Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 04 sep 2005, 11:01

Trui, op mijn werk dat zijn niet echt vrije vacatures hoor, maar ze gaan binnenkort uitbreiden ( wanneer weet ik niet) en ik vermoed dat ze dan wel veel mensen gaan bijnemen hé. En ik ben daar eigenlijk ook heel rap binnengeraakt. Ik werk daar ook gewoon op niveau middelbaar hoor. Ik heb ondertussen wel een diploma graduaat gehaald in avondschool maar werkt nog altijd op middelbaar niveau. En ondertussen vastbenoemd dus ik ga niet zo maar terug veranderen hoor.
Ik heb in de tijd ook gesolliciteerd waar jij werkt, maar was niet door de tweede selectie. Daar kan ik nog altijd niet van over, ik vroeg mij altijd af wat je dan wel moet kunnen, niet dat ik nu zo slim ben maar allé. Ik denk dat ik ergens een slechte indruk moet gemaakt hebben.
Nog een tip, op www.selor.be vind je alle vacatures van de overheid.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 12:00

Mei mama schoon klakske! Waar heb je dat gehaald? En die draagzak is dat zo eentje waar ze met haar voorkant tegen jouw voorkant hangt?
Ben aan het overwegen zo één te kopen, de tricotti slen die lukt hier niet zo goed, ze zweet er te erg in en zit té geborgen, kan niet bewegen.
Maar ja op den duur kan je blijven kopen hé...

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 12:01

heb nog wat naar de foto van amy zitten zien, ze lijkt echt wel op allebei hé, en zo veranderen hé seg! Naar welke zee zijt ge feitelijk geweest?
Wij gaan binnenkort ook eens gaan, maar nog geen concrete plannen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 21:55

zo rustig hier, ben hier precies tegen mijn eigen bezig :lol:

Ben een beetje gespannen, morgen de eerste dag creche, heb haar valieske al gereed gemaakt met reservekleertjes, voeding, pampers, en wat is het allemaal... Dan eens opgeschreven wat haar gewoontes zijn, heb een a4 blad vol :roll: . En dan ook haar knuffeldeken en beer genaamtekend, gewoon met draad haar naam erin genaaid. Chance dat het een korte naam is en bvb geen charlotte :lol:
Didier gaat morgenvroeg met mij mee en dan nadien gaan we boodschappen doen dat ik mijn gedachten verzet.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 04 sep 2005, 21:59

Als ik naar Amy's foto kijk vind ik dat ze enorm op jou lijkt....
Merci voor de pm he mei mama...ik zal eens een cvtje sturen...maar wat zet je daar in he?? En heb je daar een beetje werkzekerheid?? Ik heb eens gekeken op die site en ze zoeken precies enkel mensen met hogere diploma's...of zie ik het verkeerd?? Als je iets meer weet over jouw dienst of vacatures...steeds welkom!! Mocht jij daar niet beginnen, waar ik werk?? Da vind ik ook zeeeer raar...en ze hebben er altijd tekort...vreemd!!
T'was vandaag een druk dagske...amai ik ben mooee...
Ellentje, zo raar da die zo voorbijreed...
Afbeelding


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 04 sep 2005, 22:00

Ach Ellentje, da zal allemaal wel meevallen hoor!! Kom jij dat maar eens zeggen als ik Seppe de eerste keer moet doen :? :lol: Dan heb je een beetje rust voor jezelf en kan je een beetje herstellen he...
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 04 sep 2005, 22:02

Weet je Ellentje, ik zal binnenkort eens langskomen met uw gerief en dan kletsen we eens lekker bij....
En bij Luna moet ik ook nog geraken...
Amai, amai ik moet mijnen toer nog doen...
Spreken we nog eens af voordat iedereen moet gaan werken?? Of vinden jullie dat te vroeg??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 22:10

voor mij is afspreken nog eens goed hoor, maar Luna wanneer begin jij te studeren? En Marina ga jij nu al weer werken?
Die doos dat is niet dringend hoor Trui, zolang ze nie in uwe weg staat tenminste :wink:

Ja, de positieve kant is dat ik nu eindelijk mijn huishouden eens ga kunnen doen, mijn strijk en wat is het zo nog allemaal. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik kijk daar dan weer wel naar uit, eens alles op mijn tijd en op mijn gemak zonder onderbrekingen.
Wat niet wil zeggen dat ik ze niet ga missen... Maar dat is een stap in het leven hé... De KA zei dat dat nu moeilijk is, en als ze naar de kleuterschool gaat, en naar de basis, de humaniora, de unief, samenwonen, dat dat allemaal stappen van het leven zijn die soortgelijke gevoelens oproepen.
Maar allé, ben nerveus maar niet emotioneel eigenlijk. Nog niet :lol: :lol: :lol:

Het verslag volgt morgen dan wel hé 8)

Slaapwel mamatjes!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 04 sep 2005, 23:25

Ik kom dan maar afscheid nemen voor een weekje :cry:
Alle als we terug komen zal ik weten wat gedaan :lol:
Ik ga het toch wel missen hoor!!!!!

Mei mama, ik vind toch dat Amy heel erg op jou lijkt !!!!!
Gaan jullie regelmatig naar het Vossenhol? Wij wel, meestal de zondag dat Jens weg is omdat da dan nie ver is om op tijd thuis te zijn he!
Nu is't voor 4 weken gesloten dus tegen dat we terug kunnen gaan zullen we al verhuisd zijn :lol: :lol: :lol:

Ik ga hier nog een beetje opruimen en dan mijn bedje in want morgen zal het druk worden hier!

Slukes iedereen en tot vorgende week!!
dadakes
xxx
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 05 sep 2005, 09:45

Grappig dat iedereen zo zegt dat Amy op mij lijkt. Technisch gezien zijn we er uit hoor. Haar kaken en mond en kin is 100% ik. haar neus en ogen heeft ze van mijn ventje. En ze doet zo veel dingen die Steven ook doet. Ze kan zo serieus kijken op juist dezelfde manier als hij. En Steven kan zo met zijn tenen over elkaar wrijven en nu begint ze dat ook te doen. Raar hé, dat moet dan toch allemaal erfelijk bepaald zijn.

Nee Isake wij gaan niet zoveel naar het Vossenhol, is eigenlijk nog maar de tweede keer, we vergeten dat precies altijd dat dat er is. Ja ze heeft weer haar best gedaan ons pruts. Ik heb haar gisteren pruimen gegeven en ze heeft er krampjes van gehad :(

Dat petje dat heeft mijn ventje ooit eens gekocht toen Amy nog in het ziekenhuis lag. Hij had toen 2 tenuekes mee en dat petje (het kwam uit brussel, een keten babywinkels uit engeland). En ik vond dat eigenlijk niet zo mooi. Maar nu zag ik dat deze week liggen in de kast en ik heb het haar gepast en het is nu toch nog mooi. maar nu is de zomer bijna gedaan natuurlijk.

Ellentje, we zijn naar de noordzee geweest :lol: Nee serieus, wij zijn zo niet de mensen om een hele dag op dezelfde plek te zitten daarmee hebben we een kusttoer gedaan. Eerst gestopt in Oostduinkerke, wandelingske op de dijk en koffieke gedronken. Dan Koksijde, terug wandeling, een paar lunaparken gedaan en iets gaan eten. Dan zijn we tot aan de Panne gereden en dan teruggekeerd en gestopt in Nieuwpoort. Daar hebben we vis gekocht en dan zijn we tot Westende gereden en daar nog wat op de dijk gelopen en iets gaan drinken. En dan weer naar huis.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 05 sep 2005, 09:49

Ellentje, die draagzak daar zit ze nu in met haar gezicht naar mij, maar je Kan ze ook omkeren dat ze rond kan kijken. Dat heb ik nog niet gedaan, ik denk dat ze daarvoor nog te veel wiebelt met haar hoofd. Wacht ik zoek een foto.

Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 05 sep 2005, 09:56

Voila, ik gebruik die altijd om te winkelen,ik heb een hekel aan die maxi-cosi dragen, veel te zwaar.

Trui, bij ons zijn er al veel begonnen die na een jaar niet meer mogen blijven, maar als je een beetje je best doet dan vinden ze altijd wel een oplossing hoor, een andere dienst of zo. Bij mij was er in de tijd geen plaats meer om te blijven waar ik werk en ze gingen mij gewoon overplaatsen, maar uiteindelijk was er dan op de laatste minuut een plaats vrij.
ja op die site zijn dat meestal meer specifieke functies. De functies voor lager diplomas zijn meestal algemener (administratie of zo) en worden dus al ingevuld door open sollicitaties.
Dat is wel al 6 jaar geleden hoor dat ik bij jullie gesolliciteerd heb. eerst moest ik in halle gaan en dat was goed en dan moest ik een gesprek gaan doen en dat was blijkbaar niet goed. maar allé, niet dat ik er spijt van heb hoor.

Ik ga stoppen, ik ga naar Brussel vandaag, Amy is al klaar maar ik moet mij nog wassen en ze is aan het wenen.

ellentje, hoe was het om Eva af te zetten in de creche? Gaat het een beetje. Bij mij nog drie weekjes. :? Ik zou wel graag nog eens afpreken voor we moeten gaan werken, want dan gaat het moeilijk worden denk ik. Maar 't is dus maar 3 weken meer.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 12:13

Hoe het was om haar af te zetten? Het afzetten zelf viel wel mee omdat je dan vanalles moet uitleggen en tonen. Ze heeft nu haar eigen kastje en kapstokje, met het symbool "huisje". We hadden al een flesje gegeven en ze was dus moe dus de eerste momenten daar zal ze al slapend doorgebracht hebben :lol:
MAAR het was eerder ervoor en nu nog, erna. Vanmorgen liep ik zeer nerveus en eigenlijk als een kip zonder kop, en voel me nu eigenlijk niet veel beter. Gelukkig was Didier hier nu vanmorgen en is hij met mij naar vanalle winkels geweest zodat ik mijn gedachten kon verzetten. Want zo thuiskomen alleen, brrr. En vanmiddag zal wel snel passeren, heb nog werk genoeg :roll:
En te weten dat het eigenlijk niet nodig is om me anders dan anders te voelen want ze is al zo vaak naar een oma geweest, en eigenlijk is dat toch wat hetzelfde maar toch...
Het was wel goed dat ze niet geweend heeft, moeke an liep met haar rond en dat vond ze wel ok blijkbaar. Want ze moet niet van vrouwen weten ons pruts, dus dat was nu wel een meevaller. Bij vrouwen weent ze makkelijker dan bij mannen. Gisteren zelfs van een vrouwestem op tv :shock:

Mei mama ik had ook altijd gezegd dat amy op u lijkt maar met uw ventje dan eens gezien te hebben, en nu deze foto trekt ze zo een gezicht waardoor ze het meest op hem lijkt vind ik.
Eva is ook zo een mix, de ene keer doet ze dit en lijkt ze op mij, de andere keer doet ze dat en lijkt ze op hem.

Ja het was op zo nen draagzak dat ik het had. Want ja de MC dat weegt hé. In een winkel gebruiken wij nu wel vaak de ZAPP met de MC erop maar dat is ook niet altijd makkelijk.

Allé, ik ga een boke eten, honger!

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 13:58

Allé Ellentje, al bij al viel het toch mee he? Ik vrees dat als ik Seppe voor het eerst zal moeten afzetten dat ik wel alleen zal zijn :cry: Ik zal wel maken dat ik ergens naartoe moet gaan...
Ik zou eigenlijk vandaag bij de onthaalmoeder eens langs geweest zijn maar omdat Seppe verkouden is stel ik het nog een beetje uit.. Ik weet eigenlijk niet of ze het erg zou vinden...??
Ik ga straks rond 16u15 naar de HA...ik vind dat hij zo erg hoest... Het zijn slijmpjes denk ik die vast zitten en hij heeft dus zo een 'bas' hoest.. :( . Beter te vroeg naar de dr dan te laat he...??!!
Hij heeft weer zeer slecht geslapen... :? allé, drie keer opstaan...eigenlijk is het goed als je de vorige weken vergelijkt maar ja :shock:
K'ga zijn pampertje verversen...de siroop begint te werken :D
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 15:46

:cry: :cry: :cry: ik mis mijn kleintje...
Ik heb didier deze middag al eens doen bellen, kon zelf de moed niet opbrengen, maar ze stelde het blijkbaar goed. Ze had geslapen en gegeten en nog niet geweend. En "azo een braveken" :roll:
Dacht dat de middag zou passeren maar het gaat héél traag...

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 15:53

Ellentje, als je nu thuis bent moet ze dan hele dagen gaan?? Als je ze zo mist kan ze misschien beginnen met halve dagen... Dan heb je toch wat rust en is Eva toch nog een groot deel van de dag thuis...t'is maar een gedacht he?!
En zeg...toch goed dat ze het daar zo goed doet he!! Ge moogt er fier op zijn op uw schoon kindje!!
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 16:08

in haar schema past dat nu het best dat ze rond 10u-10u30 gaat en opgehaald wordt rond 17u-17u30. Nog efkes dus...

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 05 sep 2005, 20:16

Weet er hier soms iemand wanneer het markt is in Brakel?
Moet toch nog eens gaan want ik zou willen kijken naar de kleertjes bij Bellini want het is tot de vrijdag -10%

Vandaag naar mijn werk geweest, ons dochter gaan showen :D En ne keer zien hoe het voelt om achter mijn bureau te zitten. 't viel nog mee :?

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 05 sep 2005, 20:44

mei mama schreef:Weet er hier soms iemand wanneer het markt is in Brakel?
Hey,

In Brakel is het markt de woensdagvoormiddag.

Groetjes.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 05 sep 2005, 20:49

Dag dames.

Met Rune naar keg geweest. hij weegt 6k600 en is 62.5cm groot. Hij zit goed op schema. Hij geeft zijn spuitjes gekregen en hij heeft erg geweent zo een bruut mens en heb het haar gezegd ook. Hij mag veranderen van melk hij mag van nan ar naar bebelac gaan voor zijn grote eetlust.

Ellentje hoe was jouw kleine meid haar eerste dag, jij was blij zeker dat je haar kon halen.

Bij ons is het morgen Rune zijn beurt om bij moeke te gaan het is dan voor mij terug werkdag.
Zal hem missen. :( :cry: Maar ja het is maar van half tien tot half drie.
Ik werk juist den dinsdagen vrijdag een volledigeen woensdag een halve.

Luna hoe was je vakantie?
Trui spytig dat seppe zijn verkoudheid niet beter wordt.

Ga jullie laten en dan bijna slapen dat we uitgerust zijnvoor de eerste werkdag. :?

Groetjes en tot morgen.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 21:12

zij die hebben gestreken groeten u :lol:
Het was vandoen, wij hebben zo een ijzeren rek waar we de strijk ophangen al gereed op kapstokken want dat maakt minder kreuken. Maar vantweekend heeft dat rek het begeven, omgevallen met heel den bazaar. Dus als uw rek omvalt dan is het tijd dat ge eens strijkt :lol:

Het eerste dagje is Eva dus wel goed meegevallen, als ik daar binnenkwam zat ze in de relax te knabbelen op een bijtring. En ze had nog dezelfde kleren aan dus is ze proper geweest :lol:
Meer nog, ze heeft heel proper pap gegeten, niet geweend en goed geslapen.
Enkel wanneer er andere mama's kwamen om de kindjes te halen gaf ze een pruillipke.
Het gaat dus zéér goed, en morgen gaat ze al eens proberen voor groentjes. Ben benieuwd!!
Het doet wel raar, heb gevoelens gevoeld die ik niet kende.
Ben wel blij dat ze het schema van de baby volgt want op vele plaatsen is het andersom. En het is ook wel fijn dat ze nu zo dichtbij is, geen 15km verder, gewoon de straat uit.
Thuis heeft ze dan nog wat gespeeld, dan flesje, nu slaapt ze en straks nog een flesje en dan dodo.

Amai Marina uw Runeke die doet dat ook goed!

Trui zijt ge bij de dokter geweest?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 21:21

Yep, ben bij de dr geweest... Zijn slijmpjes zitten vast maar gelukkig zijn zijn longen nog vrij.. Hij krijgt nu pillekes die ik in zijn water moet doen om de slijmpjes op te lossen en siroop en dan zijn neusje blijven spoelen..;
Oei Marina, morgen werkdag :? Waar werk je dan nu?? Rune zal dat ook wel goed doen!!
De onthaalmoeders waar jullie gaan heten allemaal 'moeke'?? Bij ons is het gewoon Carine...
Heb daarnet weer zodanig veel gesnoept dat ik geen honger meer had :oops: :oops:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 21:25

Mijn tekst weer weg :evil:
Mei mama, ben je met de trein geweest??
En Bellini, is dat een mooie winkel?? Wat hebben ze er zo al?? En dure dingen?? Ik zou er wel eens naartoe willen, als ik het vind natuurlijk :oops:
Hoe zou het met Luna zijn ondertussen?? En met Isake?? En Elske?? We missen hier nogal wat forumpjers he??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 21:42

Trui als je wil wil ik wel eens mee met u naar bellini hoor. Dat is een vrij grote winkel, maar nu ook weer niet méga hé, en je vind er eigenlijk zeer zeer veel. Als ik iets nodig heb en niet weet of ze het hebben of wil weten hoeveel het kost dan stuur ik meestal eerst een mailke en heb daar snel antwoord op.
Wij hebben daar al veel gekocht: het kamertje (wel uit een boekje gekozen want er staat maar eentje) de 2 buggies, de park-a-kid,... Verder hebben ze ook speelgoed, lakentjes enzo en kleertjes (merken) en nog zo allemaal dingen die je in een baby-en kinderwinkel kan verwachten.

Isake zal chance hebben met het weer, zo een weekje weg.

Ik denk dat ik woensdag bij elske ga, moet haar nog sms sturen.

Luna nog aan het uitpakken :wink:

Onze creche heet "balou" maar ja de mevrouw is daar moeke an :)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 21:46

Luna, ons meisje is aan het spelen met dat kralenlabyrint van u, ongelofelijk toch hoe die kleine vingertjes zo behendig zijn! Ze zit alles zwaar te bestuderen en ze is de kralen aan het verschuiven, ik kan er niet van over, ongelofelijk hé! En leuk dat ze dat vind als de kralen naar beneden vallen :lol:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 21:46

Da's goed Ellentje...dan gaan we eens samen :lol: :lol: Zeg maar wanneer je eens wil gaan he...

Woensdag heeft Robby toch een dag verlof gekregen :lol: :lol: We gaan eens naar Gent of naar de zee denk ik :lol:
Ik verheug me er al op!!
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 05 sep 2005, 21:53

ikke? Tijd zat nu! Ik ben nu toch baby-loos dus kan me volledig schikken naar u.
Behalve op een woensdag want dan is didier altijd thuis en is het boodschappendag. Misschien dat we ook eens naar zee gaan nu. Een beetje aan onze relatie bouwen, was wel nodig eigenlijk.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 21:55

Ja, met een kindje erbij heb je niet zoveel tijd meer he voor elkaar??
En eigenlijk zouden we s'avonds op ons gemak samen kunnen zijn, maar hij zit voor de tv en ik voor de pc :oops: :oops: Jaja, mijn verslaving he..??!!
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 05 sep 2005, 21:57

Eigenlijk wreed he..telkens ik zie dat er iemand van zottegem on-line is zit ik hier te wachten en heen en weer te scrollen tot er iets geschreven word...en zo blijft ge hier plakken he.. :oops:
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 06 sep 2005, 09:56

En gisteren kon ik blijven wachten ....er werd niets meer geschreven :lol: :shock:
Seppe heeft eigenlijk goed geslapen :lol: Hij lag erin rond 21u40, was wel wakker rond 23u40 (ik was toen eigenlijk net in slaap gevallen :? ) maar daarna heeft hij doorgeslapen tot 6u :shock: en was wakker rond 9u en slaapt nog!!! Ik had die pillekes van den apotheker gekregen en ze had gezegd dat hij er een beetje meer door zou kunnen slapen...maar amai da is een beetje veel meer... Als ze op zijn haal ik er nog :lol: Grapje hoor!!
Ik zou eens op bezoek willen gaan bij de onthaalmoeder maar k'weet niet of ze het erg zou vinden dat hij verkouden is...mogen jullie kindjes gaan met een verkoudheid?? Ik denk dat da wel mag, maar als ze koorts maken en echt ziek zijn niet... Als ze met een verkoudheid niet mogen gaan dan mogen ze soms de helft van het jaar niet gaan :? :shock:
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”