Ha Trui welcome back! Voor die afsluiting kan je misschien eens naar het stadhuis bellen, dienst stedebouw. Toen wij onze haag gezet hadden en miss trezebees van hiernaast ambras zocht heb ik toen ook naar de gemeente gebeld en die hebben me goed kunnen helpen. Die kennen alle regels en zo.
Denk wel niet dat ge uw gebuur kunt verplichten om een deel te betalen, denk eerder dat ze zullen zeggen dat als uw buur geen afsluiting wil dat ge dan een afsluiting langs uw kant op reglementaire afstand vd perceelsgrens kunt zetten, die dan integraal UW afsluiting is maar au fond doet ge daar uwe gebuur een plezier mee want dan wordt die zijn hof eigenlijk breder. En het zou ook een belachelijk zicht zijn.
Wij hebben dat, daar waar dat stuk houten platen weggewaaid was, daar staat dan een meter of 8 groene draad langs onze kant en dan nadien weer die platen op de grens.
Bovendien denk ik dat hij eerder verplicht is om zijn eigendom af te bakenen omwille van zijn honden.
Het veiligste is nog altijd van die groene draad, maar dat is wel duur. Van die houten panelen, dat is niet altijd even stevig; onze gebuur die zet daar vanalles tegen en dan hangen die langs onze kant zo over
Als ge van diene groenen draad zet kunt ge der zo rieten matten tegenhangen om het zicht te bedekken en dan klimop er tegen laten groeien.
Ge zout ze toch soms eens

hé, zo van die lomperikken. Dan valt die naast ons daarmee vergeleken nog mee. Uw gebuur is eerder te vergelijken met die van mijn ouders.
En nu zou het huis langs de andere kant van mijn ouders verkocht worden, en nu heeft mijn ma al gehoord dat de zoon van die vuile gebuur daar dan zou willen gaan wonen, ons moeder krijgt al nachtmerries
Zelf voel ik me al beter wat vermoeidheid betreft weet niet echt hoe het komt maar het is beter en dat telt. Al ben ik ook wel aan vakantie toe, en dat is pas als didier verlof heeft...
Marina, je bent geweldig, de banaan dat lust ze zenne! Goeie tip! Gewoon dus geplette banaan, ze heeft vanavond 1/4 op! En lekker dat ze het vond, ze deed zelfs haar mondje open, en lachen! Er is dus licht op het einde vd tunnel
Ik heb vandaag een mail gekregen dat ik 2 tickets gewonnen heb voor het zandsculptuurfestival in blankenberge. Mijn ouders gaan volgende week een paar dagen naar zee en ze zijn er zeer blij mee.