Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 31 jul 2005, 18:05

Goh dat is niet leuk hé, als je kleine schatje ziek is? Hoe noemde die huisdokter. Het is maar moest ik eens een nodig hebben als de onze er niet is of zo. Als dat dan misschien ook een goeie is.
Ja die dokters van wacht soms. Toen ik 15 was is er zo eens ene gekomen die zei dat ik een buikgriepke had en de dag erna lag ik in de kliniek met een gesprongen appendix. En het strafste was nog dat mijn ma nog vroeg: het is toch gene appendix? nee nee, zei hij daarvoor heeft ze geen pijn genoeg. Mis gedacht hé.

Luna, die foto met dat speeltje dat is van internet ze, is niet ons pruts. Maar ik vermoed dat je dat wel gezien hebt zeker.
Voor mij is een quiche goed hoor, dan wachten we wat met de zoetigheden en kan noa eerst lekker gezond eten.

Amy is weer superlastig vandaag. Wil weer niet slapen. Ik vrees ook dat ze al een beetje teveel gewend is aan het schoot zitten. Ze begint het maar al te goed te weten.
We hebben ook wat last om weer wat ritme in de flesjes te krijgen nu ze doorslaapt. Normaal gezien kan ik er mijn klok opzetten, ze heeft altijd op hetzelfde uur honger. Nu moet ik dus zien dat ze haar vijf flessen uitkrijgt op haar dag. Anders dronk ze al om 06.00 uur en tweede fles om 10.00 uur en nu de eerste maar om 08.30 à 09.00 uur.

We gaan straks iets gaan eten naar de cocoon, hopelijk is ze wat rustig. Het is de eerste keer dat we ze meenemen om iets te gaan eten. Behave eens in de quick maar dat telt niet echt mee hé.

Gast

Bericht door Gast » 31 jul 2005, 18:56

Ellentje,
Een maag -darminfectie? Hoe zou ze dat nu gekregen hebben?
't is maar dat Ugo de laatste dagen ook nogal kakluiers heeft / vaak braakt. (dat scheelt de ene dag met de andere). Ik begin me dus af te vragen of dat ventje ook niet ziek zou zijn? Heuummm ik ben nooit vlug bezorgd, vandaar.

Meimama,
Geniet van je avondje

Groetjes

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 31 jul 2005, 19:36

Dat doktersbriefje ligt beneden maar hij noemt Herman en woont in Grimminge. Ja dus niet bij de deur hé. Echt jammer want die man had evengoed kunnen doorgaan als kinderarts, en zo tegen haar babbelen, en die wist veel over de voeding en zo, echt ne goeien.
Onzen HA daar ben ik eigenlijk niet zo voor maar ja het alternatief hier opt dorp is den dienen die dacht da'k malaria had :lol:
Als onze HA met verlof is dan heeft hij een vervangster uit Herzele, een vrouw, ook wel een goeie.

We hebben nu de oude mobiel boven haar park gehangen, die van tiny love, en die die nu kapot is ga ik terugdragen en ik ga met dat geld iets anders mee kopen.
Al bij al geen slechte strategie hé, ik heb nu eigenlijk 3mnd gebruik gemaakt van een mobiel, weliswaar 3x geruild maar allé, en dan doe ik hem nu weer binnen, krijg een waardebon voor dat bedrag en daarmee koop ik een ander speelgoedje :lol:

Ha ja der is momenteel een "rol" gelijk ze zeggen van maag-darm infectie, ook bij volwassenen dus. En mijn man die had daar vandeweek een beetje last van dus zou het van hem kunnen zijn.
Voor zover ik het er uit verstaan heb zou het zonder dokter ook wel overgaan dus gewoon met een perenterol en bij koorts een suppo.
Ze heeft nu weer een normale 37° en eet normaal dus denk dat het voorbij is.
Ze heeft nu wel een grondige check-up gekregen van neus, keel, oren, mond, buik, longen... :lol:
En dan vandeweek nog eens bij de KA !

Mei mama, een buurvrouw van me die is kok in de cocoon.

Seg Luna, die schoonmoeder van u da's zo precies één die in een feuilleton op tv past :lol:

Mei mama, waarom zeg je dat je moet zien dat ze haar 5 flessen uitkrijgt? Anders moet je ze ook eens laten doen, voeden op vraag en misschien komt ze dan ook op 4 grotere flessen, zoals Eva. Zij eet nu rond 9u-10u dan rond 13u30 dan 18u30-19u en de laatste rond 22u30-23u telkens een fles van 210cc + 7 schepjes

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 31 jul 2005, 22:33

Amai, ik kan niet meer volgen :shock:
Luna, verschrikkelijk!! Ik kan het me zo voorstellen!! Dat is echt om te ontploffen!! Wij zijn vandaag in mijn schoonthuis gaan eten en mijn schoonmoeder was de hele tijd aan het zeggen 'straks pak ik hem'!!! Precies of hij een bezit is!! En dan geven ze hem van hand op hand precies of het is een poppeke :evil: Ambetant!!!!!!! Schoonouders...de ideale moeten nog geboren worden denk ik. Maar je hebt natuurlijk erge en minder erge denk ik.
Ellentje, gelukkig is Eva al wat beter. Je maakt u toch snel zorgen he met zo een klein ukje in huis. Als Seppe zijn spuitjes gekregen had is hij drie dagen zo bleekjes en slapjes geweest en ook wat koorts gehad en dan denk je direct 'hopelijk word hij niet ziek'.
Daarnet is mijn vader hier nog geweest :? Hij denkt dus echt dat het nog goed komt.
Onze keuken staat min of meer in orde nu. De kasten zijn we in den Ikea gaan halen en Robby heeft ze ineen geknutseld. Da's nogal een verschil nu!! En de oude kasten (die we van zijn meme gekregen hadden) gebruiken we nu in de living. Dan kunnen we daar nog wat brol in steken. Ja, verbouwen geeft toch veel brol en dan nog eens plaatstekort erbij. En ik ben nogal ne verzamelaar...een mens kan nogal wat brol bijeen houden hoor :oops: Al zeg ik het zelf :)
Dus als er dinsdag iemand komt, kijk niet teveel naar den brol he :oops: :wink:
Ik krijg net een bericht van een vriendin die in oktober moet bevallen dat ze net een puppy gekocht hebben. Ik zou dat nooit doen vlak voor ik moet bevallen. Dubbel werk en dan weet je nog niet hoe dat hondje gaat reageren... Als het jaloers is... Ik zou doodgraag een hond hebben maar we gaan nog wachten tot Seppe wat ouder is. Maar ja, jullie hebben een hond en dat gaat blijkbaar ook goed. Misschien dat als ze wat ouder zijn dat ze zich wat beter aanpassen.
Alle, k'ga eens richting bed. K'ben nogal moe want Seppe slaapt weer al enkele nachten slechter (nog slechter :? ).
Goodnight
Afbeelding

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 01 aug 2005, 10:20

Hallo;

Ik heb de ideale schoonmoeder want ik zie ze nooit aangezien ik daar niet welkom ben :lol:

Over een huisarts gesproken ik had ook al een poosje last van mijn buik de ha zei dat het mijn regels waren die aan het zoeken waren omdat ik nog mijn regels niet had gekregen ja mijn regels ook appendix was juist op tijd in het ziekenhuis een spoedoperatie . En ik ging de volgende dag vertrekken naar italie. Neem hem dat nog kwalijk en ben verandert van huisarts. maar de week erna had ik mijn regels.

Ik heb voor vrijdag appelcake en een botercake van recht over mijn deur bestelt. Als dat goed is anders vraag ik nog wat anders zenne.

Ga me eens gaan kleden en opruimen je weet nooit wie er komt he.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 01 aug 2005, 11:19

even vlug, Eva is nog altijd ziek ben er niet gerust in maar volgens dr Naudts kan ik enkel afwachten, perenterol geven en zien dat ze niet uitdroogt.
Ze is zo zielig nu, heb er zo compassie mee.

Ha Marina, woon jij daar! Ja dan kan ik me voorstellen dat je nu waarschijnlijk niet zo'n grote tuin hebt, vandaar dat je wil verhuizen zeker?

Vanmorgen is onze mollenvanger geweest, er zaten er 2 in een val, dus da's al 2 minder hé. Morgen komt hij terug.
Verder heb ik ook post gekregen dat mijn ouderschapsvergoeding meer wordt, tof hé.
En ze hebben gebeld vd garage dat mijn auto binnen is, maar die kan me nu gestolen worden mijn eerste zorg gaat naar mijn meisje.

Donderdag afspraak bij Dr Naudts, zal dus nog kunnen zijn dat ik vrijdag niet kan komen, maar als ze nog ziek is dan kom ik misschien gewoon eens mijn kop binnensteken zonder Eva dan hebben we elkaar dan toch al eens gezien, Didier is dan toch thuis en hij zorgt ook goed voor haar.
Zal het de Dr vragen, als ze genezen is of het ok is dat we al bij andere kindjes gaan.
Maar denk wel dat het tegen dan toch in orde zal zijn, gezien ze donderdag haar 2 vaccins zal krijgen.
En als ze dan nog die buikgriep heeft moet ze sowieso bij de KA om haar gewicht te checken.
Ze is vermagerd, want nu zijn haar ribbekes echt duidelijk...

We zien wel! Het ziet er naar uit een drukke week te worden.

Allé, ik ga bij mijn patient! :wink:

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 01 aug 2005, 14:50

Ellentje ; het beste met eva;hopelijk geneest ze vlug.

Ja de tuin is de grootste reden m te verhuizen; anders ben ik wel blij van mijn huisje.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 01 aug 2005, 15:35

ze doet nu bijna niet anders dan slapen, en vanmorgen was ze zo heel zachtjes aan het huilen, zo van ongemak, zoooooo zielig :cry:

Symptomen heeft ze nu niet meer, nu is ze enkel kalm en slaperig.
Ik kan u zeggen, het is nu zo stil in huis...

Daarnet na het flesje ben ik er even mee in de tuin geweest, frisse lucht is altijd goed.
Als ze er nu al slapend doorgeraakt zoveel te beter.

Onder de middag als Didier thuis was ben ik gauw naar de winkel geweest om de mobiel terug te dragen. Ik moest eens buiten, eens mijn gedachten verzetten, en dat onding stak me nu toch tegen. Heb dan voor dat geld dat ik terugkreeg 3 andere speeltjes gekocht, goed hé: een babygym met licht en muziek, een sterrenprojector (voor licht op het plafond) en dan nog wat speeltjes voor in het bad binnen een paar maand.
Ben wel opgelucht nu dat geval de deur uit is :lol:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 02 aug 2005, 13:07

Hier gaat het nog altijd niet te goed met de flesjes. Vandaag was ze toch wakker om 06.00 uur terug.Ze heeft een fles van 120 gedronken en dan om 09.30 uur heeft ze maar 30cc willen drinken. En nu slaapt ze nog.
Het probleem is dus, als ik haar fles geef voor ze echt begint te wenen van de honger dan wil ze bijna niets drinken. Maar ze wacht normaal gezien altijd zeker 4 uur. Maar als ze doorslaapt dan drinkt ze om 08.30 uur,dus dan zou dat zijn 12.30, dan 16.30, dan 20.30 en de vijfde zou dan maar om 24.30 uur zijn, maar dan slaapt ze wel al hé. Dus nu drinkt ze soms maar vier flessen van 180 meestal.
En het is nog maar een week of zo dat ze 180 drinkt, dus 210 dat gaat zeer niet lukken. Maar ja, nu met al dat gezoek doe ik eigenlijk niets anders dan halve flessen melk weggieten, wat ook zonde is natuurlijk;

Vind het wel grappig zo al die schoonmoeder verhalen. Het is echt zoals in de boekskes, de schoonmoeder-moppen. Moet zeggen, mijne man is dol op zijn schoonmoeder (mijn ma) en mijn schoonmoeder is jammer genoeg 2jaar geleden overleden, dus hier geen horrorverhalen. Ik vind het wel jammer dat Amy maar 1 oma heeft. Mijn schoonpa is wel al hertrouwd ondertussen , en ik heb tegen die vrouw niets, maar ik wil toch dat Amy weet dat dat niet haar oma is.

ja Marina, ik ben precies niet de enige met zo een appendix-horrorverhaal. Bij mij was het te laat en is hij gesprongen tijdens de operatie. met als gevolg dat ik een besmetting had aan mijn buikwand en er nog maanden mee gesukkeld heb, en een mega groot litteken. Dus nu heb ik twee mega grote littekens op mijn onderbuik. :wink:

Hoe is het nu met Eva? is ze al beter?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 02 aug 2005, 13:15

We hebben zondag wat meegemaakt op ons avondje uit eten in de cocoon. We rijden dus naar zottegem en in de Kloosterstraat in Erwetegem komt er van de andere kant een auto af en een vliegt een fiets van zijn aanhangwagen recht op onze auto. De schade was niet zo heel erg, wat krassen op de motorkap en zo; Maar die vent wou niet toegeven, hij zei dat die fiets onze auto niet geraakt had.We hadden al de politie gebeld maar toen zei hij dat we het wel onderling zouden regelen. Wij gisteren naar de garage, en ze zouden dus de motorkap herspuiten (onze auto is nog maar jaar oud en mijn man onderhoud hem heel goed dus hij wil alle krassen eruit) en nu wil die vent opeens niets meer regelen. Dus zijn we gisteren bij de politie klacht gaan indienen maar nu is het natuurlijk zijn woord tegen het onze. We hebben wel een getuige. Dus nu gaat dat naar het parket. Stom natuurlijk, moest die vent nu gewoon toegeven en zijn verzekering aanspreken, maar nu gaat dat nu natuurlijk een jarenplan worden. Jaja, ne mens komt wat tegen. Nen stomme idioot die zijne fiets maar half vastbind. Hij had dus 2 fietsen op dat remorken, gewoon rechtgezet tegen de zijkant en vastgemaakt met een velorekker. :x Maar ondertussen zitten we wel weer met de miserie.
Allé, ik ga stoppen we hebben nog wat werk te doen.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 aug 2005, 13:55

Hellow! Ja ons pruts is beter hoor, oef! Maar vanmorgen ben ik onderuit gegaan... Heb gisteren als een kieken zonder kop van hier naar daar zitten lopen en waren heel gevoelige dagen, m'n meisje voor het eerst ziek, dat ik vanmorgen vlammende hoofdpijn had, zo erg dat ik Didier dan om 10u gebeld heb om naar huis te komen. Met 2 nerufennen ben ik dan in mijn bed gedoken, een uurtje geslapen en ik was weer kiplekker. Gek hé.
Dus is hij nu weer gaan werken, en onderweg gaat hij eerst mijn nieuwe auto ophalen. Als ik het zo hoor waren ze in de garage wel een beetje fier, omdat ik blijkbaar de eerste ben die er hier mee rondrij. En mijne man is ook zot van "nieuwe wagens" dus heb ik er hem maar laten omgaan :wink: hij vind dat zo tof, dat die dan zo naar "nieuw" riekt. :lol:

Ja Eva die was al vanmorgen aan het spelen, en met armen en benen aan het zwaaien en aan het babbelen dus ze is er absoluut door! Dat dat zo ineens kan omslaan hé. Ze heeft nu vanmiddag weer een fles met wat groentepap erbij gekregen, dat zal haar sterken.

even posten...

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 aug 2005, 14:02

mei mama, misschien heeft die gast geen verzekering! Want Didier die doet dus verzekeringen en ik hoor regelmatig zo van die verhalen, dat de tegenpartij niet verzekerd is en dan sta je daar schoon.

Ik kijk al uit naar vrijdag! 't Zal wat zijn, eigenlijk kennen we elkaar allemaal al maar dan toch ook weer niet. Mei mama en Trui heb ik al gezien, Marina herinner ik me van in de beiaard maar Isake en Luna daar ben ik wel benieuwd naar!

Ben echt blij dat Eva genezen is, dan kunnen we vrijdag komen. Of het zou moeten zijn dat ze wat hangerig is van haar spuitje donderdag maar dat is dan zo erg niet hé.

Allé, mijn poppeken heeft me nodig, tot schrijfs!

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 02 aug 2005, 15:43

hallo,

onze rune is dus gisteren om zijn tweede spuitje geweest. Hij weegt 5k810 en is 60cm groot. :P .

Gisteren was hij zo lastig ,deze nacht 3 kaka pampers en overgeven denk dathet zijn beurt is nu, hij heeft koorts ook.
dus veel kan ik niet schrijven want hij geeft nog niets geslapen ook vandaag.

Ben blij dat eva al beter is.

Groetjes enne je kan vrijdag je nieuwe auto eens tonen.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 aug 2005, 16:26

Potverdorie, krijg hier zonet een mail van K&G waar ik de kriebels van krijg. Jullie weten misschien nog, begin juli (!!) had ik per mail gevraagd aan K&G of Eva een verhoogd risico heeft op wiegedood omdat ze zo veel slaapt, van 23u tot 10u en dan overdag ook nog wat dutjes.
Vandaag (!!) krijg ik dus antwoord van hun arts dat ik dat aan de KA moet vragen, dat zij geen antwoord geeft.
Heb nu teruggemaild dat ik het al ondervonden heb dat K&G graag de ouders ongerust maakt.
Want ondertussen was mijn "vrees" al voorbij, zoals mei mama me geschreven had zolang je het waak-slaap patroon vd baby respecteert dan is alles ok. Dus ja als ze zoveel wil slapen dan is dat toch omdat ze het nodig heeft.
Dus zij kunnen misschien toch ook een wat genuanceerder antwoord schrijven hé??

Ze hadden zo al tegen mijn schenen geschopt door te zeggen dat Eva veel te mager is, waarom staan er dan meerdere curves in hun boekje? Zolang ze een curve volgt is het toch goed zeker? Ja, ik moet er dus niet meer van weten hé!
:lol:

Marina, hopelijk gaat het snel over bij uw schatteke, ik weet wat het is...
Luna heeft Ugo het nu ook of is het over?

Gast

Bericht door Gast » 06 aug 2005, 18:24

Zeg, dat is raar, ik krijg hier maar de berichtjes te lezen tot 2de Augustus? :shock:

Wou al ettelijke keren berichtje sturen maar dat is hier niet te doen ... :roll:
Dus hopelijk gauw meer.

Moet dringend gaan.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 06 aug 2005, 18:34

Bij nieuwtjes stond het al te lezen...
Er zijn veel werken geweest aan het babyforum, deze nacht en deze morgen.
het is daarom dat we een pak berichten kwijt zijn.
Doen jullie maar rustig verder met jullie clubje!
danzij de werken, zal het forum, heel binnenkort nog meer mogelijkheden bieden.
Of de verdwenen berichtjes kunnen herplaatst worden, weet ik niet, maar ik vermoed van niet.

janewaye.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 06 aug 2005, 20:07

Ik dacht ook al, da klopt hier niet :? Ik maar zoeken naar onze 16e pagina... Hopelijk kunnen de berichten er nog geplaatst worden en anders ja, we doen gewoon voort he :D
Afbeelding

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 06 aug 2005, 21:06

Ik dacht ook al dat ik begon te flippen. :? opeens Amy hare foto veranderd. allé, goed dat we het weten hé.

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 06 aug 2005, 21:13

Trui schreef:...Ik maar zoeken naar onze 16e pagina... Hopelijk kunnen de berichten er nog geplaatst worden en anders ja, we doen gewoon voort he :D
Bah, jullie geraken gemakkelijk terug aan pagina 16.. Gewoon doordoen zoals jullie bezig zijn! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 06 aug 2005, 22:14

mei mama, wat ik nog wou zeggen, je hebt een mooie zetel, mooi kleur vooral. Ik had ook graag een hoekzetel gewild maar met al die ramen hier tot op de grond gaat dat niet.
En van die fitness in de steenoven, waar heb jij die info gezien? Want ik vind daar niet direct iets van terug.

Vanmorgen het compliment vd dag van mijn man: amai zo uwen buik ingezakt! :? Was dan wel als een compliment bedoeld maar allé, zeg nu zelf :wink:
En dan vanmiddag had ik Eva's tut afgespoeld en in een keukenpapiertje op het aanrecht gelegd om nadien wel eens beter af te wassen, heeft hij die toch niet weggegooid zeker :?
Allé hij was in zijn element vandaag :lol:

Ben vandaag ook weer gaan kleertjes shoppen, de buit is enkele t-shirts met lange mouwen, een beige debardeur en een bruine overgooier in velour. Want heb zo zitten denken dat ik eigenlijk best niet te lang wacht, moet regelmatig al eens wat kleertjes voor de herfst kopen of het beste is er uit.
En dan weer 3 apothekers gedaan omdat ik van die drank van dadizele wou. Nu zijn er zoveel in herzele en zottegem, maar niet veel die open zijn op zaterdagnamiddag!
Weet niet of het aan die drank lag maar een halfuur nadat ik haar tutje er in gedoopt had heeft ze overgegeven :?

Trui het geld is overgeschreven

Gast

Bericht door Gast » 06 aug 2005, 23:22

Ben benieuwd hoever dit berichtje geraakt :lol:

Awel nu is dat makkelijker om te weten wie wie is en eindelijk minder verwarring.

Meimama, dank voor de gastvrijheid. Tijdens het naar huis rijden bedacht ik met welke afwas we je hebben achter gelaten! :oops: Geniet maar van je vakantie, zal ook eens deugd doen.

Marina, heel erg dank dat ik dat tentje mag gebruiken. Bij een volgende bijeenkomst bezorg ik het je terug, of mocht ik toevallig naar zottegem komen dan breng ik het vroeger én mocht je hetzelf nodig hebben geef een gil. Rune is echt een schat van een manneke hoor.

Isake, bedankt om de fotootjes te hebben doorgestuurd. Volgende keer maak ik er ook :) Ik wil dat Augustus nog eindeloos lang duurt en er NOOIT een einde aan kwam.

Ellentje, ook jij bedankt voor het mailen van de fotootjes.

Trui, Seppe is ook zo'n zalig manneke hé. Om verliefd op te worden! Ook al heeft hij constant honger, geniet ervan want ze groeien zo snel he. Jij staat er ook weer alleen voor nu Robby aan 't werk moet, succes. En wanneer je wat kwijt wil we zijn er hé.

Vanessa, mag ik je alias nog eens? Heb geen ervaring met kopen - verkoop elders mijn babyspullen. Is er trouwens een rubriek op BF om 2de hands spulletjes te verkopen? Want al het babygerief gaat de deur uit. Intussen wel al een 10tal pamperdozen vol kledij die dringend weg moeten.

Elske, een dochtertje. Leuk. Geniet er maar van. Jij wil al dat het Oktober is :D , voor mij hoeft het nooit September te worden. :wink:
Ben blij dat ik niet zo'n drankske heb moeten drinken, trek al vieze bekken bij het lezen ervan.

Dagmar, Ja 't was leuk. Ikzelf had me aangemeld om naar Planckendaele te gaan de 23ste Juli. (omdat we een abonnenement hebben) Echt naar zee rijden met 2 kinderen doe ik niet, te druk onderweg, te weinig faciliteiten. En er moet echt iets te doen zijn voor een 2jarige. Noa houdt niet van water & zand ... een rare hoor, ze zit dan alsmaar haar tenen proper te maken :lol:

Maar binnen een paar maand is dat weer wat anders & makkelijker. IK hou de bijeenkomsten wel in de gaten. Dus ooit toch eens life he.

Ugo ligt al in bed sinds 22.30! Zo vroeg :shock: , ben ik niet gewoon maar hij zal zeker doorslapen tot 07.30! :?: eens zien hoever ik er naast zit morgen. Hij heeft gisteren al zo weinig geslapen, vannacht gebrekkig omdat we elders sliepen, vandaag weer nikske. 's nachts slaapt die als een rooske. Mijne lieve prins, ik zie hem zo graag hé! :D
Allé, ik ga ook eens naar bed straks.

Salukes en tot later.
Daaag

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 06 aug 2005, 23:46

Hey , amai, ik heb hier wat gemist blijkbaar!
alle, ja!!!
Amai, vandaag was het mij het dagje wel zulle!
Deze morgen is Jenske om 9uur vertrokken naar zijn papa!
Ikke Laura papke gegeven , zij daarna geslapen tot 10u30!
Ik ondertussen alles klaar gemaakt om te vertrekken naar mijn make voor onze wekelijkse uitstap , hihi, het winkelen op zaterdag!
Om 11 uur naar den auto gegaan, alles in den auto gezet ( tas van Laura, handtas, pull, ons hondje, sleutels auto en huis ) , ik wil Laura in de auto zetten en lap de achterdeur gaat nie open :shock:
Ikke kijk vooraan, zie ons Lilo en al mijn sleutels liggen :!: :!: :!: :!:
Ja en nu :?: :?:
Ik wil bellen naar mijn ma want ja, Tim die zat in Watervliet ......
maar ja, de gsm ligt ook al in de auto!
Ik dan maar naar de gebuur gestapt om daar es te bellen he!
Naar ons ma natuurlijk want je, ze verwachte ons en het is de enige nr die ik nog uit het hoofd ken :x met die gsm tegenwoordig he.... das nie te doen!
Ikke bellen :arrow: antwoordapparaat!!!
Alle , na een half uurtje was mijn mama en zus er dan toch met de huissleutel!
Ikke naar Tim gebeld om de tweede sleutel van de auto te vragen want ik vond die nie!
Lat zeg, hij lag in de auto bij zijn ouders... maar ja, de sleutels van die auto had hij in zijn broekzak in ... jaja ... Watervliet!
Ikke natuurlijk over mijn toeren he!!!! Mijn hondje in die auto en ik kan er nie aan!!!!!
Alle ja, hebben moeten wachten tot hij thuis was he... tot 5 uur heeft da beesteke in den auto gelegen , ocharme da scheetje!
Da zal mij nooit mee voorvallen!
Ellentje , waar heb je da snoer gehaald aan Eva haar tut? Ik moet da dringend hebben voor mijn sleutels.... ² 8)

Alle, ga nu dodo doen... ben toch wel moe moet ik zeggen!!!!
xxx
Afbeelding
Afbeelding

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 07 aug 2005, 08:46

Is er trouwens een rubriek op BF om 2de hands spulletjes te verkopen? Want al het babygerief gaat de deur uit. Intussen wel al een 10tal pamperdozen vol kledij die dringend weg moeten.

Neen, dat is het enige dat we hier niet hebben. Het Babyforum is een deel van www.welcomebaby.be : een website die een 55-tal babyspeciaalzaken ondersteund. Daarom kunnen we hier geen reclame en 2ehandsverkopen toelaten.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 07 aug 2005, 09:57

Goedemorgen amai weer heel wat te lezen, ook al is de helft weg :wink:

Isake, dat snoer heb ik gekregen bij de persvoorstelling van Parijs Dakar dus geen idee waar ze dat verkopen. Heb dat wel al eens ergens gezien maar ja mijn memorie tegenwoordig :roll:
Vond dat nu wel gemakkelijk om haar tut aan te hangen overdag, heb eens zo een tutjeskoord gebruikt maar dan trok ze altijd haar kleertjes omhoog, dit is nu wel praktisch maar eens in de creche ga ik toch weer een kort moeten gebruiken. Die keek al zo raar als ik daar de laatste keer kwam :roll:

Luna ik wil anders wel eens komen kijken naar de kleertjes hoor als dat ok is? Welke maand is Noa geboren? Kwestie van overeen te komen van maat-seizoen?
Seg Luna ik was fier zenne dat Ugo op mijnen arm in slaap gevallen was! Maar omdat ons meid dan aan het wenen was heb ik hem aan Trui moeten geven. Was hij dan ook zoooo moe? Of voelt hij zich bij iedereen op z'n gemak?

Isake ge had zo in uwen auto moeten inbreken gelijk in de films hé, zo met een ijzer :lol:

Ja ook ik kijk op de kalender en zie dat augustus toch wel véél te snel naar mijn goesting gaat :?

Gast

Bericht door Gast » 07 aug 2005, 14:09

Marina, toch redelijk mooi weer vandaag, hopelijk een mooie dag voor de doop!

Ellentje, ja zelle je mag altijd komen neuzen :wink: zonder enige verplichting. We hebben een redelijk onpraktisch huis (veel trappen) en beginnen vanaf September met nieuwe ramen te zetten, sanitair enz ... beneden. Omwille van het niet-praktische huis wel makkelijker mocht je op een zaterdag voor 17.00 kunnen komen (dan is vriend hier en kan die zich bezig houden met de kinderen, anders moet ik vaak naar boven rennen (alles van Ugo staat boven) en kledij staat beneden, is er groter om te stockeren) Tijdens de week is vriend pas om 21.00 ten vroegste thuis.
Zondag gaan we bij een vriendin en normaal neem ik te kleine kledij van Noa mee voor haar 1 jarig dochtertje. Mocht je zaterdag kunnen komen heb je de eerste keuze nog.
Noa is geboren eind April 2003.
Laat maar horen, jullie zijn welkom.

Ga wat meehelpen in de tuin. Hebben een hogedrukreiniger aangeschaft maar nu blijkt dat we een lekkende kraan hebben, dus die reiniger daarop aansluiten is niet aan te raden. Eerts nieuwe kraan / rubber opzetten.
Ugo geniet van het zonnetje in zijne relax in de tuin.

Prettige zondag nog allemaal.
Daag

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 07 aug 2005, 18:23

Luna zal je een mailke sturen om verder af te spreken.

Vanmiddag naar een bbq geweest bij schoonzus, heb koppijn :? want mijn schoonvader is nochtans niet doof maar houdt van luide tv :?

Mei mama mocht je hier nog geraken, goei reis en hopelijk heb je beter weer dan hier nu.

Allé, iedereen spreekt hier dan van verbouwen: Trui, Luna, en mei mama! Bij ons is het nog afwerking maar dat kost ook veel geld/tijd. Beetje bij beetje hé. Wij hebben gebouwd, nooit samengewoond voor we getrouwd zijn dus veel kunnen sparen. Maar het is nog niet echt af, ook al staat het er nu 3 jaar. In september zal onze ballustrade af zijn voor het balkon boven, en dan als het straat af is en de trottoirs liggen een haag vooraan of zo, misschien een muurke, weet nog niet. En dan volgend jaar mogelijk de oprit laten leggen, en dan al eens informeren wat dat gaat kosten om onze gevel te verven want het is een verfsteen.
Ondertussen zou er dan binnen ook nog wat geverfd/behangen moeten worden want dat pleister steekt mij stilaan tegen, als ge daar tegen loopt zijt ge wit.

Allé ik ga mij wat leggen.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 07 aug 2005, 19:44

Vandaag hadden we graag een rustig dagje gehad voor Robby zijn laatste dag verlof en wie staat er deze middag aan de deur, jawel mijn pa!! Hij had woorden gehad met mijn zus, die mij hierover al gebeld had, en wou precies zijn verhaal nog eens komen vertellen om zijn gelijk te krijgen :evil: Ze zullen alletwee wel in de fout geweest zijn en ik weet van mijn andere zus die erbij was als 'toeschouwer' dat hij ook zeer lelijke dingen gezegd heeft, dus... En hij maar zeggen dat het met goede bedoelingen was :? Mijnen dag dus al redelijk om zeep :(
En vandaag heeft er nog verre familie gebeld om op bezoek te komen, k'was al content da ze niet geweest waren...k'heb ze nu toch binnenkort op mijn dak :shock: Ik zei het vandaag nog tegen Robby, da bezoek blijft maar komen :?
Marina, hoe was de doop?? Is da nu de paster die over volledig groot Zottegem de missen doet?? Als da zo is weet je dan waar hij woont of zijn tel nr?? K'zou dringend voor onze Seppe moeten gaan kijken :?
Ja, verbouwen is me toch wat hoor!! En geld dat dat allemaal kost!! Gelukkig kan Robby veel zelf doen :)
K'ga eens gaan kijjken, Seppe heeft zich weer op zijn buik gerold en t'is lawaai omdat hij zich niet terug kan rollen
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07 aug 2005, 19:48

Ahaha we hebben de hogedrukreiniger aan de kraan van de wasmachine gekoppeld :roll: om uit te testen.
In het najaar is het sanitair & verwarlming beneden aan d ebeurt, dus ook ineens een nieuwe buitenkraan!

In de gietende regen de autos's gewassen, Noa meegehopen, om haar over haar waterfobie heen te krijgen. Ze heeft het lang volgehouden maar ineens had ze er genoeg van (+ kou)

Marina, hoe was den doop?

Ga nog wat opruimen en proberen te relaxern vanavond.

Daaag, tot morgen dus.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 07 aug 2005, 23:04

Hallokes, eindelijk gepakt en klaar. Eigen schuld natuurlijk ik ben er maar om half acht aan begonnen. :oops:
Ben een beetje zenuwachtig. Dat ik alles wel mee heb voor Amy. Ik heb een klein valiesje met kleertjes en bavetten, een plastic bak met deksel met flesjes, melk, verzorgingsproducten, handdoeken, afwasmiddel, enz... dan een vers pak pampers, haar badje gevuld met handdoeken, reisbedje, matras moet ik morgen van haar bed halen. Flessen water voor de pap. Dan nog haar buggy met draagmand. Vanalles en nog wat dus. En voor ons beiden 1 valiesje en 1 beautycase en een plastic zak met schoenen.

Ellentje, van de steenoven dat weet ik van een vriendin die dat daar doet.
Onze zetel komt van in grotenberge, de pardassenhoek noemt die straat, dat is iemand die dat zo precies in zijn living doet, is niet echt een winkel. maar we zijn er tot nu toe heel content van, en die vent is echt vriendelijk, het leer is goeie kwaliteit en zo en we hebben er een mooie korting gekregen. En het is een gemak hé, leder met kindjes, tegen dat ze dan begint te morsen in de zetel en zo. Onze vorige was witte stof, niet zo praktisch.

Ik wil nog vanalles vertellen, maar heb echt geen tijd meer, nog even mijn lijstje overlopen en dan gaan slapen. En morgen zijn we weg hé.

Freunden, auf wiedersehn :D

En wie goesting heeft moet volgende week maar eens een goei fleske moezelwijn komen proeven hé :lol:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 07 aug 2005, 23:06

Ah zeg Luna, over die afwas moet je u geen zorgen maken hoor.Die heeft mijn ventje gedaan terwijl ik naar de kiné was. :D

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”