Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 18 jul 2005, 19:31

Ons buren zijn hier al heel de week hun kot aan het afbreken :evil: De kaders hangen hier te daveren aan de muren!! En ik ben te weten gekomen dat hun huis vlak tegen het onze gebouwd staat, ik wil dus zeggen dat zij onze muur gebruiken :evil: :shock: Ik vraag me af of ze onze muur nu aan het mee afkappen zijn!! En hij is al aan de hele buurt gaan vertellen dat hij weigert om de afsluiting mee te betalen!! En het is hij die alles afbreekt en hij heeft honden!! Ik vraag me af of we tegen dit alles iets kunnen doen?? Iemand een idee??
Seppe moet de laatste dagen regelmatig overgeven, zou dit van de warmte kunnen zijn??
Ik ben eindelijk bij de dokter (homeopaat) geraakt en heb wat vitamines en iets gekregen om me emotioneel wat sterker te voelen. Hopelijk werkt het. Want zo kon het toch niet verder hoor!! Goed dat Robby ook thuis is, dan kan ik mijn batterijen wat opladen!!
Op het eind van de maand krijgt Seppe zijn tweede spuitje :(
Luna, ik woon niet op de baan naar Ninove maar ik woon tussen Zottegem en Balegem. Maar anders moet je weten te zeggen wanneer je naar Balegem komt en ik zal er ofwel zelf achter komen ofwel maak ik dat ik in mijn thuis ben en leg ik je uit waar dat is... Het is zoals jij het makkelijkste vind...?
Alle, ik ga mijn eten gaan gereed doen...tot straks misschien?
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 jul 2005, 21:07

Ha Trui welcome back! Voor die afsluiting kan je misschien eens naar het stadhuis bellen, dienst stedebouw. Toen wij onze haag gezet hadden en miss trezebees van hiernaast ambras zocht heb ik toen ook naar de gemeente gebeld en die hebben me goed kunnen helpen. Die kennen alle regels en zo.
Denk wel niet dat ge uw gebuur kunt verplichten om een deel te betalen, denk eerder dat ze zullen zeggen dat als uw buur geen afsluiting wil dat ge dan een afsluiting langs uw kant op reglementaire afstand vd perceelsgrens kunt zetten, die dan integraal UW afsluiting is maar au fond doet ge daar uwe gebuur een plezier mee want dan wordt die zijn hof eigenlijk breder. En het zou ook een belachelijk zicht zijn.
Wij hebben dat, daar waar dat stuk houten platen weggewaaid was, daar staat dan een meter of 8 groene draad langs onze kant en dan nadien weer die platen op de grens.

Bovendien denk ik dat hij eerder verplicht is om zijn eigendom af te bakenen omwille van zijn honden.

Het veiligste is nog altijd van die groene draad, maar dat is wel duur. Van die houten panelen, dat is niet altijd even stevig; onze gebuur die zet daar vanalles tegen en dan hangen die langs onze kant zo over :?
Als ge van diene groenen draad zet kunt ge der zo rieten matten tegenhangen om het zicht te bedekken en dan klimop er tegen laten groeien.
Ge zout ze toch soms eens :twisted: hé, zo van die lomperikken. Dan valt die naast ons daarmee vergeleken nog mee. Uw gebuur is eerder te vergelijken met die van mijn ouders.
En nu zou het huis langs de andere kant van mijn ouders verkocht worden, en nu heeft mijn ma al gehoord dat de zoon van die vuile gebuur daar dan zou willen gaan wonen, ons moeder krijgt al nachtmerries :lol:

Zelf voel ik me al beter wat vermoeidheid betreft weet niet echt hoe het komt maar het is beter en dat telt. Al ben ik ook wel aan vakantie toe, en dat is pas als didier verlof heeft...

Marina, je bent geweldig, de banaan dat lust ze zenne! Goeie tip! Gewoon dus geplette banaan, ze heeft vanavond 1/4 op! En lekker dat ze het vond, ze deed zelfs haar mondje open, en lachen! Er is dus licht op het einde vd tunnel :lol:

Ik heb vandaag een mail gekregen dat ik 2 tickets gewonnen heb voor het zandsculptuurfestival in blankenberge. Mijn ouders gaan volgende week een paar dagen naar zee en ze zijn er zeer blij mee.

Gast

Bericht door Gast » 19 jul 2005, 08:56

Trui,
Hij is verplicht zijn hof af te spannen om zijn honden op zijn grond te houden.
Probeer te informeren bij d egemeente /stad hoe de lijnen liggen,; vraag uitleg.
Stel hem schriftelijk (liefst aangetekend) op de hoogte van zijn gebreken en eventuele voorstellen die jullie hebben, zo heb je SCHRIFTELIJK bewijsmateriaal.

Doet hij niks ga ermee naar het vredegerecht, dat is gratis. Ben daar al vaak gegaan in het verleden omwille van problemen met huisbazen toen ik nog huurde. Hij krijgt dan een verzoek om naar het vredegerecht te gaan, zelfde dag als jullie waar de vrederechter tot een compromis probeert te komen.

Ga morgen naar Balegem, in de namiddag. Juiste uur weet ik nog niet (wanneer de kindjes wat rustig zijn :roll: ) Ik mail je nog, oké? Mij om het even. Ik moet er toch langs hé, en ben je er niet dan stop ik ze wel in je brievenbus? Je moet niet perse thuis blijven wanneer je plannen hebt.

Meer later,
Groetjes aan allemaal.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 19 jul 2005, 17:46

Trui, ik denk wel dat dat overgeven van de warmte kan zijn hoor. Want toen Amy zo overgaf dacht K&G en de KA ook dat het van de warmte kon zijn, daarmee moesten we nog even afwachten.

Ellentje, goed hé, dat ze de banaantjes wel lust. Misschien kan je nu geleidelijk aan iets bijvoegen. Bijvoorbeeld banaan met een heel klein beetje appel dat je het verschil bijna niet proeft en dan de hoeveelheid appel altijd wat vermeerderen? Ge zult zijn binnen een paar weken zal ze dat wel lusten allemaal en dan wordt het misschien nog een dik bolleke :wink:

Vanavond moeten we naar K&G voor haar eertste spuitje. Hopelijk valt het wat mee.Als ze koorts krijgen of wat lastig zijn, is dat dan direct of maar na een paar dagen?
Ben benieuwd hoeveel ze zal bijgekomen zijn. het is nu twee weken geleden dus ik schat zo een 300 à 400 gr (in het begin zou dat het dubbel geweest zijn, maar nu komt ze toch zo snel niet meer bij hoor) Dus dan zou dat ongeveer 4.800 of zo zijn, we zullen zien. Dan kunnen we de vergelijking met Eva maken hé, ik denk toch dat ze daar wat rond zal blijven.

Nog een pamper-vraagje. Ik denk ook vooral voor Ellentje. De pampers 3 tot 6kg worden wat te klein. Maar vanaf 4kg (ook andere merken dan pampers) die zijn nog te groot. Iemand een idee of er zijn die zo wat tussen de twee zitten?

Allé, ik ga verderdoen. Saluukes en ik breng wel verslag uit van het eerste spuitje.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 19 jul 2005, 18:36

Bonjourkes!

De eerste keer had Eva wat koorts en dat was 's avonds (spuit was 's morgens). Maar ze had dan wel al de hele dag geslapen. Hebben dan suppo gegeven en het was al na een uurtje over.
De tweede keer (2 spuitjes) zelfs geen koorts.
Gelukkig maar.

Wij zitten nog steeds met de baby-dry denk dat dat dan die zijn van 3-6kg? Momenteel hebben we nog geen problemen daarmee maar ik koop ze nu wel maar per pak, in het begin kocht ik die per megapak maar dat durf ik nu niet meer, dat zijn der 160 ofzo denk ik en da's wa veel.
Heb een pak liggen vd aldi maar die zijn nog te groot die zijn van 4-9kg. Maar ja, ik zal ze in de toekomst wel eens kunnen gebruiken.

Ik ga nu wel liever bij de KA dan bij K&G. Want bij K&G is het een gewone huisarts en dat hebben we hier ook hoor. En die eerste keer, vond dat die zo bruut handelde met haar.

Ben vanmiddag naar de winkel achter het station geweest en heb een tuinbank gekocht. We spreken daar al lang van en nu we dan toch niet op verlof gaan, kunnen we in onzen hof zitten hé :lol:
Het was een soldeke. Allé het was de laatste die daar stond en ik heb dan gevraagd of ze er niks af deden en heb 10% gekregen, en ikke happy!

Seg Trui hoe is dat eigenlijk met uw gras??

Heb vandaag ook nieuws gehad van mijnen :evil: baas ivm die brief. Hij heeft'm dus echt wel gekregen en doet nu poeslief tegen iedereen.
Zeer vreemd zenne.
Ben nu ook volop aan het solliciteren en hopelijk heb ik snel iets anders alhoewel dat dat den dag van vandaag zo snel niet meer gaat hé...

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 19 jul 2005, 21:30

Hallokes. Hier een fiere mama achter de PC. Heb van de dokter bij K&G het nieuws gekregen dat ik een hele flinke dochter heb die zowel qua groei als ontwikkeling heel goed mee is. Hoe ze van haar minder dan 2 kilookes zo opgeklommen is is heel goed. Ze heeft maar heel effekes haar keel opengezet voor haar spuitje.
Moet zeggen ik vond de dokter die daar was echt supergoed. Hij was heel vriendelijk en was de hele tijd tegen Amy aan het lachen en het babbelen. Ik had ook wel de indruk dat hij haar echt wel heel grondig onderzocht heeft. Bij naudts weent ze altijd als ze haar onderzoekt en nu niet.
Ah ja, ik heb mijn dochter weer onderschat ze, ze weegt 4.870 kg. Goed hé.
Allé, ik ga mij wat in mijne zetel zetten.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 19 jul 2005, 22:26

:shock: ze gaat eva voorbijsteken! Allé goed hé, dat ze zo goed bijkomt!
Hoe gaat het nu met haar flesjes, geef je al wat meer?
Ze werken daar wel met verschillende dokters, misschien heb ik toen een andere gehad. Die had bij het heup-onderzoek zowat haar beentjes ontwricht, krijsen dat ze dan deed! En bij Dr Naudts, niks, geen kik.
Misschien heeft Amy dr Naudts al wat teveel gezien hé :lol:

Ons meisje begint nu stilaan weer uit haar kleertjes te groeien :? begin dat nu wel jammer te vinden want nu gaat het zo snel dat er dingen zijn die ze maar 1x aangehad heeft...
Niet in de breedte, maar in de lengte vooral. Doe dan nu zoveel mogelijk de kleertjes aan uit 1 stuk, de tweestuks zal ze nog wat langer kunnen dragen.

Zal morgen weer eens in de dozen moeten kijken of er geen kleertjes bij zijn waar ze nu ondertussen wel al in kan. Da's toch nogal iets hé met die kleertjes! Een stapeltje met te klein en een stapeltje met te groot!

Ik heb van bij bellini ook de nieuwe wintercatalogus van filou en heb nu ontdekt dat er ook mooie kleren bestaan van filou. Blijkbaar heb ik nu net alle lelijke kleren gekregen uit de collectie :lol:

Het zal raar doen eens we een paar maanden verder zullen zijn, dat ik zelf kleren zal moeten kopen :lol: totnogtoe had ik een vrij onuitputtelijke voorraad kado gekregen maar eens na de 6mnd zal ik er zelf moeten kopen :wink:

Trui geeft Seppe nog over? Eva die geeft de laatste week ook weer een klein beetje terug maar ik denk dat dat komt omdat ze nu grotere flessen drinkt en haar maagske daar nog moet aan wennen. Misschien is dat bij seppe ook zo, dat hij nu stilaan meer drinkt?

Mei mama wanneer ga je weten of je gewonnen hebt met de foto van amy?

Heeft iedereen zijn Q bavet en filou beertje nu al gekregen?

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 20 jul 2005, 10:33

goedemorgen;

Ellentje ik ben blij dat ik heb kunnen helpen met de banaan en dat eva dat wel lust.

Trui ik denk dat het door de warmte kan komen.

Onze Rune heeft nu al en paar dagen temp verhoging en is zeer aanhankelijkdenk dat hij ziek zal worden.

maandag zijn we de zaal gaan bespreken voor de doop voor de zevende aug nu nog traiteur en zijn kleertjes heb ik ook nog niet, zal er eens werk moeten van maken. We zijn met 21 volw en 15 kinderen. En mijn huisje is daarvoor te klein dus moeten we naar een zaal gaan.

André wil een ander huis kopen met een tuin, gisteren zijn we naar een gaan kijken zeer mooi mijn gedacht maar te duur voor ons. :roll:
En een grote tuin dat het was onze Robbe voelde er hem al thuis.

Ga wat strijken.

Marina en kids

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 20 jul 2005, 13:37

Dag Marina, in welke regio zoek je dan een huis? Als je zo eens rondkijkt staan er wel veel woningen te koop, vraag me af waar al die mensen naartoe gaan. Die gaan allemaal in elkaars huis gaan wonen zeker :lol:
En misschien in de straat van mei mama hé, waar der regelmatig huizen vrij komen.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 20 jul 2005, 16:12

Heykes,

ik heb Noa en Ugo life in het echt gezien!! Luna is hier de cadeaubon komen afgeven die ik van haar overgekocht had en ondertussen hebben we elkaar eens gezien en een babbeltje gedaan. Plezant :D Het was precies of wij elkaar al langer kenden (allé dat gevoel had ik toch...). Zo nen grote dat Ugo is, amai hij is al zo groot als Seppe. En hij lijkt zeer goed op zijn zusje!
Gingen wij ook eens niet met de bende afspreken?? Of zien jullie dat niet (meer) zitten??
Seppe is net in slaap gevallen. Hij is vandaag wel al drie keer in slaap gevallen en telkens na tien minuten wakker. Hopelijk slaapt hij nu wat langer. Maar er is hier nogal wat lawaai ook... :? Ons buren die hun huis (en het onze erbij :evil: ) aan het verbouwen zijn en Robby is boven op de kamer gyproc aan het plakken...
Seppe geeft nu elke dag een beetje over. Ik dacht dat het van de warmte was maar blijkbaar toch niet. Het is niet veel maar toch he...
Ah en ons gras staat al op een mooie lengte hoor!! Die regen heeft er wel deugd aan gedaan!! Maar er zijn toch nog kale plekken hoor! En veel onkruid!!
Amai mei mama Amy doet da goed!! Je ziet ze zal iedereen hier nog inhalen :D
Wij moeten ook nog eens zien hoe we het gaan doen voor den doop. We moeten zelfs nog met de paster een datum gaan afspreken. Ik weet wel niet waar die woont. Bij wie gaan jullie?? Een echt groot feest gaan we niet geven, gewoon voor de dichte familie denk ik.
Nu heb ik Ellentje en Luna al gezien en Marina ken ik van zien (zij mij wel niet :) ja ik ken u van in de frituur he...)Nu de rest nog...
Lang geleden dat we van Isake nog iets gehoor hebben, hoe zou het zijn met haar en Laura??
Seppe heeft deze nacht tot 4u30 geslapen :D :D Hopelijk doet hij zo voort...
Alle, tot de volgende he veel groetekes aan iedereen...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 20 jul 2005, 20:48

Afspreken is ok maar de vraag is waar? Met al die klein prutskes bijeen niet zo evident. Van mijn part mogen jullie allemaal bij mij komen, heb een tuin dan kunnen de grotere kindjes ook mee.
Als iemand een ander voorstel heeft?

Trui, onkruid in het gazon dat vind ik niet zo erg als het maar groen is :lol:
Tussen de planten daarentegen hààt ik onkruid... Zal er me trouwens eens moeten inschieten één dezer.

Ons Eva heeft iets nieuws ontdekt: haar duim. Om op te zuigen :?
Niet zo goed natuurlijk maar ik hoop dat het een fase is en momenteel heeft het wel enkele praktische kantjes: is altijd bij de hand, valt niet op de grond en moet je 's nachts ook niet gaan geven :lol:

Denk dat mannekes altijd groter zijn dan meiskes, Seppe is toch ook ne fermen hé.

Ben een beetje bang voor morgen. Ons buren zijn met verlof maar zoonlief is thuis en is 't één en 't ander van plan voor morgen. Ze hebben hier al een BBQ komen afzetten, een tap :shock: en 2 vaten bier.
En gisteren waren ze hier vanalles aan het ineen steken, en aan het overleggen, 't kwam er op neer dat er ook "activiteiten" gaan zijn :?
Man man man... Dat zijn ouders dat moesten weten...
De vorige jaren heb ik er niks over gezegd maar het wordt precies almaar erger, en nu zal ik er bij gelegenheid toch wel eens iets over zeggen. Wordt vervolgd!

Mei mama hoe groot is Amy nu?

Gast

Bericht door Gast » 21 jul 2005, 09:38

He allemaal,

Trui,
't was idd leuk om jullie te ontmoeten. Voor herhaling vatbaar hé? Jammer dat ik nu niet zo lang ben kunnen blijven. Heb dan nog "geplakt" tot 20.30! :roll: Raakte er niet weg. Noa was doodmoe, is thuisgekomen in bed en tot vanmorgend geslapen.
Seppe is zo'n lief manneke, zo lachen. Heb zijn stem alleen van gekir gehoord, Ugo daarentegen :?

Meer later, straks klaar maken om even naar de Gentse Feesten te gaan.

Groetjes allemaal, tot gauw

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 21 jul 2005, 17:12

dag dames;

Het zou leuk zijn om allemaal eens samen te komen.

Het is de tweede nacht deze week dat Rune heeft doorgeslapen :P van 20u tot 6u. Ik blij natuurlijk.
Hij begint nu ook eindelijk te eten om zijn 4uren.

Robbe n Phaedra maken nu al de hele dag ruzie om onbenulligheden.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 21 jul 2005, 19:23

Ik heb de hele namiddag in den hof gewerkt!! Er staan zelfs blaren op mijn handen :? Maar ik vond het zalig om eens de hele namiddag bezig te zijn. Ge moogt da niet verkeerd begrijpen he, ik ben graag met Seppe bezig maar af en toe eens wat anders doen dat doet deugd :D En het is nog een nuttige werkske geweest...onkruid trekken.
Er is hier precies vandaag niet veel bijgeschreven...
Seppe heeft deze nacht van 22u tot 5u30 geslapen :D :D Doe zo voort zou ik zeggen!!
Oesje, hij is terug wakker...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 21 jul 2005, 20:52

Hiernaast is dus de plaatselijke versie vd gentse feesten aan de gang :?
Ben benieuwd hoe dat gaat evolueren, want met die 2 vaten bier zullen ze der nie nuchterder op worden.

Omdat we het vooraf wisten zijn we vanavond uit eten gegaan, om er eens tussenuit te zijn. En het was eens plezant!

Ons Eva slaapt ook nog altijd braaf door maar ze eet wel haar laatste flesje om 23u dus als didier moet werken hebben we daarom niet meer nachtrust. Gelukkig is hij nu met verlengd weekend thuis en kunnen we nu allemaal slapen tot 10u.

En niet te vergeten natuurlijk: ze heeft vandaag een half potje groentepap op!!!!!!! Ze had maar 100 gedronken van haar fles en ze wou echt de fles niet meer, dus heb ik gauw een potje wortelen/aardappelen opengedaan en gewarmd en dat heeft ze voor de helft binnengespeeld zonder smoelen te trekken.
Denk dus dat het vast staat dat ik eerst groentepap ga geven ipv fruitpap.
En ikke fier natuurlijk, was zelfs bijna aan het wenen :roll:

Trui ik ken dat gevoel hoor, heb al tegen mijn ma gezegd dat ze eens moet komen om op eva te passen zodat didier en ik eens deftig in de tuin kunnen werken.

Allé, we moeten dan eens afspreken, welke dag past voor iedereen?

Gast

Bericht door Gast » 21 jul 2005, 23:19

Op stap gegaan vandaag, een ramp :(
Te moe om erover te schrijven. En schoonma ... Hmmm een wenende Ugo, een heel vermoeide Noa en een te klein huis om stil te zitten. Wat wil je he. Pffff ik kan niet veel goed doen! :roll:

Zal volgende weel niet veel van me laten horen, hebben een hongaarse vriendin op bezoek die engelbewaarder van Ugo is.

Iedereen slaapwel, Ellentje hopelijk jij ook ginds !!!

Samenkomen, ergens in Augustus? Mag ook hier altijd maar zal voor de meeste wat langer rijden zijn. Mij om het even.

Ga slapen :wink:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 22 jul 2005, 09:12

Hallokes, ik ben hier al een tijdje niet meer geraakt. Dus ik zal eerst op alles antwoorden hé.
De flesjes. Ik geef nog altijd hetzelfde. Ik had effekes wat meer geprobeerd maar ze heeft het maar 1 keer opgedronken. Dus nu terug 150. Ze verdikt goed dus, zal ze wel voldoende hebben hé.

Hihi Ellentje, groeit Eva nu nog altijd alleen in de lengte? Het zal nog een echt fotomodel worden. Tegen dat ze een jaar of 14 is mag je mee optrekken naar milaan :lol:
Ja die kleertjes. Een doos met te klein, een kastje met in gebruik en een kast met te groot. En dan af en toe sorteren. Ik heb hier nog altijd kleertjes die ik gekocht heb voor ze geboren was en die nu nog te groot zijn. Nu draagt ze al een paar weken een 56.
Ik ben naar die winkel van op de buke geweest maar dan in Geraardsbergen. Daar ligt alles wel veel ordelijker hoor. Ik heb een pyjama gekocht dezelfde met die muis op maar een maat groter en dan een dikke voor van de winter. En een body voor van de winter en kousjes. Die hadden ze in zottegem niet meer. Dat waren zo precies van die enkelkousjes voor in sportschoenen en die pastten haar echt perfect. Ik had wat voor. Ik kom in de auto en ik zie dat er paar kousjes in de maxi-cosi lag die ik niet gezien en dus niet betaald heb :oops: En nu hadden ze op die jeans-kleedjes dezelfde hoedjes. In jeans en met fleece vanbinnen. Heb ik ook gekocht voor deze winter. En dat alles voor de prijs van 12 euro.
Ik ga ook eens zien voor de catalogus van filou. Zien waar ik nu weer mijn geld ga aan opdoen. Ik heb mijn knuffel nog niet gekregen van filou, de bavet van q wel.

eerst posten...

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 22 jul 2005, 09:24

Ik zie dat ook wel goed zitten hoor voor eens af te spreken. Anders moeten we het om beurt bij ons thuis doen hé. Allé, als iedereen dat ziet zitten. Bij mij is het alleszinds ok. Het enige wat voor mij momenteel niet past is van 8 tot 12 augustus. Want dan zijn we naar de Moezel :D

De nachten zijn hier weer verslechterd. Ze heeft twee keer geslapen tot 8 uur en dat was het. Nu weer altijd wakker rond 6 uur. Maar ik krijg ze wel maar in slaap na 12.00 uur. Dus dat is maar 6 uur dat kan je niet echt doorslapen noemen. Vannacht was het 3.00 uur zelfs. Pffffff. het zal ooit wel eens lukken zeker.
Amy heeft een beetje koorts gehad van haar spuitjes. Maar nu heeft ze sinds gisterenavond diarree. Gisteren zat ze op mijn schoot te drinken en ze was protten aan het laten. Even later een natte plek op mijn broek. Het ging zonder overdrijven tot in haar nek. Het is dus de tweede keer deze week dat ik een lek heb met de echte pampers. Nu heb ik haar vannacht een uit de aangedaan en ze had weer diarree gehad en alles was nog proper. Voor mij geen echte pampers meer ze. Het was niet de eerste keer dat ze daarmee een lek had. Misschien als je die active fit pakt dat dat beter is met die rekker maar die zijn nog een stuk duurder. Die van hebben ook een rekker en kosten maar half zoveel.

Amy is nu 57.5 cm. Ik zal straks haar gegevens eens aanpassen ze. Heb nog geen tijd gehad.

Marina, moest Rune daarvoor nog meer eten misschien? Amy staat ook min of meer op schema. Maar nu vandaag doordat ze om 3.00 uur en dan om 08.00 uur gedronken heeft is het weer dooreen. normaal gezien is het 06.00 uur en dan 10.30.

Voila een hele uitleg maar ik ben toch rond geraakt hé. Tot later

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 22 jul 2005, 09:48

Hallo! We hebben redelijk goed geslapen, al hebben we er wel zelf moeten voor zorgen. Rond 22u zijn we gaan zeggen dat het stilaan een beetje minder mocht. We wonen dan wel in een open bebouwing maar ons huis staat op 8 meter van het hunne en uiteindelijk hoor je dat bij ons even hard als bij hun zelf. Met de zoon des huizes viel te praten, die excuseerde hem direct en zei dat ze alle ramen en deuren gingen toe doen en als het dan nog was dat we mochten weer komen.
Maar een zatterik begon te discuteren, dat het niet is omdat wij hier wonen dat zij toch ne keer niks mogen vieren en blabla.
Maar heb me omgedraaid en weggegaan. Had al op voorhand gezegd tegen didier: ons ding zeggen en omdraaien niet discuteren :wink:

Jammer genoeg zijn wij weer de enige buren, de anderen zijn zo goed als weg uit de helft vd straat. Dus zijn wij weer de spelbrekers maar het was écht neig zenne!

Ja denk dat ons meisje nu nog altijd vooral in de lengte bijkomt. Raar hé, ze is zo slank in cijfers maar niemand heeft al gezegd "zo een mager kind" op foto's eerder dat ze een dikske is :shock:
Ze mag wel groeien maar nu ook niet teveel hé, ge kent dat gezegde van lang smal en onnozel.

Ben wel blij dat we gisteravond eens gaan eten zijn. Niks culinairs, maar naar de colmar in gent. Maar het was wel fijn zo met ons tweetjes, moeten dat zeker nog doen.

Allé ik ga me douchen!

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 22 jul 2005, 11:19

he,

Mei mama, ja Rune moest steeds tussen zijn voedingen door nog een flesje van 100cc hebben en als we meer in de fles deden om de 4u dan dronk hij die niet uit.

Voor mij ishet ok goed om bij ieder op beurt af te spreken lijkt me zelfs leuk. mij maakt het niet uit wanneer en war we afspreken bij mij thuis mag ook.

We zoeken een woning in zottegem of zwalm omdat mijn pa daar woont.

Wij gaan het weekend van 13/14 aug op weekend met ze'n twee een actie van flair we gaan naar Namen.
Augustus is een drukke maand ivm weggaan voor ons.
15aug naar walibi met de voetbal van velzeke.
26 aug verjaardagsfeest van een paar kennissen diehet samen vieren het is een jamaica party.
Het is lang geleden dat we zo een drukke agenda hadden.

Groetjes;

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 22 jul 2005, 12:52

mei mama waar is die winkel in geraardsbergen ergens? Wist niet dat er daar ook enen was. Ben naar die in zottegem geweest vanmorgen en heb sokjes voor 16cent het paar :shock: en nog 2 pyjama's maat 68 voor "later" :lol:
Wou eigenlijk naar de winkel rechtover de kliniek maar die was vast. Die is toch ook veel toe zenne.

Marina je zal wel eens op iets "vallen". Wij hebben maanden rondgekeken en uiteindelijk ging het dan ineens heel snel.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 23 jul 2005, 14:45

Ellentje, die winkel is in geraarsbergen gewoon in de winkelstraat (weet niet hoe die daar noemt) vlak voor de brug waar ook die speelgoedwinkel en die andere goedkope klerenwinkel is. Hopelijk weet je waar ik bedoel anders zoek ik de straatnaam wel eens op.
Het is hier rustig hé.

Mijn ventje moet nu vanaf vandaag 7 dagen aan een stuk werken en dan is hij in verlof. Joepie. Kunnen we lekker uitstapjes doen en dan binnen twee weken osn uitstapje naar de Moezel.
Maar ja, nu zit ik hier wel eerst nog zeven dagen op mijn eentje.

Allé, ons mieke weent, ik ga eens zien. Ze verveelt haar denk ik weer.

Marita
Pas blauw

Bericht door Marita » 23 jul 2005, 20:29

test (voor Ellentje)

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 23 jul 2005, 21:40

:lol:

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 23 jul 2005, 23:00

Ik ga niet te veel vertellen, k'ben moe en wil gaan slapen...!!
Morgen komt mijn vader terug van zijn reis en gaat mijn moeder hem vertellen dat ze wil gaan scheiden :( :cry: Ik zie er al tegenop :cry:
Ik vraag me af hoe dat gaat aflopen...?? En mijn moeder zal verhuizen :cry: Ze woonde nu zo dicht bij ons, en we hadden al afgesproken dat zij af en toe Seppe zou gaan halen bij de onthaalmoeder, gaat ook niet meer door :cry: Dat is nu niet het ergste maar ja da zijn allemaal dingen die minder zijn he. En wat voor Seppe zijn doop, verjaardag... :cry: We komen er ook door zeker? Als het niet gaat gaat het niet he!!
Ok, ik stop met zagen, het moest me weer even van mijn hart...
Voor de rest alles ok met iedereen??
Slaapwel en liefs
Xxx
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 24 jul 2005, 09:40

Hellow!

Maar Truike toch, misschien verloopt alles nog beter dan ge denkt? Er zijn toch ook mensen die in alle verstand kunnen uiteen gaan? Zou het niet helpen moest jij hen eens samen nemen en zeggen wat op je lever ligt? Dat je hoopt dat hun persoonlijke problemen de doop en zo niet zullen verstoren?
Nu zijn ze samen en komen ze niet overeen, misschien gaat het beter als ze uiteen zijn?
Zo had ik ook elke dag ambras met mijn moeder als ik thuis woonde maar sinds ik er weg ben bellen we elke dag. 't Is nu niet te vergelijken maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel?

Ik ben nog maar net op en ben nog altijd moe. Eva slaapt dan wel goed door maar op andere uren dan wij gewoon zijn.
Volgende week ga ik eens naar de creche voor de laatste afspraken, want weet niet of ze haar eerste fles hier moet krijgen of dat het ook goed is als we ze nuchter afzetten. Want nu slaapt ze telkens tot 10u, als we gaan werken zal ik ze uit haar bed moeten halen.

Allé, ik ga me douchen en bij de bakker!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 24 jul 2005, 11:03

Goh Trui, ik vind het echt heel erg jammer voor jou. Ja hopelijk zijn ze zo verstandig om voor jou en voor Seppe hun ruzies even aan de kant te zetten hé bij speciale gelegenheden. Ik wens je heel veel sterkte want zelfs al is er geen ruzie, het moet toch niet gemakkelijk zijn. Zels al ben je geen kind meer het blijven toch je ouders hé.

Ja hier zijn de nachten tegenwoordig een ramp. Juffrouwtje zou nu graag ook terug een flesje willen om 2 uur 's nachts. Heb er twee keer aan toegegeven omdat wat extra vocht nooit kwaad kan met haar diarree maar vannacht heb ik het toch kunnen oplossen met haar tutje.
Maar mijn ventje zal het toch zitten hebben hoor, volgende week is hij in verlof en dan kan hij opstaan voor het tutje en voor haar fles om 6.00 uur. Dan kan hij niet meer als excuus gebruiken dat hij moet werken en ik thuis ben. :x Hoe is dat eigenlijk bij jullie? Staan jullie mannen ook wel eens op 's nachts? De mijne heeft nog maar 2 keer haar fles gegeven 's nachts maar wel nadat ik ze beneden gaan klaarmaken ben. En 1 keer was omdat ik die nacht al eens opgestaan was om over te geven en ik ziek was.
Ja , ik begin het nu wel lastig te krijgen met die gebroken nachten. Zo eens 1 nachtje doorslapen moet echt zalig zijn.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 24 jul 2005, 11:13

Voor de geïnteresseerden. De nieuwe folder van de winkel op de Buke: babybroekjes, 2 soorten baby-t-shirts en winnie de pooh sokjes. Vanaf morgen.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 24 jul 2005, 13:11

Mei mama, gebruik je de microgolf of een flesverwarmer? Wij een flesverwarmer en maken Eva haar flesjes altijd boven, dat is veel makkelijker. Al is het nu al enkele weken dat ze 's nachts niet meer eet. 's Morgens hangt het er vanaf wie eerst klaar is wie de flesjes geeft. En 's nachts staat mijn schatteke meestal op, da's enkel voor haar tut dat ze dan kneut.
En als hij thuis is dan geeft hij vaak ook overdag het flesje omdat ik dan eens kan strijken of iets anders doen.

Allé 't is te hopen dat ze binnenkort eens wil doorslapen hé, dat kan van de ene dag op de andere zijn hoor. Maar dat komt wel allemaal in orde. Had je geen verschil gemerkt met het indikken vd laatste fles, slaapt ze dan niet langer?
De eerste nachten dat ze doorslapen is wel raar zenne, je staat dan al op dat ritme van slapen opstaan slapen. De eerste nachten heb ik geen oog dichtgedaan, vond dat zo raar dat ze geen fles meer moest hebben. Maar dat went rap zenne :lol:

Bij de apotheek hier hebben ze een ventje dat 2mnd ouder is, Basil :roll: en ze zei vandeweek "het lijkt wel alsof ik niks anders doe als er eten in steken " :lol: :lol:

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 24 jul 2005, 15:22

he,

Trui ; het is niet leuk voor jou dat je ouders gaan scheiden . Je kan natuurlijk niet anders dan je mening geven en je beide ouders blijven steunen maar je mag jezelf ook niet voorbij lopen voor hun.
Wil je je hart luchten we zijn er hoor.

Ellentje ik gebruik niets van nivea alleen van zwitsal ik was me er zelfs mee al vanaf ons phaedra is geboren.
Anders zou je puntjes krijgen maar zal hier eens rond vragen of ze voor mij er willen sparen.

Onze Rune heeft tot 8u deze morgen geslapen zalig.
Ik sta altijd in de week op als hij wakker wordt mar de zaterdag op de zondag is het zijn nacht omdat het weekend is en hij niet moet werken.

Bedankt voor de tip over de" winkel aan de buke.

Ik zou graag terug naar school willen gaan en ga er morgen eens voor informeren in de werkwinkel of zij me kunnen helpen aangezien mijn man niet meer wil dat ik zo laat werk ga ik dat proberen.
En eens navragen hoeveel ik nog krijg dan via een uitkering dat we toch niet financieel in de problemen komen anders is het ander werk zoeken.

Ga jullie laten.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”