mei mama doe maar op je gemak hoor, wij zitten ook nog niet aan de patatjes en eva is tenslotte een maand ouder dan amy...
De KA had gisteren gezegd op 6mnd vlees en vis erbij en vanaf 7mnd ook brood.
Denk dat ik haar nu nog een week ga laten wennen bij de creche en dan ga ik zeggen dat ze de week nadien mag beginnen met patatjes.
Ze zei dat het voorlopig zelfs niet geeft als ze niet elke dag fruitpap krijgt omdat melk nu toch nog het belangrijkste is. En dan toch nu in haar geval, zal ze uit melk het meeste kracht halen.
Ze zei ook dat ze waarschijnlijk nog niet zo toe is aan pap, omdat ik zei dat ze niet liever heeft dan haar melkske. Maar dat het nu toch het belangrijkste is dat ze de lepel gewoon is.
Ik ga sebiet eens kijken op de website vd mutualiteit voor een weegschaal te huren, dat ik haar nu zelf in't oog kan houden.
We zijn net terug van de chinees, was eens lekker maar véél. Heb dan gevraagd om de overschot in te pakken en bij thuiskomst heb ik dan dan eerst nog opgegeten, toen was het al gezakt
Mijn ouders waren hier dan om op eva te letten en schijnt dat ze héél héél veel geweend heeft en vooral hard

tja iedereen kent ons eva als het brave postuurke maar der zit geluid op ook hoor
Mijn ma zei amai dat doet vies, ik was er van aan het zweten zo wenen dat ze deed.

En ze mocht haar dan ook niet pakken. Allé, ze zal de komende week toch ook nog veel wenen in de creche want dat is omdat ze mij wil...