Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 20:12

hey iedereen

goed nieuws!!!!!mijn tante is bevallen!!!!een meisje Anouk 3.2kg en 49cm goed he

:D :D :D :D

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 20:53

ist in een ziekenhuis in de buurt? Dan zien we haar misschien nog in den beiaard.
Allé dan kunt ge al oefenen!

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 21:00

in geraardsbergen is ze bevallen.

jaja ik ban al benieuwd voor morgen ik kan al niet meer wachten om haar te zien. :D

nog een uurtje en het is ermee gedaan.Ik hoop dat ik vlug terug op internet kan want ik zal het hier echt wel missen hoor!!!

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 21:06

Proficiat aan je tante!!!!!!
Ons nichtje heet ook Anouk en ze is ook in g'bergen geboren :lol:

Wij gaan u ook missen hoor elske!!!!!!!!!!!
Hopelijk heb je vlug internet!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 21:08

oei straks loopt gans g'bergen rond met anoukskes :wink:

ik hoop het ook dat ik vlug internet heb!! :cry:

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 21:50

ale nog 10minuten en ik ben er vanaf ik begin al afscheid te nemen en hopelijk kan ik vlug terug op internet komen om jullie eens een bezoekje te brengen en mijn verhaal te doen in ieder geval 20 september keer ik terug bij keymeulen dus laat ik jullie zeker iets weten hopelijk kan ik vlugger terugkomen hoor :cry:

ale een leuk weekend en tot.....

ellentje ik hoor u nog he deze week

groetjes aan iedereen

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 21:51

Dag Elske, tot gauw hoop ik.

ps: Anouk was de 2de naam op ons lijstje

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 21:55

slukes he elske, tot binnenkort en het allerbeste he!!!!

xxx
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 21:58

Ik ben ermee weg

bedankt allemaal

goed weekend en tot gauw

groetjes xxx

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 22:01

:( het zal hier stillekes worden elke avond zonder ons elske...

En dan Isake een week weg :( en Luna die komt ook pas volgende week terug :(

Ha nog iet Isake da wist ik niet zeg da ge voor binnenland ook al een hondenpasport moet hebben :shock: dacht dat je naar nederland ging ofzo, en da ge dat daarom nodig had.
Ons bette die heeft zo een penning aan haar halsband hangen en elke keer als die spuit hernieuwd wordt dan krijgt ze een nieuwe penning.

Volgende week heb ik afgesproken met elske en zal jullie dan wel op de hoogte houden.

ik ga nu in mijn bedje kruipen, tv kijken 8)

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 22:01

slaapwel iedereen dus en een dikke knuffel allemaal!!!!!!!!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 03 sep 2005, 14:28

Allé seg dat is hier kalm :(

Heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen.
Gisteravond hebben we staan tetteren met de overburen op straat met eva der bij, maar de buurvrouw mocht haar nie pakken het was direct wenen.
Op hun eigendom staat een oude molen maar die is geklasseerd dus mochten ze die niet wegdoen, en nu zouden ze dat opknappen zeker en er een jachthuis van maken wat dat ook mag wezen. Ik stel me voor gelijk een après-ski maar dan na de jacht?
Mijne man mag ook eens meegaan als ze gaan jagen, ben benieuwd.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 03 sep 2005, 14:31

ah ja en nu heb ik daar gezien op een ander forum, iemand die zegt dat ze zwanger is en ze bedrogen wordt door haar vriend en ik weet toch wel wie dat is zeker! Allé ja ben er 99% van overtuigd dat zij het is.
Vind dat nu zo raar, moet ik daar nu contact mee opnemen of nie?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 03 sep 2005, 14:41

Ellentje, dat is natuurlijk te zien hoe goed je die kent hé.

Ik heb eigelijk ook niet echt veel te vertellen.
ik ga straks de fotos van aan de zee eens op de computer zetten. En ook nog eens doorsturen voor te laten afdrukken want dat is weer al even geleden. Ik ga mij ook een muismatje bestellen met Amy haar foto voor op mijn werk. Dat ik geïnstaleerd ben hé. En een kaderke voor op mijne bureau

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 03 sep 2005, 14:46

Dat is een oud-collega van me en die woont in erwetegem. Nadat ze ontslagen werd is het contact verwaterd, maar dat is nog maar van vorig jaar geleden. Zal eens vragen aan mijn ventje.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 03 sep 2005, 16:57

Ellentje, we weten dat zwangere vrouwen emotioneler zijn dan niet zwangere en in zo een situatie is niet plezant zeker niet als je zwanger bent. Ik denk dat ze je steun wel zal kunnen gebruiken en denk dat ze er blij mee zal zijn.

Onze Rune is juist wakker, heb hem deze middag gemalen vlees bij zijn patatjes gegeven en het ging goed binnen.

Ik heb hier iets gelezen van omrollen Rune doet dat ook nog niet maar hij kan wel zijn hoofd al omhoog tillen vanop zijn rug. hij wil steeds zijn voeten nemen een raar zicht zenne :D

mei mama waar bestel je zo een muismat met een foto zou er eentje als geschenk willen geven aan mijn zus.

Ga Rune zijn fruitpap geven.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 03 sep 2005, 17:15

Amai Marina, eet Rune al vlees. Wij zijn zelfs nog niet aan de patatjes toe. De fruitpap gaat wel redelijk goed. Ze lust het heel graag maar is nog altijd niet echt gewend aan het eten met een lepeltje.

Zo een muismatje kun je bestellen op de website van de kruidvat.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 03 sep 2005, 20:26

hallo,
mei mama heb je mijn e-mail adres om mij eens de naam van die winkel door te sturen.
Ja het was amarican puur gebakken en dan gemalen.
Hij drinkt daarna nog een fles van 150cc.

Gast

Bericht door Gast » 03 sep 2005, 20:41

Zijn terug, teveel om te vertellen, zoveel te lezen :shock:
Onze Ugo gisteren eens geprobeerd om een flesje bij te geven 's avonds omdat ik er binnenkort niet altiojd meer bij ben MAAR hij weigert pertinent, ook wanneer papa hem geeft :cry:
Ligt hier nu weer te brullen, denk van honger, ga nog eens proberen op hoop van zegen.

Ellentje, kan zijn dat ik morgen naar Geraardsbergen trek, de wagen is toch volgeladen. Alleen een heel lastig uur qua eten voor Ugo natuurlijk + vriend is naar BBQ (was te moe om mee te gaan, die zal morgen dus heel moe zijn wanneer ik er om 07.00 uitstap (wie weet komt hij dan pas toe :roll: en de kinderen onmiddellijk wakker ... tja moet hij er maar bij nemen hé :lol:
Heb je mijn GSM nummer nog indien je jouw kledij wil brengen?

Daaag, groetjes

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 03 sep 2005, 20:41

mei mama doe maar op je gemak hoor, wij zitten ook nog niet aan de patatjes en eva is tenslotte een maand ouder dan amy...
De KA had gisteren gezegd op 6mnd vlees en vis erbij en vanaf 7mnd ook brood.
Denk dat ik haar nu nog een week ga laten wennen bij de creche en dan ga ik zeggen dat ze de week nadien mag beginnen met patatjes.

Ze zei dat het voorlopig zelfs niet geeft als ze niet elke dag fruitpap krijgt omdat melk nu toch nog het belangrijkste is. En dan toch nu in haar geval, zal ze uit melk het meeste kracht halen.
Ze zei ook dat ze waarschijnlijk nog niet zo toe is aan pap, omdat ik zei dat ze niet liever heeft dan haar melkske. Maar dat het nu toch het belangrijkste is dat ze de lepel gewoon is.

Ik ga sebiet eens kijken op de website vd mutualiteit voor een weegschaal te huren, dat ik haar nu zelf in't oog kan houden.

We zijn net terug van de chinees, was eens lekker maar véél. Heb dan gevraagd om de overschot in te pakken en bij thuiskomst heb ik dan dan eerst nog opgegeten, toen was het al gezakt :lol:

Mijn ouders waren hier dan om op eva te letten en schijnt dat ze héél héél veel geweend heeft en vooral hard :roll: tja iedereen kent ons eva als het brave postuurke maar der zit geluid op ook hoor :lol:
Mijn ma zei amai dat doet vies, ik was er van aan het zweten zo wenen dat ze deed. :lol: En ze mocht haar dan ook niet pakken. Allé, ze zal de komende week toch ook nog veel wenen in de creche want dat is omdat ze mij wil...

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 03 sep 2005, 20:47

Hay Luna!!!! Blij je terug te euh lezen :lol:
En dan is er halverwege nog eens een pagina verdwenen dus eigenlijk was het veel meer geweest.
Je hebt waarschijnlijk ook wel veel te vertellen!

Mijn kleertjes heb ik ondertussen al aan elske kunnen verkopen, maar misschien komen we sowieso eens naar de rommelmarkt!
Was het eigenlijk al vergeten dat dat daar elke zondag is :roll:

Ik kreeg dat zo ineens in mijn gedachten om het aan elske te vragen want zij bevalt in oktober en wat ik hier had is een pakje voor de winter voor 3mnd en een kleedje voor 6mnd dus voor haar is dat wel het gepaste seizoen.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 03 sep 2005, 22:44

Hey Luna Welcome Back!!!!!!!! :lol:
Nu jij terug bent kan ik vertrekken , nl maandag :lol: :lol:
Denk dat ik daarna nogal wat te lezen zal hebben he dames :wink:
Laura eet nu sinds maandag groentjes en patatjes he maar ik denk dat ze toch last heeft van de nieuwe aardappelkes, amai, da kind heeft vanacht geweend, dat heeft ze nu nog nooit gedaan en gisteren in den dag heeft ze lastig geweest maar lastig, en haar kakskes zijn zo hard, moet haar zelfs helpen, ocharme en da meiske eet zo graag, ik dus maar stoppen ze , het kan nog efkes wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze middag als we zaten te eten ging da mondje altijd open omdat ze dacht ook te krijgen, we hadden er alle twee compassie mee :( :( :(
Maar toch liever nog wa wachten dan dat ze zo moet afzien zulle!

Alle, ik ga eerst nog wa verder pakken maken voor maandag!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 03 sep 2005, 23:40

Ons bezoek is net weg...ik ga dus niet lang vertellen want ik wil in mijn bedje kruipen...straks is Seppe weer wakker :? De laatste tijd slaapt die toch slecht zulle...och ja t'zal wel eens beteren zeker??
Luna, welcome back!! Ik weet niet of ik er volgende week geraak..en Seppe is nog steeds verkouden dus ik zou niet willen dat Ugo het ook krijgt hoor!!
Welke markt is da?? En waar??
Ik was ook eerst gestart met patatjes maar Seppe was er niet zo zot van..en zijne kaka...ja of het nu fruitpap of patatjes zijn..blijft hetzelfde he?! Zijn siroop begint precies te werken...hij heeft vandaag twee mini-kakjes gedaan :lol: Ik wil die siroop wel niet blijven geven hoor..hij moet het toch zelf ook kunnen...op den duur kan hij enkel met siroop..da is ook de bedoeling niet he?!
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 03 sep 2005, 23:47

Robby ging volgende week een dagje congé nemen zodat we eens naar de zee konden...maar zijne collega is weer ziek :evil: :twisted: Telkens het goed weer is, is hij voor een week of soms twee ziek. Dan zegt hij dat hij last heeft van zijne rug en als hij terug komt verteld hij aan iedereen die het wil horen wat hij allemaal in zijn huis gedaan heeft van werk :x :evil: En dan zit hij nog te vertellen dat hij ondertussen in het zwart bijwerkt...de stommerik :roll: Ze zouden beter eens een controle-arts sturen... Bij mensen die niet profiteren sturen ze er één en dan van die dikke profiteurs...die doen gewoon voort :evil: :shock: :x
Morgen heel de dag druk, druk...eerst bij mijn vader op bezoek...dan bij Robby zijn familie gaan eten voor de verjaardag van zijn grootmoeder en in de namiddag nog een collega van Robby die Seppe een bezoekje wil brengen...dus t'zal me het dagje wel worden he?!
Mei mama, sorry dat ik in de winkel waar ik werk geen tijd had als ik je tegenkwam...ik stond al aan de kassa en was iets vergeten :oops: Dan zouden ze zeggen, wreed hij zo van die mensen die aanschuiven en dan nog vanalles gaan halen.. :oops: :oops: kan gebeuren zeker??
Gebruik je die zak voor Amy in te dragen veel?? Lijkt me handig!!
Doei, doei en tot...morgen misschien??
Isake, als ik hier morgen niet meer geraak...het amusement en tot gauw!!
Spijtig dat ik Elske geen salukes heb kunnen zeggen..hopelijk heeft ze snel internet dat we zo wat meer van haar weten he...
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 03 sep 2005, 23:51

Mei mama, je vertelde daar van uw werk...van vrije vacatures...wat zijn de voorwaarden om er te beginnen?? Ik zou ook wel eens willen beginnen uitkijken voor een andere job...maar ja, ik heb maar gewoon mijn humaniora gedaan hoor...en daar geraak je vaak niet ver mee...spijtig genoeg :cry:
Ik vind het zo erg dat ik Seppe bijna niet meer ga zien :cry: :cry: Met al die wisselende en late uren...ik zal wel moeten he..
Tenzij ik chance heb en tegen november toch iets vind..?? Dat zou fantastich zijn...maar ja, het leven doet het vaak anders he...??!! We zullen wel zien zeker...als er iemand iets weet...graag :lol:
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 02:03

Effe midden in de nacht, kon niet slapen het is zo warm op ons kamer, de venster staat nu wat open en het rolluik op om goed af te koelen.
Nu zit ik hier dan even op mijn pc, komt er hier ineens een auto in vliegende vaart voorbij, stopt, begint te tuteren, rijdt een beetje verder en blijft tuteren. Nu was dat toch wel ongelofelijk toevallig een auto gelijk die van mijn baas :shock: Ok het kan toeval zijn maar hij zou niet durven zeker. En het geeft me niet direct een geruststellend gevoel.

isamama
Pas blauw

Bericht door isamama » 04 sep 2005, 02:38

boeh, ellentje, wat een bangelijk bericht. djeezis, moet die wat van jou?? doe op je werk maar alsof je van niets weet. ga niet recht op hem af, hij zal toch ontkennen.;; doe alsof er niets gebeurd is. effect dus noppes...

toch nog slaapwel
isabel
(wiens thuis ook in herzele is- ressegem meerbepaald)
(a propos: fantastisch mooie foto van je kindje, zelf gemaakt????)

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 04 sep 2005, 07:50

Ellentje schreef:Effe midden in de nacht, kon niet slapen het is zo warm op ons kamer, de venster staat nu wat open en het rolluik op om goed af te koelen.
Nu zit ik hier dan even op mijn pc, komt er hier ineens een auto in vliegende vaart voorbij, stopt, begint te tuteren, rijdt een beetje verder en blijft tuteren. Nu was dat toch wel ongelofelijk toevallig een auto gelijk die van mijn baas :shock: Ok het kan toeval zijn maar hij zou niet durven zeker. En het geeft me niet direct een geruststellend gevoel.
zou die dat echt durven?
Ik bedoel, zou die zo dom zijn??

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 04 sep 2005, 10:17

Kijk, hij is psychiatrisch patient, en gezien dat feit weet ik eigenlijk niet waartoe hij in staat is. Vooral omdat ik laatst horen zeggen heb dat hij heel agressief kan zijn. Nooit zelf iets van gemerkt maar als een kat zich in het nauw gedreven voelt haalt ze ook haar klauwen uit hé.
En gezien de huidige situatie op het werk: we zitten met 3, de ene heeft zijn ontslag gegeven om bij de grootste concurrent en persoonlijke vijand van baas te gaan werken, ik nu een maand in ziekteverlof en de andere is nu 2 weken met verlof.
Hij heeft al 2x controlearts gestuurd maar als ik ziek ben ben ik ziek hé. Het is momenteel precies een ping-pong spel maar ik blijk altijd het laatste punt te scoren. Hij voelt zich machteloos. En hij is gewoon van het gevoel te hebben "de almachtige" te zijn.
Wij hebben dat op het werk altijd getolereerd en ja geknikt maar dan toch onze eigen zin gedaan, maar nu keren we ons met ons 3 tegen hem.
Dus ja, ik denk wel dat hij dat zou durven doen ja.

Och ja, had ik niet op geweest en voor mijn pc gezeten dan had ik niet gezien dat het zo'n auto was. Dan had ik gewoon in bed gelegen, niks gezien en gedacht "wat ne stommerik". Zal maar doen alsof het dat laatste was.

Isamama hier is het in steenhuize te doen! Zelf ben ik een inwijkeling, geboren en getogen in aalst. Gezocht naar een bouwgrond die betaalbaar was (in die tijd, 5 jaar geleden) en uiteindelijk hier op ons hoekske beland! Ondertussen is het hier ook al fors duurder geworden :shock:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 04 sep 2005, 10:55

Hoi Trui, dat geeft niet hoor dat je niet veel tijd had. Ik zou niet willen dat je weer vanachter moet aanschuiven. :wink: Die zak gebruik ik altijd voor te winkelen, als je de maxi-cosi in de kar zet heb je anders niet veel plaats meer hé. En ook als ik naar Zottegem ga of zo, want in veel winkels kan je met de buggy niet binnen. Dus in principe vooral voor te winkelen. Het enige nadeel eraan is dat ik nogal regelmatig overgeef plekken op mijn t-shirt heb. :?
Hier is het tegenwoordig ook weer moeilijk met het kaka doen. Dikwijls zo hard dat de afdruk in haar billetjes staat. De fruitpap doet ook niet veel uit. Ik ben curieus, ik ga straks eens een kiwi-fruitpap maken, of dat zal helpen. Hépar werkt hier altijd, maar ik ben daar niet zo zot van om dat altijd te geven.

Amai marina, een flink etertje hé Rune. Drinkt hij na de fruitpap ook nog een fles? Bij Amy is het aan het minderen. Ze drinkt maar 90 cc meer na de fruitpap.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”