Hey hier zijn we weer eens ...
Gisteren dus naar d egyn, en ook nikske op video !!!!! Was ontgoocheld maar eigenlijk moest ik het meeste bekomen van het geslacht ...
hebben reeds een dochtertje en zou zo graag nog een 2de gehad hebben, is vooral praktisch, zou dezelfde kledij kunnen dragen, geen probleem qua kamer de eerste jaren, ... heb zelf een jongere broer die eigenlijk zo'n plantrekker is en waar we niet veel aan hebben of op moeten rekenen, misschien dat dat laatste zo doorslaggevend was dat ik dus liefst nog een dochtertje had.
Ons dochtertje zegt al zo lang dat z eeen zusje krijgt en noemt dat Cloé ... dus gisteren dacht ik, ik moet het weten. Zij ze "wel héél duidelijk een jongetje"
Moet ik nu daarvan bekomen zeg, oké ik weet als de baby gezond is ben ik zeer blij, maar toch zit dat in mijn hoofd en blijf ik het niet geloven, stom hé, ik zal wel moeten.
Dan is er nog de naam waar we helemaal niet mee eens zijn indien het een zoontje is, ook dat dus erbij.
Weet je, plots dacht ik dan zo, ik moet genieten van ons kleine meisje want zij zal dus de enige zijn. Stel me zo onrustige jongetjes voor, moet de positieve beelden over het andere geslacht dus gaan inzien.
Goed te horen dat het met jullie goed gaat.
Ik ben 28 weken en de baby zit alweer goed met het hoofdje, zoals verleden keer. Heb via de gyn gratis pakket besteld om navelstrengbloed te doneren (komt dan in ziekenhuis aan, moet ikzelf bijhouden & meebrengen bij de bevalling).
Ga stoppen, proberen te genieten & wat werken (indien ik mij kan concentreren)
Groetjes, tot gauw, hopelijk ben ik gauw over de shock.
Daaaag