Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 07 sep 2005, 14:27

Ellentje schreef:We zijn gaan eten bij villa romana in zottegem, is daar al iemand van jullie geweest? Was wel raar we waren daar alleen 8) dus het ging dan ook wel rap :lol:
Wel jammer dat er zoveel trappen zijn, en zo steil, voor oude mensen is het daar niet!
Is dat da nieuw spel daar op de baan naar Herzele?
Wij zouden daar graag binnen twee weken gaan met vrienden.
Eerst en vooral omdat we daar nog nooit geweest zijn, maar ook omdat die vrienden van ons de vorige eigenaars van dat huis kenden, en naar 't schijnt is daar een zwembad binnen en al. En dat zouden we nu toch wel eens willen zien, curieus gelijk dat we zijn :wink: .

Was 't lekker Ellentje?

Groetjes.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 14:35

Dat is die "dikke villa" ja die zo op een hoogte staat. Goede raad: zie dat ge nuchter buitenkomt of ge zou wel eens rap beneden kunnen zijn, vind dat wel heel gevaarlijk.

Ik heb dat huis nog geweten als dat te koop stond, dat was maar 12 miljoen en daar was toen wel een zwembad ja, weet niet of dat er nu nog is :lol: maar het is daar wel heel chique binnen.
Ze hebben ook een website en der staat op wat ge daar kunt eten.
Ik had kabeljauw, zéér lekker!!!!! En mijn ventje een brochette. We hebben eerst een hapje vh huis gekregen (zalmtartaar) en de garniering was véél rauwkost.
Vind dat wel een beetje raar dat je in zo een chique imgeving ook gewoon een pannekoekske kunt gaan eten :shock:

Wat mijn werk betreft: ik zie er zwaar tegenop om terug te gaan omdat ik me gewoon niet veilig voel. Maar blijkbaar kan dat allemaal hier in schoon belgenland.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 07 sep 2005, 15:25

Allé Ellentje, da vind ik nu wreed zulle!! Voor hetzelfde geld als het hem niet aanstaat schiet hij iemand ne kogel door de kop... En de vakbond, ja, daar verwacht ge dan een goed antwoord van en krijgt ge weer zoiets...inderdaad hier ons belgenlandje he.. Voor vele dingen zeer goed en voor andere ZEER ridicuul!!
We zijn net terug van ons uitstapje naar Gent..het was een kort bezoekje... Maar wel plezant!! Seppe was nogal in zijne kneut...ik heb hem wel zijne fruitpap gegeven (zo'n Compotine...met aardbei en lekker dat hij da vond!!). En moe dat hij was en niet willen slapen he :? toen we op de terugweg naar onzen auto waren viel meneerke toch niet in slaap zeker :roll: We zijn dan toch maar op het gemak naar huis gereden..
We hebben weer schoon dingskes mee voor Seppe.. Luna met die bon die ik van u had...drie truitjes met lange mouwen. Er stond een stickertje op 3 halen, twee betalen...ikke die dus mee...staat ze aan de kassa te zagen..sorry mevrouw, die actie is over :roll: Dan moeten ze ze er maar van halen he!! Ik heb de korting toch gekregen... Dan nog een mutske...de max!! Een wintersalopette in velours van Winnie de Poeh...zeer schoon :lol: En een vloeren hemdje...
Oei, er is er eentje wakker...het heeft lang geduurt...tot later
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 15:36

dat is wettelijk verplicht hoor Trui, als ze dat daarop hangen dan moeten ze dat geven.

En van mijn werk, de vakbond die heeft enkel een raadgevende functie natuurlijk, zij kunnen de wetten ook niet veranderen. Maar het beste van al is, als ge dus uw ontslag geeft dan moet ge aan den rva gaan vragen om stempelgeld en zij zeggen dan ja of nee (met wachttijd). En blijkt dat het in oudenaarde nog bespreekbaar zou zijn maar ik moet dat in aalst vragen en daar zijn ze veel strenger :evil:
Bovendien ben ik nu nog op iets anders "gestoten": als hij mij nu binnen de 3 mnd na mijn ouderschapsverlof buitensmijt (dus voor 30 november) dan moet hij me een schadevergoeding betalen van 6mnd, plus mijn opzegtermijn. Dat wist ik al.
MAAR blijkt nu dat ik een dubbele opzegtermijn heb, dus van 6mnd, omdat ik de inkomensgrens overschrijd die (afhankelijk van uw brutojaarwedde) de opzegtermijn bepaalt.
Dus als hij me voor de 30e november buitensmijt moet hij me een jaar uitbetalen :shock: :shock:
En dat is dan weer iets anders, dan als ik denk aan al dat geld zou ik misschien nog 2mnd kunnen volhouden....
Dilemma dilemma :lol:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 07 sep 2005, 15:47

Dan moet je hem eerst zover krijgen dat hij je wil buitensmijten he Ellentje... :lol:
We zitten hier weer tegen elkaar te tetteren...en ik heb nog al dat werk...Seppe ligt te kneuten en ik zit hier achter mijne pc :oops: :oops:
Afbeelding


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 17:28

ben bij elske geweest, ze is nog altijd rond en gezond :lol: ben bijna jaloers op dat buikje! Maar ben eigenlijk nog zo blij met mijn kleine meid.
Het verslag: bloeddruk staat "redelijk" maar niet alarmerend, ze moet de 20e terug naar de gyne en gaat niet meer werken omdat ze zo smerig gedaan hebben. En ge hebt allemaal de groetjes, en als we weer samenkomen dan komt ze ook.

Over samenkomen gesproken, Vanessa, Isake , Marina gaat dat lukken nu de kindjes naar school gaan? En Luna met je studies?

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 20:10

Zouden we niet eens werk maken van een datum? Want ne keer ik moet gaan werken kan ik alleen nog in het weekend en dat is voor iemand anders misschien wat moeilijker.

Zeg dat is nu misschien stom hé, maar ik weet eigenlijk nog altijd niet hoe je dat moet doen. Als je iemand wil antwoorden dat je zo eerst in een kadertje zet wat die ander gezegd heeft. Ja, ik weet nog niet alles wat computer betreft.

Goh, ik ben blij dat het redelijk goed is met Elske, maak er mij wel een beetje zorgen over.Maar ja, ik ben niet de ongewezen persoon om daar nuchter over te denken. Ben ook wel eens benieuwd om Elske te zien. Weet ze al wanneer ze internet zal hebben?

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 21:02

ze moet nog bellen voor een afspraak maar denk niet dat dat zo snel zal in orde zijn, want wij hebben toch ook enkele weken moeten wachten op een aansluiting.

Ik had al eens vermeld dat ik op een ander forum iemand tegengekomen was die zwanger is, en wat in de problemen zit met haar partner, en dat ik dacht dat ik die kende. Ik heb het dan maar gevraagd en ze heeft bevestigd, zij is het en ik heb haar nu "uitgenodigd" om naar hier te komen omdat dit forum toch meer privé is en meer vriendelijker :roll: maar heb haar nu nog niet gezien hier...

Wat ik nog vergeten was: wie een hond of kat heeft: stuur een mailtje naar royal canin en dan sturen ze je een pakketje op met allemaal staaltjes en een bon van 3euro. 8)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 21:05

Voor af te spreken: Marina werkt dinsdag, woensdag en vrijdag dus dan best een maandag of een donderdag?
Mei mama wanneer begin jij terug te werken?

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 07 sep 2005, 21:22

Ellentje schreef:Voor af te spreken: Marina werkt dinsdag, woensdag en vrijdag dus dan best een maandag of een donderdag?
Mei mama wanneer begin jij terug te werken?
Hey,

Voor mij geen probleem om nog es af te spreken hoor, maar dan moet ik wel zien dat ik om half vijf zeker thuis ben voor de schoolbus hé.
Hebben jullie al een datum of plaats afgesproken?
Een zaterdag gaat voor mij ook, maar dan zouden jullie hier moeten komen, want dan heb ik geen vervoer.

Spreken jullie dan maar es af, en ik hoor het wel hé.

Groetjes,

Vanessa.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 21:36

Ik begin terug te werken de 26 ste, dus het zou al binnen nu en twee weken of zo moeten zijn.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 07 sep 2005, 21:52

en dan een andere vraag: in de voor of in de namiddag? Ik bedoel, hoe zit dat bij jullie met papkes? Wanneer geven jullie die?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 09:04

Zo, mijn 400ste berichtje...krijg ik nu ook een diploma :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 09:13

Gisteren hebben we hier wat voorgehad...amai.... We hadden bij het shoppen zo'n mixer gekocht met allemaal kleine potjes...ze maken er reclame van...je kan er vanalles mee doen...allé soit...we hadden zo ééntje gekocht en wouden er fruitpap voor Seppe mee maken. Een collega van Robby had gezegd dat dit fantastich goed ging...zo gezegd zo gedaan...En inderdaad de fruitpap vertoonde geen brokjes... Ik die dus aan Seppe gegeven en hij had bijna alles opgegeten :shock: Even later begint hij toch niet te kneuten, te wenen, te draaien, te keren...en ineens nen hele kluts d'eruit...het spoot eruit :shock: Ik dus naar zijn verzorginstafel en daar heeft hij nog ne keer overgegeven...alles lag eruit!! Het was precies zo van in de films...getruceerd...zo spoot het eruit!! Da had ik nog nooit gezien :shock: Ik hem dus direct in bad gestoken en content dat hij was :) Hij zal gelukkig geweest zijn dat het van zijn maag was...
Nu vraag ik me af...was het te laat??? Het was rond 16u30... Of verteerde hij het niet goed?? Ik had voor de eerste keer nectarine erin gedaan...wel met de schel... nu zit ik te denken of ik die er niet af moest doen :oops: :oops: Slecht he van mij.... :evil:

Voor af te spreken is het voor mij hetzelfde...
Zijn papje krijgt hij meestal net voor of na de middag en dan probeer ik hem nog een beetje te doen slapen...ge hoort het me goed zeggen...PROBEREN :roll: :?
Deze nacht was het ook weer in orde..hij lag erin rond 22u was wakker terug rond 24u, 3u30, 6u30 en om 7u30 was hij uitgeslapen :? niet meer terug in slaap te krijgen...
Ik vraag me af als ik binnenkort ga overschakelen op flesjes (ik kan bv niet combineren met mijn werk :cry: ) of hij dan wat beter zou slapen...?? Hij drinkt wel telkens kleine beetjes...misschien heeft hij daarom zo honger?? Maar de kans is natuurlijk groot dat hij van de flesjes ook maar een zeer klein beetje wil drinken...zijn max is 90cc :roll: Niets dus he?!
Hebben jullie tips?? Of hebben jullie ook geen idee??
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 09:31

Ja Trui ik denk dat je van nectarine de pel moet afdoen hoor. Dat verteert al moeilijk voor volwassenen en zeker voor babys. Daarvoor moet ge u niet slecht voelen hoor, je kan niet alles weten hé. Ik had zondag aan Amy pruimen gegeven en ze had er krampen van en Steven was kwaad op mij, ja daar kan ik niet aan doen hé. We doen toch maar wat ons het beste lijkt hé.

Tips om Seppe beter te laten slapen? Persoonlijk hou ik nogal vast aan rituelen. Eigen kamer, eigen bed, elke dag op hetzelfde uur slapen, al sinds ik zwanger ben laat ik zo een muziekbeer spelen en nu nog, zelfs al slaapt ze direct altijd laat ik het muziekje spelen. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het bij jou helpt.
Amy slaapt nog altijd, dus hier werkt het wel.

Een diploma is voor 500 berichtjes Trui, nog even oefenen.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 09:34

Ah ja, om af te spreken, ik heb het liefst in de namiddag. Om in de voormiddag af te spreken geraak ik niet klaar ze. Nu slaapt ze nog, tegen dat ze wakker is, gewassen is en gedronken heeft is het zeker 10.30 u. Dus voor 11.00 uur afspreken gaat al niet, dan is het al bijna middag. Ik neem het fruitpapke wel mee op verplaatsing.

Ik heb gisteren haar eetstoel in elkaar gevezen (ik heb er blaren van op mijn handen) en kussen ingedaan. Ze kan er al in zitten maar ze zakt nog opzij. Maar op het papier staat dat het maar vanaf ongeveer 6 maand is.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 10:19

Dju, en ik dacht dat ik al zo mijn best gedaan had...om naar de 500 dan :lol: :lol: :lol: Ik was weer te snel he :roll:
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 10:29

Ikke nog 4, nee nu nog 3.

Er zat daarnet een wesp binnen, heb ze kunnen pakken met de stofzuiger :D Nu staat de stofzuiger buiten want ik ben bang dat ze er weer uitkruipt.

Gast

Bericht door Gast » 08 sep 2005, 11:48

Weer maar kort :(
Maandag dus ganse dag rijtje geschoven, en al die diensten maar in de voormiddag open! :x En dan maar klagen dat er zoveel werklozen zijn, er kan nog zoveel werk gecreerd worden, als men maar wat minder zou moeten betalen om mensen in dienst te kunnen nemen hé ...
Duis de dinsdag naar het ziekenfonds, attest C6! Awel dat moet van d ehoofdzetel komen, dat hebben ze niet :twisted: Gelukkig had ikzelf het gedownload van het net, niet eens een inspanning doen, alles maakt men moeilijk hé, niks efficient, ik krijg daar krullen van hé ... alsof ik niks anders te doen heb dan mijn tijd eraan te verslijten.
Morgen dus weer naar de vakbond met gans dienen hoop papieren.
terwijl studiebeurs aangevraagd.

Besluit maar een dag hoor, ik kan er waarschijnlijk wel bij zijn? :wink:
Beter dan te kletsen, straks op controle naar tandarts, Noa voor de eerste keer mee.

Ugo weent.
Salukes, tot gauw ...
Liefs van ons.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 12:51

Hallokes, dag Luna, lang geleden hé. Ik ken dat, heb soms ook van die dagen dat ik geen tijd heb. Maar nu is mijn ventje gaan werken en dan heb ik altijd meer tijd (raar, zou dat nu niet net andersom moeten zijn?)

Vandaag laatste bezoek gehad van K&G. Ons prutsie weegt nu al 5.900 kg. Die fruitpap plakt goed aan hé. Tegen binnen 1 à 2 weken kan ik ook beginnen met groentenpap. Ze zei dat ze dat heel goed doet met de fruitpap en zo. Zo een kleine pruts geweest, maar ze doet alles gelijk het niets is :D Wedden dat ze op 6 maand kan stappen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 12:51

joehoeeeeeeeeee ik heb mijn diploma 8)

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 08 sep 2005, 13:25

hallokes
Heb even dectijd gevonden om hier te komen lezen en schrijven. Nu ik drie dagen kwijt ben moet alles nu gebeuren op de dagen dat ik thuis ben. En Rune vraagt ook meer aandacht precies dat hij het weet.

Om af te spreken maakt mij niet uit mijn man is toch thuis om de kindjes op te vangen.

Om eerlijk te zijn ik zie het niet meer zitten om nog te werken met de drie kindjes en dan nog een huishouden. En ik ben nog maar bezig dacht dat het wel ging lukken . :cry: :oops: En ik voel het alweer aan mijn hart van de stress.

Mei mama; goed he van je prutske.

Moet jullie al laten .Rune laat hem horen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 08 sep 2005, 14:03

Marina meiske ik voel met u mee... Ik kan u meer dan begrijpen, nu ons poppeke naar de creche gaat zie ik alles anders en nu kan ik alles in het huishouden overdag doen en als ze dan thuiskomt dan is het eva-tijd, maar eens ik ga gaan werken zal dat niet meer zo makkelijk zijn. En jij hebt er dan nog drie...
Hoe oud zijn de andere 2 nu weer?

Mijn ouders zijn vanmiddag ook gaan eten in villa romana en ze zaten daar ook alleen, vraag me af of dat daar op die manier lang gaat blijven bestaan, die hebben toch veel vaste kosten?
Het plezante is dan wel dat het rap gaat hé op een uur zijt ge weer buiten :lol:

Ik heb een reservatie gedaan voor een overnachting aan zee, de 27e ben eens benieuwd want het zal de eerste keer aan zee zijn voor de kleine.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 08 sep 2005, 14:51

Ellentje ; mijn andere twee zijn zeven en drie. En die moeten ook aandacht en liefde krijgen he want anders gaat het ook niet.
Mijnman is wel rand half drie thuis maar hij is al weg van drie us'nachts en is dan ook moe en moet dan s'avonds het huishouden doen.

Trui hoe is het met seppe, hopelijk wat beter al.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 08 sep 2005, 15:59

Heb gebeld naar de creche, de patatjes beginnen al een beetje te lukken, toch weer een beetje meer gegeten dan gisteren! Gisteren was het rode biet en vandaag wortelkes. Dinsdag was het tomaat.

Sinds vandaag hebben we ook een babyweegschaal, ben benieuwd hoeveel ze zal wegen want de laatste dagen is ze precies wel goed bijgekomen. De weegschaal staat nu buiten te verluchten want ze was precies met een hogedrukreiniger ontsmet, ik kon die gewoon niet binnenshuis houden viel bijna omver vd geur.
Denk wel dat ze nu echt wel de magerste vd hoop gaat zijn.
:lol: De mama de dikste en de baby de magerste :lol:

Hebben jullie eigenlijk al de blauwe doos gekregen? Als je kijkt op de website van babyboom kan je ook een doos aanvragen voor een 4-maandertje. Ik vraag alles aan wat ik kan krijgen, de facteur zal ook zeggen :roll:
Wij gaan misschien ook wel naar de babyboombeurs.
En vantweekend is het weer tuindagen in Zonnegem, dan de week nadien in Leeuwergem. Is er daar al eens iemand geweest in Leeuwergem?

Trui ga je daar dan nu vanalles mee proberen met uw nieuwe mixer? Ze maken daar wel véél reclame mee hé :lol:
Ik heb iets soortgelijks maar niet zo gesofisticeerd, ik gebruik dat vooral voor mijn ui te snijden. Dan doe ik er direct een stuk of 3 en dan steek ik dat in de vriezer in een zakje, en als ik dan eens wat ui nodig heb dan breek ik een stukje van dat klompje af.

Seg ik vind dat ze hier de trouwe gediplomeerde babyforummers eens zouden mogen belonen 8)

Marina amai uw man die heeft ook nogal uren :shock:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 17:03

Ja ik heb de blauwe doos gekregen een week of twee geleden. Jij nog niet misschien? Er zat niet veel soeps in vond ik. En ik had ook pech met dat boekje. Een paar maand geleden zat er bij mijn schoonzus in de blauwe doos zo een knisperboekje. Nu is dat veranderd en zit die in de roze doos. Maar ik ben er juist tussengevallen, want ik had nog een roze doos zonder boekje in. :( Dat van babyboom heb ik al op 3 maand of zo gekregen. Er zat zo een bavet van chiquita in en een flesje opvolgmelk.
Je kan ook een doos aanvragen bij oogappel. Veel reclame maar ook een muismatje en een lepeltje, een heel goed van babybjorn.
Ik vraag ook alles aan en ne keer dat je dat 1 keer gedaan hebt blijf je dat krijgen, zo heb ik aangevraagd voor een bon voor een gratis potje groentepap (moestuintje, ik denk van nestle) en er zaten ook kortingsbonnen in en naar het schijnt krijg je die dan regelmatig.

Ellentje ,zijt ge wel zeker jong dat jij de dikste mama bent. Het zou nog kunnen kampen denk ik. Zeg zie je dat nu zitten voor de weight watchers? maar het zou dan wel de woensdag in geraardsbergen moeten zijn.

Ja ellentje, een beloning voor de gediplomeerden, een kortingsbon van een welcomebabywinkel of zo :lol:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 17:06

Mei mama...proficiat met uwen diplom... En ik hier al zitten stoefen :oops: :oops: Och ja, ik geraak er ook wel zeker..??
Marina, hopelijk verloopt alles een beetje vlotjes voor u..ja drie kindjes is wat anders dan eentje zeker...
Seppe zijn snotneuske is al iets beter, maar hij hoest nog redelijk veel...
Ik weet nog niet of ik naar die beurs ga...zoveel volk en dan Seppe daartussen...ik weet niet of hij zich dan op zijn gemak zal voelen...??
Luna, als ik zo curieus mag zijn...moeten al die papieren ingevuld worden voor uw studies?? Weet je het preciese bedrag dat ik moet overschrijven?? Ik weet eigenlijk al niet meer wat ik gevraagd had :oops: :oops:
Ja, ik denk dat als ik Seppe naar de creche moet doen en zelf gaan werken dat ik het ook moeilijk zal hebben...en als hij blijft slapen zoals nu, dan ben ik een wandelend wrak!!
K'heb deze morgen patatjes geprobeerd...de mond bleef stevig toe :? En het gevolg was dat hij deze namiddag ook geen fruitpap wou...hij dacht waarschijnlijk dat het ook patatjes waren...
Ja Ellentje, als ik eens wat tijd heb ga ik er het een en het ander mee proberen...het marcheert allessinds goed hoor!! Maar het was niet zo duur als in de reclame hoor!! Daar vragen ze 100euro denk ik...wij betaalden 59euro.. da is nogal een verschil he? En we kregen er de milkshake beker en iets voor fruit uit te persen bij..
Effe posten :lol:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 17:11

Die babyboom doos kreeg ik maar vorige week... En de blauwe doos...daar wacht ik nog op :roll: Het was voor vier maand en hij is er al vier en een half...
Dat potje van Nestle...heb je dat aangevraagd??
Ik zou ook graag nog eens naar de zee gaan... Naar het schijnt zijn de kindjes wel iets onrustiger aan de zee...door het tij van het water naar het schijnt... Of het waar is??
Moest ik mijn berichtjes nu eens korter maken en meer posten....want ik schrijf altijd zo laaaaaange teksten he :roll:
Dat lepeltje van babybjorn vind ik ook kweenie hoe goed!! Ik gebruik ze liever dan die verkleurende van Nuby!!
Mijnen auto is binnen...morgen zonder auto :? Er is eigenlijk geen enkele dag dat ik volledig thuis zit...wreed he... Morgen zal ik wel moeten :roll:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 17:12

Ah, en die bon voor de gediplomeerden...Dat ze dat maar invoeren tegen de tijd dat ik het behaal he...toch voor iets goed dan dat ik er nog niet geraakt ben :lol: :oops: :wink:
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 08 sep 2005, 18:32

Ja die verkleurende lepeltjes van Nuby verkleuren echt hé... oranje van de fruitpap :twisted:
Ik ben ingeschreven op de e-mail van de roze doos en ik heb zo een eens mail gekregen voor dat aan te vragen. Ik ga binnenkort nog eens mijnen toer doen voor e-mails want nu is ze vier maand gepasseerd hé, anders krijg je toch niets voor de wet van bescherming van borstvoeding.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”