Met die wijze woorden van Janewaye ben ik het weer volledig mee eens !
Trouwens: goeie morgen iedereen !
Ja, wij hebben ook zo ne ouwe sloeber van een hond ! Hij is al 14 jaar, opgegroeid met mijn broer (die 18 is) en toen ik trouwde, kreeg ik hem nie mee van mijn ouders, dus hij woont nog altijd bij m'n ouders. Maar als 't er iets is, als ie bv zijn jaarlijks spuitje moet krijgen, dan moet ik er bij zijn zenne ! 't Is echt ne goeie ziel, onze Des. En hij is ook dol op onze William en ons Laura'tje !
Ellentje, 't is echt een prachtige foto zenne, ge ziet dat die 2 superdikke vrienden gaan worden ! Ik zeg altijd: WIE VAN DIEREN HOUDT, HOUDT OOK VAN MENSEN !
Van dat bevallen in Zottegem, da kan ik nie beloven, zenne, maar ik beloof je wel: ALS ik ooit nog eens beval, ga je het in Zottegem op de televisie kunnen zien !
Isake, 't naamgenootje van mijn dochtertje doet het precies goed hé ? 't Is ook een schoon poppemieke zenne !
Trui, spijtig te horen van je man en je auto ... maar hoe zeggen ze dat: na regen komt zonneschijn ? Jullie hebben elkaar en jullie zijn gezond, dat is de grootste rijkdom die een mens kan hebben !
En hoe vervelend de situatie soms ook mag zijn, ergens staat er een poortje open, dat toegang geeft tot misschien nog veel mooiere dingen !
(hoor mij zenne, de filosoof

)
Mensen, ik zit hier dus de uren af te tellen: William is sinds zondagavond bij een vriendje gaan slapen ! 't Is dus al meer dan 36 u dat ik hem nie gezien heb, en da's dus echt een record zenne ! Nog nooit eerder was ie zo lang weg van mij, nie te geloven hé, en dieje is dus al 7 jaar ! Goh, ik dacht dat het alleen babietjes waren die scheidingsangst kunnen hebben, maar ik heb daar dus ook last van
Tja, wat kan ik zeggen ... mijn moederhartje is maar pas gerust als ik mijn beide schatjes veilig en wel onder m'n vleugeltjes heb ....