg of komt ze binnen.

Het is hier nu even "hondenforum" :lol: :lol: :lol:

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 23 aug 2005, 14:35

Zo, met dit berichtje zit ik aan 300 :lol: :lol: We doen zo voort!!
Seppe slaapt eindelijk..en ik zou vanalles moeten doen maar hier bijlezen en schrijven is wel plezanter :lol:
K'zal al mijn moed bijeenrapen en er toch aan beginnen...hopelijk slaapt hij nog eventjes...
Misschien tot straks...??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 14:50

ik heb zonet naar de HA gebeld, of hij eens kan langskomen. Want nu ben ik vannacht weer wakker geworden en geraak ik zo moeilijk weer in slaap, waardoor ik overdag dan een wrak ben. En overdag kan ik niet rusten, Eva is weer in een kneutperiode en moet er nu altijd mee bezig zijn en overal mee naartoe lopen.
Om te beginnen gaat het ook over mijn werk, moet anders volgende week herbeginnen maar ik kan het niet. Dan heb ik ook aan mijn maag, vrij veel het zuur och ja ben gewoon op van de zenuwen.
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, of voorschrijven...

Vanaf wanneer kijgt een baby eigenlijk verlatingsangst? Want het valt me op dat ze de laatste tijd meer en meer aan mij hecht. Ze moet me altijd zien, ze zoekt me altijd.

Allé, ik ga me er nog wat mee bezighouden...

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 15:24

Ellentje, je maag dat zal wel van de stress zijn hoor. Ik denk dat als je verteld aan de HA wat er aan de hand is dat hij nog wel wat verlof zal schrijven zeker.
Ik ben blij dat ik altijd goed slaap, dat maakt toch al de helft van hoe goed je je voelt vind ik.

Verlatingsangst is normaal rond 8 maanden. Daarom noemt men het ook wel eens 8-maandenangst. Ik weet zo wel redelijk wat van die dingen want ik heb in een ver verleden nog voor opvoedster gestudeerd. Maar ja, dat kan ook wat vroeger of wat later dan 8 maanden zijn hoor.

Allé, ik ga fruitpap maken en dan ben ik naar Zottegem, het zonnetje komt er door :D eerst nog even naar de koers op tv kijken.

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 15:30

Ellentje, heb je zenuwen om terug te gaan werken ? Ben je bang dat je de zorg voor je kleintje en het werk niet gaat kunnen combineren, dat het teveel zal zijn ? Misschien dan toch maar er eens met je HA over praten hé, misschien als je nog een beetje thuis kan blijven, lukt het misschien toch wel om terug beter te slapen snachts. Slaapt je dochtertje al heel de nacht door ?
Ja, 't is nie gemakkelijk hé, om terug te gaan werken, 'k weet het , 'k heb er ook voorgestaan ... Nu werk ik 4/5de, want 5 dagen per week elke dag van berlaar naar Zaventem crossen, en dan nog de zorg van 2 kindjes, da zag ik echt nie meer zitten :?
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 15:47

Ha ja Greetje gij weet da nog niet hé... Ik werk in een klein kantoor met 1 baas en nog 2 andere bedienden. Maar baas drinkt een beetje graag (veel) en doet dan vrij ambetant en doet bvb dingen in het computerprogramma waar wij dan problemen mee krijgen ivm dossierbehandeling maar hij wil dat dan niet beseffen en beschuldigt dan een bediende enz... Dacht dat het zou beteren tijdens mijn afwezigheid maar is alleen verergerd, ook al is hij in therapie geweest.
Hij heeft mij zo ook eens zo neig onder mijn voeten gekregen en dan nog onterecht dat ik er weeën van kreeg, was toen 20 weken. En eigenlijk heb ik hem dat nooit vergeven.
Blijkt nu eigenlijk dat dat al jaren zo is, drankprobleem, maar dat hij ons altijd belogen heeft en vanalles achter onze rug ging gaan vertellen.
Wij doen alles om de zaak een beetje te doen vooruitgaan en hij...

Ach ja, tijd brengt raad zeker...

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 15:54

Allez, da snap ik echt nie, hoe da ge als baas zo kunt zijn ?
Ik dacht dat de baas nie liever wou dan dat zijn zaak goed draait ?
Allez, normaal gezien is da toch zo hé ?
Ocharme Ellentje, kan begrijpe da ge daar al op voorhand voor gestresseerd geraakt !!! Zou ge nie beter dan ander werk zoeken ? Allez, 'k wil me natuurlijk nie moeien hé.
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 16:02

Ben daar mee bezig greetje maar dat gaat niet zo snel hé... De vakbond is al enkele weken op de hoogte en zoekt mee naar een oplossing maar zoals ze zeggen ge kunt moeilijk uwen baas ontslaan. Wel weer typisch belgisch dat dat zomaar kan. Maar alles op zijn tijd, ik laat dat er niet bij.
Maar nu wil ik nog 3mnd daar in dienst blijven omdat ik na ouderschapsverlof 3mnd ontslagbescherming heb en als hij me in de tussentijd ontslaat moet hij een boete betalen :wink:
En dat blijft ook gelden als ik in ziekteverlof ben dus...

Hij heeft niet eens proficiat gezegd met de geboorte.

En och waarom zou hij willen dat het bedrijf rendeert, die domme bedienden zullen wel zorgen dat het draait, we maken zeer veel winst en dat is het'm nu net, hij blijft geld incasseren ook al doet hij zo dwaas. Nen dikken auto, ne motto, een villa en alles kopen wat hij wil, op de kap van ons drie.
Maar we zoeken nu alledrie ander werk, als we alledrie zullen weg zijn zal het wel anders zijn.

Als ik na die 3 maand nog niks anders gevonden heb neem ik eerst al mijn verlof op en dan neem ik ontslag. Mijn gezondheid moet niet ten koste daarvan gaan. We zien wel het is allemaal zo ver nog niet hé.

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 16:19

Je hebt gelijk hoor, meid, het werk mag niet ten koste van je gezondheid gaan ! Vraag nog maar wat extra tijd, en terwijl je geniet van die bescherming kijk je maar uit naar ander werk ! In ieder geval veel succes met je zoektocht !
Ben eens benieuwd wat hij er zal van vinden als zijn personeel het allemaal afstapt :shock:
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 23 aug 2005, 17:20

hallo iedereen,

hey ellentje kop op en ik denk ook wel hoor dat uw maagpijn van de stress komt,leg alles uit en de dokter zal u wel nog wat extra tijd thuis geven en je hebt groot gelijk uw gezondheid en gezin gaat voor alles hoor!! ale kop op en smile :lol: al is het maar een klein lachje :) ps:de photo is echt tof hoor

hey isake,wat scheelt er dan vertel het mij eens?

hey marina dat is goed nieuws dat je huisje verkocht is nu maar hopen dat je vlug iets anders vindt.

ja ik vraag mij zo af ik heb een rottweiler en een jack russell die gaan ook nogal wat doen als ons meisje er is maar een geluk het zijn 2 knuffelberen en ze houden enorm veel van kindjes.Weet je soms is het precies of ze al ruiken aan mij dat er een kindje in mijn buik zit dan doen ze zo super voorzichtig en leggen ze hun hoofd op mijn buik :D

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 23 aug 2005, 17:49

Ellentje schreef:Hihi Janewaye jij hebt wel iets met knuffelbeesten hé :lol:

Een klant van Didier had die foto ook gezien en die zei ook "amai zo ne groten beer dat gij hebt" maar dan zei hij "'t is onzen hond" 8)

Goh ja en nu zaten die eens samen voor de foto, geef toe dat het de max is! Maar da's eens eenmalig, we zijn wel voorzichtig.
Betrapt :!: jij bent in het praathoekje gaan lezen :D (daar ben ik wel blij mee).
Je ziet dat die hond een lieve loebas is die niets doet en jij kent je hond zelf. Ik vind dat die echt wel gezellig samen in de zetel zitten.

Gast

Bericht door Gast » 23 aug 2005, 18:19

Ghooo wat schrijven jullie :P ik kan amper volgen ...

Isake, heb ik iets gemist, ligt er iets op uwe lever? Vertel het ons maar als ge u daar nadien beter bij voelt. :lol:

Marina, da's goed nieuws he zeg ... en nu jullie op zoek gaan. wanneer willen ze erin komen?

Ellentje, 'k vind het een super toffe foto.

Trui, hier ook garagekosten gehad ... pffft, het mechanisme van de ruit was stuk, dan nog wat nieuwe banden (want moet binnenkort naar de keuring en door vandalen banden stuk gestoken, had dus verschillende profielen ...), remmen, nog wat aan de ophanging. Ghoo daarbij nog de gezamelijke muur buren die in crepie gezet is betalen, hospitalisatie voorschieten, enfin veel meer dan een maandinkomen. Ja, en weet je er niet teveel aan denken, zolang je gezond bent en de kindjes hé, da's echt het voornaamste zelle.

Heb hoofdpijn. Straks op controle met die 2 (b)engeltjes.
Ellentje, spruw is een schimmel in d emond (allemaal witte blaasjes binnenkant van zijn wangetjes) maar het is beter, hoop dat hij er vanaf blijft want heeft al zolang geduurd.

Wij vertrekken donderdagmiddag. Zal nog even goeiedag komen zeggen maar er moet echt nog heel veel gedaan worden. Heb eens geinformeerd naar d eweersomstandigheden maar alles oke van Basel naar zurich en verder noorden. Dus op hoop van zegen + regenlaarsjes mee.

Er liggen er nu 2 te jammeren, alweer eens gaan.
Liefs, daaaag, ik lees wel mee wat ik kan.

Groetjes allemaal hé.

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 23 aug 2005, 18:39

Ellentje schreef:
Het is hier nu even "hondenforum" :lol: :lol: :lol:
en er is nog beter.... :D zoek maar :D

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 23 aug 2005, 18:39

hey luna,zo een schattige foto :wink:

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 19:22

Marita ik heb het gevonden!!! En goedgekeurd :wink:

Ben wel nog niet zo geneigd om naar andere forums te gaan omdat ik "dingsken" daar nie wil tegenkomen. 't Is nog steeds niet bekoeld en hier voel ik me op mijn gemak, tussen "mijn eigen volk" 8)
Voor de lieve vrede is het beter denk ik om de verstandigste te zijn en bepaalde zaken links te laten liggen.

Ik weet dus echt niet wat Eva heeft vandaag, die slaapt gewoon niet. Precies gedrogeerd :roll: zelfs een autoritje helpt niet. Als het nog lang duurt, bad in!

De HA heeft me dus nog een maand bijgeschreven maar gezien de omstandigheden ziet hij er geen graten in om mij nadien nog meer te geven. En heb ook een angstremmer gekregen, dat ik zo niet meer wakker schiet met angstaanvallen.
Morgen ga ik mijn ziektebriefje binnengeven op het werk, de pipo is er toch niet heb ik gehoord. Ik had nochtans gezegd dat ik deze week eens ging binnenkomen op kantoor, maar als hij dan op verlof vertrekt tja daar kan ik niet aan doen hé, ik kan da nie gerieken.
Dus nog goed ook, is weer een confrontatie gespaard :lol:

Luna ga jij die hospitalisatie voorschieten? Heb dat eens gevraagd aan mijn ventje ge weet wel die bij de maatschappij werkt en die zegt dat ge dat niet moet hoor. Als ge uw factuur binnengeeft staat het geld binnen de 10dagen op uw rekening en dan kunt ge dat zo regelen met de kliniek.
Allé ja, ge ziet maar hé.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 19:46

Hallokes, voor wie het nog niet wist, op onderstaande website heb ik een recept staan en als je op mij stemt dan kan ik een etentje winnen. Doen dus!

Alvast bedankt!!

http://www.tiensesuiker.com/tiense/suga ... kingCorner

Ah ja het recept waar ge dus moet op stemmen is aardbeientiramisu!
't is ne keer iets anders dan baby van de maand hé :lol:

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 23 aug 2005, 19:48

gedaan....

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 23 aug 2005, 20:01

hey ellentje heb ik gedaan

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 23 aug 2005, 20:05

ik heb graag wat meer uitleg. Heb jou recept wel aangeklikt, maar niets zegt dat het aangenomen is. Heb ik iets verkeerd gedaan? Leg jij me uit hoe ik moet stemmen?
Zet jij die vraag hier ook nog op een andere plaats dan kan ik je al smakelijk eten wensen (hoop ik voor jou)

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 aug 2005, 20:47

je moet het aanstippen en dan onderaan drukken op de button "stem"

zal eens zien waar ik het nog kan zetten

iedereen bedankt hé

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”